Soul Calibur 2 Review | 30 september 2003 05:15 | Auteur: RutgerK

Het gebeurt niet vaak dat ik zo erg naar een game uit kijk als dat ik naar Soul Calibur 2 uitkeek. Misschien komt het omdat ik een echte Beat ‘m Up fan ben, maar er valt niet te ontkennen dat Soul Calibur 2 voor zijn release afgelopen week ontzettend veel goeds voorspelde. Wees allemaal ongerust, de game doet precies wat we er van verlangden: het is een topper geworden.

Anders
Soul Calibur is niet een Beat ‘m Up als alle andere, er is het een en ander wat deze game, positief, anders maakt. Uiteraard is het nog steeds de bedoeling om de tegenstander bont en blauw te slaan en er er zo voor te zorgen dat hun levensbalkje eerder leeg is dan dat van jou, maar toch zijn er aardig wat dingen die deze game uitzonderlijk maken.

Screen%207
Oke Harry-Bob, nu je linker voet op geel

Zo vechten nauwelijks tot geen characters met hun blote knuistjes, maar heeft elk een wapen, variërend van een stok tot een 2 meter lange hakbijl. Verder speelt de game heel anders dan de andere games. Het is niet meer een evenwichtsbalk waar je op loopt maar meer een 3d omgeving waar je kan gaan en staan waar je wilt. Nou zal je zeggen, maar Rutger! In Mortal Kombat en Tekken kan je ook meerdere kanten op? Dat is ook zeker zo, maar het verschil ligt in de manier waarop. In de twee eerdergenoemde games beweeg je namelijk omhoog en omlaag door middel van sidesteps wat je toch een beetje een begrenzend gevoel geeft. In Soul Calibur 2 hebben de functies springen en bukken plaats gemaakt voor opzij lopen. Dus geen vervelende twee-keer-omhoog-tikken-om-te-sidesteppen-techniek meer die nooit werkt als je het nodig hebt maar een simpele duimbeweging naar boven of naar beneden die al voldoet.

Oogverblindend, maar niet verassend
Soul Calibur 2 is een mooi spel. Zeer mooi zelfs. De characters zijn prachtig geanimeerd, de omgevingen zijn, ondanks wat kaalheid, mooi vormgegeven en kleurvolle effecten van een special attack zijn om van te smullen. De character vormgeving is van een die zich gemakkelijk kan meten met de mooiste beat ‘m ups onder de zon. De animaties zijn prachtig en ontzettend realistisch. Zo zijn de kleren als echt, met de dansende muts van Link en de fulltime harde see-through tepels van Taki. Staat er een sterke wind dan gaan de rokjes en jasjes tekeer als bezetenen, terwijl ze bij een windstil klimaat enkel bewegen als het character dat doet. Last but not least hebben grote characters met zware wapens veel meer moeite en kracht nodig om uit te halen dan een licht character met bijvoorbeeld 2 korte zwaarden.

Screen%201
Ook Gerard Joling maakt weer zijn opwachting in het tweede deel van Sing Calibur

Helaas zijn de graphics niet een en al een natte droom. De omgevingen zijn zoals al eerder gezegd prachtig vormgegeven en zouden zich kunnen meten met die uit Star Fox Adventures en Metroid Prime. Het enige nadeel is dat ze wat suf en kaal zijn, het detail missend. Mensen die wel eens de voorganger Soul Calibur op de Dreamcast gespeeld hebben weten hoe ongelofelijk de graphics toentertijd waren. Nog nooit waren graphics van die kwaliteit vertoond en deze aangename verassing zorgde voor flink wat waardering onder het gamende publiek. Die verrassendheid mist Soul Calibur 2 een beetje. Het geheel is mooi maar het vermogen van de GameCube wordt niet helemaal benut, wat toch een beetje jammer is. Om dit onderwerp af te sluiten wil ik de aandacht vestigen op een laatste punt, niet echt belangrijk, maar het toch waard om even te melden. Het is bijna schandelijk om te zien hoe slecht de animatie is van het water dat opsplasht nadat er iemand is ingekieperd. Als de rest van de game er zo mooi uit ziet waarom wordt dan zoiets afgeraffeld?

Super Sounds of the Soul
De sound in Soul Calibur 2 is prima. De soundtrack is in vergelijking met soundtoppers als Star Wars Rogue Leader niet bijzonder, maar de magische riedeltjes die op de achtergrond langskomen zijn duidelijk ver bovengemiddeld. Men heeft hoorbaar zijn best gedaan op dit aspect, en dat is zeker niet voor niets geweest. Uiteraard is in een Beat ‘m Up de sound een van de minst belangrijke dingen, maar toch leuk en typerend voor de game dat Namco er toch wat aan gedaan heeft.

Screen%209b
Nightmare, dom als hij is, trapt keer op keer weer in de "je veters zitten los" truc.

De voice acting is subliem. Met zo’n 90 verschillende geluiden per personage is ook dit een onderdeel waar duidelijk niet met de pet naar gegooid is. Bij elke aanval wordt er wel wat gezegd of gekreund door jou of je tegenstander. Ook effecten als het geklets van twee zwaarden die elkaar raken of het suizen van een stok klinken levensecht.

And tonights guest is…
Het zal niemand ontgaan zijn dat Link een exclusieve gastrol speelt in de Cube versie van deze game. Link zou een doorslaggevende factor moeten spelen om de Cube game te verkiezen boven zijn concurrenten. Helaas is Link niet de character waar we allemaal op hebben zitten wachten. Zijn wapens zijn vrij teleurstellend, al zal niet iedereen het daar mee eens zijn. Uiteraard zijn onder andere de Megaton Hammer en de Master Sword wel acceptabel, maar zijn lange afstandswapens als de boemerang en pijl en boog maken vechten met hem toch een stuk minder leuk.

Back to Basic
Een van de dingen die de eerdere games zo speciaal maakten was het diepgaande verhaal wat erachter stak. Geen andere beat ‘m up wist zo’n verhaal te scheppen dat het je daadwerkelijk interesseerde wat er gebeurde. Helaas weet Namco dit effect niet met Soul Calibur 2 te herhalen. De saaie stukken tekst die je tegenkomt als je een gebied betreedt klik je al gauw door om zo snel mogelijk door te gaan met de actie, die keer op keer velen malen onderhoudender blijkt dan het duffe langdradige verhaal. Jammer Namco, je had het verhaal ook leuk kunnen maken door middel van tussenfilmpjes in plaats van een boek in de game te verwerken. Toch, wees niet getreurd beste lezer, door de overvloed in actie zal je het verhaal nauwelijks tot niet missen.

Screen%209c
Yup.... gaat ie weer

Not just a fighting game
Nog zoiets wat Soul Calibur 2 anders maakt dan al die andere games zijn de verschillende spelelementen. Zo heb je om te beginnen een soort van RPG systeem waarbij je per gevecht ervaringspunten en geld kan verdienen. Het geld dat je wint kan je inruilen voor wapens om je character sterker te maken. Elk character heeft een hele rits aan wapens die over de game verspreid gekocht kunnen worden. Het aanschaffen van nieuwe wapens heeft ook effect, want elk nieuw wapen dat je koopt is sterker dan zijn voorganger. Naast deze wapens zijn er nog een heleboel dingen te unlocken als verschillende outfits, nieuwe speelarena’s en secret characters.

Al deze dingen spelen zich af in een speciale speelmode: de zogenaamde Weapon Master mode. Hierin trek je de wereld rond met alle vrijgespeelde characters en bevecht je tegenstanders onder speciale omstandigheden, als bijvoorbeeld een slechts half gevulde levensbalk of hevig windstoten die je om proberen te waaien. Naast deze mode is er natuurlijk ook nog de gewone Arcade mode waarin je tegenstander na tegenstander aanpakt totdat je bij de “vlammende” eindbaas terechtkomt, waarna per character een speciaal filmpje langskomt.

Levenslang
Een beslissende factor bij beat ‘m ups is de levensduur. Een game kan er prima uitzien en een soepele besturing hebben maar als de game snel saai wordt is het natuurlijk onwaardig om er 60 Euro aan uit te geven. Gelukkig is het oordeel voor Soul Calibur 2 uitermate positief. De single player mode houdt je met al haar verschillende modes gegarandeerd flink wat uren onder de pannen. Soul Calibur 2 kan uiteraard ook met twee spelers gespeeld worden, maar helaas biedt deze mode, behalve heel veel uren plezier met je vrienden, niet veel nieuws. Dit neemt niet weg dat het een prima mode is waar je zeer veel tijd aan zal verbrassen, mits je een leuk stel vrienden hebt die wel van een potje rammen houden.

Champange
Soul Calibur 2 is alles wat we ervan verwachtten en misschien nog wel meer. Misschien mist de game de innovatiefheid die de voorgangers wel hadden, maar hij kan zich zonder moeite vergelijken met andere top beat ‘m ups als Tekken en Dead or Alive. We kunnen Soul Calibur 2 als de onbetwiste nummer 1 beat ‘m up voor de Cube beschouwen en zeker tot een van de besten in zijn genre ooit. Conclusie: Als je Zelda en Metroid Prime al hebt is dit de volgende verplichte aankoop op het lijstje, of je nou van fighting games houdt of niet.
9,5
N1-score
Next articleBig N is coming... Previous articleKingdom Hearts Filmpje!

Reacties van de crew

Avatar
RutgerK | 30 september 2003 05:38 | #191198
En dan kan ik nu eindelijk me nest in Smile (moet morgen om 7 uur op Razz )
Avatar
Tware | 30 september 2003 15:19 | #191199
Eigenlijk vind ik dit spel mischien net geen 95 waard. Het is een leuk spel, ziet er mooi uit en speelt goed.Ook is het een geweldige ervaring om met die zwaarden te zwaaien en net als iemand met zn zwaard slaat de klap snel met je schild op te vangen. Alleen is de levensduur naar mijn mening simpelweg niet lang genoeg en het wordt na verloop van tijd wel eentonig (misschien komt het ook wel omdat ik niet zo'n fan ben van beat m' ups). Maar toch is het een klassieker, vooral vanwege de zeer goede gameplay
Avatar
Jorg | 30 september 2003 16:02 | #191200
Ik vind SC2 z'n geld alleen al waard dankzij zijn ontzettend hoge replay waarde. En dan dus nog de graphics, de sound...

*smult*
Avatar
Paul | 01 oktober 2003 01:32 | #191201
@ Tware

Hoe kan je in godsnaam beweren dat de levensduur van dit spel niet lang genoeg is. Ik heb mijn exemplaar al geruime tijd in mn bezit (Japanse versie) en nog steeds is dit een van de spellen die ik zeer geregeld speel. Je kan gewoon niet uitgespeeld raken met dit spel, tenzij het genre je niet trekt.
Avatar
Tware | 01 oktober 2003 22:50 | #191206
@ paul

de levensduur is naar mijn mening kort. Dit komt vooral doordat de single player mode te kort is (de weapon master mode is zo uit te spelen). Nadat ik de weapon master mode eenmaal had uitgespeeld en wat arcade had gedaan, vond ik er weinig (single player) meer aan. Als je een spel een 9 voor replay geeft vind ik wel dat je er echt moet naar verlangen zodra je thuiskomt, dat had ik echt niet. Maargoed, misschien komt het ook wel omdat beat 'm ups niet helemaal mijn genre zijn
Avatar
RutgerK | 01 oktober 2003 23:15 | #191207
Ik neem aan dat dat het dan wel zal zijn, want ik heb echt zin om de game te spelen als ik van na een lange metro en busrit weer thuis ben. Ieder zn meug he Razz
Avatar
Paul S | 02 oktober 2003 01:56 | #191212
Ik heb de game ook gehaald en wat is het toch een moddervette game. Echt hij is die 95 dubbel en dwars waar. Ik ben zelf nooit zo'n beat 'm up fan geweest (behalve in de tijd van MK en SF...) maar deze game ruled. Ik deel de mening van Rutger (K) in ieder geval volledig
Avatar
Richard | 02 oktober 2003 02:29 | #191213
ik snap eigenlijk niet waarom iedereen die graphics zo goed vindt. sure, er zijn wat mooie textures, maar ik zie minstens 1x per gevecht een hand of been door een wapen of de vloer heen steken. zulke dingen vind ik slordig.
Avatar
Zapp-x | 05 oktober 2003 18:11 | #191225
Ik heb de game nu gehaald :O en ikvind hem echt vet Very Happy de beste fighter ooit, dat zeker. De graphicsvallen zoals richard zegt idd n beetje tegen, de game heeft aso veel grafische fouten namelijk.. maar goed, het gaat om de gameplay Wink en die is perfect Smile
Avatar
Rutger | 15 oktober 2003 00:58 | #191250
Vreemd, ik heb hem gehaald en zie zapp-X net nog zeggen dat dit de beste fighting game is, terwijl IMO SSBM dat is met grote afstand.

Ik begin ondertussen te twijfelen of ik de defenitie van een fighting game wel goed heb, want ik vind dit spel eigenlijk helemaal niet zoveel aan.

Eerst raad ik jullie aan om dit artikel eens te lezen:

http://www.sirlin.net/Features/feature_PlayToWinPart1.htm

Mischien zijn er mensen die het met mij oneens zijn, maar de man die dit geschreven heeft heeft echt gelijk. Voor de mensen die geen zinnen om het hele artikel door te lezen staat er in het kort dat je moet spelen om te winnen, en nergens anders om. De meeste mensen zullen zeggen dat je daardoor geen leuk spel krijgt, maar 2 mensen die spelen om te winnen zullen het spel 10 keer leuker ervaren dan mensen die gewoon een leuk potje proberen te spelen. Waarom dit zo is ga ik niet uitleggen, dan moet je het hele artikel maar lezen, er zit echt een kern van waarheid in.

Maar voor SC2 gaat dit IMO niet op. Waar het nu dus om gaat is dat er in SC2 zo ongelooflijk veel aanvallen zitten dat heel dat spel onmogelijk in balans kan zijn. Je kunt duidelijk zien dat 1 bepaalde aanval een duidelijk overwicht heeft in vergelijking met een andere aanval. Link is hier al een leuk voorbeeld van. Link heeft in tegenstelling tot elk ander character in het spel een projectiel als aanval, en daar heeft hij er niet 1 van, maar 3! Iemand hoeft niet langer dan een paarr een paar uur te spelen tot hij deze aanvallen er uit gepikt heeft waardoor hij deze eindeloos kan gebruiken om het spel te winnen, daar is geen enkele vorm van tacktiek voor nodig. En ja, je wint wel, maar op die manier vind ik er echt geen hol aan om te winnen. Spelen om te winnen zou het spel juist leuker moeten maken om het spel te spelen, maar dat gaat voor dit spel blijkbaar niet op.

Ik wist dat ik met SC2 een ander spel ging kopen dan SSBM, maar ik had toch op zijn minst een spel verwacht dat een enigzins uitgebalanceerd vechtsysteem bezit, iets wat mij dus zwaar tegenvalt. Ik zie dat in deze review dus ook nauwelijks terugkomen, iedereen hier vind de graphics, de sound en het verhaal schijnbaar belangrijker dan datgene waar een fighting game om gaat, die andere dingen hebben dus totaal geen invloed.

Ik dacht voorheen dat SSBM een goed voorbeeld van een beat-'m-up was, maar als iedereen dit een beat-'m-up vind dan mag voor SSBM wel een apart genre gemaakt worden, want dit lijkt in de verste verten niet op SSBM.

Reacties van gebruikers

Avatar
Mr Blonde | 30 september 2003 05:43 | #3555
Dope review. Heel goed Smile En ga eens naar bed, je moet morgen om zeven uur op ! Razz
Avatar
Willem | 30 september 2003 09:20 | #3556
mooie review zeg!! Nu moet ik 'm al helemaal hebben! (btw leuke humor onder de plaatjes ghehehe)
Avatar
Gebruiker 1741 | 30 september 2003 09:34 | #3557
Goede review man, alles staat erin Razz
Avatar
SoepaSannie | 30 september 2003 09:55 | #3558
Heel mooioe review, en ik ben et er heelmaal me eens, maar bedoelde je nie vandaag om zeven uur eruit
Avatar
Zapp-x | 30 september 2003 10:04 | #3559
prachtige review rutger Smile tis knap dat je in die late uurtjes nog zoiets kan schrijven ^_^
Avatar
Kuyperkid | 30 september 2003 11:05 | #3560
ik heb dit spel een keer bij een vriend gespeeld en ik heb Zelda en Metroid Prime al maar ik vind dit niet een verplichte aankoop...
Avatar
Johan | 30 september 2003 14:28 | #3562
Yup coowle review!! Als ik nou ook nog geld zou hebben... Crying Focking autorijden...
Avatar
wouter_vandijk2 | 30 september 2003 15:14 | #3563
jaja alles klopt wat je zegt gfx is zo mooi

ALLEEN WTF WETEN ZE NIET HOE WATER OMHOOG KOMT OFZO:s Mad das egt lelijk gewoon
Avatar
Gebruiker 1893 | 30 september 2003 17:13 | #3567
WAt een cliche
Avatar
Gebruiker 1893 | 30 september 2003 17:13 | #3568
Iedereen geeft een 95
Avatar
RutgerK | 30 september 2003 17:22 | #3570
Misschien betekent dat wel dat de game een 95 waard is -_-'
Avatar
Bartel. | 30 september 2003 17:26 | #3572
isda niet de 2de review al?
Avatar
Johan | 30 september 2003 17:32 | #3574
Yup Randy had ergens in ehm februari (?) al een review ervan gemaakt... Smile (en die ownde ook zwaar :worship Smile
Avatar
semper | 30 september 2003 17:46 | #3575
dit is super nep, volgens mij hebben jullie de game niet eens gespeeld ofzo, SC2 is ECHT geen 95 waard... Zeker even gekeken wat de PU had gegeven?
Sorry, dit is misschien een beetje hard, maar ik snap niet wat iedereen zo fantastisch aan de game vind, ik vind soul calibur 1 echt 10x zo goed, SC2 is er alleen op achteruit gegaan, zelfs de graphics zijn nauwelijks beter. (ookal waren die op de DC al extreem mooi)
Avatar
RutgerK | 30 september 2003 17:52 | #3578
1 ik lees de PU niet
2 *kijkt* yup ik heb de game hier liggen
3 Als er van allerlei kanten wordt beweert dat het een game van rond de 95 is, zou het dan niet jij zijn die afwijkt? Ik vind de game echt een 95 waard en ik ben daar duidelijk niet de enige in. Wil je weten waarom? lees dan de review nog maares Academic
Avatar
Zapp-x | 30 september 2003 17:53 | #3579
pff semper als je al denkt dat wij reviews gaan rippen van de pu, ga dan plz naar een andere site man... kom op..
Avatar
Unclefucker | 30 september 2003 18:43 | #3580
Ik heb em vrijdag gelijk gekocht en hij ownt zwaar, maar de weppen master moot (nee, ik spreek genn engels '-_-) is VEEL te kort, ik had em maandag al uit en ik had alle wapens enzo. Reffaiel en Mitzoeroegie ('-_-) roelen!
Avatar
Zwennes | 30 september 2003 18:45 | #3581
heb um vandaag besteld, hopelijk vrijdag binnen Smile , ben benieuwd aangezien ik helemaal geen beat um up fan ben
Avatar
wouter_vandijk2 | 30 september 2003 19:07 | #3583
ik ook niet maar ik vind hem zo goed Very Happy
en hij is veeeeel mooier gewordne ouwe
Avatar
Gebruiker 1469 | 30 september 2003 22:27 | #3624
Alleen ga je niet in op de ervaringspunten die je verdient..Of kan je daar nix mee..Weet nog steeds nie..Vindt review beetje kort wel goed..
Avatar
semper | 30 september 2003 22:54 | #3636
@zapp-x en rutger K
Ik beweer niet dat jullie de review rippen, nee de review is erg goed geschreven, maar ik vind het wel opvallen dat jullie precies hetzelfde cijfer geven, ok kan toeval zijn, maar ik ben toch niet de enige die deze game geen 95 waard vind. twee van mijn vrienden hebben de game, zijn allebei een beetje teleurgesteld, ik heb de game ook heel lang gespeeld en vind em ook niet echt goed. Nouja, goed is ie zeker, maar niet fantastisch.ik persoonlijk zou de game iets rond de 85 geven, maargoed, ieder zijn mening
Avatar
Unclefucker | 01 oktober 2003 00:07 | #3653
LOL, dit heb ik net ontdekt:

Seung Mina: Show me what you're made of!
Astaroth: Worms!

ROFLMAO
Avatar
ChaoZ-dRoNe | 01 oktober 2003 00:18 | #3656
een 95 is imo ook wat te hoog, een 90 is beter Smile

niw, vandaag ook weer 2 uur kunnen spelen (eindelijk eens tijd gevonden... hehe) Meteen weer een heel stuk verder in Weapon Master, ben nu level 29 Smile . Tot nu toe allemaal nog wel wat makkelijk in very hard eiglijk...

heb de Xbox versie en speel veel met Spawn (iig vandaag dan Smile ) heeft echt geweldige aanvallen met zijn bijl .o.
Avatar
Zapp-x | 01 oktober 2003 01:43 | #3668
Ik moet nog wachten tot vrijdag voordat ik hem heb ;( khoop dat dit dan de 1e fighting game wordt die ik vet vind Smile
Avatar
RutgerK | 01 oktober 2003 15:32 | #3691
En dan is er weer een game waarmee ik jou aars kick Very Happy
Avatar
Zapp-x | 01 oktober 2003 18:56 | #3714
Net als Burnout2, die je maar niet uit kan spelen he rutje? Wink
Avatar
RutgerK | 01 oktober 2003 19:26 | #3718
waar ik geen tijd voor heb door SC2 Razz
Avatar
Gebruiker 1592 | 01 oktober 2003 21:54 | #3746
Mooie Review!
Mooi spel Razz , ga het zo meteen weer spelen!
Als je btw de Art Gallery hebt unlockt moet je ff kijken naar de tieten van Taki! Gigantisch!
t'Is trouwens wel erg toevalllig hoe die rokjes altijd omhoog waaien, zelfs bij die Soepjurk van Sueng Mina zie je dr slip de helft van de tijd!
Avatar
ssj3 | 01 oktober 2003 22:09 | #3752
goede review!!, maar ga het spel niet kopen, beetje eentonig lijkt het me
Avatar
Zapp-x | 02 oktober 2003 12:05 | #3795
lol Axx kom op man Razz wat je nu zegt ziet er wel erg frusty uit ^_^
Volgens mij probeer je ook constant om de slip can peach te zien met ssbm of niet Wink
Avatar
Michiel | 02 oktober 2003 15:44 | #3803
Daar let je toch niet eens op. Weird
Avatar
Richard | 02 oktober 2003 23:13 | #3886
@zapp-x als je in adventure mode een megamushroom hebt, en dan met peach omhoog kickt dan zie je dr slipje Hahaha
Avatar
RutgerK | 03 oktober 2003 01:10 | #3902
volwassenheid is were ver te zoeken Razz
Avatar
Gebruiker 1592 | 03 oktober 2003 21:22 | #4027
Heb ik al gedaan Zapp-X Razz . Maar t viel me gewoon altijd op dat de rokjes wel erg kort en omhoogwaaierig zijn Razz
Avatar
Gebruiker 1810 | 03 oktober 2003 22:17 | #4039
ik heb 6 weken zakgeld opgegeven om van me ma geld te lenen om dit spel te kopen, en het is het waard Very Happy
Avatar
Peter89 | 04 oktober 2003 00:06 | #4056
SC2 is alles waard, té ownage man. ZO CHILL
Avatar
RutgerK | 04 oktober 2003 00:07 | #4058
Er zijn wel mensen die het met me eens zijn Cool
Avatar
Joost | 04 oktober 2003 00:22 | #4060
Axx lompe kneus het zijn polygonen
Avatar
Kerdaben | 04 oktober 2003 18:41 | #4130
Hahaha Hahaha Hahaha
Avatar
Jorg | 04 oktober 2003 23:45 | #4158
haha, lol @ krot
Avatar
Richard | 05 oktober 2003 01:12 | #4173
en porno films zijn pixels Biertje?
Avatar
Gebruiker 1741 | 05 oktober 2003 01:18 | #4175
haha, lol @ Richard
Avatar
Kaiber | 06 oktober 2003 00:38 | #4272
TV heeft toch strepen ipv pixels?
Avatar
NAGILUM | 11 oktober 2003 20:41 | #4854
wat boeit het :o
Avatar
Dabras | 16 oktober 2003 17:42 | #5370
ik vind het spel ook niet zo veel aan..want met button smashen kom je ook heel ver in het spel..en dat had je met tekken3 voor de psx niet! dus ik vind het spel geen 9.5 waard..het is wel goed...maar niet een 9.5!!!
alea iacta est!
Avatar
Gebruiker 1965 | 01 november 2003 04:28 | #6981
IK HEB ZIN IN SOUL CALIBUR!!!!!

Plaats een reactie

Log in of registreer een account om een reactie te kunnen plaatsen.

Soulcalibur II

Platform: Nintendo GameCube
Genre: Beat 'm up
Ontwikkelaar: Namco Bandai
Uitgever: Namco Bandai
Aantal spelers lokaal: 2
Online-ondersteuning: Nee
Releasedatum: 26 september 2003

Screenshots