"Ik hielp Spectrobes maken!" Nieuws | 15 maart 2007 10:45 | Auteur: Johannes

Niet zo verwonderlijk, maar wie o wie is dit dan?

Ben jij benieuwd of Spectrobes dé Pokémon beater is geworden? Dan wil je vast wel weten wie daarvoor onder andere verantwoordelijk voor zijn. Eén daarvan is Soushi. Met zijn twaalf jaren raakte hij betrokken bij de ontwikkeling van deze DS game met hoge verwachtingen.

_42681223_japan203


"Ik raakte betrokken bij de ontwikkeling van Spectrobes, omdat mijn mama bij dit bedrijf (red. Disney Interactive Studios) werkte. Op een dag kocht mijn moeder een preview versie en begon ik te kijken wat ik wel en wat ik niet aan de game leuk vond. Mijn moeder vond deze kritiek erg interessant en zei dat ik met het design team moest gaan praten."

Soushi vervolgde: "Om de game te spelen gebruik je je stem en je stylus om een Spectrobe te besturen. In het begin vond ik de controls moeilijk om onder de knie te krijgen. Ik vertelde dit aan het design team en toen ze het eenmaal veranderd hadden was het allemaal veel beter en makkelijker!"

Soushi's rol was om het design team te vertellen wat hij van de characters, besturing etc. vond. Hij is dan ook erg blij om te zien dat er wat met zijn kritiek is gedaan en dat dat terug te vinden is in de game. Niet alleen hij vindt dit, maar ook zijn vriendjes.

Spectrobes heeft zichzelf dus onder andere aan een twaalfjarige jongen te danken. Of dit succesvol is zullen wij je binnenkort vertellen in een review. Tot die tijd kan je in ieder geval proberen om de game te winnen in onze Spectrobes Prijsvraag.

_42681225_japan203b


Bron: CBBC Newsround
Next articleJapanse hardwareverkopen 5/3 - 11/3 '07 Previous articleKOEI kondigt Opoona aan!

Reacties van gebruikers

Avatar
-Shurikono- | 15 maart 2007 12:30 | #133563
Das wel mooi voor hem! Vooral als hij ook nog aardig wat geld ontvangt.
Avatar
Tom | 15 maart 2007 15:09 | #133567
EEN LOLLIE
Avatar
Scuba | 15 maart 2007 15:27 | #133568
ik hoop dat hij het te makkelijk vond. Razz
Avatar
Twanos | 15 maart 2007 16:11 | #133570
Geen slecht idee. Dit soort jochies behoort toch tot de doelgroep die je wilt bereiken, dus het gebruiken van hun 'kritiek' is opzich erg slim.
Avatar
Liquid_Metal | 15 maart 2007 16:49 | #133574
goed id om de doelgroep te gebruiken om de doelgroep te bereiken, maar das toch logisch? ik vraag me af of dit echt zo speciaal is.

Plaats een reactie

Log in of registreer een account om een reactie te kunnen plaatsen.

Spectrobes

Platform: Nintendo DS
Genre: RPG
Ontwikkelaar: Disney Interactive Studios
Uitgever: Nintendo
Aantal spelers lokaal: 4
Online-ondersteuning: Nee
Releasedatum: 14 maart 2007

Screenshots