Shigeru Miyamoto op bezoek bij YouTube-hit Smosh praat over F-Zero en Pikmin Nieuws | 06 januari 2015 06:39 | Auteur: Mink | Bron: Smosh

Shigeru Miyamoto is op bezoek geweest bij de YouTube-hit Smosh en heeft daar gegamed en over verscheidene onderwerpen gesproken.

In onderstaande video is te zien hoe Shigeru Miyamoto op bezoek is bij het YouTube-kanaal Smosh. In de video is onder meer te zien hoe Shigeru Miyamoto het aflegt tegen de jongere generatie in een potje Mario Kart 8. Verder spreekt de beste man over verscheidene onderwerpen zoals Pikmin. In de video zegt Shigeru (vertaald):

"Ik heb nog steeds veel ideeën over wat ik wil doen met Pikmin, maar er is nog niets beslist. Maar we blijven wel Pikmin-games maken."


Tevens wordt er in de video gesproken over F-Zero en daar wist Shigeru Miyamoto over te zeggen (vertaald):

"We zien dat andere ontwikkelaars soortgelijke, traditionele racing games aan het maken zijn, dus wij zijn bezig om de focus te leggen op iets dat iets meer 'gamey' aanvoelt. Dus als we een nieuwe soort controller interface kunnen maken en we vinden dat de controller interface goed past bij F-Zero, dan gaan we er misschien weer mee werken in de toekomst."


Next articleN1ntendo.nl TV - Nieuwjaarsitem met verwachtingen, terugblikken... Previous articleMario Kart 64 speelt de hoofdrol in een nieuwe Teens React-video

Reacties van gebruikers

Avatar
nintendo23 | 06 januari 2015 08:44 | #245630
collapse
Wordt hier zo moe van dat ze niet luisteren naar hun hardcore fans. Mensen willen al jaren een nieuwe F Zero zonder ingewikkelde controller opties. Maak gewoon een Full Hd F zero met 16 nieuwe tracks en 16 oude tracks. Bedenk wat nieuwe racers en voeg de oude garde toe. En zorg voor een perfecte online modus en klaar. Maar bij deze man moet het altijd maar vernieuwing zijn. En daar slaat Nintendo te vaak in door.
Avatar
ckrit | 06 januari 2015 08:53 | #245631
Reactie op post #245630 van nintendo23
collapse
Was uw probleem net niet dat ze zich altijd bij dezelfde formule houden?
Avatar
nintendo23 | 06 januari 2015 09:11 | #245633
Reactie op post #245631 van ckrit
collapse
Bij sommige games wel als ik zie dat een 2D Mario al 4 keer totaal qua level design en uiterlijk hetzelfde is. Maar sommige games heb je weinig vernieuwing nodig. En daar is F Zero er een van dat moet gewoon de dingen bevatten in mijn eerdere reactie. En gewoon een core race game zijn . En niet met rare controller opties
Avatar
The Iron Ghoul | 06 januari 2015 11:45 | #245636
Reactie op post #245633 van nintendo23
collapse
laten we met zn alle opgelucht adem halen dat nintendo23 niet bij nintendo werkt.

laat ik gewoon even zeggen dat als er van een spel al een tijdje niks nieuws is van gekomen. het juist wel slim is om een keiharde comeback ervan te maken en daar heb je vernieuwing voor nodig. ze kunnen niet zomaar een paar banen erin gooien en wat racers.
Avatar
nintendo23 | 06 januari 2015 12:00 | #245638
Reactie op post #245636 van The Iron Ghoul
collapse
vernieuwingen zijn niet altijd goed en je loopt het risico vernieuweningen toe te voegen die de serie geen goed doen. Maar om mensen met de serie in aanraking te laten komen poets je F Zero GX van de GameCube op tot een HD Remake. Terwijl je intussen hard werkt aan een hieuw deel. F Zero is zo snelle racegame dat dingen op de gamepad behalve een map niet kunnen. Dus gewoon een nieuwe deel zonder gimmicks en graphics die je omver blazen je creëert wat nieuwe racers en 16 nieuwe banen. Je zorgt voor online mode die werkt, En ik denk dat heel veel Nintendo liefhebbers heel veel plezier hebben,



http://www.eurogamer.nl/articles/2015-01-06-gebruik-wii-u-gamepad-als-cockpit-in-star-fox?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Dat nieuws is al eerder geplaatst. Maar hier staat ook onder dat de gamepad besturing optioneel is Zo dat je ook op de ouderwetse manier kunt spelen. Als dat zo is. Is dat een goede zet, aangezien je dan de gamepad niet verplicht voor diegene die dat niet fijn vinden
Avatar
The Iron Ghoul | 06 januari 2015 12:21 | #245641
Reactie op post #245638 van nintendo23
collapse
Racen met de gamepad lijkt me ook heel onhandig, maar dan nog kan je wel vernieuwende dingen doen in een nieuwe f-zero.

-je kan op de gamepad een map showen wat je al zegt of een kijken waar je allemaal schade hebt.
- je kan er een awesome tunninggarage van maken en met de stylus teksten en tekeningen op je auto maken.
- een geheel nieuw soort battlemode

er hoeft natuurlijk ook niks spannends en vernieuwends in te zitten, maar mij lijkt het het beste dat er toch wel iets nieuws inzit om een hype te creeren. anders krijg je weer mensen die zeggen dat het een versie 1.5 is.

wat ze ook kunnen doen is alle f-zero delen in de nieuwe versie plaatsen. heb je gelijk een mooie collectie
Avatar
nintendo23 | 06 januari 2015 12:28 | #245644
Reactie op post #245641 van The Iron Ghoul
Nou als jij die dingen al kan verzinnen waarom Nintendo niet in godsnaam haha. Volgens willen ze gewoon geen F Zero maken. Maar zeg dat dan ook gewoon eerlijk, die serie komt nooit meer terug. Maar verzin geen goedkope smoezen haha
Avatar
ckrit | 06 januari 2015 12:51 | #245650
Reactie op post #245638 van nintendo23
Misschien had ik het al eerder moeten zeggen, maar Miyamoto had het over "eventueel een nieuwe interface te bedenken", maar voor een of andere reden heeft die tolk er controller interface van gemaakt. Dus tenzij die gast van meer weet, ging het daar zelfs helemaal niet over.
Avatar
JORISGUY7XD | 06 januari 2015 15:07 | #245670
Reactie op post #245630 van nintendo23
Ik dacht aan normale controls, maar met revolutionare banen; met nog gekkere banen (loopings, cilinders en meer) dan X en GX hadden! Een soort "Super Mario Galaxy-revolutie" alleen dan voor de F-Zero franchise! En het nogal extreem maken vergeleken met Mario Kart of de realistische racers. NIET met motion-controls of irritante gimmicks!
Avatar
SpijkerJasper | 06 januari 2015 13:23 | #245654
Met games als F-Zero draaien ze er elke keer omheen door met dit soort verhaaltjes te komen. Vreemd genoeg kunnen ze dus wel gewoon Smash Bros en Mario Kart 8 uitbrengen zonder per se iets vernieuwend te doen. Gewoon dikke @#$%&! van Nintendo. Sega had al veel eerder ingezet kunnen worden om een vervolg op GX te maken voor de Wii of de Wii U. Maar goed, we krijgen op z'n minst nog een Star Fox game. De laatste console episode is net zo oud als de laatste F-Zero: bijna 10 jaar! Razz
Avatar
nintendo23 | 06 januari 2015 17:25 | #245688
collapse
Star Fox is speelbaar op de aankomende E3. Nou laten ze dan in iedergeval binnenkort op de eerste volgende direct de eerste trailer zien
Avatar
SpijkerJasper | 06 januari 2015 19:07 | #245698
Reactie op post #245688 van nintendo23
collapse
Ik hoop het van harte Smile Van mij mag het ook wel weer back to basic zijn zoals Star Wing en Lylat Wars. Gewoon dikke vette on-rail actie afgewisseld met een paar free-roaming levels. Dat loop-gebeuren in Assault op de Cube was een beetje knullig gedaan en als je dan toch meer vrijheid wilt bieden met de SF franchise dan wordt het al gauw ambitieuzer en gaat het meer richting Battlefield.
Avatar
Elm | 07 januari 2015 00:03 | #245737
Reactie op post #245698 van SpijkerJasper
collapse
Klopt, Assault was bagger maar Adventures daarentegen... Worship
Avatar
SpijkerJasper | 07 januari 2015 00:38 | #245740
Reactie op post #245737 van Elm
collapse
Adventures werd destijds ook (en misschien nog steeds) gezien als een flop in de SF reeks vanwege het gegeven dat het een Zelda rip-off was. Als je het zo bekijkt dan moet Hyrule Warriors dus ook een slechte game zijn omdat het een Dynasty Warriors rip-off is in plaats van een traditionele avontuurlijke Zelda. Over die game kan ik niet oordelen aangezien ik hem niet gespeeld heb (alleen de graphics vallen tegen voor een gloednieuwe WiiU titel) maar Star Fox Adventures was een hele leuke game vond ik. En net als vele andere games van RARE was Adventures gewoon een hele solide en memorabele titel met fraaie graphics, sfeervolle muziek en leuke personages. Na dit spel leek RARE niet meer te bestaan. Het bedrijf(je) is er nog wel en dus ook de naam en het logo. Maar wat voor nut heeft deze instantie nog? Waarom hebben ze in al die jaren nog steeds niks gedaan met Banjo Kazooie en Perfect Dark (heruitgaves niet mee gerekend). Wat zou het mooi zijn als ze weer bij Nintendo zaten en samen met Retro Studios aan de slag gaan met een nieuwe Perfect Dark. Keep dreaming SpijkerJasper...keep dreaming Razz
Avatar
nintendo23 | 07 januari 2015 06:16 | #245753
Reactie op post #245740 van SpijkerJasper
Het probleem was dat alles wat Star Fox adventures had niet bij Star Fox paste het is het zelfde als jij Kirby gooit in een Bayonetta wereld. En ook toen zag je dat Rare minder was.

Maar RARE kan alleen weer magische games maken ook bij Microsoft als dat bedrijf er miljoenen wordt ingepompt voor nieuw personeel. En RARE terug investeer dat geld liever in Retro Studio's
Avatar
Chocoprins | 07 januari 2015 11:36 | #245763
Echt vet dat meneer Shigeru Miyamoto langs kwam bij Smosh Games!

Plaats een reactie

Log in of registreer een account om een reactie te kunnen plaatsen.

Pikmin 3

Platform: Wii U
Genre: Strategy
Ontwikkelaar: Nintendo
Uitgever: Nintendo
Aantal spelers lokaal: 2
Online-ondersteuning: Ja
Aantal spelers online: N.v.t.
Releasedatum: 26 juli 2013

Screenshots