The Legend of Zelda: Breath of the Wild Preview | 23 augustus 2016 13:30 | Auteur: Redactie

Afgelopen week was de gamescom in het Duitse Keulen. De gamescom is de grootste gamebeurs ter wereld. De E3 in Los Angeles staat qua aankondigingen nog altijd op nummer één. In tegenstelling tot de E3 heeft Nintendo The Legend of Zelda: Breath of the Wild achterwegen gelaten in Duitsland voor het “gewone” publiek. Toch heeft dit langverwachte vervolg in de The Legend of Zelda-reeks de “Best of gamescom 2016”-award binnengesleept. Achter de schermen kon de pers aan de slag met dit nieuwe avontuur en dit keer waren Marco en Patrick de gelukkigen van N1ntendo.nl om het spel te proberen. Ze geven je beide hieronder hun impressie van de demo.

Impressie Patrick
Ik ben tot nu toe erg sceptisch geweest over The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Een open-world game in deze reeks klinkt te mooi om waar te zijn en Nintendo heeft nauwelijks ervaring met dit genre. Toch lijkt het erop dat Nintendo de juiste route gevonden heeft. In de demo, die bestond uit twee delen, konden we in het eerste deel vijftien minuten vrij rondlopen in een groot gebied dat maar een bijzonder klein gedeelte van de gigantische wereldkaart betrof. Bij een open-world game is het daarnaast erg belangrijk dat er veel te doen is in de wereld en dat je niet het gevoel krijgt doelloos rond te lopen. In de vijftien minuten liepen we van de ene plek naar de andere en onderweg kwam je genoeg tegen. Zo kwamen we verschillende kampen met vijanden tegen, konden we een duik in een fris meer nemen en werden de uitgestrekte vlaktes goed afgewisseld met bossen. Dus ook daarmee lijkt het wel goed te komen. Grote punt hierbij is alleen dat er niet echt duidelijke beloningen waren te vinden op veel van de “interessante” plekken waar we geweest waren.

1

Het tweede deel van de demo betrof de eerste vijftien minuten van The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Link ontwaakte en ontving zijn tablet, genaamd "the Sheikah Slate". Een beetje een aparte introductie zonder de juiste context. Enfin, we ontvingen wat simpele kleren en trokken de wijde wereld in. Het eerste doel was het activeren van de uitkijktorens en dat deden we door de Sheikah Slate in een voetstuk te stoppen. Vervolgens werden de gigantische uitkijktorens in alle delen van de wereldkaart geactiveerd waaronder ook diegene waar het voetstuk op stond. De toren schoot uit de grond de lucht in met Link erop en gelijk werden we getrakteerd op een schitterend uitzicht.

Een laatste puntje waar ik me zorgen over maakte was de kracht van de Wii U in combinatie met een dergelijk project. De demo bevat maar een klein deel van het spel maar de laadtijden waren stiekem al erg lang. Toch lijkt Nintendo er alles aan te doen om de game compatibel te maken voor de Wii U en naast de lange laadtijden waren er in de demo verder geen haperingen te ontdekken. The Legend of Zelda: Breath of the Wild voelde redelijk af en dat is een goed teken. Nintendo heeft tenslotte nog een hele tijd om dit hét innovatieve volgende deel van de The Legend of Zelda-reeks te maken en dat gaat volgens mij wel goed komen. De amiibo zien er overigens ook erg gaaf uit!

< >


Marco’s impressie
De hype rond de nieuwe The Legend of Zelda-game is sinds 2012 langzaam opgebouwd. In de afgelopen vier jaar heb ik het genoegen gehad om drie keer de E3 te mogen bijwonen, waarbij er ieder jaar met veel verwachting werd uitgekeken naar de nieuwe The Legend of Zelda-game. Helaas heb ik in die drie jaar niet veel meer gezien dan een trailer en wat korte gameplay-beelden. Uitgerekend dit jaar besloot Nintendo – nadat ik zelf besloten had niet de E3 aan te doen – om volledig met de game uit te pakken. De hype was dan ook ongekend hoog en dat heeft er mogelijk voor gezorgd dat ik lichtelijk teleurgesteld was na het zien van de eerste trailer. Naarmate er meer gameplay-beelden van het spel opdoken, werd ik steeds nieuwsgieriger en positiever over de game. Het post E3 evenement van Nintendo Benelux kon ik helaas niet bijwonen, waardoor afgelopen gamescom mijn eerste speelervaring met de titel was.

Nintendo heeft in het verleden altijd haar best gedaan The Legend of Zelda-games groot en vrij te laten aanvoelen, zodat je als speler de vrijheid hebt om zelf het landschap te verkennen. Met Breath of the Wild lijkt Nintendo dit naar een nieuwe hoogte te tillen, want met een korte blik om je heen lijkt de speelwereld enorm. Dit werd nogmaals bevestigd toen we de kaart van het spel inspecteerden. Wat opvalt aan de kaart is dat net als in eerdere The Legend of Zelda-games de wereld is opgedeeld in een aantal delen. De demo speelt zich af op “The Great Plateau”, een stuk land dat omringt is door een diepe afgrond. Naar beneden klimmen of springen zorgt voor een zekere dood, dus je moet op zoek naar iets of iemand die je naar beneden weet te brengen. Dit doet ons denken aan voorgaande The Legend of Zelda-spellen waarbij gedeeltes van de kaart ontoegankelijk waren totdat je een bepaald item had verkregen. Of dit wederom zo werkt voor de rest van de kaart is op dit moment nog onbekend.

33


Naast het enorme landschap lijkt Nintendo ook mee te doen aan een andere trend: het survival genre. De afgelopen jaren is het aantal survivalgames – zoals Minecraft, No Man’s Sky en DayZ – explosief gestegen. In dit soort games word je over het algemeen gedropt in een groot gebied en zal je opzoek moeten naar voedsel, kleren en andere materialen om te overleven. Dit is nu ook het geval in Breath of the Wild. Door de omgeving af te speuren en vijanden te verslaan vind je allerlei ingrediënten waarmee je zelf kunt koken of handige items die je het leven een stukje gemakkelijker maken. Dit wekt tevens een gevoel van vrijheid die ik niet eerder in een The Legend of Zelda-game heb ervaren.

Een andere nieuwe toevoeging zijn de metertjes die naast de minimap rechtsonder in het scherm te vinden zijn. Een van deze metertjes geeft aan wanneer Link het warm of koud heeft, zodat je jezelf kunt kleden op het betreffende weerscenario. Het andere metertje geeft aan hoeveel geluid je maakt. Dit maakt het mogelijk om stilletjes vijanden te besluipen zonder opgemerkt te worden. Het is dus aan de speler om te kiezen of je lekker ouderwets het gevecht aangaat, of dat je stiekem rondsluipt. Of deze stealth gameplay in het uiteindelijke spel nog een grotere rol gaat krijgen is op dit moment nog onduidelijk, maar in de demo gaf dit wat leuke variatie.

2

De grafische stijl van de game ziet er ook erg goed uit. Het is een soort kruising tussen de stijl van The Legend of Zelda: Skyward Sword en die van The Legend of Zelda: Wind Waker. Voornamelijk de vijanden, personages en de nabije omgeving zien er zeer netjes uit. Als je wat verder kijkt zijn er helaas ook wel wat mindere puntjes te bespeuren. Zo poppen bepaalde objecten zoals bomen en gebouwen af en toe ineens in beeld op en oogt het in de verte soms wat kaal. Mogelijk zijn dit zaken die nog verbeterd worden en anders kunnen we onze hoop nog vestigen op de NX-versie van de game.

Na het zien van de E3-trailer hadden mijn verwachtingen van de game een lichte deuk opgelopen. Echter, na een half uurtje zelf met de game te hebben doorgebracht kan ik niet anders dan zeggen dat een half uurtje veel te kort was. Nintendo kan de game nog op een aantal punten verbeteren, maar ik heb alvast enorm veel zin in de volledige game!

Next articleNintendo eShop - Week 34 (Armikrog, The Legend of Kusakari,... Previous articleWii U-versie Earthlock: Festival of Magic moet 'voor de feestdagen'...

Reacties van gebruikers

Avatar
ThanosReXXX | 23 augustus 2016 14:12 | #266658
En gewoon, net als op de E3, ook op de GamesCom even de prijs voor de beste game van de show pakken. Worship

Op naar de Tokyo Game Show voor strike three... Wink

Yep, dit kan bijna niet anders dan wel een hele goede Zelda game worden die heel veel mensen blij gaat maken, en wellicht ook een overdonderend succes voor de NX kan betekenen als het ook daadwerkelijk een launch game wordt.
Avatar
SpijkerJasper | 23 augustus 2016 15:11 | #266660
collapse
Impressie Patrick: Een open-world game in deze reeks klinkt te mooi om waar te zijn en Nintendo heeft nauwelijks ervaring met dit genre???????


Nogal een vreemde uitspraak aangezien Nintendo juist met de Zelda reeks bekend staat om open-world games. Al vanaf 1986! Razz
Avatar
ThanosReXXX | 23 augustus 2016 15:44 | #266662
Reactie op post #266660 van SpijkerJasper
collapse
Je zal het wel met een knipoog bedoelen, maar de oudere Zelda games waren natuurlijk niet zo "open wereld" zoals deze game. Je kunt in deze game als je wil rechtstreeks naar de eindbaas reizen zonder ook maar een enkele side quest uit te voeren. Of je het dan haalt is een tweede, maar het kan wel... Wink

In alle vorige Zelda games zat een lijn die je moest volgen en gebieden die je pas kon betreden als je het één en ander voltooid had. Dat is hier dus niet het geval.
Avatar
Patrick | 23 augustus 2016 18:29 | #266679
Reactie op post #266662 van ThanosReXXX
TheRealThanos snapt het. Smile
Avatar
SpijkerJasper | 25 augustus 2016 00:20 | #266709
Reactie op post #266662 van ThanosReXXX
De oudere Zelda games waren natuurlijk niet zo "open wereld" zoals deze game. Je kunt in deze game als je wil rechtstreeks naar de eindbaas reizen zonder ook maar een enkele side quest uit te voeren. Of je het dan haalt is een tweede, maar het kan wel...


Het ging mij er om dat Nintendo gewoon dus wel ervaring heeft in open-world games als een genre. Daar hoort dus de allereerste Zelda bij (die in tegenstelling tot de latere delen minder lineair was en waar Breath of the Wild naar terug grijpt. Maar dat wist je al denk ik) maar ook Link to the Past, Ocarina, Wind Waker etc. Dat ze beperkter zijn qua gameplay neemt niet weg dat ze in de zelfde categorie vallen.

TheRealThanos snapt het.


Nogmaals; open-world games zijn er in alle soorten en maten. Zeggen dat Nintendo weinig tot geen ervaring heeft met een open-world game met zoveel vrijheid als Breath, is wat anders als zeggen dat ze geen ervaring hebben met dit genre in 't algemeen. Ja ik snap wat hij er mee bedoelde, maar daarom komt het wel een beetje apart over Wink Snap je?
Avatar
banjokazooie | 23 augustus 2016 15:21 | #266661
collapse
Dus precies dezelfde demo als de E3 demo. Maar dat is bij heel veel games het geval daardoor is de gamescom ook een beetje te kort op de E3 en voor veel games overbodig. En idd game van de show maar hoe populair had de game geweest als hij voor iedereen speelbaar zou zijn. Gemiste kans Nintendo.
Avatar
ThanosReXXX | 23 augustus 2016 15:45 | #266663
Reactie op post #266661 van banjokazooie
collapse
Game of show is al het hoogst haalbare, dus populairder dan dat kan niet... Wink

En de GamesCom is voor veel games overbodig? Dat is flauwekul, want de GamesCom is nu juist ook voor de consument een mooie eerste kans om zelf al die games te zien en eventueel ook uit te proberen. Op de E3 is het voornamelijk de business zelf en slechts een enkeling die op uitnodiging naar binnen mag.
Avatar
banjokazooie | 23 augustus 2016 16:04 | #266666
Reactie op post #266663 van ThanosReXXX
collapse
Dan zouden al die games ook speelbaar moeten zijn. En wat ik er van begrepen heb. Was Zelda niet speelbaar, Paper Mario Colour Splash niet speelbaar, Horizon Zero Dawn niet speelbaar, Mafia 3 niet speelbaar (tenminste pers heeft alleen presentatie gekregen.) Detroit Became Human niet speelbaar, The Last Guardian niet speelbaar, Ghost Recon Wildlands niet speelbaar, Dus al zoveel grote titels niet speelbaar zijn. Dan is het een beetje zinloos om naar de gamescom te gaan.
Avatar
ThanosReXXX | 23 augustus 2016 16:35 | #266668
Reactie op post #266666 van banjokazooie
collapse
Het speelbaar zijn van een game is helemaal niet het primaire criterium voor een beurs zoals de GamesCom. Het gaat erom dat je daar de games met eigen ogen kunt zien. Er mogen dan tegenwoordig wel allerlei HD filmpjes op YouTube zijn, maar die zijn qua kwaliteit nog steeds minder dan de game daadwerkelijk in het echt zien omdat YouTube video's gecomprimeerd en gedowngrade worden als je ze upload, dus krijg je bijna nooit de echte kwaliteit van de game te zien.

En los daarvan proef je middels een YouTube filmpje natuurlijk ook niet de sfeer van een beurs zoals je dat wel doet als je erheen gaat. En je hebt middels filmpjes natuurlijk ook niet altijd de keuze waar je naar wil kijken en op de beurs bepaal je dat zelf en kan je net zo lang bij een bepaalde stand blijven staan als je wil.

Natuurlijk zijn er ook beurzen zoals First Look en dergelijke, waar je als consument wel games kunt uitproberen, maar meestal komen die ook behoorlijk wat later dan officiële onthullingen, dus dan doen veel bedrijven ook niet moeilijk meer over het wel of niet kunnen spelen van een demo versie van hun game.
Avatar
banjokazooie | 23 augustus 2016 17:02 | #266671
Reactie op post #266668 van ThanosReXXX
collapse
De games kan ik ook thuis zien op mijn 4k tv zullen trailers er bijna net zo schitterend uitzien als daar op de gamescom. Om daar voor richting Keulen te reizen is een beetje zinloos. Daarnaast is de sfeer daar ook niet zo heel goed het is meer een drukke overvolle beurs. Dus nee ik vind het jammer dat er zoveel niet aanwezig is.
Avatar
ThanosReXXX | 23 augustus 2016 17:19 | #266672
Reactie op post #266671 van banjokazooie
collapse
Ik geloof niet dat je erg goed gelezen hebt wat ik je al heb uitgelegd in mijn vorige reactie...

Die trailers zien er thuis helemaal niet zo goed uit als in het echt, dat kan simpelweg niet vanwege het kwaliteitsverlies dat feitelijk optreedt bij het uploaden van video naar YouTube. En dat staat volledig los van of je nu een 4K TV hebt of niet, want die TV kan alleen maar weergeven wat beschikbaar is, en dat is in kwaliteit gedegradeerde video's.

En hoe weet je nu hoe slecht de sfeer is of hoe druk het is op de GamesCom? En als je er nog nooit zelf geweest bent, zeg dan alsjeblieft niet dat je dat op de TV hebt gezien en je daarop je mening baseert, want dat geldt niet.

Maar goed, laat maar weer, want zowel ik als MVG dringen wederom niet tot je door, want jouw mening is weer de enige die telt...

De mazzel.
Avatar
banjokazooie | 23 augustus 2016 18:05 | #266673
Reactie op post #266672 van ThanosReXXX
collapse
Natuurlijk zal de kwaliteit wat beter zijn maar niet zoveel beter dat je er zoveel geld voor moet besteden. En ik ben in 2010 bij de gamescom geweest en ik weet het is een tijd geleden maar ik vond het erg druk te druk eigenlijk.
Avatar
ThanosReXXX | 23 augustus 2016 18:32 | #266680
Reactie op post #266673 van banjokazooie
Volgens het officiële upload protocol van YouTube kan er, afhankelijk van de grootte van het bron materiaal een kwaliteitsverlies van ruim 20% optreden, en dat is dus al bijna meer dan het verschil tussen 720p en 1080p. En je ziet het met name ook bij streaming video's waar om de haverklap de kwaliteit van hoog naar laag schiet, vooral tijdens dit soort events, omdat zoveel mensen wereldwijd er naar kijken, dus dan is een live ervaring ter plekke ten alle tijden beter. Tenzij je achteraan staat en niet in de buurt kan komen... Wink

En het zal er gerust druk zijn, maar dat is toch ook zo op First Look, alleen is die in Nederland en je kan er games spelen, dus dat zijn dan de redenen voor veel mensen om daar naartoe te gaan, maar mensen die extra nieuwsgierig zijn en gewoon met eigen ogen willen zien of al die games er nou echt zo mooi uitzien en niet willen wachten tot ze een half jaar later eindelijk eens op hun console verschijnen, die gaan ook naar de GamesCom.

Misschien moet je het eigenlijk meer zien als een games tentoonstelling, maar dan van nog te verwachten games.
Avatar
MVG | 23 augustus 2016 16:01 | #266665
Reactie op post #266661 van banjokazooie
collapse
Haha, alsof iedereen op de E3 was en die demo gespeeld heeft. Was jij er? Neem aan van niet, dus dan voelt die demo voor jou als nieuw aan. Doen niet veel mensen hoor, naar Amerika reizen voor de E3 én naar GamesCom in Duitsland. Kleine kans dat iemand zonder games gerelateerde baan er zowel in Keulen als Los Angeles bij is geweest en de demo speelde. Moet Nintendo dan speciaal daarvoor een demo maken, die nog meer prijsgeeft terwijl ze dat (nog) niet willen? Nee, gaat niet gebeuren.

Beide events zijn nuttig en belangrijk, maar liggen ook een behoorlijke afstand van elkaar af. Het is dus maar goed dat de demo ook buiten de E3 nog te spelen valt.

Intussen is de zomervakantie bijna voorbij. De scholen pakken langzaam de draad weer op en vanaf begin september is de vakantie weer over. Zou nu toch niet zo lang meer moeten duren tot Nintendo de radiostilte verbreekt, zou je zeggen. Ik heb geduld maar het wordt tijd voor vers NX nieuws. Smile
Avatar
banjokazooie | 23 augustus 2016 16:38 | #266669
Reactie op post #266665 van MVG
Maar wat ik zeg Zelda en heel veel andere games waren niet speelbaar dus ja dan heeft het ook weinig zin.
Avatar
MichaelNight | 23 augustus 2016 18:18 | #266674
collapse
Geen bledders maar feiten jongens... Dit word zeu-wie-zeu de beste Zelda game ooit! Zodra ik dit spel heb dan ga ik 2 weken ziek melden op mijn werk en ik vraag meteen ook voor 4 weken lang vakantie. Razz
Avatar
ThanosReXXX | 23 augustus 2016 18:21 | #266677
Reactie op post #266674 van MichaelNight
collapse
Bledders? Wat voor dialect is dat? Wink
Avatar
MichaelNight | 23 augustus 2016 18:34 | #266682
Reactie op post #266677 van ThanosReXXX
collapse
Owh dat betekent ''Geen praatjes'' lol
Avatar
ThanosReXXX | 23 augustus 2016 18:37 | #266683
Reactie op post #266682 van MichaelNight
Aha, als in "blabla". Maar wat voor dialect is het nu?
Avatar
Sharjah-Games | 23 augustus 2016 18:26 | #266678
collapse
Door Zelda alleen al gaat de NX veel verkocht worden.....Ben erg benieuwd naar de NX versie!
Avatar
ThanosReXXX | 23 augustus 2016 18:33 | #266681
Reactie op post #266678 van Sharjah-Games
collapse
Anders ik wel...
Avatar
Sharjah-Games | 23 augustus 2016 22:10 | #266684
Reactie op post #266681 van ThanosReXXX
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Avatar
MichaelNight | 23 augustus 2016 22:26 | #266685
Reactie op post #266681 van ThanosReXXX
collapse
Ken je dat echt niet? Is gewoon straat taal joh.
Avatar
ThanosReXXX | 23 augustus 2016 22:42 | #266688
Reactie op post #266685 van MichaelNight
collapse
Tja, ouwe lul van 46 en nog Amerikaan ook...
Ik volg dat niet allemaal meer, hè? Wink
Avatar
The Iron Ghoul | 24 augustus 2016 07:55 | #266690
Reactie op post #266688 van ThanosReXXX
Ik ben 24 jaar en ken het ook niet. Komt omdat ik totaal geen interesse heb in straattaal
Avatar
MichaelNight | 24 augustus 2016 16:28 | #266699
Reactie op post #266688 van ThanosReXXX
collapse
Het heeft niks met de leeftijd te maken joh, het hangt af uit welke wijk/buurt je komt. Maar goed bij deze heb ik je één van de ''straat taal'' granduwid als cadeau gegeven. Smile

Edit: granduwid = gratis
Je spreekt het uit als ''krend-wied
Avatar
ThanosReXXX | 24 augustus 2016 18:20 | #266700
Reactie op post #266699 van MichaelNight
collapse
Ik ken gerust straat taal, maar die van mij komt nog uit de jaren '70 en '80. En in de jaren '90 kon ik ook nog wel mee lullen, maar nu interesseert het me ook niet zoveel meer.

Bovendien kijken de meeste jonge mensen raar op als veertigers en vijftigers met hun populaire taaltje mee gaan praten. Beetje net zoiets als je ouders die populair tegen je vrienden gaan doen... Wink Hahaha
Avatar
MichaelNight | 24 augustus 2016 19:14 | #266703
Reactie op post #266700 van ThanosReXXX
collapse
Noem is een paar dan Hahaha

Ik ken alleen desse ofzeu en dat betekent opzouten lol
Avatar
ThanosReXXX | 24 augustus 2016 20:47 | #266704
Reactie op post #266703 van MichaelNight
collapse
Desse? Da's pasen in het 80's - 90's taaltje, als in: Hé, pasen jij! Of: we pasen deze tent. Denk maar aan een pass bij voetbal.

Ik ken wel "dissen", maar die ken je vast wel. En zo niet: iemand dissen is iemand benadelen of beledigen.

Vet dope was vroeger gewoon gaaf of cool of "de shit"...

Een afgang was een vette bok, wat je zei terwijl je met je handen een sik onder je kin uitbeeldde... (en om de één of andere reden die ik zelf ook niet snap werd het later in de 90's ineens een "vette Bennie". Waarschijnlijk was Bennie gewoon een hele domme sukkel, die als nog dommer dan een bok werd gezien of zo)

En dan had je nog de quasi Nederlands-internationale termen zoals "wazza" wat je zowel met uitroepteken als met vraagteken kon zeggen. Met vraagteken was het "hoe gaat het?". Met uitroepteken kon bijna overal, want het hoeft niet ergens op te slaan... Wink


Avatar
MichaelNight | 24 augustus 2016 21:39 | #266706
Reactie op post #266704 van ThanosReXXX
collapse
Dat meen je niet Hilarious Hilarious
Avatar
ThanosReXXX | 24 augustus 2016 22:11 | #266707
Reactie op post #266706 van MichaelNight
Wacht maar tot jij zo oud bent en probeer dan maar de jongeren van die tijd jouw taaltje uit te leggen. Gaan ze net zo hard "stuk" (krom liggen van het lachen)... Wink

Het heet ook niet voor niets "generatie kloof"...

Het is toch net als met kleding of bepaalde TV series: nu heel tof, maar over een paar jaar wil je er niet dood mee gevonden worden. En dat gaat tegenwoordig ook steeds sneller, mede dankzij het internet.

Maar als je nog wat leuke en hedendaagse Amerikaanse termen wil leren, dan kan ik je van harte een bezoekje aan deze site aanraden:
http://www.urbandictionary.com/

Hier alvast een mooi voorbeeldje. Hoop dat je Engels in orde is. Wink

Kijk ook altijd vooral naar de woorden die onder het kopje "trending now" staan. Het is net als YouTube; voor je het weet ben je uren aan het browsen...
Avatar
raceneus | 24 augustus 2016 23:49 | #266708
Reactie op post #266704 van ThanosReXXX
collapse
Daarvan ken ik 'dissen', 'wazza' en 'dope'. 'bledders', 'granduwid'en 'desse' ken ik niet.
Ik ben 22, maar volg het ook niet zo. Gelukkig heb ik nog een jonger broertje...
Avatar
ThanosReXXX | 25 augustus 2016 00:43 | #266710
Reactie op post #266708 van raceneus
Als granduwid gratis betekent, dan is het naar mijn idee gewoon een straattaal verbastering van het Franse "gratuit" wat eveneens gratis betekent.

Het is dus een beetje alsof één of andere ongeletterde geprobeerd heeft om van een Frans woord een straat term te maken. Persoonlijk vind ik het ook echt vreselijk klinken. Heb het in deze omgeving (Amsterdam) ook nog nooit gehoord.
Avatar
Ruban | 23 augustus 2016 22:32 | #266686
collapse
Mocht alleen pers Breath of the Wild spelen? De rest dus niet?

Dan mag ik hopen dat bij First Look deze Zelda wel speelbaar zal zijn.
Avatar
Patrick | 24 augustus 2016 08:32 | #266691
Reactie op post #266686 van Ruban
collapse
Dat klopt! Ik verwacht niet dat Zelda speelbaar zal zijn op firstlook om eerlijk te zijn.
Avatar
Jordy B. | 24 augustus 2016 08:46 | #266693
Reactie op post #266691 van Patrick
Die rijen kan First Look ook niet aan denk ik ;p. Tis nu altijd al een ramp haha.
Avatar
Ruban | 24 augustus 2016 12:34 | #266695
Reactie op post #266691 van Patrick
collapse
Wat was er van Nintendo dan wel speelbaar?
Avatar
Patrick | 25 augustus 2016 08:58 | #266711
Reactie op post #266695 van Ruban
- Oude games die al uit waren (Mario Kart 8, SSB, etc)
- Een bult indiegames waaronder Steamworld Collection
- Mario Party: Star Rush
- Dragon Quest VII
- Metroid Prime: Federation Force dacht ik ook gezien te hebben.
Avatar
MichaelNight | 23 augustus 2016 22:32 | #266687
collapse
Wat dit spel nog kan verpesten is als Tingle in het spel verschijnt. De score word met -1 punt gestraft. ( afknapper )
Avatar
FalconPawnch | 23 augustus 2016 23:13 | #266689
Reactie op post #266687 van MichaelNight
Duidelijk mee eens
Avatar
SMS | 24 augustus 2016 14:38 | #266696
Reactie op post #266687 van MichaelNight
Normaal zou ik zeggen dat 1 personage dat een spel niet zou kunnen aandoen, maaaaar.....dit is Tingle. Razz

Plaats een reactie

Log in of registreer een account om een reactie te kunnen plaatsen.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Platform: Wii U
Genre: Open-Air Adventure
Ontwikkelaar: Nintendo
Uitgever: Nintendo
Aantal spelers lokaal: 1
Online-ondersteuning: Nee
Releasedatum: 03 maart 2017

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Platform: Nintendo Switch
Genre: Open World Adventure
Ontwikkelaar: Nintendo
Uitgever: Nintendo
Aantal spelers lokaal: 1
Online-ondersteuning: Nee
Releasedatum: 03 maart 2017