Eerste Nintendo Switch-commercial duikt op in Duitsland Media | 17 januari 2017 10:14 | Auteur: Jeroen K. | Bron: Placid

De eerste reclame voor de Nintendo Switch!

Vorige week vrijdag onthulde Nintendo de nieuwe console echt. In de presentatie leek de filosofie weer wat terug te vallen op die van de Wii-familie met technologisch innovatieve Joy-Cons, maar de reclame laat zien dat de Nintendo Switch draait om echte games en draagbaarheid. Een gamer speelt The Legend of Zelda: Breath of the Wild thuis op de bank, maar kan het spel zonder moeite meenemen in de bus en het vliegtuig. Bekijk de commercial hieronder.

De Nintendo Switch lanceert in Europa op 3 maart 2017.



Wij danken N1ntendo-lid Sharjah-Games voor het melden van dit nieuws!
Next articleReggie Fils-Aime over prijs Nintendo Switch en het ontbreken... Previous articleN1 kijkt met gemengde gevoelens terug op Switch-presentatie

Reacties van gebruikers

Avatar
Elm | 17 januari 2017 10:39 | #271101
collapse
Switch.... switch.... switch...
Avatar
Martijn | 17 januari 2017 12:17 | #271107
Reactie op post #271101 van Elm
Haha, als je erop gaat letten klinkt dat wat maf ja. Alsof ze je stiekem influisteren wat je zou willen. Alsof een stem je onderbewuste wil aanspreken: Switch... Switch... Switch...

Goede reclame! Lijkt het concept van de eerste trailer goed voort te zetten. Had graag gezien dat ze dat bij de grote presentatie ook meer gedaan hadden. Die familie die zogenaamd leuk spelen, hoef ik ook niet meer terug te zien. Die formule was bij de Wii al uitgewerkt. Smile
Avatar
Lucas | 17 januari 2017 10:50 | #271102
Goeie reclame. Mag hopen dat ze in Nederland nooit meer van die awkward reclames uitzenden waarin een gezinnetje leuk aan het spelen is. Zoiets is veel beter.
Avatar
Sharjah-Games | 17 januari 2017 12:12 | #271106
Zo gaan velen het gebruiken, pro controller, en als je weg gaat gewoon eruit wippen Happy
Avatar
niemand | 17 januari 2017 12:22 | #271108
deja vu
Avatar
JORISGUY7XD | 17 januari 2017 13:08 | #271117
collapse
Dat USK label is nog steeds lelijk en neemt veel te veel ruimte in op zo'n prachtig hoesje. Duitsland doe er wat aan!
Avatar
Martijn | 17 januari 2017 13:42 | #271127
Reactie op post #271117 van JORISGUY7XD
collapse
Merk dat ik het daar al een tijdje niet over gehad heb. Tot nu toe dan...

Doorn in het oog, die blokken! Nutteloos ook. Zet het gewoon op de achterkant én kleiner! Ik hoef niet vanaf de winkeldeur te kunnen zien, hoe oud je voor een bepaald spel moet zijn. Zeker niet als het geen 18+ leeftijdsadvies betreft en vrijwel iedereen het kan spelen.

Overigens vind ik het Amerikaanse doosje mooier, met Link die de horizon inkijkt. Hier moet het logo van het spel dan ook nog eens opzij, vanwege dat idiote leeftijdsvierkant. Heel de cover is uit balans. Echt zonde. Vooral omdat in Nederlandse speciale edities die Duitse leeftijdsadviezen op de doos staan. Overal, meerdere keren. Voor die Limited Edition van "Breath of the Wild" betaal je al zoveel en dan krijg je vast deze cover. 'Gelukkig' was die versie mij toch al veel te duur...

Iedereen kan toch zien dat die gigantische gekleurde vierkanten heel de cover om zeep helpen? Is er nou niemand daar die denkt: "Dit is geen gezicht. We doen het anders.."? Gelukkig speel je uiteindelijk niet met het doosje, maar dan nog... Weird
Avatar
ThanosReXXX | 17 januari 2017 18:31 | #271163
Reactie op post #271127 van Martijn
Ik doe weer met je mee, want uiteraard ben ik het er ontzettend mee eens en helaas kon ik me er zelf onlangs ook weer gigantisch aan ergeren, want na de online aankoop van Bayonetta 1 & 2 voor de Wii U bleek dat ook daar weer die veel te grote verkeersborden op stonden geplakt... Crying
9200000032746869
Avatar
ThanosReXXX | 17 januari 2017 18:28 | #271162
Die Nintendo Wechsel... Razz
Avatar
David | 18 januari 2017 00:28 | #271195
Hopelijk heeft die gast z'n ramen dichtgedaan voordat ie weg ging...

Plaats een reactie

Log in of registreer een account om een reactie te kunnen plaatsen.