TimeSplitters: Future Perfect Preview | 17 juli 2004 10:54 | Auteur: Randy1

De 'Cube heeft niet echt veel te bieden voor FPS freaks, maar zodra er weer eens een game in dat genre ten sprake komt, is het meteen een goede. Of moet ik zeggen een perfecte?

Dom, dom, dom
Ik leef mijn leven in periodes en ben vast niet de enige. Toen ik 8 á 9 jaar was deed ik mijn broer na. Toen ik 10 á 11 jaar was was ik een non-pillen slikkende, half-hakkûnde wannabe gabber met bomberjack enzo. Toen ik 12 á 13 was was ik helemaal into-voetbal en volgte ik Feyenoord overal en toen ik 14 á 15 werd groeide ik uit tot een echte game nerd. Elke maand was het wel raak. 2 games, 3 games. Nog meer games! Maar het geld raakte op en rond November 2002 moest ik de keuze maken tussen Eternal Darkness en TimeSplitters 2. Ik koos die eerste...

viewerscreen


Nu ga ik Eternal Darkness niet afkraken, want naar mijn mening is deze psycho-thriller nog steeds een van de meest indrukwekkende titels op de 'Cube, maar nu ik eindelijk in ben gaan zien dat ik vroeger een gestoorde was en uit aan het groeien ben tot een, op een bepaalde manier, volwassen dude, moet ik toch zeggen dat TimeSplitters 2 (TS2 vanaf nu) de juiste keuze was geweest. Na een weekje huren kwam ik daar laatst achter, want alhoewel ik geen FPS freak ben wist TS2 mij en een 2-tal vrienden aan het beeldscherm geplakt te houden. Ik gaf de boxart een kusje voordat ik 'em inleverde bij de videotheek. 'Ciao, cara mia'.

Sinds die dag zijn er vele andere shooters uitgebracht, maar geen één kon me echt interesseren. Ubi Soft's Far Cry bracht vage wezens op een realistisch lijkend feestje, XIII liep me veel te sloom en stroef en ook Atari wist me met de hyper futuristische PC shooter Unreal Tournament 2004 niet te vermaken. Gelukkig kwam er ietsjes voor de E3 de aankondiging van TimeSplitters 3, oftewel TimeSplitters: Future Perfect en mijn geluk kon niet meer op. 'Eindelijk, eind dit jaar zal ik de kans om te frakken niet aan me voorbij laten gaan!'. M'n broer keek me vreemd aan en corrigeerde me; 'Randy, het is fraggen. Daarnaast is James Bond veel cooler'.

Dacht het niet, Piet
TimeSplitters: Future Perfect pakt de draad op waar de draad eindigde in TimeSplitters 2. Jij bent Cortez, een menselijke strijder die vastzit in een oorlog tussen een team van de tijdreizende TimeSplitters en de Extraterrestrials tegen de mensheid zelf. Op een bepaalde wijze komt een groep mensen erachter dat de TimeSplitters zijn gecreeërt door een onbekend wezen genaamd Crow en aangezien de vijandelijke troepen aan de winnende hand zijn, snap je natuurlijk al wat er moet gaan gebeuren; iemand moet teruggaan in de tijd, op naar het punt waar Crow de TimeSplitters maakte. Vermoord Crow en verander de toekomst. Easy as pie.

viewerscreen


Maar misschien is het toch een pittigere taart. Eentje die alleen gegeten kan worden door iemand met een stalen maag en betonnen zenuwen. Terwijl Cortez zich namelijk voortbeweegt door de tijd, al schietend en moordend door de straten van Scotland in 1924, Amerika in 1969, maar ook extreem futuristische locaties, zijn het meer dan zombies, gangsters en cowboys die hij tegenkomt. Aangezien Cortez een infiltrant een bepaalde tijd is, loopt er natuurlijk ook nog ergens een andere Cortez rond!

Dit gaat een grote rol spelen in het single player avontuur van TimeSplitters: Future Perfect. Vaak moet je als objective namelijk jezelf zien te vinden, want zonder 'goedkeuring' en 'hulp' van je jongere of oudere versie kom je geen stap verder. Free Radical heeft namelijk bedacht dat je jezelf constant een sleutel naar een ander tijdperk moet geven, wat de game een tactisch tikje zoektocht meegeeft omdat je jezelf alleen kunt zien met speciale 'Ghost' items. Maar jij bent niet de enige die jezelf helpt...

De grote verandering
Ja, er is een co-op mode. Maar de single player mode is zo uitgebreid deze keer, dat een tochtje door Schotland aanvoelt als een bijna doodservaring in een oorlogsgebied. Vliegtuigen suisen over je heen en werpen bommen op grasvelden. Weinig zeggende dorpsbewoners gillen en nemen plaats achter de gunturrets. Een onbekende dekt je rug op een non-hondjes manier, terwijl jij alleen maar aan je eigen overleven denkt, aangezien de objective niet luid dat je iemand moet beschermen. Stel het je voor...stel het je voor...

Stel je eens voor dat er zo'n vliegtuig over je hoofd vliegt, al bombarderend en levensstelend. Stel je eens voor dat je dan je AK-47 leegvuurt op het vliegende geval, zodat 'ie al brandend, eindigend met een explosie tegen de vlakte aanklettert. TimeSplitters is niet langer een franchise die niet verder komt dan lijken. Het zijn stukken smeltend metaal, explosies en oorlogen die de game deze keer de stoerheid moeten bieden als vis op de markt.

viewerscreen


Wapens
Maar alhoewel deze stoere zaken allemaal heel tof zijn, is een shooter niets zonder wapens. TimeSplitters: Future Perfect is dan ook alles, aangezien het zowat alles te bieden heeft. Wil je koppen laat ontpoppen als kokons? Pak een shotgun. Wil je iemand doorzeven als Tupac Shakur? Pak een van de vele machine geweren. Wil je iemand simpelweg door z'n slaap schieten? Pak een Kruger 9mm en zet er een silencer op als je de baby niet wilt wekken. Je kunt staven dynamiet werpen, mensen neersnipen, raketten afvuren met de Flare of de Rocket Launcher...daarnaast veranderen de wapens per tijdperk. Laser verplaatst kogels in de toekomst, terwijl sommige wezens van beiden nog niet zouden sterven.

Maar geen nood, want er leiden meer wegen naar de dood. Zoals ik al in de vorige alinea wist te vermelden staan er vele stationary wapens opgestelt in de levels, zoals gunturrets. Daarnaast kun je altijd je vuisten nog gebruiken. Ook kun je deze keer plaatsnemen in de voertuigen die je ook kunt neerschieten. Jeeps, tanks, trucks, vliegtuigen. Ratel, knal, rijd over, bombardeer. Kill, kill, kill!

Shoot your friends
Load up on guns, and bring your friends. Heb je de bovenstaande alinea's gelezen? Mooi zo. Dan weet je nu dus de varierende wegen die leiden naar hel of hemel en de locaties die je ook zult tegenkomen in de uitgebreide multiplayer modes van TimeSplitters: Future Perfect. Alles van TS2 keert terug in Future Perfect, om dan nog maar niet te gaan beginnen over de Computer AI, die opgekrikt is naar een hoger niveau dan voorheen.

Boeiender zijn de online opties. Alhoewel GameCube gamers niet gaan profiteren van de 16-spelers online mode die de PS2 en Xbox versies bezitten, zal de game waarschijnlijk wel een LAN optie bevatten, waardoor je dus 4 GameCube's aan elkaar kunt gaan linken en zo alsnog 15 vrienden kunt vermoorden. TimeSplitters: Future Perfect lijkt de ultieme sequel te gaan worden, die de single player ervaring gigantisch vergroot, maar die ook het multiplayer gebied, wat al bijna perfect was in TS2, niet links laat liggen.

Must-have?
Er zijn weinig zaken om je nog druk over te maken, want als dit nog niet genoeg lekkers was, dan moet je eens denken aan de terugkeer die de mapmaker mode gaat maken. Het is allemaal veel dieper en 'perfecter' dan voorheen, maar dat mag ook wel, als je met 40 man aan slechts één game werkt.

viewerscreen


Het enige waar je je druk om kan maken is EA's plaats als publisher. We weten nu allemaal dat TimeSplitters: Future Perfect gaat uitgroeien tot een topper, maar als EA op een gegeven moment druk gaat zetten op Free Radical, zullen zij dan punten gaan missen, waardoor ze perfectie mislopen? Ik betwijfel het. Ik voorzie perfectie bij deze titel en in 2005 komen we erachter of ik de nieuwe Jomanda mag gaan worden.
Next articleNeed for Speed Underground 2 trailer Previous articleMadden NFL 2005 voor de DS?

Reacties van gebruikers

Avatar
Lennart | 17 juli 2004 11:10 | #43730
mooie preview Randy!
Avatar
Gebruiker 2466 | 17 juli 2004 11:13 | #43731
mooi geschreven

is wel nog lang, en nu verlang ik er al naar....
Avatar
Erich | 17 juli 2004 11:24 | #43733
Ik heb timesplitters 2 EN eternal darkness Razz word dus waarschijnlijk weer een toppertje erbij voor op de cube.
Avatar
Maniack | 17 juli 2004 11:24 | #43734
mooi, maar ik moet nu een krantenwijk gaan doen waar ik maar €2,50 per week voor krijg en ik mag geen ontslag nemen van m'n ouders omdat ze zeggen dat ik geen goede reden heb, maar goede preview Biertje?
Avatar
Theun | 17 juli 2004 11:30 | #43735
Dankzij EA komt ie wel sowieso op alle Consoles Razz
EA brengt 90% van hun spellen op alle consoles uit dus Razz
Avatar
Gebruiker 2647 | 17 juli 2004 11:35 | #43737
aLs ik hem koop is het op ps2, voor de onLine mode
Avatar
boxcarrazer | 17 juli 2004 11:51 | #43739
kuch warp pipe kuch Smile
Avatar
Gebruiker 2223 | 17 juli 2004 11:57 | #43740
ik dacht dat de single player een third person werd zonder echte wapens maar met speciale krachten.
Avatar
Gebruiker 2632 | 17 juli 2004 12:14 | #43741
@Randy

Weet jij misschien of de Multiplayer mode: Virus erin zit? Zo ja, dan koop ik hem anders niet. Best simpel Smile
Avatar
Maniack | 17 juli 2004 12:18 | #43742
@ngc_addict
jij hebt het over Second Sight
Avatar
Randy1 | 17 juli 2004 12:24 | #43743
@ HomerJ.

Voor hoever nu bekend is gaan alle modes uit TS2 terugkomen in Future Perfect. Dus koopse Wink
Avatar
Bartel. | 17 juli 2004 12:40 | #43747
Wat ik nu wel hoor is dat ze het tijdreizen ingewikkelder willen maken..

Jammer, zodra tijdreizen ergens in zit snap ik er meestal niks meer van Mad ..

Maar voor de rest, natuurlijk verplichte kost!!!! Worship
Avatar
Gebruiker 2632 | 17 juli 2004 12:42 | #43748
Bedankt Randy Very Happy

Virus rules Worship
Avatar
Dinalfos | 17 juli 2004 13:37 | #43750
Time Splitters 2 de juiste keuze? Hmm, niet mee eens. ik vond de game maar matig en het heeft niets op Eternal Darkness.
Avatar
Lennart | 17 juli 2004 14:17 | #43763
Zo ja, dan koop ik hem anders niet is wel een hele kromme uitspraak HomerJ. Razz Maar ik ben het wel met je eens, Virus rules!!
Avatar
Willem B. | 17 juli 2004 14:54 | #43766
Randy, je merkt duidelijk aan het lezen van deze Preview dat je pas net Ts2 hebt gespeeld, ik was na het spelen ook totaal verslaafd, maar door die verslaving kan je niet objectief blijven, zelfs niet het ownende crewlid genaamd Randy. En dat merk je, omdat je helemaal niks over de Gfx hebt verteld.

Ik weet, je kan niet 3 alinea's aan text schrijven over heta antal gfx wat we nu voor onze snotkoker voor geschoteld hebben gekregen, maar als ik naar de plaatjes kijk die hier in dit artikel zitten, en het andere beeldmateriaal wat al beschikbaar is, kan ik daaruit concluderen dat de gfx even matig zijn als Ts2. Dat zou ik er nog wel in vermelden, want dat is tenminste 1 minpuntje. (jij hebt er op dit moment nog geen een Omnomnom )
Avatar
Michiel | 17 juli 2004 14:57 | #43770
@Willem: Ik heb deze game bij Nintendo gespeeld, en het zag er best goed uit hoor.... [+]
Avatar
Willem B. | 17 juli 2004 15:14 | #43772
... je zou de screenies dus een 9 of hoger geven in een review? Dacht het niet.. ik weet wel zeker dat het nooit zal tippen aan Star Fox GFX. Maar dat ligt niet aan de deadline ofzo, het kan gewoon niet.. dat kan de engine van de 'Cube niet aan, zoveel objecten (die bewegen) en dan ook nog eens zoveel polyguns, dan zou het of heel traag gaan (laggy), of de laadtijden worden oneindig lang.
Avatar
Michiel | 17 juli 2004 15:38 | #43773
Laadtijden langer zodat je betere gfx hebt? -_-'

Je lult interessant terwijl je niet eens weet waar je het over hebt willem. Ten eerste, de GameCube heeft geen engine, spellen maken gebruik van een engine die de data verwerkt.

Ten tweede, het zijn Polygonen.

Ten derde, waarom zou je de graphics niet met een 9 kunnen beoordelen? Als iets goed is voor GameCubes' doen, dan kan je deze makkelijk met een 9 beoordelen. Of wou je zeggen dat, omdat de GameCube niet geweldige graphics kan weergeven, je het niet hoger dan een 8 mag geven? Weird

Kortom, lul geen crap waar je niks van weet....
Avatar
Randy1 | 17 juli 2004 17:34 | #43781
Um Willem, ik ga in Previews nooit diep in op de technische zaakjes, behalve als ik de game echt uitermate getest heb op die punten, wat zelden zo is.

Het enige wat ik weet van de graphics is dat ze er erg goed uit zien voor een game die in 2005 pas moet gaan verschijnen. En niet objectief; Fout. De game lijkt gewoon erg vet te gaan worden, en dat schrijf ik dan ook netjes (en daarnaast ga ik nooit op in hypes of enthousiasme). Minpunten zal de game ongetwijfeld kennen. Maar dit is geen Review.
Avatar
Willem B. | 17 juli 2004 17:40 | #43782
@ Michiel: ja de laadtijden worden langer als je betere gfx wil, tuurlijk. Open jij maar eens een heel groot plaatje, of open eens een klein plaatje.. rara welke langer laad... omfg >_<

Verder bedoel ik met engine de hardware van de 'Cube, hier heb je me, ik probeer hier wel slim te praten.

Ten 3e: omdat deze game voor alle 3 de consoles beschikbaar is, en kan je dus de game op gfx beoordelen. (maar het is een GQ site, dus ik weet niet of de crew van GQ dit doet).

Verder lul ik geen crap waar ik niks van af weet, want dat doe ik dus wel.

@ Randy: Ja ok, dat zit wel goed.
Avatar
Randy1 | 17 juli 2004 18:04 | #43784
Ik beoordeel GameCube games in Reviews. Dit is een Preview, dus eigelijk geef ik alleen een beeld van de game in kwestie, in dit geval een positief beeld. En al zou de Xbox paars zijn en geil knorren, dan nog staat 'ie buiten GQ's artikelen.
Avatar
Michiel | 17 juli 2004 22:38 | #43797
@Willem: ooit erbij nagedacht dat een groot plaatje te maken heeft met de resolutie van een plaatje, aantal pixels dus, en dus niet met het aantal polygonen wat op het beeld getoverd moet worden..... [+]

Een spel kan moeilijk gaan raden wat jij in een game gaat doen, en dus heeft vooraf veel laden van voorwerpen niet echt veel nut. Denk je nou echt dat, als je laadtijden maar langer maakt, de game steeds mooier wordt? Nee dus, want er zit altijd een maximum aan wat de processor kan berekenen. Vaak kan je dit opschroeven met behulp van wat trucjes, maar ga nou niet zeggen dat je met meer laadtijden veel betere graphics kan krijgen... [+] Denk je nou echt dat, als dit zo was, er geen developer opstaat en zegt "fuck die laadtijden, als ik gigagraphics op het beeld tover kan niemand het wat schelen" ???

I rest my case...
Avatar
Gebruiker 3137 | 17 juli 2004 21:26 | #43802
juist!...
Avatar
semper | 18 juli 2004 02:55 | #43812
Ik denk niet dat Willem bedoelt dat als je de game maar lekker lang laat laden dat de graphics dan zomaar beter worden. Hij bedoelt denk ik dat een krachtige game-engine vaak resulteert in langere laadtijden. En vaak is dat ook zo, maar het ligt er natuurlijk ook aan wat een developer eraan doet om de laadtijden in te korten. Willem's voorbeeld met die plaatjes klopt ook wel..een beetje. Een high-res textures heeft meer tijd nodig om ingeladen te worden, als een low-res versie. En 3d modellen enzo moeten ook ingeladen worden...
Maar je hebt wel gelijk dat ookal heb je langere laadtijden er nog steeds grenzen zijn aan hoe mooi de graphics kunnen worden, op hun maximum. Maar TS3 kan waarschijnlijk ook nooit zulke mooie graphics als SFA krijgen met ook nog veel actie en grote omgevingen, ookal maak je die laadtijden super lang.
Maarja, het ligt allemaal aan de developer, je hebt mooie games zonder laadtijden zoals zelda. En je hebt ook butt-lelijke games met extreem lange laadtijden (counter-strike). Omnomnom

Mooi stukje trouwens randy
Avatar
Willem B. | 18 juli 2004 15:59 | #43848
Hahaha Michiel, ligt 't aan mij, of was je dronken toen je je laatste reactie hebt geschreven? Ik zeg: je hebt mooie gfx, of mooie 3d animaties, dus zijn de laadtijden gigantisch. Ik zeg niet: de laadtijden moeten gigantisch zijn, dan krijg je goede gfx. Hahaha

@ Semper: Idd, dat bedoelde ik.
Avatar
Gebruiker 3485 | 18 juli 2004 17:16 | #43854
TimeSplitters heeft nooit zulke mooie GFX gehad, maar het gaat om de gameplay en die heeft altijd heel erg geowned.... En laadtijden hebben niets met de GFX te maken maar met de engine die de game gebruikt en hoeveel er geladen moet worden. Als het een slome engine is kan ene lelijke gmae nog lange laadtijden hebben. is de engine heel goed uitgewerkt dan kan je een mooie game met korte laadtijden maken.

Wat ik wel weet is dat de X Box waarschijnlijk de beste GFX zal hebben, dan de Cube en de PS2 zal wel de slechtste hebben want de hardware van de PS2 is nu eenmaal minder. Alhoewel het niet veel zal schelen denk ik.
Avatar
Willem B. | 18 juli 2004 21:52 | #43879
Battle Network.. ik denk niet dat ze de gfx beter maken voor de Xbox omdat die meer aan kan, ik bedoel.. het is een typisch multi-console spelletje, volgens mij maken ze het gewoon zo goed mogelijk, en verlagen ze 't voor de 'Cube en PS2.
Avatar
Icewolf | 19 juli 2004 00:38 | #43891
@Willem

Laadtijden langer voor betere graphics is bullshit. Dit is zo uit de duim gezogen. Tegenwoordig voegen gfx haast niets tot niets meer toe aan de laadtijd. Dit vanwege de betere programmerings regels.

Verder nog het gedeelte van wat jij zei "en verlagen ze 't voor de 'Cube en PS2." hoezo verlagen voor de ps2. de ps2 is de krachtigste van alle 3. Het maken van goede gfx voor de ps2 is moeilijker dan voor de xbox en cube hoor. Ok de ps2 haalt het bijna niet van de xbox kwa gfx. maar de graphics kunnen net zo mooi worden als devs er de moeite voornemen.

verder denk ik dat deze game echt puur voor de liefhebbers is. Ik vind het er maar crappy uitzien.
Avatar
Michiel | 19 juli 2004 00:46 | #43892
3d-modellen inladen kost naar mijn weten ook nauwelijks tijd meer, zeker niet met die high-speed bandwith e.d. Het is toch niet zo dat een spel soepeler gaat lopen wanneer er meer ingeladen wordt, de console (GameCube) moet het nog altijd op het beeldscherm zien te krijgen en dit kost nou eenmaal rekenkracht. Of hij het nou ingeladen heeft of niet, er zal altijd een maximum aan zitten en dit heeft geen shit te maken met laadtijden. Weird

Dus je lult wel interessant terwijl je er niks van afweet... Weird Biertje?

*Edit: maar inderdaad, ik had wel wat op.. Blush
Avatar
Willem B. | 19 juli 2004 08:47 | #43894
Michiel, wat je nou zegt, heb ik ook gezegt. De game zal niet soepel lopen als je de gfx op en top maakt, omdat er zoveel objecten in 1 level zitten, waarvan ook nog eens een groot gedeelte functies heeft (bewegen, schieten, denk bijv. aan camera's, vliegtuigen, stationary wapens, etc.) en dan zou de game heel 'houterig' (laggy) verlopen.

Dit kan natuurlijk niet verholpen worden door langere laadtijden, dat heb ik niet gezegt. Ik zei dat er langere laadtijden zouden zijn naarmate er meer objecten, of betere/mooiere objecten gelaad zouden worden.

Nu zegt Icewolf dat dat helemaal niet meer uitmaakt, maar dat vind ik vaag.. want je moet het nog altijd van het discje af lezen naar de GameCube die het vervolgens moet 'presenteren', maar hij zal wel gelijk hebben.
Avatar
Michiel | 19 juli 2004 14:06 | #43948
"@ Michiel: ja de laadtijden worden langer als je betere gfx wil, tuurlijk."


Waar the fuck diende dit stukje tekst dan voor? Weird Het enige verkeerde wat jij in je kop had was dat, als ze de graphics mooier zouden willen dan bovenstaand, de laadtijden langer zouden worden. Dit is bullshit, en dat heb je toch echt duidelijk gegegd. :j

Je zegt, wil je graphics vergelijkbaar met die van Star Fox voor dit spel, dan wordt de game of traag of worden de laadtijden heel lang. Je kan het traag lopen niet verhelpen door langere laadtijden, wat je zegt. Weird

Maar goed, ik hou op. Holy

Edit: wat IceWolf zegt klopt wel. Het laden kost inderdaad tijd, maar als je hogere res zooi in gaat laden dan kost dit nauwelijks meer tijd. Het ligt aan wat de processor aankan om tegelijkertijd te berekenen, die laadtijden maken geen donder meer uit in principe. Weird
Avatar
Icewolf | 19 juli 2004 16:57 | #43972
het laden kost ook wel tijd. maar niet zo veel meer. hou het tegenwoordig op een seconde of 10 (welke dan al heel lang is voor een console)

nee een console heeft minder moeite nodig om alles op het beeldscherm te krijgen dan een pc.
Avatar
Bartel. | 19 juli 2004 17:43 | #43981
@ willem die weer dom en interessant praat..
(maar daarom houden we ook van hem Razz )

Graphics zijn niet alleen maar hoe het er precies uitziet, maar wat de engine aankan. De kracht van timesplitters zijn engine zit hem erin dat er twaalf tegenstanders tegelijk volop hun magazijn op jou aan het leegschieten zijn, terwijl je met grote snelheid langs ze strafed zonder dat er kwaliteitsverlies optreedt. Hierdoor kan een game toch nog goede graphics hebben ondanks het feit dat het een beetje simpel eruitziet allemaal..

Ik vond timesplitters2 qua looks ook trouwens helemaal niet slecht. Vooral ufopia.. Vond ik er echt prachtig uitzien!
Avatar
Willem B. | 20 juli 2004 08:09 | #44023
@ Michiel: je hebt gelijk. Dat heb ik gezegd, en ik zie nu in dat ik daarmee totaal vekeerd zat Hahaha

@ Bartje: Ik hou ook van jou, en idd Ufopia is vet level met al die ufo's, alleen de background music zuigt, althans.. dat vind ik.
Avatar
Gebruiker 3239 | 05 september 2004 21:53 | #48859
virus met 4 maten in het level hospital roeleert de pan zwaar uit...
Avatar
qber | 28 september 2004 16:42 | #51711
wanneer komt ie uit?
Avatar
Gebruiker 3545 | 22 maart 2005 20:16 | #71435
24 maart pas:|
eerst kwam hy 18 maart maar dat is verplaatst naar de 24e Mad stelletje oplichters
maarjah het is het w8en waard OUWEEZZZ_o__o_ heleluja_o_
Avatar
Gebruiker 3545 | 22 maart 2005 20:19 | #71436
24 maart pas:|
eerst kwam hy 18 maart maar dat is verplaatst naar de 24e Mad stelletje oplichters
maarjah het is het w8en waard OUWEEZZZ_o__o_ heleluja_o_

Plaats een reactie

Log in of registreer een account om een reactie te kunnen plaatsen.

Timesplitters: Future Perfect

Platform: Nintendo GameCube
Genre: FPS
Ontwikkelaar: Free Radical Design
Uitgever: Electronic Arts
Aantal spelers lokaal: 4
Online-ondersteuning: Nee
Releasedatum: Onbekend

Screenshots