|
Column |
Gastblog: Hoe Zelda en Animal Crossing de natuur en mentale rust in de huiskamer halen
|
15 apr 2021 |
|
Column |
De geweldige finale van Zelda: The Windwaker
|
19 dec 2020 |
|
Column |
Van hoogtepunt naar herinnering
|
26 nov 2020 |
|
Column |
Een kijkje achter de schermen bij Paper Mario
|
19 jul 2020 |
|
Column |
Het faillissement van de E3
|
13 jun 2020 |
|
Column |
Ik snap al die haat op Paper Mario: Color Splash niet
|
15 mei 2020 |
|
Column |
De National Dex terug? Dat wordt betalen, vriend.
|
10 jan 2020 |
|
Column |
Nintendo Switch Lite, de opvolger van de Nintendo 3DS
|
17 jul 2019 |
|
Column |
De magie van de E3
|
08 jun 2019 |
|
Column |
Zie je die berg daar in de verte?
|
08 mrt 2019 |
|
Column |
Het Breath of the Wild-syndroom
|
05 mrt 2019 |
|
Column |
Zet Tetris 99 een nieuwe trend voor Nintendo Switch Online?
|
22 feb 2019 |
|
Column |
Onlosmakelijk verbonden
|
09 aug 2018 |
|
Column |
Verzuurd
|
22 nov 2017 |
|
Column |
De vrouwelijke gamer en de opmars van mobiele games
|
13 okt 2017 |
|
Column |
De eigenzinnigheid van Nintendo's communicatiestrategie
|
13 sep 2017 |
|
Column |
Ware perfectie
|
25 apr 2017 |
|
Column |
The Nintendo Blessing
|
23 apr 2017 |
|
Column |
The Nintendo Curse
|
17 apr 2017 |
|
Column |
Anarchistische media in de gamewereld
|
05 apr 2017 |
|
Column |
Ready to Switch?
|
28 feb 2017 |
|
Column |
Let’s Switch things up
|
21 jan 2017 |
|
Column |
De kritische noot
|
15 jan 2017 |
|
Column |
Ontspoord
|
11 jan 2017 |
|
Column |
Afscheidsbrief aan de Wii U
|
07 dec 2016 |
|
Column |
Wii Say Goodbye
|
22 okt 2016 |
|
Column |
Fanboyisme: redding of ondergang?
|
16 sep 2016 |
|
Column |
Nintendo krijgt langzaam haar glans terug
|
10 sep 2016 |
|
Column |
De vaandeldrager van de Visual Novel?
|
03 sep 2016 |
|
Column |
A Blast from the Past?
|
06 jul 2016 |
|
Column |
Over en uit
|
10 mei 2016 |
|
Column |
No clue
|
15 apr 2016 |
|
Column |
Xenoblade Chronicles X: Evolutie binnen een vastgeroest gamegenre
|
06 mrt 2016 |
|
Column |
Het slechtst bewaarde geheim van de game-industrie
|
24 feb 2016 |
|
Column |
Why Wii Hate U
|
14 feb 2016 |
|
Column |
Why Wii Love U
|
11 feb 2016 |
|
Column |
Hoe Nintendo voor een 'derde weg' en een bewuste vervreemding van de industrie kiest
|
02 feb 2016 |
|
Column |
We mogen best blij zijn met die Nintendo 3DS
|
23 jan 2016 |
|
Column |
To censor or not to censor...?
|
19 dec 2015 |
|
Column |
Behind the Frontpage
|
22 sep 2015 |
|
Column |
De toekomst van Nintendo
|
20 sep 2015 |
|
Column |
N1ntendo.nl 15 jaar: Column N1-oprichter Paul Reijnierse
|
14 sep 2015 |
|
Column |
Marco, Patrick, Dyon, Daan & Quint @ E3 2015 – Dag 2: op de beursvloer!
|
18 jun 2015 |
|
Column |
Sony does what Nintendon't
|
18 jun 2015 |
|
Column |
Marco, Patrick, Dyon, Daan & Quint @ E3 2015 – Dag 1: een blik op de concurrentie
|
17 jun 2015 |
|
Column |
Don't Like Critics
|
19 mei 2015 |
|
Column |
De Wii U is dood, lang leve de NX!
|
28 mrt 2015 |
|
Column |
De amiibo-crisis
|
04 mrt 2015 |
|
Column |
De third party-illusie
|
25 feb 2015 |
|
Column |
R.I.P. Nintendo 3DS
|
09 feb 2015 |
|
Column |
Een ‘New’ niveau voor Nintendo
|
30 okt 2014 |
|
Column |
Het ultieme Nintendo-gevoel
|
23 aug 2014 |
|
Column |
GamesCom: The Rise and Fall of the Tomb Raider
|
18 aug 2014 |
|
Column |
Benjamin, Quint, Daan & Marco @ E3 2014 - Dag 4: Het einde
|
18 jun 2014 |
|
Column |
Benjamin, Quint, Daan & Marco @ E3 2014 - Dag 3: Nintendo, Activision en meer
|
16 jun 2014 |
|
Column |
Benjamin, Quint, Daan & Marco @ E3 2014 - Dag 2: De eerste beursdag
|
14 jun 2014 |
|
Column |
Benjamin, Quint, Daan & Marco @ E3 2014 - Dag 1: Persconferenties
|
12 jun 2014 |
|
Column |
Waarom de Wii U?
|
16 dec 2013 |
|
Column |
Nintendo’s dilemma
|
21 nov 2013 |
|
Column |
Benjamin, Daan, Marco & Dyon @ E3 2013 – Dag 4: De laatste dag
|
14 jun 2013 |
|
Column |
Benjamin, Daan, Marco & Dyon @ E3 2013 – Dag 3: First Party Nintendo-games en meer
|
13 jun 2013 |
|
Column |
Benjamin, Daan, Marco & Dyon @ E3 2013 – Dag 2: De eerste beursdag
|
12 jun 2013 |
|
Column |
Benjamin, Daan, Marco & Dyon @ E3 2013 – Dag 1: Het prille begin
|
11 jun 2013 |
|
Column |
Doemdenker of realist?
|
17 jun 2012 |
|
Column |
Tristan en Daan @ E3 2012 - Dag 4
|
08 jun 2012 |
|
Column |
Tristan en Daan @ E3 2012 - Dag 3
|
07 jun 2012 |
|
Column |
Tristan en Daan @ E3 2012 - Dag 2
|
06 jun 2012 |
|
Column |
Tristan en Daan @ E3 2012 – Dag 1: L.A., EA en Ubisoft
|
05 jun 2012 |
|
Column |
Push it to the limit
|
09 mrt 2012 |
|
Column |
Is THQ het Griekenland van de game-industrie?
|
10 feb 2012 |
|
Column |
Het is nooit genoeg
|
05 okt 2011 |
|
Column |
Seks voor exclusieve game-info
|
27 apr 2011 |
|
Column |
De langzame start van de Nintendo 3DS
|
26 apr 2011 |
|
Column |
Wii-DS in LA - dag 5
|
20 jun 2010 |
|
Column |
Wii-DS in LA - dag 4
|
19 jun 2010 |
|
Column |
Wii-DS in LA - dag 3
|
18 jun 2010 |
|
Column |
Wii-DS in LA - dag 1 + 2
|
16 jun 2010 |
|
Column |
E3 Countdown 4: Achter de schermen
|
09 jun 2010 |
|
Column |
E3 Countdown 3: Dromen
|
08 jun 2010 |
|
Column |
E3 Countdown 2: Verrassingsspektakel
|
06 jun 2010 |
|
Column |
E3 Countdown 1: Keerpunt
|
26 mei 2010 |
|
Column |
Britt zegt: labiel, instabiel, imbeciel?
|
25 mrt 2010 |
|
Column |
#@!$ Activision
|
03 mrt 2010 |
|
Column |
Britt zegt: vrouwen gamen ook
|
14 feb 2010 |
|
Column |
Verban de Friendcodes
|
07 feb 2010 |
|
Column |
Escapisme
|
29 aug 2009 |
|
Column |
Boze baby's
|
08 jun 2009 |
|
Column |
Zure melk
|
26 apr 2009 |
|
Column |
De Nintendo crash
|
20 apr 2009 |
|
Column |
Kleurloos
|
01 dec 2008 |
|
Column |
BRAWL!
|
05 jun 2008 |
|
Column |
Capcom wordt Crapcom?
|
18 mei 2008 |
|
Column |
Ubisoft...
|
11 mei 2008 |
|
Column |
Nintendo’s kern
|
03 mei 2008 |
|
Column |
Faalangst
|
26 jan 2008 |
|
Column |
Tussen neus & lippen
|
30 dec 2007 |
|
Column |
Victorie!
|
30 aug 2007 |
|
Column |
Een verbinding met het verleden
|
19 mei 2007 |
|
Column |
Donker
|
12 apr 2007 |
|
Column |
Gamen is gezond
|
26 mrt 2007 |