ForumAlgemeenActualiteiten & Sport ‹ Alles over voetbal

offline banjokazooie
15 maart 2017 23:27 | #816624
Forum Junk
Zeer leuk team dat Monaco. Zoveel geld als Man city hebben. En dan op zoveel posities middelmaat lopen. Sagna Kolorov, callebero. Het is lachwekkend.

Maar goed morgen hopen dat Ajax doorgaat. En dan gunstig loot. Maar word zwaar zonder Klaassen.

Edit trots op Ajax. Een van de beste wedstrijden van Ajax onder Bosz.
Laatst bewerkt: 16 maart 2017 22:55
offline Jmaster
19 maart 2017 16:19 | #816926
Forum King
Dahaag
offline banjokazooie
19 maart 2017 16:38 | #816928
Forum Junk
Feyenoord is kampioen. Trouwens wel frappant dat uitgerekeend de man die de 1-2 maakt vandaag nooit meer op het veld had mogen staan.Die had al 2 wedstrijden geschorst moeten zijn Maar het is de KNVB gelukt. Gijs de Jong kan feest vieren.

En Peter Bosz verdient zijn ontslag per direct de enige redding voor zijn carriere bij Ajax is dat Ajax het onmogelijke presteert en de Europa Leauge wint. Anders op laten donderen. Wat idioot. Younes en Traore laten staan die raken heel het seizoen geen pepernoot. Veltman opstellen ipv Tete, Sinkgraven linksback opstellen in plaats van een goede linksback te kopen of Viergever daar te zetten. Riedewald op de bank te pleuren. Ik ben echt woest op dit Ajax.

Het is ongelofelijk dat je niet hetzelfde kunt opbrengen als tegen Kopemhagen Laat ze allemaal maar hun welverdiende maandsalaris overmaken naar KIKA. Misschien gaan ze dan beseffen wat voor prachtige beroep ze hebben. Man man maar nogmaals Nopeman, Duncan en Jmaster gefeliciteert. En nu ga ik natuurlijk hopen dat god Excelsior net zo hard straft als de Graafschap. En ze gewoon uit de eredivisie laat degraderen. Maar het is Bosz zijn eigen fout. Dat hij Traore blijft opstellen. En dat hij Younes blijft opstellen. Zijn Neres, Cerny en Kluivert gehandicapte. Man. En ook Cassiera was er geen betere beschikbaar als stand in voor Dolberg Sierhuis kan nooit minder zijn. We kunnen concluderen dat Bosz mits hij de El niet wint. Wat niet gaat gebeuren. En net niet trainer is.

Bij Vitesse had hij monsterlijke matriaal, Met Bony etc faalde hij. Nu faalt hij opnieuw. In Israel faalde hij en nu door het blijven opstellen van Traore en Younes en Veltman ook.

offline Pink Rabbit
19 maart 2017 16:59 | #816931
Knight
Hou je het nog vol jongen?

Of moet je aan de Prozac?
offline banjokazooie
19 maart 2017 17:10 | #816933
Forum Junk
Oh ik ben nu wel weer gekalmeerd. Maar als jij zo slecht je werk doet als Ajax vandaag dan heb je zeker tijd om Forum legend te worden. Want dan pleuren je ze eruit. Alleen een wonder kan Feyenoord van de titel afhouden. Aangezien ze door onze waardeloze voorhoede op Dolberg na ook nog een fiks beter doelsaldo hebben. heeft Feyenoord minimaal na de nederlaag tegen Ajax nog een gelijk 2 gelijken spelen nodig. Waardeloos dit. Hoe is het mogelijk een miljoen bruto per jaar verdienen. En dan speel je zo goed tegen Kopenhagen maar zo belabberd tegen een ploeg als Excelsior, Groningen.
offline Nopeman
19 maart 2017 21:14 | #816945
Talent
God ain't here now boy. Only Excelsior.

Wat is dat trouwens voor een zwakzinnig Sjaak-gedrag, een club degradatie toewensen? Je geeft zelf toe dat Ajax verantwoordelijk is voor deze wedstrijd, ga dan niet een ploeg als Excelsior die gevochten hebben voor wat ze waard zijn nare dingen aansmeren. Ik noem het overigens karma eerlijk gezegd. Ik vind het overigens wel sneu voor de Ligt; die jongen heeft anderhalve zaterdag op niveau gespeeld en voor zijn blunder vanmiddag waren de media weer lyrisch. NOS had het over een "oranje waardige tackle". Ik snap dat niet, telkens Ajax talenten die veren in hun kontjes stoppen. Laat zo'n jongen gewoon eerst een vaste waarde worden in het eerste van Ajax en kijk dan verder. Al heb ik bewondering voor hoe hij de media te woord staat.

Maar ik moest wel lachen om Dr. Bosz. Hij heeft aanvallend al zo weinig beschikbaar, dan zet je Traore in de spits. Oh man, daar worden ze zelfs bij de Eagles niet bang voor. En dan heb je Younes er rondlopen en dan is het de lamme en de blinde. Die Kluivert, daar is niks mis mee. De rest? Foei. Ik word overigens met de week blijer over het feit dat Ziyech nee heeft gezegd tegen Feyenoord. Begint me steeds harder tegen te vallen. Vergeleken met een Schone (die ik wel altijd goed vind) brengt hij best weinig, behalve een nuttig pasje hier en daar. Al met al, ik ben tevreden over Peter Bosz. Oh wacht nee, daar zal niet iedereen blij mee zijn.

Uiteraard, mijn cluppie, het was gewoon weer billenknijpen. Eerste helft was niet om aan te gluren. Eerste helft speelde Heerenveen gewoon een strakke pot en je hebt mazzel dat Brad stond op te letten. Bij ons blijft Nelom een zwakke schakel; waarom krijgt Woudenberg geen kans? Die jongen kan onmogelijk zwakker dan Nelom. Maar in de tweede helft zie je dat Heerenveen dom is geweest en met krachten heeft gesmeten en dat moet je tegen dit Feyenoord niet doen. Dan ben je erbij. Wel mooi dat het Tonny is. Suck it KNVB en je bullshit. Gaan hem wel missen.

Nog zeven finales. Kom op Feyenoord!
offline banjokazooie
19 maart 2017 21:44 | #816946
Forum Junk
Nopeman. Excelsior is geen club qua accommodatie en financieen voor de eredivisie. Dus weg ermee. En de Ligt speelde tegen Kopenhagen gewoon zeer goed. Vandaag ging meneeer gruwelijk de fout in dat mag je niet overkomen.

Maar ik geef je gelijk. Want Younes komt te kort voor Ajax. Traore is nog nergens de Traore van Vitesse maar het lijkt wel of het de adoptie zoon van Bosz is. Maar zijn Kluivert Neres Cerny en Cassiera gehandicapt dat Traore de voorkeur krijgt.

Verder Ziyech liet van de week wel zien hoe goed die was alleen vandaag blonk hij weer uit in slordigheden. Dat moet er uit. En zijn vrije trappen zijn ook niet meer wat het geweest was.

Verder als Bosz de EL niet wint hoort die ontslag te krijgen.

Want Younes Traore Veltman en Sinkgraven ipv van Neres Kluivert tete en Riedewald is lachwekkend.

En Fey is landskampioen dankzij falen van Ajax. Man thuis 5 punten verloren tegen Willem 2 en Roda en nu weer uit 4 punten om zeep geholpen tegen Groningen en Excelsior.

Maar ook dat door Bosz straks Riedewald en tete de deur uitlopen na Bazoer is een schande.

En over Fey die krijgen naast Ajax alleen nog utrecht en Vitesse waar punt verlies mogelijk is. Alleen krijgen ze utrecht thuis helaas. Dus dr Bosz mits je de EL niet wint mag u vetrekken.

En we moeten nu eens afscheid nemen van de middelmaat. Serrero, Veltman, Younes Traore, Sinkgraven. Westerman want die kunnen echt niet.

Al zal het nog voor alle Feyenoord fans karna zijn als t nu nog misgaat. Als karma dat jullie Ajax vorig seizoen hebben uitgelachen
offline raceneus
19 maart 2017 22:53 | #816947
Knight
@ Banjokazooie

Ajax heeft zelf in de hand of ze 3 punten goedpakken op Feyenoord. Daarna zijn er nog 6 wedstrijden te spelen. Het is niet ondenkbaar dat Feyenoord er minimaal 1 van verliest. Het doelsaldo van +12 of Ajax is in 7 wedstrijden ook nog wel in te halen. Ajax heeft het niet in eigen hand om kampioen te worden, dat klopt, maar het is niet ondenkbaar....
offline Nopeman
19 maart 2017 22:57 | #816948
Talent
Interesseert me geen hol. Als andere ploegen met betere middelen (ik kijk naar jullie, Roda JC) gewoonweg niet presteren en Excelsior doet het goed met zijn bescheiden middelen; prima. Het is ze gegund.

Wat dat betreft Ajax, het is makkelijk om Bosz enkel de schuld te geven en andere rare argumenten. Ajax heeft met zijn redelijk jonge ploeg gewoon nog net niet het voetbal gogme wat je nodig hebt. Aan de andere kant, ze draaien eens geen slecht seizoen. Het is alleen dat Feyenoord nog hongeriger naar een titel en daar zit meer passie in. Plus meer ervaring en dat is de doorslaggevende factor denk ik. En eerlijk gezegd, een fout zoals die van Ligt mag hij best maken. Hij is een zeventien jarige knul; shit happens.

Dat Feyenoord overigens kampioen kan worden en dat dit is dankzij "falen" van Ajax, dat is te kort door de bocht. Mocht Feyenoord kampioen worden, dan worden ze dat ook op eigen kracht.

En dan moet de hele competitie last van karma hebben, want alles wat niet-Ajax was heeft zich kostelijk vermaakt tijdens de Graafschap - Ajax. Maar dat was ook gedeeltelijk omdat ze in de rust al die stomme stickers aan het plakken waren op de bus. Dat was de ultieme karma.
offline Captain-Retardo
19 maart 2017 23:14 | #816949
Forum Myth
God, ik wil nog niet te vroeg juichen als ik die jubel stemming hier zie. Feyenoord heeft al vaker shit verprutst. Ik zie al een hoop mensen in mijn omgeving die een week vrij hebben gevraagd.
offline banjokazooie
20 maart 2017 06:20 | #816950
Forum Junk
@Nopeman

Het is simpel Peter Bosz is met zijn rare keuzes volledig verantwoordelijk als Ajax geen kampioen word. Iedereen ziet dat Veltman een mindere rechtsback is dan Tete. Maar Bosz blijft hem opstellen. Iedereen ziet dat Sinkgraven geen linksback is. Bosz zet hem het hele jaar er al neer. Terwijl we afgelopen donderdag met Viergever als back onze beste prestatie leverde. Hij gaat zeer slecht met eigen jeugd om. Bazoer heeft hij weg gejaagd. Natuurlijk was hij niet in goede doen Maar er zijn zat wedstrijden waar hij best 30 minuten in had kunnen vallen. Hij is hard bezig om Riedewald ook weg te jagen door vd week Westerman boven hem in de selectie te kiezen tegen Kopenhagen. En als hij zo blind en koppig blijft dan gaat Tete weg ipv Veltman. Een grotere blunder bestaat niet

Dan gaan we naar de voorhoede. Neres kost 12 miljoen maar moet wennen dit en dat. Wat een nonens. Zag je die Braziliaan die nu naar city is moeten wennen. Nee die stond er gelijk na de winterstop. Maar hij blijft maar Traore opstellen. Die geen peper noot raakt. Of hij moet spelen van. Chelsea dan is Overmars voor dat ene verantwoordelijk En Younes daar zijn de meeste ook wel klaar mee. Kluivert zag je gisteren gaat veel meer dreiging van uit. En met Neres en Kluivert dan krijgt dolberg misschien ook eens bespeelbare ballen.

Dus nee Bosz met zijn eigenwijsheid moet mits hij dit seizoen niets wint verdwijnen. Zijn slechte tactiek in Rusland koste al 15 miljoen cl inkomsten. En ni weer waarschijnlijk. Want ik zie Fey geen 4 punten meer verspelen na Ajax. En als je na een Europese wedstrijd zo'n slechte conditie hebt. Dat je tegen Excelsior gelijk speelt. Zie ik Ajax na Schalke ook nog wel punten verspelen.

En ik vind wel dat Feyenoord door Ajax kampioen word. Want de keren dat Feyenoord faalde. Uit bij Go Ahead speelde wij gelijk bij Az. Uit bij Twente kom je door slechte instelling niet verder dan een 1-0 nederlaag.

En nu naar de winterstop je wist verdomme dat Fey verloor van Sparta dan behoor je tegen Groningen hetzelfde te spelen als tegen Kopenhagen.

Sws is het waanzinnig. Dat je vd week echt werelds speelt. Maar het niet op kan brengen. Speel je 30 minuten zoals tegen Kopenhagen. Dan staat Excelsior met 0-3 achter.

Maar goed de EL winst kan Bosz redden. Anders mag die van mij opzouten.

En de EL. Schalke mits je zo als tegen Kopenhagen speelt kun je hebben.

Maar daarna Celta of Genk loten. Dan is er iets mogelijk.

Maar ook dat niemand vraagt aan Bosz waar stel je Traore op. Manmanman.
offline Duncan
20 maart 2017 14:12 | #816960
Forum Legend
En ik vind wel dat Feyenoord door Ajax kampioen word. Want de keren dat Feyenoord faalde. Uit bij Go Ahead speelde wij gelijk bij Az. Uit bij Twente kom je door slechte instelling niet verder dan een 1-0 nederlaag.

Waar doet het au jongen? Jij blijft het toppunt van calimerogedrag met je "huil huil, zij hebben altijd geluk en wij altijd pech. En dat is niet eerlijk!". Ik vind jou zo vermakelijk man. Hilarious Waar blijft die reality show of vlog van jou? Worship

Iedere club van de top3 kan weleens tegen een domper aanlopen zoals Ajax bij Excelsior. Om dan gelijk weer huilie te gaan doen door te zeggen dat Excelsior moet degraderen vind ik dan weer triest van jou. Maar ja, wat verwacht je anders van iemand die Wilders en Adolf adoreert?

Ik snap het optimisme van Ajacieden na donderdag en ik vind het fijn dat ze door zijn, maar je moet ook realistisch zijn door te zien dat FC Kopenhagen absoluut geen wereldelftal is en daardoor werd het resultaat een beetje verbloemd ondanks het goede spel van Ajax. Waarom heeft Kopenhagen anders een market value lager dan onze subtop zoals AZ en Heerenveen? Waarom spelen die Denen nooit iets klaar Europees? Waarom kiezen de spelers uit de top van die competitie bijna altijd voor (sub) top van de eredivisie? Onze held Jorgenson en huidige mvp van de eredivisie ging ook van FC Kopenhagen een stap hoger naar Feyenoord, omdat de Deense competitie simpelweg geen ene ruk voorstelt.

Mod: warning. meer uitleg onder het kopje "schelden" in de regels.
Laatst bewerkt: 21 maart 2017 18:23
offline banjokazooie
20 maart 2017 17:24 | #816972
Forum Junk
Waar roep ik dat Ajax pech had tegen Excelsior, Roda Willem 2 en Groningen?

Oh ik doe niet huilie als je de accomodatie ziet dit is eredivisie onwaardig.

Over je hitler opmerking ga ik niet in. Want ik hoop dat je daar voor gestraft word.

En over Kopenhagen het is gewoon een zeer lastige ploeg ze hebben niet voor niets bijna Porto en Leicester uitgeschakeld. Het is geen Lyon of United niveau maar wel een nare ploeg waar Ajax gewoon zeer uitstekend tegen heeft gespeeld. Als ze dat 30 min tegen Excelsior hadden gedaan dan was dit gelijkspel nooit gekomen.

En de Deense competitie stelt niets voor. Maar je doet Kopenhagen nu wel erg te kort

offline Nopeman
20 maart 2017 20:18 | #816977
Talent
Feyenoord is nog geen kampioen, maar ze worden niet alleen kampioen omdat je Ajax punten verspeelt. Dat is weer een verhaaltje "de wereld draait niet alleen om Ajax". Het is heel simpel: mocht Feyenoord kampioen worden, dan is dat omdat zij de meest constante ploeg van de eredivisie hebben. Feyenoord is gewoon minder vaak door de ondergrens gezakt. Het zegt toch genoeg dat Feyenoord gisteren, op de 27ste(!) speeldag pas hun eerste penalty tegen kregen? En Feyenoord heeft in competitie verband in maar drie wedstrijden meer dan een doelpunt tegen gekregen. Respectievelijk Heerenveen, Utrecht en AZ kregen dat voor elkaar.

Wat betreft Ajax, ach, dat Bosz vreemde keuzes maakt wist je van te voren. Hij heeft excentrieke dingen, maar je moet als Ajax supporter gewoon realistisch zijn. Je hebt niet de ervaring in de ploeg voor meer consistente wedstrijden, geen jongens die de kar trekken. Alleen Schone trekt het niet.
offline Duncan
25 maart 2017 19:56 | #817109
Forum Legend
Hup Bulgarije!!!
offline Jmaster
25 maart 2017 20:46 | #817113
Forum King
#MatthijsTeLicht
offline Duncan
27 maart 2017 23:25 | #817150
Forum Legend
Mooi dat Blind eruit is, alleen de rest van het Ajax kliekje, Van Praag (prima bestuurder volgens n23 :') ) en Van Breukelen nog, zodat er weer een degelijke organisatie is. Het is echt te gek voor woorden om de voorkeur te geven aan Te Licht terwijl je de beschikking hebt over spelers als Hoedt. Blind vond het een goed idee om de marktwaarde van een jonge Ajax speler op te krikken door hem zo voor de leeuwen te gooien ipv dat hij denkt aan het sportief belang.

Als trainer zie ik graag Frank de Boer aan het roer als bondscoach (Van Gaal nog beter, maar ik ga ervan uit dat hij niet meer wil). Ik denk wel dat hij ondanks zijn Ajax achtergrond wel objectief kijkt naar spelers en simpelweg de beste voetballers opstelt. Meer Feyenoorders sowieso.
offline banjokazooie
27 maart 2017 23:49 | #817152
Forum Junk
Ik was dus van plan niet meer te reageren. Maar op sommige dingen moet ik wel.

Iedereen kan het wel op de ligt afschuiven maar men vergeet doodleuk hoeveel dingen daarvoor al fout gaan voordat die bal daar komt.

En natuurlijk had de Ligt er nog niet mogen staan. Maar alle andere 10 waren net zo bedroevend. En volgens mij hadden ze nog 85 minuten om het goed te maken.

Dat blind ongeschikt is als bondscoach volledig mee eens. Maar Frank de Boer ineens de perfecte man noemen vind ik te ver gaan. De man moet zich eerst nog buiten Ajax bewijzen.

En dan meer Feyenoorders really?

Karsdorp leuk voor Feyenoord maar is meer een vlieger en renner. Als back up oke. Maar Tete is de beste rechtsback van Nederland. Nu Bosz dat nog zien.

Van der Heijden is geen optie met van Dijk Hoedt Bruma en De Vrij. Linksback Kongolo zou kunnen maar ik vind Pieters en Blind beter opties

Vilenha goede speler maar vind Wijnaldum, Sneijder Strootman( in normale doen) Klaasen betere opties.

Elia ik vind Memphis en Promes betere opties.

Berghuis ik vind Robben beter en Berghuis is geen Nl elftal speler.

En Vermeer ik vind Cillesen Vorm betere keepers.

Dus nee ik zou altijd zo spelen als ze fit zijn

Cillesen
Tete. de Vrij van Dijk Blind/Pieters

Wijnaldum. Strootman

Sneijder

Robben. Promes. Memphis

En dat is zeker een team wat in staat moet zijn de kwartfinale van een wk te halen. En dat Blind dat niet aan de praat krijgt is schandalig.
offline Duncan
29 maart 2017 15:00 | #817195
Forum Legend
Ik was dus van plan niet meer te reageren. Maar op sommige dingen moet ik wel.

Nou zeg, je bent ook niet bepaald een man van je woord.... Clown

Het is een feit dat Oranje met een hoog Feyenoord gehalte derde werd op een WK en een Oranje met een hoog Ajax gehalte worstelt met C landen zoals Bulgarije.

En de Ligt waar jij zo lovend over bent en ziet als de nieuwe Jaap Stam stelt mij toch een partij teleur. Dat je klungelt tegen die amateurs van Excelsior en Kopenhagen? Ok, dat kan gebeuren, maar zelfs blunderen in een interland? Nee, hij gaat niet de nieuwe Jaap Stam worden, dat is duidelijk.

Wat was het trouwens weer een grafsfeer in die snelkookpan in Groenlinkserdam gisteren bij NL - Italië. Je hoorde geen liedjes of leuke sfeeracties, alleen een stel mongolen met megafonen en gasten die papieren vliegtuigjes gooien. Ik snap nu waarom N23 nooit naar de Arena gaat en zijn wedstrijden online volgt op voetbaluitslagen.nl.

Daley Blind hoort helemaal niet thuis in het moderne voetbal, omdat hij fysiek zoveel tekort komt. Ik zag hem tegen Italië paar keer een sprint trekken, het leek wel Jhon van Beukering 2.5 wel, zo lachwekkend traag ging dat. Hij dekt ook vaak aan de verkeerde kant en continu die irritante balletjes breed. Ik snap echt niet wat hij bij het NL doet. Nu zijn papa weg is, ga ik er wel van uit dat de volgende coach gaat zoeken naar betere oplossingen. Ik zie veel betere alternatieven op de positie van linksback. Ik noem een Haps, Kongolo en De Roon.
offline banjokazooie
29 maart 2017 16:44 | #817206
Forum Junk
Het is een feit dat Oranje met een hoog Feyenoord gehalte derde werd op een WK en een Oranje met een hoog Ajax gehalte worstelt met C landen zoals Bulgarije

Dat je niet moe van jezelf word. Het wk van 2014 hebben ten eerste godsgruwelijk veel geluk dat Silva de bal in de handen van Cillesen stift ipv de bal langs toen nog Ajax keeper Cillesen schiet. Anders sta je 2-0 achter en is het volledig klaar. Daarnaast was op dat Wk Robben in een waanzinnige vorm. Had van Gaal hier een tactiek bedacht om op een andere manier de wedstrijden te winnen. En zo groot was die inbreng van die oud Feyenoorders ook niet. Spanje werd beslist door Blind en Robben en van Persie. Australie door Memphis en Robben. Chili door een waanzinnige Robben. Mexico door Sneijder en Huntelaar. Costa Rica door een meesterzet en Krul. En Brazilie door een waanzinnige Robben.

Maar Tete is verdedigend veel beter dan Karsdorp. Blind is gewoon met Pieters de beste optie op de back positie. Houden zich vaak staande in de Engelse competitie. Dus daar Haps en Kongolo voor te willen laat Kongolo na Feyenoord eens slagen in het buitenland dan mag hij van mij in NL elftal En de Roon speelt cvm bij zijn club als ik mij niet vergis.

Dan op het middenveld. Zou je maybe Vilehna achter de hand kunnen houden maar Sneijder. Klaassen Strootman en Wijnaldum zijn veel verder. En voorin. Elia is leuk voor de Eredivisie net als Berghuis maar zijn geen NL elftal spelers.

offline Duncan
29 maart 2017 18:02 | #817210
Forum Legend
Mocht het niet duidelijk zijn, met Feyenoord gehalte doel ik niet alleen op de spelers die destijds onder contract stonden bij Feyenoord, maar ook door Feyenoord zijn opgeleid, zoals Van Persie, Vlaar, etc. Laat nou net zijn dat de meerderheid uit Feyenoorders bestond en Oranje is juist zo ver is gekomen, omdat die Feyenoord verdediging zo stabiel stond. Echter zoals zo vaak in het voetbal, krijgen verdedigers niet zo snel de credits als aanvallers. Daarom kreeg Messi die een kut WK speelde de award voor beste speler en een Vlaar die een top WK speelde en voortdurend lovende kritieken van de Britse pers kreeg helemaal niets.

Blind is gewoon met Pieters de beste optie op de back positie. Houden zich vaak staande in de Engelse competitie.

Blind houdt zich misschien staande als jij met hem op FIFA speelt, maar ik zie hem de laatste tijd vooral op de bank en de keren dat hij speelde is het om te huilen. Je moet is weten wat Scholes en Ferdinand allemaal over hem roepen. Ik vind hem bovendien te dik voor een professioneel sporter en ik ben bang dat hij de kant van Van der Vaart opgaat. Maybe is hij ook niet vies van een kaassoufle.

Het klopt dat De Roon CVM speelt, echter heeft hij in het verleden ook back gespeeld. Ik denk dat hij die positie prima kan invullen.

Pieters vind ik ook geen slechte optie.
offline banjokazooie
29 maart 2017 19:23 | #817212
Forum Junk
Mocht het niet duidelijk zijn, met Feyenoord gehalte doel ik niet alleen op de spelers die destijds onder contract stonden bij Feyenoord, maar ook door Feyenoord zijn opgeleid, zoals Van Persie, Vlaar, etc. Laat nou net zijn dat de meerderheid uit Feyenoorders bestond en Oranje is juist zo ver is gekomen

Gaan we serieus op die toer. Haha. Nederland in 2010 toen met Stekelenburg vd Wiel, Sneijder, van der Vaart, de Jong, Heitinga Huntelaar De Zeeuw Nederland zelfs 2e zijn geworden op een Wk En als Robben niet half geblesseerd was gewoon 1e. En de 2014 wk dat we zover kwamen had niet zoals jij zegt door alle die wereldse Feyenoord of ex Feyenoorders. Maar kwam tot stand dat Spanje vergeet 2-0 te maken met Silva toen redde de Ajax keeper ons omdat je feyenoord verdediging Silva even helemaal kwijt waren. Anders hadden we de 1e ronde ook thuis gezeten. En Robben was toen in waanzinnige doen. En Vlaar heel top was. Maar hij heeft er wel mede voor gezorgd dat we de finale mis liepen door een pingel verschrikkelijkin te schieten. En over oud Feyenoorders gesproken ben jij even vergeten dat door oud Feyenoorders Bruno Martins Indi die een rode kaart thuis tegen IJsland krijgt. En de Vrij die werkelijk schandalig verdedigde tegen de Turken uit. En dat oud Feyenoorder Janmaat een megablunder begin uit tegen Tsjechië en dat oud Feyenoorder van Persie in eigen doel kopte thuis tegen Tsjechië. Dat we mede door die geweldige spelers het Ek hebben misgelopen. Maar daar hoor ik je doodleuk niet over.

En laat Kongolo het nou maar eerst laten zien in een grote competitie voordat we aan het NL elftal denken. Blind is met Pieters daar de beste optie. Kongolo mag eerst bewijzen dat hij het niveau in het buitenland niet te hoog is. En oh ja je kan alles gooien op de Ligt. Maar ik vond Bruno martins Indi net zo slecht verdedigen met zijn ervaring. Dus nee en kom toen er meer oud Feyenoorders. Toen er veel oud Ajacieden in de basis stonden in de generatie Kluivert toen waren was pas wereldtop. Weinig Feyenoorders of ex Feyenoords in die jaren gezien.

offline Nopeman
30 maart 2017 00:47 | #817219
Talent
Dat waren ook zeldzaam goede spelers natuurlijk. Enige nadeel was dat ze op een slechte dag (in andere woorden, fuck, een penalty reeks!) meteen de lul waren. Voor de rest niks meer dan lof voor de WK '98 + EK 2000 generatie.

Wat betreft het welles/niettes spelletje waar spelers hun opleiding genoten of wie voor welke blunder verantwoorlijk is, lekker belangrijk. Samen uit, samen thuis. Het huidige NL elftal heeft gewoon geen vechters mentaliteit. Ik snap niet waarom. Had je drie jaar geleden wel op het WK. Misschien maar Dirk Kuyt op de bank zetten voor moral support?
offline Duncan
30 maart 2017 16:43 | #817227
Forum Legend
Gepost door banjokazooie op 29 maart 2017 19:23 | #817212

Gaan we serieus op die toer. Haha. Nederland in 2010 toen met Stekelenburg vd Wiel, Sneijder, van der Vaart, de Jong, Heitinga Huntelaar De Zeeuw Nederland zelfs 2e zijn geworden op een Wk En als Robben niet half geblesseerd was gewoon 1e. En de 2014 wk dat we zover kwamen had niet zoals jij zegt door alle die wereldse Feyenoord of ex Feyenoorders. Maar kwam tot stand dat Spanje vergeet 2-0 te maken met Silva toen redde de Ajax keeper ons omdat je feyenoord verdediging Silva even helemaal kwijt waren. Anders hadden we de 1e ronde ook thuis gezeten. En Robben was toen in waanzinnige doen. En Vlaar heel top was. Maar hij heeft er wel mede voor gezorgd dat we de finale mis liepen door een pingel verschrikkelijkin te schieten. En over oud Feyenoorders gesproken ben jij even vergeten dat door oud Feyenoorders Bruno Martins Indi die een rode kaart thuis tegen IJsland krijgt. En de Vrij die werkelijk schandalig verdedigde tegen de Turken uit. En dat oud Feyenoorder Janmaat een megablunder begin uit tegen Tsjechië en dat oud Feyenoorder van Persie in eigen doel kopte thuis tegen Tsjechië. Dat we mede door die geweldige spelers het Ek hebben misgelopen. Maar daar hoor ik je doodleuk niet over.

En laat Kongolo het nou maar eerst laten zien in een grote competitie voordat we aan het NL elftal denken. Blind is met Pieters daar de beste optie. Kongolo mag eerst bewijzen dat hij het niveau in het buitenland niet te hoog is. En oh ja je kan alles gooien op de Ligt. Maar ik vond Bruno martins Indi net zo slecht verdedigen met zijn ervaring. Dus nee en kom toen er meer oud Feyenoorders. Toen er veel oud Ajacieden in de basis stonden in de generatie Kluivert toen waren was pas wereldtop. Weinig Feyenoorders of ex Feyenoords in die jaren gezien.

Maybe ben jij vergeten, dat wonderschone doelpunt tegen Uruguay op het WK 2010 van Feyenoorder Giovanni van Bronkhorst. Ik heb een Ajacied dat WK en in Brazilië niet zo'n prachtig doelpunt zien maken. Daarnaast vergeet je ook dat Feyenoord coach Van Marwijk een groot aandeel had op het WK 2010. Dat was geen prutser zoals Blind, die is aangesteld door prutser Van Oostveen, en diezelfde Oostveen is weer aangesteld door Van Praag, die jij ziet als Jezus van Nazareth en die de hele enge Amsterdamse kliek en Van Breukelen heeft binnengehaald bij de KNVB, die ervoor hebben gezorgd dat het Nederlandse voetbal jaarlijks verloedert. Daar hoor ik je doodleuk niet over.

Je zegt dat Kongolo het eerst moet laten zien in de grote competitie, maar Tietie en Veel te Ligt waar jij zo lof over bent laten het niet eens zien in de mickey mouse competitie.

Maar even serieus heb je tijd teveel zo post je?
offline banjokazooie
30 maart 2017 21:11 | #817236
Forum Junk
@ Maar het was aan oud Ajacied W Sneijder te danken dat we Überhaupt zover kwamen. En door de weergaloze Ajacied Stekelenburg dat Brazilië ons niet afslachte En over die geweldige bondscoach was dat niet dezelfde coach die Oranje roemloos ten onder liet gaan op het EK van 2012. Als Janmaat die bal niet zo slecht verwekt had tegen de Tsjechen dan hadden we daar nooit verloren 1 punt extra als Martins indi zich gedragen had tegen Ijsland hadden we niet met een man minder van Ijsland verloren en waarschijnlijk niet verloren. En als de Vrij beter verdedigd had uit bij Turkije hadden we daar nooit zo hard verloren. En hadden we gewoon het Ek gehaald. Dus mede door cruciale fouten van Feyenoorders en oud feyenoorders hebben we het ek misgelopen.

En dan Tete op rechts is het alternatief Veltman of de man die alleen maar rent Karsdorp. Dan is Tete de beste van de 3 daarbij staat hij er ten onrechte haast. Want hij is gewoon veel beter dan Veltman alleen Bosz stelt Veltman traore en Younes altijd op hoe slecht ze ook zijn

Ik heb nooit gezegd dat de Ligt nu al in Oranje hoort. Maar we geven hem nu allemaal de schuld. Maar kijk voor de eerste goal hoe Strootman de bal verloor. En Hoedt maakte er tegen de Italianen ook weinig van

En op linksback hebben we 2 spelers die het op een hoger niveau hebben laten zien. Daarom hoort Kongolo nog niet in oranje