ForumN1ntendoRuil & Verkoopboard ‹ Geslaagde Transactie Topic

offline Zwennes
24 juni 2005 10:33 | #409563
Forum God
Sta je nog niet in de lijst, heb je op dit forum toch een geslaagde deal gehad en wil je graag in de lijst komen te staan? Dan kan dat. PM één van de mods met daarin de geslaagde deal, waar voor een deal je hebt gehad en met wie. Zorg er wel voor dat je 'ruilpartner' ook een PM verstuurd naar dezelfde mod ter bevestiging van de deal, anders gaat het hele feest niet door. Uiteraard ook PM'en als er iets is mis gegaan.

Deze members zijn te vertrouwen:

-[NGC]only
--=plus=-
--ArNo-
-.Xaveer
-0906-VENOM
-626b
-Aiai
-AirtjE
-Ajax
-Aleks
-AlttC
-Amber
-ANNuSjuH
-aprvdb
-Arjen
-Arnold
-Artakanda'
-assassinsix
-AVN
-babysnake
-Bartel.
-Bazzie
-banaan7
-banned (Broekpoeper)
-beautiful joe
-bingobal
-Blacktrainer
-Blue_Steel
-Blutonium
-Boardin_Bitch
-Boudewijn
-Boomer
-Bram1
-Bulletproof
-BXC_JaN_Nl
-Carazo
-ChaoZ-dRoNe
-Cheatah
-Chester
-Childlike Cop
-ChimpanZ
-Chris Redfield
-C-Man
-Coenvd
-Coldcube
-Console Collector
-Cowberth
-CrashKiddy
-crazydance
-Cubed
-Cube-master
-D3ftOn3
-Daan
-Dabras
-Damion
-Daniel
-Danoon
-Dark Onimo
-Darko
-Darkside
-Darow
-Darth Nielz
-Davidsinter
-Davos
-Deathscyte
-Dennix
-DigitalZero
-Dildi
-doctorgenius
-Donlassie
-Dr. King
-Dsdude
-dshavy
-DTH
-Duck Hunter
-Ducka
-Duikertje2000
-Dukey
-Duplicate
-E-J
-Earle
-EddyB
-Elf
-Emjeej
-Enforcer
-Erich
-Erik
-evert99
-evil_eendje
-Ewout
-Exodus
-Ferluci
-Flea
-FloW
-flygirl
-GAGGAG.
-Galeon7
-GameAap
-gamecube lord
-Gamemail
-gamer24:7
-Gamer_Rick
-Garnaal
-Gary
-Geemster
-Gekko
-General Scales
-GeneralWong
-gerwin bovenberg
-GForce
-Ghanixx
-Girlgamer
-Giel4000
-Glynnis
-Graveheart
-Guybrush
-GZ
-G-Man
-G-Unit
-Hanky788
-Hans
-HappyAchterhoeker
-Harvest_Moon
-Helene
-Henkelman.
-Hoedje
-hoi745
-HomerJ.
-Horny Devil
-H-Unit
-Hunter
-Hylian_Knight
-Intelligent-Systems
-Ikkuh
-Isaac-
-itsmemario
-Ivan!
-J-roen
-Jack the Flipperkast
-Jalex the evil
-Jan Overwijk
-Janos
-Jay.
-Jaylee
-JayKwon
-Jelminem
-Jero
-Jeroen Weda
-Jetstar
-JoeyC
-Joene
-Johan
-Johannes
-Johnny
-Joost
-jor
-Jorg
-Jwizzman
-Kaiber
-Kain
-KAitou Dark
-kapitein_koek
-Kathar
-Kerdaben
-Kevin_1986
-KevinG
-Khyber
-Kigan
-KillerMJ
-Killy the fox
-King of The Dead
-Kingsadist
-Klz_98
-Knie
-Koekiemonster
-Kruijertjuh
-Kuyperkid
-Larsch
-Latias
-Laurens
-Lennart
-Leukertje
-LexB
-Link
-Link-90
-Link16
-Link in ´t Park
-Linky
-Liquid_Metal
-lodewijk
-Lijk
-M-Bas
-M-Gamer
-Maciver
-markpluijmakers
-Master_Legolas
-Masterswordish
-Matthew Bellamy
-M A R I O
-Mephistow
-Michiel
-Michiel de V
-Mick
-MiniGun
-MMarsu
-Monkey Bart
-Moeswa
-Montana
-Montano
-mr nintendo
-Mr. Blonde
-Mr. Fox Mc Cloud
-Munkel
-Mythiras
-Naruto
-Naruto-fan
-natasja
-Necros
-Neophytist
-NetworX
-ngage
-Niels (Wegwerpaansteker)
-Nibbler
-Nik0s
-NintenDaan
-nintendog
-ngc_addict
-Noodlez
-offensive
-Ollie
-Onewinged
-ØniRyo
-Pannamaster
-Pascal
-Paul NGC
-Paul S
-Perfect_Darknezz
-PerfectDork
-Petfles
-pianto
-Pierre
-Pieter
-Pinocan
-pivu0
-PkRichard
-Platina
-pnx
-PSPManiak
-r_xbox_gamer
-qlimaxter
-Quint
-R-Alph
-Randy
-Ravnoss
-Red Falcon
-Renzo
-ricepuppet
-Rick (voorheen Celda)
-Ricky (voorheen DarkDragon)
-Robbie Schouren
-Robin
-Rock-man
-Roeland
-Roelatie
-Rogier_Br
-Roï
-RowanPG
-Royale
-Rutger
-RutgerK
-Saiko
-Salem
-Samonsuke
-Satanarchy
-satria
-scatha01
-Schweino
-searchel
-Serden
-SerialKilla
-Seven9
-$haDoWMaKeR
-Shifty
-shinji
-shyguy
-SickPerson
-simoneschop
-Shinobi
-Shuji
-Silent Shadow
-Sjoerd
-Skinniej
-Slayertjeuh
-smash master
-Smudendrill
-Sniper65 a.k.a. Blackbox
-Sniper.NL
-SoepaSannie
-Speedy
-Spinneman
-stevan007
-Stewie
-Stress-Man
-Struijk
-SuPaH_N
-Supje
-SupremeAC
-sven_polak
-Sweety
-Swifty
-Sylvano
-tallonIV
-teunbijbal
-Terudon
-Teup
-Tijmen1985
-TiewL
-Timbo
-TIMsalabim
-Timo
-Tha Best
-tha bomb_bie
-tha-d
-Tha_Killah
-Tha-Masta-Blasta
-The future
-TheOne
-Theun
-Thijs
-Thomper
-Tijs
-Timmio
-Timostanovic
-Toad
-Tolerantie Nul
-Tom
-Tommie
-Trigun
-Tsdb
-Tum
-TvdB
-Tware
-Twin Snake
-Uchiha Itachi
-Uhmmie
-VanGuard
-VinZ
-Vincent
-VincentBroccoli
-vincestoned
-Volvagia
-wAizz
-Wauzhur
-WeatherLight
-Weebl
-Wesley M
-Wes_MFG
-wibraman
-Willem
-Wings_of_Gold
-Wishmaster
-Wizz
-Wolfplayer
-Wouter
-wouter_vandijk.
-X-Boxter2003
-X-PLoSiVe
-Xaria
-Xearo
-xelif
-xsence
-xXRICHARDXx
-Zapp-x
-YunSung
-Zeo
-zilver
-Zmaster
-Zwennes

Mensen waar iets mee mis is gegaan:

-ZedikoCrosh
-Godfather
-Spawn
-Henkiej
-Troublemaker
-Bowser
-[BARBA]Papa
-Jedisander
-Rubje
-Ducky
-kitt.h.3

Laat deze personen eerst het geld of spel versturen, zodat je 100% zeker weet dat je het geld of spel ontvangt. Daarna verstuur jij uiteraard het spel of geld.

NIET TE VERTROUWEN PERSONEN:

-Aightaight
-Blury
-HandsomeHowie
-Icecube
-M-tijn
-Olivier (Jasper)
-Shlooo
-Troianos
-Xplsion
-Yan

laatste bewerking: Donderdag 17 juni 2010 15:36
Laatst bewerkt: 13 september 2011 21:59
offline Zwennes
07 juli 2005 14:56 | #415715
Forum God
iedereen staat er weer bij

Guybrush: Offtopic, ook al zijn het bedankjes, horen hier niet thuis. Ga maar spammen in het Xbox board of whatever.

laatste bewerking: Vrijdag 08 juli 2005 08:24
offline Quint
04 augustus 2005 15:45 | #426262
Ik ben Batman
Redelijk slechte deal met Intellegent Systems...

Ik heb zijn Wario World binnen, maar hij blijkt compleet in het frans te zijn; het spel, het boekje en het doosje. Hier had hij echter niks van gezegd en daarom ben ik er best wel pissed over, want ik ben een echte verzamelaar Weird

laatste bewerking: Donderdag 04 augustus 2005 16:03
offline Intelligent-Systems
04 augustus 2005 21:03 | #426361
Forum King
@ Quint k heb je game nog niet eens binnen. [] Smile Weird
offline Guybrush
04 augustus 2005 22:01 | #426365
Forum Myth
Je hebt mijn vorige posts niet gelezen met beargumentatie voor hoe we het nu doen Smile ......zo is het goed

gepost door: Quint op Donderdag 04 augustus 2005 16:23

Welke beargumentatie?

Misschein denk je dat je 'je zin' krijgt maar dat is niet het geval, zodra we pagina twee bereiken wordt de topic gewoon weer opgeruimd.

En nu stoppen met spammen,
Quint als je nog wat te melden hebt, ik check mn PMs altijd Wink
offline Niels
05 augustus 2005 13:51 | #426555
Forum Legend
Goede deal met "wegwerpaansteker" dus hij kan ook in de lijst Smoking

gepost door: smash master op Donderdag 04 augustus 2005 15:42

Wederzijds, dus ik stuur wel ff een PM naar een modje Smoking
offline Quint
05 augustus 2005 14:57 | #426740
Ik ben Batman
@Guybrush

Je weet wel over welke beargumentatie ik het heb, maar die heb je zo te zien alweer verwijderd. En nogmaals; ik vind het gewoon klote dat je dit allemaal verwijderd Smile . Maar goed, ik ben geen mod, dus ik zal maar braaf luisteren Holy .

Check je PM btw Smile
offline Gebruiker 5930
05 augustus 2005 16:53 | #426758
Senior Member
KillerMJ stuurde me een pkmn ruby of, NTSC , wat hij niet zei, en ik kan ook niet opslaan!!! :r :r :r < Mad < Mad < Mad :uzi: :uzi: :uzi: :beat :beat Mad Mad Mad Furious Furious Furious Vampire Vampire Vampire Beat up Beat up Beat up : Mad ( : Mad ( : Mad ( Crying Crying Crying Crying Crying Weird Weird Weird
offline KillerMJ
08 augustus 2005 09:58 | #427675
Forum King
KillerMJ stuurde me een pkmn ruby of, NTSC , wat hij niet zei, en ik kan ook niet opslaan!!! :r :r :r < Mad < Mad < Mad :uzi: :uzi: :uzi: :beat :beat Mad Mad Mad Furious Furious Furious Vampire Vampire Vampire Beat up Beat up Beat up : Mad ( : Mad ( : Mad ( Crying Crying Crying Crying Crying Weird Weird Weird

gepost door: pivu0 op Vrijdag 05 augustus 2005 16:53

OMFG... gaan we nu in elk forum dit bericht neerzetten ? Jongen.... in elk forum waar jij dit dumpt ben ik Trusted... heel veel goeie deals gehad...

Maar te zaken (zelfde bericht zoals in elk ander forum....):

Een GBA is REGIOVRIJ.. dus pal of NTSC maakt niet uit...
Ik heb de game gewoon gekocht bij een nl gameshop... (internet shop)
Ik heb de ruby versie uitgespeeld en heb voordat ik de deal rond maakte alle goeie pokemon´s op mijn saphire gezet en toen de save game gewist.. Daarna heb ik hem opgestuurd...

Hij heeft het hier prima een half jaar gedaan....

laatste bewerking: Maandag 08 augustus 2005 09:59
offline Rubje
16 augustus 2005 11:30 | #430597
Forum Legend

gepost door: pivu0 op Vrijdag 05 augustus 2005 16:53

OMFG... gaan we nu in elk forum dit bericht neerzetten ? Jongen.... in elk forum waar jij dit dumpt ben ik Trusted... heel veel goeie deals gehad...

Maar te zaken (zelfde bericht zoals in elk ander forum....):

Een GBA is REGIOVRIJ.. dus pal of NTSC maakt niet uit...
Ik heb de game gewoon gekocht bij een nl gameshop... (internet shop)
Ik heb de ruby versie uitgespeeld en heb voordat ik de deal rond maakte alle goeie pokemon´s op mijn saphire gezet en toen de save game gewist.. Daarna heb ik hem opgestuurd...

Hij heeft het hier prima een half jaar gedaan....

laatste bewerking: Maandag 08 augustus 2005 09:59

gepost door: KillerMJ op Maandag 08 augustus 2005 09:58

sommige mensen willen alleen pal games, bv. door een NL boekje ipv Engels of dergelijke, meld dat voortaan gewoon ff

Heb goede deal gehad met Sweety, hadden op het station afgesproken
offline Gebruiker 5930
18 augustus 2005 16:30 | #431698
Senior Member
Ik vind het eigenlijk ook vreemd waarom je mij blokeerde.
en oet ik bij de pakken blijven zitten en hier met een pkmn ruby die niet werktvoor zelda die perfect werkte?

laatste bewerking: Donderdag 18 augustus 2005 16:36
offline KillerMJ
19 augustus 2005 13:56 | #431944
Forum King
Ik blok je niet...
Heb thuis geen internet momenteel... en kan ik dus ook niet op MSN...

Overdag werk ik en heb ik geen msn...
offline Quint
19 augustus 2005 19:01 | #432032
Ik ben Batman
slechte deal met AiAi

Ik heb zijn N64 controllers gekocht en er stond duidelijk in het topic dat de knuppeltjes niet verneukt waren. Ik heb vervolgens nog expliciet in PM gevraagd of ze echt geen mankementen hadden. Ik kreeg als antwoord dat dat niet het geval was.

Ik krijg vervolgens vandaag het pakketje binnen en bekijk de controllers. Ik leun ze naar links en naar rechts en het knuppeltje valt gewoon om! Jullie weten natuurlijk allemaal dat dit niet hoort! Ik vind dit gewoon geen stijl als ik er ook nog eens duidelijk na vraag in PM, nadat ook al in het topic is aangegeven dat er niets mis mee is.

Ik heb gevraagd in PM aan hem om mijn geld terug te storten, waarnaar ik de controllers terugstuur.

Ik houd jullie op de hoogte...
offline Aiai
20 augustus 2005 05:47 | #432119
Forum Addict
slechte deal met AiAi

Ik heb zijn N64 controllers gekocht en er stond duidelijk in het topic dat de knuppeltjes niet verneukt waren. Ik heb vervolgens nog expliciet in PM gevraagd of ze echt geen mankementen hadden. Ik kreeg als antwoord dat dat niet het geval was.

Ik krijg vervolgens vandaag het pakketje binnen en bekijk de controllers. Ik leun ze naar links en naar rechts en het knuppeltje valt gewoon om! Jullie weten natuurlijk allemaal dat dit niet hoort! Ik vind dit gewoon geen stijl als ik er ook nog eens duidelijk na vraag in PM, nadat ook al in het topic is aangegeven dat er niets mis mee is.

Ik heb gevraagd in PM aan hem om mijn geld terug te storten, waarnaar ik de controllers terugstuur.

Ik houd jullie op de hoogte...

gepost door: Quint op Vrijdag 19 augustus 2005 19:01

Ok Quint, op de eerste plaats, de pookjes zijn helemaal niet verneukt: ze vallen helemaal niet om, ze bewegen hooguit een beetje mee als je de controllers kantelt. Zie de foto, ze staan daar perfect recht.

Grote foto

Op de tweede plaats: de controllers hebben sowieso geen verneukte pookjes omdat deze gewoon naar behoren werken, ik heb echt superveel met deze controllers gemultiplayered, en niemand had ooit problemen met slechte besturing.

Ten derde, die oplossing van jou stelt helemaal niks voor, je wil me 27,50 terug laten storten terwijl ik van jou 22 heb gehad. Daar heb ik dus 16,50 aan overgehouden en wil je mij dus een verlies laten incasseren van 11 euro, alleen omdat jíj vindt dat de pookjes verneukt zijn, wat dus expliciet jouw mening is, omdat de controllers het altijd prima hebben gedaan bij mij, en zelfs zonder opzij vallende pookjes, ik vraag me af of je ze überhaupt hebt uitgeprobeerd.

Ten vierde bevalt me gewoon dit hele gebeuren niet, met je "Ik houd jullie op de hoogte", zo van "laten we deze member die al zo lang lid is van de site met zoveel goede ruils eens even in negatief daglicht stellen". Pff... Ik ben best bereid tot een oplossing, maar in ieder geval niet op deze manier.

Oja en Davos, jij hebt twee zwarte Xbox controllers van me gekocht, don't be afraid, ze mankeren echt niks Biertje?

**Edit** Quint je komt wel erg vaak voor in dit topic, weet je zeker dat het niet aan jou ligt? Slechte deal met Intelligent Systems, met Guybrush... met Aiai...

laatste bewerking: Zaterdag 20 augustus 2005 06:05
offline Quint
20 augustus 2005 14:06 | #432184
Ik ben Batman
Met Guybrush? Nee hoor, misschien moet je het beter lezen.
Met IS....ja, klopt, wat zou jij doen als jij ineens een compleet Franse game, met franse handleiding en frans doosje binnenkrijgt, terwijl daar niets is van gezegd?

En wat betreft de 27.50; ik heb duidelijk gevraagd of er niks mis was met de pookjes. Ze vallen dus wel om. Je zegt zelf dat je er een hele hoop mee hebt gemultiplayerd......geen wonder dat ze er dan zo aan toe zijn. Ik heb er 22 euro voor betaald en ik moet ze ook weer terugsturen. De verzendkosten zijn 5.50 en dan komt het totaal dus op 27.50. Het is niet mijn schuld dat jouw dingen niet in orde zijn en daarom vind ik dat ik niet op hoef te draaien voor mijn verzendkosten, terwijl het jouw schuld is.
En het is niet mijn mening, ik weet zelf wel hoe normale pookjes er uit zien. En dat ze rechtop staan op de foto; de controller ligt toch ook, kantel de controller en ze vallen om.

En met "Ik houd jullie op de hoogte", bedoelde ik de mods, want ik vind dit gewoon niet kunnen.

Maar ik ben benieuwd naar jouw oplossing
offline Gebruiker 5807
20 augustus 2005 15:21 | #432227
Knight
Ik heb net een hele goede deal met Aiai achter de rug. Binnen 3 dagen had ik de game binnen en doet het helemaal perfect.
offline Aiai
20 augustus 2005 15:28 | #432232
Forum Addict
Blablabla

Maar ik ben benieuwd naar jouw oplossing

gepost door: Quint op Zaterdag 20 augustus 2005 14:06

Oplossing? Speel eerst maar eens met de controllers, daar heb je ze toch voor gekocht neem ik aan? Ik ga toch ook geen game van iemand kopen, er niet mee spelen maar hem wel terug willen sturen omdat ik hem niet goed vind uitzien? :nico:
offline Quint
20 augustus 2005 15:50 | #432239
Ik ben Batman
*zucht*. Ik heb ze al lang getest en ze spelen niet fijn. Als ik Banjo een beetje hard wil laten lopen, moet ik het knuppeltje zowat kapot duwen tegen de zijkant.
Ik heb ze al lang getest.....anders zou ik er niet mee komen

En een spel is wat anders dan een N64 controller, want die knuppeltjes gaan snel kapot (@xxRichardxx)
offline Aiai
20 augustus 2005 15:54 | #432246
Forum Addict
*zucht*. Ik heb ze al lang getest en ze spelen niet fijn. Als ik Banjo een beetje hard wil laten lopen, moet ik het knuppeltje zowat kapot duwen tegen de zijkant.
Ik heb ze al lang getest.....anders zou ik er niet mee komen

En een spel is wat anders dan een N64 controller, want die knuppeltjes gaan snel kapot (@xxRichardxx)

gepost door: Quint op Zaterdag 20 augustus 2005 15:50

Hey hey hou je koest tegen Richard, hij vermeldt alleen een goede ruil, zoals dat gebruikelijk is op dit forum.

En heeeel toevallig dat niemand bij mij ooit heeft geklaagd over de controllers, en als ik ze dan opstuur naar Quint, zijn der problemen Razz

Volgens mij kun je maar beter helemaal geen controllers voor de N64 kopen want ze gaan heel snel kapot zeg je, straks speel je een paar keer met een volgens jou wél goede controller, en dan gaat ie snel kapot, word je dan nog boos op jezelf 8o

laatste bewerking: Zaterdag 20 augustus 2005 15:57
offline Quint
20 augustus 2005 15:57 | #432247
Ik ben Batman
Nu kun je er wel allemaal omheen gaan lopen lullen, maar als jij zegt dat ze nog goed werken, dan stort mijn geld terug en dan stuur ik jouw de controllers weer terug
offline Aiai
20 augustus 2005 16:01 | #432250
Forum Addict
Nu kun je er wel allemaal omheen gaan lopen lullen, maar als jij zegt dat ze nog goed werken, dan stort mijn geld terug en dan stuur ik jouw de controllers weer terug

gepost door: Quint op Zaterdag 20 augustus 2005 15:57

*gaap*

Ik lul er niet omheen, dat heet argumenteren. Waarom zou ik het geld terug storten als ze nog goed werken? Je vroeg toch om goed werkende controllers? En ik heb hier genoeg van, je zit men dag te verknoeien, ik ga lekker Banjo'en op de N64, wat jij ook zou moeten doen.
offline Johan
20 augustus 2005 16:08 | #432251
Forum Quint

gepost door: Quint op Zaterdag 20 augustus 2005 15:57

*gaap*

Ik lul er niet omheen, dat heet argumenteren. Waarom zou ik het geld terug storten als ze nog goed werken? Je vroeg toch om goed werkende controllers? En ik heb hier genoeg van, je zit men dag te verknoeien, ik ga lekker Banjo'en op de N64, wat jij ook zou moeten doen.

gepost door: Aiai op Zaterdag 20 augustus 2005 16:01

Yupz en bespreek de rest maar uit op msn. Niemand die hier op GQ wat aan heeft, beide punten zijn duidelijk.
offline Quint
20 augustus 2005 17:34 | #432290
Ik ben Batman
Ik bespreek helemaal niet de rest op MSN. Aiai wil gewoon MIJN geld niet terugstorten! Hij moet worden geblacklist Weird Als IK vind dat die controllers het niet goed doen en dat doen ze ook niet, dan heb ik recht dat ik mijn geld terugkrijg. Desnoods verkoop je ze maar aan iemand anders door, maar ik wil mijn geld terug! Ik wil geen kapotte pookjes en ze zijn gewoon kapot, want ze horen niet om te vallen

laatste bewerking: Zaterdag 20 augustus 2005 17:36
offline Gebruiker 5930
20 augustus 2005 17:47 | #432297
Senior Member
Ik blok je niet...
Heb thuis geen internet momenteel... en kan ik dus ook niet op MSN...

Overdag werk ik en heb ik geen msn...

gepost door: KillerMJ op Vrijdag 19 augustus 2005 13:56

Nou heb je al een opslossing?
Zullen we elkaars games terug opsturen Blush
offline Dennix
20 augustus 2005 20:38 | #432343
Forum Myth
zeg mods ik vind dat jullie wel erg makkelijk omgaan met de deal van KillerMJ en piv0
zouden jullie het fijn vinden als een goedwerkende minishcap geruild word tegen een spel die eigenlijk niet eens normaal gespeeld kan worden als ie niet kan saven
en als je het dan meld op het forum dat er dan niets bij de naam van de verstuurder van het slechte spel gezet word

maar goed ik wou melden dat ik een goede deal heb gehad met Darth Nielz het duurde een paar dagen maar zijn spel is toch binnengekomen en hij was erg vriendelijk

laatste bewerking: Zaterdag 20 augustus 2005 20:39