ForumAlgemeenActualiteiten & Sport ‹ Rita Verdonk wordt VVD's frontman? :X

Rita Verdonk wordt VVD's frontman? :X

Verdonk wordt 't (39%)

Verdonk wordt 't niet (26%)

Meh.....? (35%)

Totaal aantal stemmen: 57
offline Skuzzie
01 juni 2006 12:12 | #536843
Paladin
Bij een interview met Netwerk moest ze echt héééééél erg der best doen om te blijven glimlachen en om niet als slechte verliezer over te komen. De glimlach verdween steeds, en elke keer dat ze zich dat besefte, trok ze haar gezicht weer in de plooi. Schitterend.

Maar Rutte is uiteindelijk toch de beste kandidaat. Hij komt toch meer over als een sociaal persoon die zo af en toe nadenkt. Verdonk heeft dat niet, vooral omdat ze zich puur en alleen maar achter regeltjes verschuilt.
offline Hylian_Knight
01 juni 2006 13:11 | #536859
Forum Legend
Een woord: "jammer"
offline Pieter
01 juni 2006 16:19 | #536891
Forum Quint
Bij een interview met Netwerk moest ze echt héééééél erg der best doen om te blijven glimlachen en om niet als slechte verliezer over te komen. De glimlach verdween steeds, en elke keer dat ze zich dat besefte, trok ze haar gezicht weer in de plooi. Schitterend.

Maar Rutte is uiteindelijk toch de beste kandidaat. Hij komt toch meer over als een sociaal persoon die zo af en toe nadenkt. Verdonk heeft dat niet, vooral omdat ze zich puur en alleen maar achter regeltjes verschuilt.

gepost door: Skuzzie op Donderdag 01 juni 2006 12:12

Ja klopt, Verdonk was gewoon asociaal. En het grappige is dat veel mensen van de 'onderlaag' van de samenleving op haar zouden stemmen terwijl het beleid van Verdonk alleen maar goed is voor mensen met een inkomen van 100.000+ euro per jaar. Rutte is beter, deze denkt meer aan de hardwerkende zelfstandige.
offline Michiel
01 juni 2006 16:28 | #536893
The Eye in the Sky
Alleen maar goed voor 100.000+ vind ik wel erg kort door de bocht Pieter. Maar ik vind ook inderdaad dat je een economie niet voldoende steunt als je een supersociaal beleid gaat voeren. Ten eerste is dat onbetaalbaar en ten tweede demotiveer je mensen die normaal wel ambitieus zouden zijn.

Het is typisch om te zien dat elke keer als de economie aantrekt mensen kiezen voor een (centrum)links kabinet waarna de economie weer in de achteruitgang valt. Vervolgens wordt er 4 of 8 jaar later weer een meer rechtse regering gekozen die de economie uit het slop haalt en de hele cyclus herhaalt zich.

Rutte vind ik trouwens de beste van de 3 maar ik heb er vrij weinig mee. Vind 't maar een sulletje en weet nog niet echt waar 'ie nou naartoe wil. Komt wel denk ik. Smile
offline cropknox
01 juni 2006 22:26 | #537032
Emperor
waar ik nog eens over na heb gedacht.

veel mensen zeggen: verdonk leeft gewoon de regels na, ze voert de regels uit die er zijn.

dit zijn vaak de zelfde mensen die lopen te kankeren als ze weer eens een boete hebben gekregen omdat ze te snel reden. "ja maar het was maar 4 km/u per uur te hard, slaat toch nergens op" dan zeg ik, ja maar een paar maanden meer, slaat toch ook nergens op.

mensen roepen allemaal zo hard, verdonk doet gewoon de regels na leven en dat is goed.
maar als die mensen een bekeuring krijgen met verkeerd parkeren, te snel rijden, fietslamp niet in orde of door rood rijden is de wereld ineens te klein.
hoe hypocriet is dat?

ik denk persoonlijk dat het hirsi ali akkefietje rita de das heeft om gedaan.
zelf had ik niet gestemd, want ik zou nooit lid worden van de vvd.

en over de vvd, ik vind dat ze een beetje het liberalisme zijn kwijt geraakt, het is is meer een economische en dan pas liberalistische partij.
een van de punten bijv tijdens het begin van het liberalisme was verbetering van dierenrechten enzo.
maar de vvd steund de moties nooit als ze voor verbetering van dierenwelzijn zijn.

laatste bewerking: Donderdag 01 juni 2006 22:47
offline Joost
02 juni 2006 15:21 | #537203
Il Principe
Rutte heeft wel verstand van zaken. Hij komt over als een intelligente vent die ik nog best wel eens in de premierstoel zie zitten.
offline Guybrush
02 juni 2006 15:39 | #537212
Forum Myth
Rutte heeft wel verstand van zaken. Hij komt over als een intelligente vent die ik nog best wel eens in de premierstoel zie zitten.

gepost door: Joost op Vrijdag 02 juni 2006 15:21

Hij heeft nog nooit een relatie gehad en is net zo oud als je pa...
offline Tom
02 juni 2006 16:17 | #537227
De Meester

gepost door: Joost op Vrijdag 02 juni 2006 15:21

Hij heeft nog nooit een relatie gehad en is net zo oud als je pa...

gepost door: Guybrush op Vrijdag 02 juni 2006 15:39

Moet je nagaan hoeveel energie hij over zal houden om het land te leiden!