ForumAlgemeenActualiteiten & Sport ‹ School faciliteiten

School faciliteiten

Uitstekend! (6%)

Goed. (53%)

Geen mening. (3%)

Teleurstellend. (19%)

Uitermate slecht! (19%)

Totaal aantal stemmen: 32
offline G-Pjube
29 mei 2006 14:10 | #535289
Forum God
De ene school heeft een heel sport complex waar de andere school uit niets meer dan leslokalen bestaat. Wat vindt jij van de faciliteiten die jouwn school aanbied en wat kan er beter op de Nederlandse scholen in het algemeen en waar moet meer aandacht aan besteed worden?

Ben jij tevreden met jouwn school faciliteiten?
offline Michiel
29 mei 2006 14:33 | #535292
The Eye in the Sky
Je hebt het neem ik aan over middelbare scholen. De middelbare school waar ik hier in Nieuwegein 5 jaar op heb gezeten was prima in orde. Nieuw gebouw uit 2001 met 3 sportzalen, 3 verdiepingen hoog en ik schat zo'n 50 a 60 lokalen. Kantine met friteervoedsel en een enorme aula. Duurste schoolgebouw van dat moment.

Universiteit waar ik nu op zit is ook wel in orde, is een oude legerkazerne dus enorm veel ruimte en een paar goede computerlokalen. Meer heb je niet echt nodig...

offline Niels
29 mei 2006 14:39 | #535294
Forum Legend
De school waar ik op dit moment op zit stelt niks voor. We hebben een kleine aula met twee snoepautomaten, in totaal 14 lokalen. Wel leuk dat we een mooi computerlokaal hebben, alleen jammer dat er nooit een beheerder is en we er daarom ook nooit in mogen.

Gelukkig zit de school vlakbij de Hasjboulevard, is er een supermarkt op 2 minuten lopen en kun je met tussenuren zo de stad in.

Overigens ben ik wel gewoon tevreden met wat er op die school te vinden is alleen is het in tegenstelling tot andere scholen misschien weinig.
offline wouter_vandijk2
29 mei 2006 15:16 | #535300
Forum Myth
Op het InHolland in Haarlem zit alles wel goed in elkaar. WiFi door de hele school, veel computerlokalen, altijd open tot 10 u 's avonds enz. Dit alles natuurlijk zodat wij een potje SoF II: Double Helix zonder lag kunnen spelen. Razz

laatste bewerking: Maandag 29 mei 2006 15:16
offline Johnny
29 mei 2006 16:17 | #535310
Forum Addict
zeer goed te doen hier Worship
mooi computerlokaaltje met altijd aanwezige beheerder, veel ruimte, veel lokalen, een appart gedeelte voor onderbouw zodat je daar geen last van hebt, grote hal met bar en supermarkt (jumbo Worship ) met gratis taart op 5 minuten lopen

uitstekend Cool
offline Pascal
29 mei 2006 16:35 | #535318
Forum Addict
Op het InHolland in Haarlem zit alles wel goed in elkaar. WiFi door de hele school, veel computerlokalen, altijd open tot 10 u 's avonds enz. Dit alles natuurlijk zodat wij een potje SoF II: Double Helix zonder lag kunnen spelen. Razz

laatste bewerking: Maandag 29 mei 2006 15:16

gepost door: wouter_vandijk op Maandag 29 mei 2006 15:16

Nol die kut demo spelen we in filiaal Alkmaar ook aan flarden. Nou ja, vooral de eerste periode dan, daarna vrij weinig meer gedaan. Ik ga wel pleite trouwens, InHolland is echt slecht.

laatste bewerking: Maandag 29 mei 2006 16:36
offline Zwennes
29 mei 2006 16:39 | #535320
Forum God
Op de middelbare school hadden we genoeg faciliteiten! 3 gymzalen, 1 fitnesszaal, een gigantische (en gezellige) kantine waar je ook genoeg kon eten. Een mediatheek, met zo'n 30 computers en teveel lokalen!

Met de faciliteiten op de Haagse Hogeschool zit het ook wel goed! Abnormaal veel computers (wat ook zeker nodig is) genoeg lokalen, grote gymzalen, fitnesszaaltje, een stuk of 7 kantines (waarvan 1 grote)

Ik heb nooit te klagen gehad!
offline Joost
29 mei 2006 17:02 | #535336
Il Principe
't Zit wel snor hier.
offline Thijs
29 mei 2006 17:19 | #535342
Forum Hero
Huge school hier. Onderbouw en bovenbouw allebei aparte locaties, studiehuis van de bovenbouw is tijdje beste van Nederland geweest, enorme kantine, warm en koud eten, automaten enzo, mediatheek, 5+ gymlokalen, alles overal van WiFi voorzien, boel computerlokalen, onder+bovengrondse fietsstalling etc. Allemaal wel goed voor elkaar.
offline Lakitu
29 mei 2006 17:25 | #535346
Routinier
Wij hebben wel een enorme kantine, ook nog een best goed computerlokaal (alleen jammer dat de school dat lokaal iets te serieus neemt), grote gymzaal + vette plek om buiten te gymmen, maar we hebben niet echt een groot schoolplein.

laatste bewerking: Maandag 29 mei 2006 17:25
offline Thijs
29 mei 2006 17:28 | #535349
Forum Hero
Ah ja, vergeten. Een behoorlijk groot schoolplein is er ook nog waar je kan basketballen/tafeltenissen/hangen etc., en een nog groter sportveld waar je gemakkelijk met een klas of 5 tegelijkertijd kan sporten, en er is nu ook 'n volleyball-veld in aanleg. Blush
offline Lakitu
29 mei 2006 17:34 | #535353
Routinier
Thijs, jij hebt best wel een goede school, als ik het zo hoor.
offline Gebruiker 1371
29 mei 2006 17:47 | #535358
Emperor
Thijs, jij hebt best wel een goede school, als ik het zo hoor.

gepost door: Lakitu op Maandag 29 mei 2006 17:34

Hmm op mijn vorige school (middelbaar) was het zo'n beetje hetzelfde Hahaha
offline Rubje
29 mei 2006 18:28 | #535380
Forum Legend
Onze school heeft geen fuck te bieden behalve een paar studie projecten (plato etc.) Wel hebben we eigen sportvelden maar de kwaliteit van de spullen is zo zuigend!!

Onze school zuigt eigenlijk helemaal. Onze favoriete kantinebeheerder is eruit geschopt en hebben vanaf volgend jaar ee cateringbedrijf. We hebben slechte keuze's qua profielen en de schoolkrant loopt kut ( Blush ) .
Enigste leuke zijn de buitenlandse reizen (Je gaat enkele dagen naar Parijs/Barcelone/Rome/Berlijn/Londen). Wat uiteraard het hoogtepunt is van je schoolcarriere Wink .
offline link_mario
29 mei 2006 18:33 | #535382
Paladin
Gestemd op: Goed!

Het is hier zeker goed voor mekaar, met een mooie hal die het centrum van de school vormt, de hal is 3 verdiepingen, eerste met een grond. De 2e verdieping heeft alleen een Omgang. Ook de 3e een omgang maar dan gesloten(hal galmt nogal, en het is stilteruimte. Misschien is dat er ook wel tegen zelfmoord pogingen? Wie zal het zeggen... Yummy )

Buiten mooie sportvelden, maar je met 3 klassen maximaal zit, en dan nog is er (Veel) ruimte over. Klas of 5 á 6 moet kunnen denk ik.
Lokalen goed geregeld, wat betreft computers zit het wel snor alleen soms af en toe beetje te streng, helaas. Enige nadeel aan de lokalen is dat het biggass mess daar is af en toe.

De kantine is dan wel weer minder, relaxte kantine beheerder eruit geschopt. Volgend jaar een catering bedrijf, erg jammer!

Grootste probleem: Leraren die sommige een ENORME voorkeurs behandeling geven, zo lijkt af en toe. En de afdeling die wel luistert, maar vervolgens het probleem met een leraar ofzo gewoon laat liggen. Heb je dus ook niks aan...

Nouja al met al goed, kan zeker beter.

Edit @ Rubje: Maar Ruben, dat de WaJa(die schoolkrant) klote loopt, is ook grotendeels te danken aan het bestuur (overigens net zoals de klote stunt, nouja het afblazen van de stunt!)

laatste bewerking: Maandag 29 mei 2006 18:34
offline Rubje
29 mei 2006 18:35 | #535386
Forum Legend

Edit @ Rubje: Maar Ruben, dat de WaJa(die schoolkrant) klote loopt, is ook grotendeels te danken aan het bestuur (overigens net zoals de klote stunt, nouja het afblazen van de stunt!)

gepost door: link_mario op Maandag 29 mei 2006 18:33

En onder andere dank zij mij maar dat komt weer door het school bestuur. Vroeger hadden we met de WaJa een hele leuke actie; Valentijnsactie. Je kon briefjes etc versturen totdat mijn oude klas het had verpest.
offline link_mario
29 mei 2006 18:37 | #535387
Paladin

En onder andere dank zij mij maar dat komt weer door het school bestuur. Vroeger hadden we met de WaJa een hele leuke actie; Valentijnsactie. Je kon briefjes etc versturen totdat mijn oude klas het had verpest.

gepost door: Rubje op Maandag 29 mei 2006 18:35

Juist dat bedoel ik, vooral de afdeling(en) zijn veels te...ouderwets en willen de zooi in touwtjes houden. Onderbouw was zeer relaxt, maar de afdeling HAVO is prut....Rector vertrekt, tijd voor nieuwe wind.
offline Rubje
29 mei 2006 18:42 | #535389
Forum Legend

gepost door: Rubje op Maandag 29 mei 2006 18:35

Juist dat bedoel ik, vooral de afdeling(en) zijn veels te...ouderwets en willen de zooi in touwtjes houden. Onderbouw was zeer relaxt, maar de afdeling HAVO is prut....Rector vertrekt, tijd voor nieuwe wind.

gepost door: link_mario op Maandag 29 mei 2006 18:37

Van de Made (nieuwe rector) is zeer relaxt maar je moet hem niet tegen je hebben. Sowieso is de administratie bij ons belabbert (waar blijven mijn gele briefjes?)

Ook zijn alle schoolfeesten afgeschaft (alleen leuk als je wat leuke meisjes scoorde uit lagere klassen) Alleen nog een begin feest en eindfeest .

Leve het uitgaan o= Smile .
offline G-Pjube
29 mei 2006 19:52 | #535425
Forum God
Ben ik werkelijk de enigste die in een verlaten krot les krijgt? We hebben eigenlijk niks op 2 bankjes op de oprit na. Oja, en onze soort van aula (net groot genoeg voor 30 man) waar het eten dat je kan halen ook nog eens ongelooflijk slecht is. Weird
offline Niels
29 mei 2006 19:57 | #535429
Forum Legend
Ben ik werkelijk de enigste die in een verlaten krot les krijgt? We hebben eigenlijk niks op 2 bankjes op de oprit na. Oja, en onze soort van aula (net groot genoeg voor 30 man) waar het eten dat je kan halen ook nog eens ongelooflijk slecht is. Weird

gepost door: G-Pjube op Maandag 29 mei 2006 19:52

Niet zo zeiken joh, bij ons op school kun je geeneens eten halen. Of je moet de dag doorkunnen met een zakje M&M's. 8o
offline Thijs
29 mei 2006 20:10 | #535438
Forum Hero
Lol PC-lokalen worden soms wel streng geregeld hier. Wel, er is dan de gewone docent die toezicht houdt als je er iets mot doen en de een vind 't best als je je eigen dingen gaat doen maar de ander maakt er gelijk 'n probleem van. Hangt dus van docent af maar na schooltijd lannen zit er niet in. Hilarious
offline Twanos
29 mei 2006 20:23 | #535445
Forum Junk
Ik ben best tevreden over mijn school. Het heeft net 4 nieuwe gymzalen met goede spullen, redelijk wat lokalen en ze zijn bijna klaar met het aanbouwen van nog meer lokalen omdat er teveel leerlingen op de school zitten Razz . Daarbij heeft de school 3 aula's waarvan 1 grote en middelgrote (ook in aanbouw) en een wat kleinere met gezonde en ongezonde automaten.
Ook kan je er altijd terecht voor verse koffie! Damn fine coffee
De sportvelden liggen heel dichtbij en 2de grote gymhal is ook erg dichtbij. Het schoolplein vind ik redelijk maar daar kom ik alleen in de ochtend en als ik naar huis moet Razz

Gestemd op Goed dus.

laatste bewerking: Maandag 29 mei 2006 20:24
offline Tom
29 mei 2006 21:00 | #535460
De Meester
De ene school heeft een heel sport complex waar de andere school uit niets meer dan leslokalen bestaat. Wat vindt jij van de faciliteiten die jouwn school aanbied en wat kan er beter op de Nederlandse scholen in het algemeen en waar moet meer aandacht aan besteed worden?

Ben jij tevreden met jouwn school faciliteiten?

gepost door: G-Pjube op Maandag 29 mei 2006 14:10

WTF is jouwn? Ik vind dat jouw school wel wat meer aandacht mag besteden aan nederlands-faciliteiten.
offline Niels
29 mei 2006 21:07 | #535464
Forum Legend
Je vergeet 'vindt jij' te vernoemen.
offline Tom
29 mei 2006 21:08 | #535466
De Meester
Je vergeet 'vindt jij' te vernoemen.

gepost door: Niels op Maandag 29 mei 2006 21:07

Ach ja, grammaticale fouten of typfouten a la, maar jouwn is gewoon met opzet zo geschreven, daar snap ik dus niks van.