Yo maat, allereerst wil ik je erop attenderen dat je echt oud nieuws roept. Ten tweede, je praat telkens over "we" en "wij". Bedoel je daar alleen jezelf mee? En waarom praat je dan niet gewoon in de eerste persoon?
Dude waar heb je het over? Wij, dat ben jij ik en de rest die ook Dragon Ball series volgen. Niet iedereen weet dat er een vervolg anime hiervan is. Echt zo jammer dit
Het is een beetje storend om voor anderen te praten . Stel dat iedereen dat zou doen, dan zou je daar toch ook gek van worden lijkt mij.
Zo, de eerste twee episodes gekeken nu. Hoewel ik het vermakelijk vind erger ik me aan het tempo omdat het immers Battle of Gods naverteld, maar dan uitgebreider.
Spoiler
⇓⇑
Zo is in Episode 5 blijkbaar het gevecht tussen Goku en Beerus op Planet Kai, Dat zal dus gewoon een herhaling zijn van de film lijkt me. Een nogal aparte keus, maargoed.
Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind dat BoG nu wat uitgebreider verteld wordt. Ik vind vooral de scènes met Beerus wel gaaf, omdat we 'm daarin beter leren kennen. We zien hem nu echt planeten opblazen om totaal nutteloze redenen. Iets wat in BoG alleen werd gezegd, maar wat we niet te zien kregen. Dat vind ik best tof, vooral aangezien Beerus een grote rol lijkt te gaan spelen in de serie.
De openingstheme vind ik trouwens wel tegenvallen. Opzich uniek, want ik vind die van Dragon Ball, Dragon Ball Z (beide Japanse en ook de engelse varianten), Dragon Ball (Z) Movies , Dragon Ball Kai (beide) en zelfs Dragon Ball GT stuk voor stuk ontzettend tof. In de hele historie van Dragon Ball, is dit de eerste keer dat ik de openingstheme niet goed vind. De recap music vind ik trouwens wel een gave variant van Cha-La Head Cha-La.
Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind dat BoG nu wat uitgebreider verteld wordt. Ik vind vooral de scènes met Beerus wel gaaf, omdat we 'm daarin beter leren kennen. We zien hem nu echt planeten opblazen om totaal nutteloze redenen. Iets wat in BoG alleen werd gezegd, maar wat we niet te zien kregen. Dat vind ik best tof, vooral aangezien Beerus een grote rol lijkt te gaan spelen in de serie.
De openingstheme vind ik trouwens wel tegenvallen. Opzich uniek, want ik vind die van Dragon Ball, Dragon Ball Z (beide Japanse en ook de engelse varianten), Dragon Ball (Z) Movies , Dragon Ball Kai (beide) en zelfs Dragon Ball GT stuk voor stuk ontzettend tof. In de hele historie van Dragon Ball, is dit de eerste keer dat ik de openingstheme niet goed vind. De recap music vind ik trouwens wel een gave variant van Cha-La Head Cha-La.
Ja, ik vind ook dat die nieuwe opening een beetje tegenvalt, zeker als je hem vergelijkt met Dandan Kokoro en Cha-La Head-Cha-La. Die laatste hadden iets opzwepend, terwijl dit meer een feel good nummer is.
Dragon Ball Super is cool, ze houden zich goed bij de originele stijl in vergelijking met GT. Ben benieuwd hoe snel ze 'Battle of the Gods' afgerond hebben en het echte nieuwe materiaal begint.
Gepost door Marcel op 23 juli 2015 00:25 | #788975
Dragon Ball Super is cool, ze houden zich goed bij de originele stijl in vergelijking met GT. Ben benieuwd hoe snel ze 'Battle of the Gods' afgerond hebben en het echte nieuwe materiaal begint.
Ik heb begrepen dat ze Gouden Freeza er ook nog achteraan plakken.
Weet iemand overigens wanneer en of er een Engelse dub komt van Dragon Ball Supah?
Ik heb ook liever in het eng dub want die voice acter van Goku irriteert mij enorm
Dat had ik toen ik nog geen Japans begreep. Echter nu ik de taal wel beheers heb ik liever Japans, omdat de dub versie van Goku voor mij gecensureerd aanvoelt.
Iemand die de anime volgt? Ik zit er aan te denken om de manga te gaan lezen want ik erger me kapot aan de slechte kwaliteit van de animatie (ben ook nog maar bij ep 10, maar van wat ik zo heb gelezen wordt het niet echt beter). Wel gister Resurrection of F (de film) gekeken en die was wel echt goed te pruimen.
De slechte kwaliteit van de animatie gaat niet beter worden kan ik verklappen! Ik volg hem wel, opzich wel vermakelijk maar zeker niet zo goed als de voorgangers.
Animatie is wel iets verbeterd t.o.v. aflevering 10 hoor. Moet zeggen dat ik Super wel vermakelijk vind om te volgen, maar dat het wel een stuk cartoonesker is dan Z. De Zamasu story-arc is wel fantastisch imo en ook waar ze nu zijn beloofd veel goeds.
Gepost door Patrick op 19 mei 2017 19:57 | #819377
De slechte kwaliteit van de animatie gaat niet beter worden kan ik verklappen! Ik volg hem wel, opzich wel vermakelijk maar zeker niet zo goed als de voorgangers.
De animatie is zeker wel verbeterd! Het is zelfs zo dat ze voor de DVD en Blu-ray releases en de dub versie het begin van de serie compleet hebben bijgewerkt. En daar kun je duidelijk zien dat het er flink op vooruit is gegaan.
Voor de mensen die dus nu aan de serie beginnen, zorg dat je kijkt naar de DVD of Blu-ray versie, en niet naar de TV recordings.
Dragon Ball Super is volgens mij afgelopen nu. Mensen die het hebben gezien en een mening hebben?
Ik vond Super zo saai (en ik ben groot DB en DBZ fan) dat ik het na een paar afleveringen heb stopgezet. Af en toe nog een random nieuwere aflevering gekeken in de hoop dat het wat verbeterd was maar helaas nog steeds slechte animatie en tekenstijl
Nee gek, de kwaliteit is echt enorm omhoog gegaan. Daarbij hebben ze de eerdere afleveringen volgens mij al geremastered, waardoor de slechte animaties zo goed als verdwenen zijn. Er komt dit jaar nog een Dragon Ball-film in ieder geval en verwacht eigenlijk dat Tecmo Koei in 2019 de draad weer zal oppakken. Super is relatief vrij populair en zeker de laatste saga was episch!
De film met die gouden freeza was heel goed! de animatie was dik in orde daar, vooral de gevechten. Ik moet ook toegeven dat ik minder fan ben van de modernere tekenstijl dan van de DB(Z) stijl. De personages hebben een andere feeling over zich heen als vroeger... als je begrijpt wat ik bedoel. Misschien dat ik het ooit weer een kans ga geven.