ForumAlgemeenActualiteiten & Sport ‹ 90ste editie van de Vierdaagse afgelast

offline Xaria
20 juli 2006 04:29 | #550960
Forum God
Wat je zegt is niet helemaal waar Michiel.
Denk eerder de jongeren "cola'tje erbij" wandelaars. De mensen die het maar fftjes voor de lol doen en er geen reet om geven.
Mja eigen schuld dikke bult :love:
offline Theun
20 juli 2006 21:25 | #551083
Team Instinct
Wat je zegt is niet helemaal waar Michiel.
Denk eerder de jongeren "cola'tje erbij" wandelaars. De mensen die het maar fftjes voor de lol doen en er geen reet om geven.
Mja eigen schuld dikke bult :love:

gepost door: Xaria op Donderdag 20 juli 2006 04:29

Die zie ik eerder op de zomerfeesten verschijnen maargoed Razz
offline Herr Walter
21 juli 2006 18:40 | #551190
Emperor
Ik vind het ronduit belachelijk dat er mensen zijn die de organisatie gaan aanklagen omdat er niet genoeg water was uitgedeeld. Je zorgt godverdomme op je werk toch ook voor je eigen brood en drinken als je dat daar niet krijgt? Kom op zeg! Stelletje idiooten. Echt van die luie "ik ken geen verantwoordelijkheid en leg de schuld altijd bij een ander" personen. :uzi:
offline Willem
21 juli 2006 19:02 | #551194
Forum God
Ik vind het ronduit belachelijk dat er mensen zijn die de organisatie gaan aanklagen omdat er niet genoeg water was uitgedeeld. Je zorgt godverdomme op je werk toch ook voor je eigen brood en drinken als je dat daar niet krijgt? Kom op zeg! Stelletje idiooten. Echt van die luie "ik ken geen verantwoordelijkheid en leg de schuld altijd bij een ander" personen. :uzi:

gepost door: Herr Walter op Vrijdag 21 juli 2006 18:40

Totally agree, maaruhm... wie gaan dr vanavond allemaal feestun in Nijmege? (en een minuutje stilte houden) Ik ben iig zeker van de partij =]