ForumAlgemeenActualiteiten & Sport ‹ Man naakt in Playboy!

offline Theun
11 oktober 2006 16:14 | #568551
Team Instinct
Ik zat vanochtend de krant te lezen en toen kwam ik langs 't bericht dat er een man naakt in de Playboy gaat (voor 't eerst in de geschiedenis), samen met een vrouw overigens. Nou lees ik nooit de Playboy maar 't is toch wel grappig dat ze dit doen. Ik ben benieuwd of dit hun verkoop zal beïnvloeden, en op welke manier.
't Nieuwsbericht van RTL erover:
Heleen van Royen met man naakt in Playboy
Voor de liefhebbers: het echtpaar Heleen en Ton van Royen komt naakt in de Playboy.
De schrijfster en haar man, tv-presentator bij SBS, zijn in het kerstnummer van Playboy te bekijken. Heleen van Royen ging alleen akkoord onder voorwaarde dat ook haar echtgenoot uit de kleren gaat.
"Op minstens één van de foto's zullen Heleen en Ton in een erotische pose te zien zijn. Heleen schrijft over haar ervaring als Playboy-model in het boek Stout, dat volgend jaar verschijnt", aldus Playboy-hoofdredacteur Heemskerk.
Heleen van Royen is blij dat de deal eindelijk rond is: "Playboy heeft me ruim drie jaar geleden benaderd. Lange tijd heb ik geaarzeld. Het boek Stout vormde de perfecte aanleiding om toe te happen, maar er bleef iets knagen. Waarom moeten vrouwen altijd met de billen bloot? Waarom mannen niet? Ik heb Ton gevraagd mee doen en toen hij 'ja' zei, was mijn laatste restje twijfel verdwenen. Nu verheug ik me op het poseren en zo mogelijk nog meer op het schrijven over deze ongetwijfeld bijzondere ervaring."
offline Michiel
11 oktober 2006 16:17 | #568552
The Eye in the Sky
Best een leuk vrouwke om te zien ja, maar die man van d'r hoeft er toch echt niet naast. Weird Eerste en laatste keer dit.
offline giel4000
11 oktober 2006 16:22 | #568553
Forum Addict
Een nummer dat denk ik door veel mannen overgeslagen gaat worden Clown .
offline Tom
11 oktober 2006 16:42 | #568557
De Meester
Nou, ik wilde die Ton altijd al een keer in zijn naakte poepertje zien!
offline Johan
11 oktober 2006 18:24 | #568570
Forum Quint

gepost door: Tom op Woensdag 11 oktober 2006 16:42

Ohw, al verscheidene keren gezien in 1 van zijn shows. Zoals die ene keer dat hij een nudistencampingbezoek, tijdloos Worship
offline Ricky
11 oktober 2006 19:03 | #568579
Emperor

gepost door: Tom op Woensdag 11 oktober 2006 16:42

Ohw, al verscheidene keren gezien in 1 van zijn shows. Zoals die ene keer dat hij een nudistencampingbezoek, tijdloos Worship

gepost door: Johan op Woensdag 11 oktober 2006 18:24

Inderdaad, de man maakte echt goede televisie, zelfs in zijn blote reet Very Happy