Dat kan kloppen, ben de laatste paar weken pas echt wat aan het posten geslaagd (o.a. omdat ik rond die tijd de Switch gekocht had)
Lijstje van favorieten spellen:
GBA - Medabots (RPG variant) en een Yoshi spel die ook werkt met het kantelen van de GBA (even opgezocht: Yoshi Universal Gravitation). Heb ook nog Pokemon Sapphire en nog wat andere spellen
Gamecube - Super Mario Sunshine, Harvest Moon A Wonderful Life, Pokemon Colosseum. Dit zijn degene die ik mij zo 1,2,3 kan herinneren, weet bijvoorbeeld dat ik ook Baten Kaitos nog heb liggen, maar toen niet zo ver mee kwam.
DS/3DS - Vanaf hier word het toch echt wel lastig omdat ik hier de grootste verzameling voor heb... The Legend of Zelda: Spirit Tracks is waar mijn Zelda avontuur mee begon. Maar heb de Professor Layton deel 2 t/m 7 (?). Verder nog verschillende Pokemon/Pokemon Mystery dungeons, Mario/Mario&Luigi games. Animal Crossing heb ik ook grijs gespeeld, Golden Sun is ook favoriet (en dan heb ik zo beetje mijn game collectie ook wel gehad denk ik). Fantasy Life vind ik ook geweldig
Wii - Super Mario Galaxy (1&2) en Zelda Skyward Sword

en Super Paper Mario. Verder begint hier mijn geheugen mij een beetje in de steek te laten, zou ik vanavond even moeten kijken welke spellen ik allemaal heb...
WiiU - Lego City Undercover (en eigenlijk alle andere Lego games), Xenoblade Chronicles X, Paper Mario Color Splash en natuurlijk Zelda: Breath of the Wild
Switch - heb ik nu alleen Mario Kart voor, Lego City Undercover heb ik bewust niet gehaald omdat ik de WiiU versie al heb. Kan het spel zeker aanraden, het is een goede game (naar mijn mening). Mario & Rabbids staat in de pre oder en hoop ik dinsdag (of hopelijk iets eerder) binnen te hebben. Verder kijk ik uit naar Super Mario Odyssey en Xenoblade 2
Edit: En Bravely Default en Bravely Second, hoe kan ik die zomaar vergeten
Laatst bewerkt: 25 augustus 2017 13:08