ForumN1ntendoMededelingen & Feedback ‹ N1ntendo Newssubmit topic

offline Duncan
23 april 2008 17:01 | #622158
Forum Legend
De redactie van N1ntendo probeert elke dag hun uiterste best om jullie op de hoogte te houden van het laatste nieuws uit de game-industrie. Maar besef ook, dat de redactieleden zelf ook hun verplichtingen hebben. Om de redactie nou telkens met PM's te gaan bestoken vind ik een beetje onhandig. Daarom heb ik dit topic in het leven geroepen.

Wat is nou precies de bedoeling? Kom jij een nieuwtje tegen wat nog niet op deze site staat, plaats de link dan hier. Een link van een website maken, doe je als volgt: [?URL?]www.shinoisthebest.com[?/URL?] Je moet dan alleen even de vraagtekens weglaten en de naam uiteraard vervangen door de site waar je het nieuwtje hebt gevonden Razz Let wel op de volgende dingen voordat je een link plaatst:

-Plaats de exacte bron! Ga dus geen nieuwtjes plaatsen van concurrerende Nederlandse websites. Voor echt nieuws moet je zoeken bij grote sites als 1up, ign, eurogamer etc.

-Zorg dat het nieuwtje actueel is. Probeer een beetje het termijn aan te houden van een paar dagen.

-Zorg dat het nieuwtje een beetje de moeite waard is. De redactie heeft namelijk het recht om het te plaatsen of niet. Onzin nieuws dat niks met gamen te maken heeft is een warning.

-Heb je meer nieuws, doe het in één post. Ga dus niet voor iedere boxshot een nieuwe post maken, dat wordt gezien als spam.

In het N1ntendo-Newssubmit topic mag je ALLEEN nieuws posten. Géén discussies erover voeren, dat kan elders in het forum of op de frontpage. Dit om het overzicht te bewaren.

Veel succes met zoeken!

laatste bewerking: Woensdag 23 april 2008 17:30

laatste bewerking: Dinsdag 10 juni 2008 23:18
Laatst bewerkt: 23 november 2010 15:53
offline Digital_Eargasm2
23 april 2008 17:08 | #622160
Forum Junk
leuk idee! ! Smile
dus ook geen nieuws van BV: FOK! Games?

offline Theun
23 april 2008 17:34 | #622167
Team Instinct
of het idee van dit topic goed is of niet, weet ik niet. Maar waarom niet proberen? Smoking

Ik heb er overigens wel een paar regels bijgemaakt. Deze topic moet dan namelijk wel uitsluitend gebruikt worden voor het posten van game nieuws. Niet ander nieuws, of een weerbericht en ook geen discussies hier. Dan wordt het allemaal te onoverzichtelijk en hebben we er natuurlijk niks aan.

Nogmaals, ik vind het wel leuk om het zo te proberen en te kijken of het werkt Biertje?
offline Duncan
24 april 2008 11:10 | #622204
Forum Legend
- Cijfers van famitsu en record omzet Nintendo (weet niet of dat laatste correct is, want mijn Duits is niet zo goed Razz http://www.gamefront.de/

- Scan Tale of Symphonia 2 http://www.jeux-france.com/news26422_images-tales-of-symphonia-2.html

- Screens van Phoenix Wright spin-off http://www.jeux-france.com/news26416_images-gyakuten-kenji.html

- Retro Studios blijft bestaan. Alleen 3 belangrijke mensen gaan weg. http://wii.ign.com/articles/869/869021p1.html
offline Joshua101
24 april 2008 13:34 | #622214
Routinier
Nieuwe monopoly naar Wii

Ja die is er.

laatste bewerking: Donderdag 24 april 2008 20:05
offline Digital_Eargasm2
24 april 2008 14:02 | #622216
Forum Junk
Gameplay filmpje van Emergency Heroes

Link
offline Duncan
24 april 2008 14:40 | #622218
Forum Legend
@joshua
Ik heb duidelijk aangegeven dat je geen links moet plaatsen van concurrerende websites, dus ik zou je post verwijderen om problemen te voorkomen

laatste bewerking: Donderdag 24 april 2008 14:45
offline Zmaster2
24 april 2008 16:47 | #622227
Forum Legend
Activision boss also hints that there’s more to come for Wiimote-based lightsaber Star Wars titles
Activision boss Bobby Kotick has hinted that the Guitar Hero series is set to take a different direction on Wii than on other consoles – and that the firm is working on better utilising the “physical experience” of the console.
Speaking to Conde Nast, Kotick said the same principle applied to Star Wars and fishing games and, most tellingly, said the firm was “in the very, very earliest stage of physical interface”.
When asked ‘What else is in the works with other games?’, Kotick replied:
“Let’s take Wii. There are opportunities to add to the physical experience, whether it’s guitars or the Star Wars game—in which you have a lightsaber—or fishing.
"Having that physical connection with what you see on the screen is bringing in audiences that never would have tried games. But we’re in the very, very earliest stage of physical interface.”

bron
offline Digital_Eargasm2
24 april 2008 19:08 | #622241
Forum Junk
willen de redactie leden ook liefst zeggen waarom ze het niet posten... Blush
zodat wij weten hoe en wat.... Smile
wat anders zoeken we ons kapot terwijl er amper iets word gepost (niet slecht bedoelt he).
offline Duncan
24 april 2008 19:38 | #622246
Forum Legend
@Digital

De redactie is niks verplicht. Zij bepalen of iets nieuwswaardig is of niet. Daarnaast hebben zij net als ons ook een leven
offline Digital_Eargasm2
24 april 2008 19:46 | #622248
Forum Junk
@Digital

De redactie is niks verplicht. Zij bepalen of iets nieuwswaardig is of niet. Daarnaast hebben zij net als ons ook een leven

gepost door: Shino op Donderdag 24 april 2008 19:38

jaah snap ik zkr wel... mijn excuses daarvoor... Blush

Link
ik weet wel niet als dit de officiele bron is.... Weird
offline Duncan
27 april 2008 16:28 | #622475
Forum Legend
- 'Nieuwe' DS http://www.gamesindustry.biz/articles/ds-refresh-possible-says-sebastian

- Resident Evil 0 trailer http://www.gametrailers.com/player/33250.html

laatste bewerking: Zondag 27 april 2008 16:53
offline Johannes
28 april 2008 02:15 | #622510
Forum Myth
- 'Nieuwe' DS http://www.gamesindustry.biz/articles/ds-refresh-possible-says-sebastian

- Resident Evil 0 trailer http://www.gametrailers.com/player/33250.html

laatste bewerking: Zondag 27 april 2008 16:53

gepost door: Shino op Zondag 27 april 2008 16:28
Over DS refresh vind ik het een slap verhaal. DS Lites zijn nog altijd niet aan te slepen, dus door zogenaamde inzakkende verkopen zou Nintendo een derde versie gaan uitbrengen. Ben al niet zo gek op die tactiek. Heb het dus niet gepost, maar wel bedankt.

RE0 trailer: 25 april gepost. Nu al iets te laat om ook op fp te posten en daarnaast is de game JAP-exclusive. Voor Wii Freeloader bezitters interessant, maar ivm te laat ook maar niet gepost. Wel bedankt! Biertje?
offline Duncan
09 mei 2008 16:34 | #623570
Forum Legend
offline Duncan
11 mei 2008 13:18 | #623682
Forum Legend
Guitar Hero DS krijgt bundel http://ds.ign.com/articles/872/872821p1.html
offline wii-tard
18 mei 2008 00:25 | #624396
Senior Member
nieuwe trailer van The Conduit!

http://wii.ign.com/articles/874/874796p1.html
offline Johannes
18 mei 2008 15:33 | #624432
Forum Myth
Thanks, heren. Gewoon meer nieuws hier plaatsen mocht je iets interessant tegenkomen. Biertje?
offline Duncan
24 mei 2008 12:29 | #624974
Forum Legend
Must-see trailer van Tales of Symphonia 2

http://www.gametrailers.com/player/34383.html
Worship
offline Nickerd
24 mei 2008 12:47 | #624976
Emperor
Mega vette trailer!!!!

dat is dus egt een spel wat ik MOET Hebbe Wink
online Paul
24 mei 2008 13:17 | #624979
Gaan met die banaan!
Wel jammer dat de helft al in eerdere trailers voorkwam.

Desalniettemin, MUST HAVE Worship
offline Zmaster2
29 mei 2008 15:27 | #625496
Forum Legend
Sim City Creator coming to Wii

The latest issue of Famitsu has revealed that Sim City Creator is coming to Wii. The game will utilize the Wiimote as a pointer to let you draw roads and train tracks. There are also a variety of new facilities and users will be able to show off their cities via Wi-Fi Connect. The game is set to release in Japan this September.

IGN Famitsu translation:

Even ignoring the controls, EA is packing the title with new features. You can build a variety of facilities in your city, including such requirements as residential and shopping areas, stadiums, and police stations. When erecting these buildings, you're free to select a theme, changing the overall look of the construction. Options include India, China, and European, resulting in buildings that look like they were pulled from those regions. More elaborate styles include "near future," offering a futuristic concept, "crystal," where everything appears to be made out of crystals, and "sweets." We'll let you figure out that last one for yourself.

As you build you're town, you have the option of getting a sweeping overview like only a rich, corrupt mayor could: via helicopter. Taking a helicopter tour of your city allows you to get a look at your work in progress, and maybe even make some new discoveries.

In typical Sim City fashion, there's more to the game than just building your city. You'll also have to deal with disasters. Examples include meteor impacts, dinosaur attacks, alien invaders, and giant robot attack (remember, the game is debuting in a Japanese magazine).

Those who take to the art of city planning will have a new way of showing off their creations: Wi-Fi Connect! Using Nintendo's online service, you can make public the cities that you've created in the mission mode and get feedback and rankings from other players.

bron:ign

Nintendo Channel launches tomorrow in Europe an Australia

Nintendo announced today that the Nintendo Channel will hit Europe and Australia on May 30. Downloadable free of charge via Wii Shop Channel, Nintendo Channel allows you to watch videos, search for games, download game demos to your Nintendo DS and recommend games you’ve played.

laatste bewerking: Donderdag 29 mei 2008 17:02
offline Duncan
29 mei 2008 19:11 | #625529
Forum Legend
Shit, ik wilde dat net gaan posten over dat Nintendo kanaal Razz Alleen hopen dat de redactie het even oppikt en op de frontpage plaatst, voordat weer een nuttig topic ten onder gaat door al die off-topic forumspelletjes van king en eargasm.

laatste bewerking: Donderdag 29 mei 2008 19:12
offline Johannes
29 mei 2008 23:47 | #625559
Forum Myth
Ik heb zelf geen tijd nu meer om het te posten, maar ik doe morgenmiddag wel die Sim City Creator tenzij iemand anders me al voor is Wink Thanks iig, Raph.
offline Zmaster2
30 mei 2008 13:19 | #625584
Forum Legend
Prince of Persia spin-off coming to Wii

Ubisoft have said that an exclusive Prince of Persia spin-off is coming to the Wii. The game is set to be revealed this July at E3.

News Source: http://www.cubed3.com/news/10166
offline Captain-Retardo
31 mei 2008 14:40 | #625671
Forum God
Ubi Softs reactie op de kritiek van de Wii games

The true of the matter is this, the Wii is a very different console than what most games developers are used to. The Wii has managed to make a huge success from having games on it that just would not work on a conventional console. The Wii has also managed to increase the market share to a huge group of people that are not that interested in gaming. With Wii Sports, Wii Fit and all manner of games built for family play, Nintendo know who they are marketing for and it is not die hard gamers. If you look at the most successful Wii games, they are not amazing new AAA games, they are predominantly family orientated games/alternative games.

Looking at the current UK games sales for Wii [Wii Sales Link], there are not that many traditional games in the top 30. Trends are changing and not everyone wants a new action game, FPS game or epic RPG, sales of the Wii proves that the majority want something different.

Parents who are buying a console for their children do not really care about Prince of Persia, Rainbow Six or Far Cry on the box, they want games that are going to be good for their children and not get them in the local newspaper. Why else would games like Brain Training/Wii Fit/Mario Party sell in the millions if people wanted hardcore games?

Check the Nintendo DS figures in the UK as well. [DS Sales Link]. Notice whose name is listed there a few times but also notice which games are listed? We make games that will “hopefully” sell to a selected audience. We are a business after all, but Nintendo know which people are their market, just as Sony and Microsoft know who their markets are. Ubisoft have always been aimed at the more mature market (Look at our back catalogue) and in the last few years have started venturing into the casual gaming market. This is because that market now exists, thanks to the rise in popularity of the Wii and DS. The Wii is still a new console and it still has plenty of time to grow, Nintendo know this and Ubisoft know this.

As for Shaun Whites on the Wii, can you at least wait to get some more information and gameplay on it before binning it? Most people have seen a few screenshots and they already hate it because it does not look as good as the 360 etc but to damn a game just because of looks, and without actually playing it is just silly. All I have seen is various forums doing childish Photoshop screens, at least wait to see the game face to face before turning it into a humorous gif.

bronnn

Ik denk dat de Wii fans Ubi shit het liefst af zouden willen schieten Hahaha .Ubi shit is nog erger dan EA confirmed Hilarious .

laatste bewerking: Zaterdag 31 mei 2008 14:41