ForumAlgemeenOff-topic ‹ Een dag gegrepen uit het leven van CR

offline JayKwon
23 mei 2009 18:12 | #647478
Forum Legend
Ik had gisteren ook weer een geweldige dag.

Eerst ging ik in Rotterdam de CD van Fakkelbrigade halen.Ben weer een kilometer wezen lopen voor ik een winkel vond die hem had,maar het was het lopen wel waard Worship .Daarna ben ik met een paar mensen naar Amersfoort geweest want een paar mensen uit mijn omgeving hadden het briljante idee om met een stuk of 10 man een goedkope kut camper te kopen om gewoon in te chillen en dat soort shit.Zit ik eerst een uur achterin een Aygo met nog 2 mensen naast mij ( geloof me, geen pretje) en er zat iemand naast mij die zwaar aan het doortrippen was op speed en voor de rest een paar stoners.Wij komen daar in, in een ghetto van hier tot tokyo (wist niet dat Amersfoort zulke Rotterdam praktijken had) en het adres van de camper bleek van een zigeuner te zijn.Iedereen gelijk wantrouwen en al helemaal toen die zigeuner zei dat hij de papieren niet had en de auto niet van hem was.Die speeddebiel ging de meest debiele vragen aan die zigeuner stellen zoals ''HEEFT U OOK WIET '',ik had gelijk een gun in zijn gezicht verwacht maar de zigeuner bleef nog aardig rustig.Uiteindelijk zonder camper terug gegaan en heb ik 3 uur lang voor jan lul hellse pijnen doorstaan achterin de Aygo.

laatste bewerking: Zaterdag 23 mei 2009 18:05

gepost door: Captain-Retardo op Zaterdag 23 mei 2009 18:04

Droog om van de zijlijn jouw verhalen te lezen. Maar ik zou echt niet willen ruilen.

Zou je zelf niet wat anders willen of vindt je het wel prima zo? Ben je nu stoned ^ Smile ?
offline Captain-Retardo
24 mei 2009 01:20 | #647499
Forum God
Ik had gisteren ook weer een geweldige dag.

Eerst ging ik in Rotterdam de CD van Fakkelbrigade halen.Ben weer een kilometer wezen lopen voor ik een winkel vond die hem had,maar het was het lopen wel waard Worship .Daarna ben ik met een paar mensen naar Amersfoort geweest want een paar mensen uit mijn omgeving hadden het briljante idee om met een stuk of 10 man een goedkope kut camper te kopen om gewoon in te chillen en dat soort shit.Zit ik eerst een uur achterin een Aygo met nog 2 mensen naast mij ( geloof me, geen pretje) en er zat iemand naast mij die zwaar aan het doortrippen was op speed en voor de rest een paar stoners.Wij komen daar in, in een ghetto van hier tot tokyo (wist niet dat Amersfoort zulke Rotterdam praktijken had) en het adres van de camper bleek van een zigeuner te zijn.Iedereen gelijk wantrouwen en al helemaal toen die zigeuner zei dat hij de papieren niet had en de auto niet van hem was.Die speeddebiel ging de meest debiele vragen aan die zigeuner stellen zoals ''HEEFT U OOK WIET '',ik had gelijk een gun in zijn gezicht verwacht maar de zigeuner bleef nog aardig rustig.Uiteindelijk zonder camper terug gegaan en heb ik 3 uur lang voor jan lul hellse pijnen doorstaan achterin de Aygo.

laatste bewerking: Zaterdag 23 mei 2009 18:05

gepost door: Captain-Retardo op Zaterdag 23 mei 2009 18:04

Droog om van de zijlijn jouw verhalen te lezen. Maar ik zou echt niet willen ruilen.

Zou je zelf niet wat anders willen of vindt je het wel prima zo? Ben je nu stoned ^ Smile ?

gepost door: JayKwon op Zaterdag 23 mei 2009 18:12

Toen ik dat stukje typte was ik nuchter, nu ben ik wel stoned.Maar ik vind het prima zo,met normale mensen kan ik ook gewoon chillen maar dat is vaak meestal een stuk saaier,serieuzer en hele andere humor als mij.Ik weet van mezelf dat ik niet tot de junkies behoor.Het liefst zou ik ook wel elk weekend old skool los gaan,maar ik weet gewoon dat dat niet kan en daarom doe ik ook vrijwel niets anders meer dan wiet.

Het verhaal is trouwens een verkorte versie.Na die zigeunerkamp zijn we nog voor een andere auto wezen kijken omdat die speeddebiel perse een auto moest.Heel gezeik,we waren hem nog ergens kwijt geraakt in Utrecht.Probeer zo'n iemand dan maar terug te vinden Hahaha

laatste bewerking: Zondag 24 mei 2009 01:25
offline Tommer
24 mei 2009 20:12 | #647535
Knight
Is toch lachen man, mooie herinneringen voor later.

@bijna iedereen:
Schop ff al je maten die een naar trekkie heeft je cluppie uit. Sjonge jonge simpel volk hiero.

"breng hem naar een kliniek". Alsof ze daar op aan het wachten zijn.

Kan er de humor ook wel van in zien.
offline Robske
24 mei 2009 20:27 | #647541
Cool Newbie
Ik vind je een hele zielige jongen. 8o
offline Digital_Eargasm2
24 mei 2009 23:16 | #647584
Forum Junk
Ik vind je een hele zielige jongen. 8o

gepost door: Robske op Zondag 24 mei 2009 20:27

ja en jij ook.
offline Jetstar
25 mei 2009 00:23 | #647587
Forum Addict
het is waarschijnlijk dat de meeste posters hier een beetje wereldvreemd zijn en vast nog nooit in de buurt geweest zijn van dit soort 'junkies' maar ze alleen van verhalen kennen, maar je breekt niet zomaar contact af met je vrienden ookal zijn ze op een verkeerd pad beland.. het zijn toch je vrienden en het doet eerder hartstikke veel pijn om ze zo te zien dan dat je ze gewoon wil lozen.

hoe zien jullie het voor je? als het voor cr nu dagelijks zo is dat hij met ze gaat chillen, en dan met ze breekt. moet hij soms een beetje de hele dag gaan gamen en op dit forum ruzie maken met mensen? er wordt nauwelijks nog actief gepost dus dat gaat 'm ook niet worden..
offline Michiel
25 mei 2009 14:57 | #647609
The Eye in the Sky
het is waarschijnlijk dat de meeste posters hier een beetje wereldvreemd zijn en vast nog nooit in de buurt geweest zijn van dit soort 'junkies' maar ze alleen van verhalen kennen, maar je breekt niet zomaar contact af met je vrienden ookal zijn ze op een verkeerd pad beland.. het zijn toch je vrienden en het doet eerder hartstikke veel pijn om ze zo te zien dan dat je ze gewoon wil lozen.

hoe zien jullie het voor je? als het voor cr nu dagelijks zo is dat hij met ze gaat chillen, en dan met ze breekt. moet hij soms een beetje de hele dag gaan gamen en op dit forum ruzie maken met mensen? er wordt nauwelijks nog actief gepost dus dat gaat 'm ook niet worden..

gepost door: Jetstar op Maandag 25 mei 2009 00:23
En wat is dan het alternatief? Door blijven rommelen en je leukste jaren alleen maar in die troep stoppen en dan later terugkijken en denken "had ik maar..."?
offline Jetstar
25 mei 2009 15:29 | #647613
Forum Addict
nou volgens mij zit CR zelf niet meer aan de hard dus het enige wat hij zou kunnen doen om zijn 'leven te beteren' is minder blowen, wat betreft zijn vrienden het enige wat je kan doen is ze diep in de ogen aankijken en proberen een openhartig gesprek met ze te hebben, als zij hun eigen levensstijl echter als goed zien is er eigelijk niks wat je kan doen.. de afweging of met hun omgaan nog leuk genoeg is ondanks het gesnuif de hele dag is er een die CR alleen zelf kan maken
offline Mink
25 mei 2009 15:36 | #647614
Forum Quint
Hij zegt dat hij af en toe wel een lijntje snuift, dan zit je volgens mij ook aan de hard drugs hoor. Maar verder weet ik, zoals jetstar al zei, niet zo heel veel van af behalve het bekende verhaal. Maar mij lijkt dat als je er iets aan wilt veranderen(dat weet ik verder niet ofzo) dat je dan met ze moet praten en ten eerste stoppen met die lijntjes. Vind je het eigenlijk wel prima zo, dan snap ik niet waarom je dit hier post?Ga anders eens wat doen met je andere vrienden, die niet verslaafd zijn. Of ga onder een sport, dan leer je daar weer mensen kennen... en een jointje zo nu en dan kan ook geen kwaad, maar dat is mijn mening
offline Jetstar
25 mei 2009 17:04 | #647623
Forum Addict
ja ik zou cr's eigen mening nu wel weer eens willen horen. en het probleem is dat als je gewend bent om heel veel te blowen terugschakelen naar een jointje zo nu en dan heel moeilijk is, omdat de drempel dan veel te laag is om weer meer te gaan roken..

en ik vind af en toe niet echt 'eraan zitten' maargoed. dan zou je ook een alcoholist zijn als je af en toe je helemaal klem zuipt.
offline Captain-Retardo
25 mei 2009 17:38 | #647629
Forum God
Ik heb gewoon een normaal leven naast dat leven.Ik ga elke dag naar school en volgend jaar ga ik HBO doen.Ik blow ook eigenlijk niet tijdens lesuren.Vroeger wel maar daar ben ik mee gekapt.

Maar de meeste junkies in mijn omgeving hebben hetzelfde als mij.Ze werken allemaal en sommige hebben zelfs een ontzettend goede baan.Je merkt alleen niet dat ze junkie zijn.

Ik zit er ook niet mee.Ik heb pas besloten na mijn examens ergens in de zomervakantie te stoppen met blowen en ik ga alsnog met dezelfde mensen om.Niet iedereen in mijn omgeving is ook junkie,veel zijn gewoon hetzelfde als mij en doen het af en toe.

Stoppen met blowen gaat wel zwaar worden ja,maar ik weet dat ik het kan.Heb het al een keer eerder gedaan en toen was het ook gelukt.Ik moet wel een soort vervangende activiteit hebben anders ga ik mezelf echt dood vervelen en verveling leidt bij mij tot blowen.

Coke doe ik heel af en toe,opzich is dat misschien al veel voor mensen hier die dit lezen maar een paar keer per jaar kan geen kwaad.Alcohol doe ik ook maar een paar keer per jaar,vind het veels te heftig om vaak tedoen.Zoals hier boven al staat kan je dan geen junkie of wat dan ook zijn.

Wat een psychologisch topic, was nog geneens mijn bedoeling hier van.Ik wou gewoon normale mensen laten zien hoe mijn leven eruit ziet omdat dit voor veel mensen zo'n wereld als dit totaal onbekend is Hahaha

laatste bewerking: Maandag 25 mei 2009 17:39
offline Mink
25 mei 2009 17:49 | #647630
Forum Quint
O, ik dacht dat je ook een coke verslaafde was, maar dat veranderd wel wat. Maar als je der zelf niet echt mee zit, waarom stop je dan? Ik bedoel, iedereen moet toch zelf weten of hij spul gebruikt. Dus als jij lekker een jointje wil opsteken vind ik dat je dat vooral moet doen. Maar als jij liever stopt omdat het je werk/studie tegen zit moet je wel stoppen. Zolang je maar geen kauwgom gaat kauwen, dat werkt blijkbaar net zo verslavend als je dat vervangt voor een jointje. Een vriend van me stopte voor het geld, en door de hoeveelheid kauwgom hield hij er geen stuiver van over LMAO . En alcolist ben je als je niet meer zonder kan denk ik. Zelfde als coke en andere drugs.
offline Captain-Retardo
25 mei 2009 18:12 | #647634
Forum God
Ik ga stoppen met blowen omdat ik nu begin te merken dat ik verslaafd ben en het anders uit de hand loopt.Als ik stres heb moet ik gewoon blowen voor me gevoel,terwijl ik vorig jaar nog gewoon soms een week kon stoppen.Na de examens heb ik geen stres meer en dat is dan een mooi moment om het stoppen te beginnen.

Ik had vanmiddag economie examen en ik was zo gestresd na afloop dat ik gewoon een blow moest roken.Ik heb het wel goed gemaakt voor me gevoel maar ik zit alsnog altijd te twijfelen.Dat heb ik met schoolexamens ook.Daarom vind ik het fijn om na een examen een blow te roken gewoon om even verlicht te zijn van lastige gedachtes of de stres van het denken of ik het goed gemaakt heb.
offline Gary
28 mei 2009 01:27 | #647777
Forum Quint
puik opgemerkt, blowen is dope
offline Captain-Retardo
21 juli 2009 02:48 | #653131
Forum God
Stoppen met blowen gaat de goede kant op,af en toe rook ik wel een blowtje maar het is niet meer dat ik perse een blow moet roken.Heb het nu al sinds zaterdag bv niet gedaan en heb er in die tijd ook niet bepaald behoefte aan gehad.

Om een dag uit mijn leven te grijpen.Ik was om 11 uur vanavond naar het speedhuis geweest in Rotterdam waar 2 diehard speed junkies en 4 gelegenheids speed gebruikers waren.Ik kwam daar binnen en de gelegenheids gebruikers stonden allemaal helemaal para voor het raam te springen om te kijken of er niemand binnen zou vallen want er liepen de hele tijd mensen rond ( duh,het is de drukste straat van Rotterdam in de nacht).Ik zat daar tot 1 uur 's nachts met mijn nuchtere hoofd een beetje te Xboxen terwijl ik de hele tijd omringd werd door para billy's die beweerden dat er afluister apparatuur in het huis bevestigd was en dat er op het straatnaam bord een camera bevestigd was.Sommige gasten moesten morgen werken dus diegene die vrij waren smeekten mij of ik langer wou chillen omdat ze vannacht toch niet kunnen slapen.Heb uiteindelijk een Turkse Pizza gehaald en ben richting huis gereden.Het was dus weer een twilight zone avondje voor mij.
offline Dennix
21 juli 2009 14:22 | #653139
Forum Myth
^Wtf, die mensen zijn dus helemaal de weg kwijt, ik weet niet of je blij moet worden als hetgeen dat je gebruikt hebt je een beangstigend gevoel geeft....

Wel netjes dat de verslaving iig vermindert is.
offline joker rik
22 juli 2009 01:13 | #653161
Knight
wow wat een verhalen hier. wel goed dat je niet meer verslaafd bent Razz
offline Captain-Retardo
22 juli 2009 21:00 | #653222
Forum God
^Wtf, die mensen zijn dus helemaal de weg kwijt, ik weet niet of je blij moet worden als hetgeen dat je gebruikt hebt je een beangstigend gevoel geeft....

gepost door: dennix op Dinsdag 21 juli 2009 14:22

Verslaafden kunnen er mee omgaan,alleen mensen die het af en toe doen kunnen dat soort effecten krijgen als je in een keer veel neemt.

Ik moet er ook zelf niet aan denken om speed te doen.Dat is hetzelfde als iemand die best bier (ook wel bekend als zwerversvocht) haalt ipv Heineken Hahaha

laatste bewerking: Woensdag 22 juli 2009 21:01
offline BROWN
22 juli 2009 21:09 | #653223
Member

gepost door: dennix op Dinsdag 21 juli 2009 14:22

Verslaafden kunnen er mee omgaan,alleen mensen die het af en toe doen kunnen dat soort effecten krijgen als je in een keer veel neemt.

Ik moet er ook zelf niet aan denken om speed te doen.Dat is hetzelfde als iemand die best bier (ook wel bekend als zwerversvocht) haalt ipv Heineken Hahaha

laatste bewerking: Woensdag 22 juli 2009 21:01

gepost door: Captain-Retardo op Woensdag 22 juli 2009 21:00

Best bier en Heineken is hetzelfde toch? Smile }o
offline Elm
22 juli 2009 21:45 | #653224
Forum God
Nee =p.
offline Mink
22 juli 2009 23:16 | #653234
Forum Quint
Bavario ownt.
ON: Goed van je dat je bent gestopt, of nouja goed? Het is wat je wilde dus dan is get goed. DAt van die speedgebruikers kan ik me amper voorstellen, ken dan ook geen mensen die een keertje speed gebruiken. Wel een paar mensen die het al jaren gebruiken. Daar herken ik de sympthonen niet(wtf een camera op een verkeersbord?).
Ben je trouwens niet bang dat de HBO opleiding zoveel stress meebrengt dat je weer fulltime gaat beginnen met de drugs? Want kan best dat het zwaarder gaat worden en dat je daar veel stress van krijgt. Verder wil ik trouwens wel weten wat je drinkt als je uitgaat? Want aan alcohol deed je toch niet zo? Heb je trouwens ook veel verschillende verslaafde vrienden? Een paar speed, coke en Joint. Toevallig ook andere drugsvrienden?
offline Captain-Retardo
23 juli 2009 00:38 | #653247
Forum God
Bavario ownt.
ON: Goed van je dat je bent gestopt, of nouja goed? Het is wat je wilde dus dan is get goed. DAt van die speedgebruikers kan ik me amper voorstellen, ken dan ook geen mensen die een keertje speed gebruiken. Wel een paar mensen die het al jaren gebruiken. Daar herken ik de sympthonen niet(wtf een camera op een verkeersbord?).
Ben je trouwens niet bang dat de HBO opleiding zoveel stress meebrengt dat je weer fulltime gaat beginnen met de drugs? Want kan best dat het zwaarder gaat worden en dat je daar veel stress van krijgt. Verder wil ik trouwens wel weten wat je drinkt als je uitgaat? Want aan alcohol deed je toch niet zo? Heb je trouwens ook veel verschillende verslaafde vrienden? Een paar speed, coke en Joint. Toevallig ook andere drugsvrienden?

gepost door: darkman op Woensdag 22 juli 2009 23:16

Dat van dat stress wil ik juist weerhouden door er vroegtijdig mee te minderen.Ik ga het waarschijnlijk nog wel af en toe in het weekend doen.

Als ik uitga,wat ik niet vaak doe,drink ik 9 van de 10 keer normale cola.Ik drink geen bier ofzo, vind dat echt niet te drinken, dus meestal drink ik bacardi ofzo.Zolang het maar sterke alcohol is en het zo gemixt is dat je geen alcohol smaakt vind ik het wel best.Ik ga liever ook een fles drank halen als er iemand alleen thuis is, dan kan je beter alle remmen los gooien in plaats van helemaal gek gaan in een uitgaans gelegenheid waar je altijd wel bekenden ziet lopen waarvan je liever niet wilt dat ze je in bepaalde staat zien (A).

Ik ken vooral coke en wiet verslaafden.Speed is maar een klein aandeel,maar meestal zijn dat de meest doorgeflipte gasten die overal schijt aan hebben.Ik woon in het grootste drugsdorp vlakbij Rotterdam en het merendeel van de mensen die ik ken gebruiken wel iets of hebben iets een keer geprobeerd.Ik liep vroeger op mijn 15e al met een veel leeftijd genootjes op pillen door de straten te zwerven en ik kwam altijd wel andere mensen tegen die ook zwaar aan de zooi zaten.Daardoor heb ik zoveel vrienden/kennissen die aan de drugs zitten/zaten.

''Mijn generatie'' was zo gestoord en gebruikte zoveel door elkaar heen dat we al gauw met gasten omgingen die al 5 tot 10 jaar ouder waren.Mijn generatie was ook niet zo van de coke,het is zo licht dat ik het altijd maar pussy shit vond.Bij spuiten en slikken zag je een keer een aflevering over drugs combinaties die je niet moest doen en ik had ze bijna allemaal wel meerdere keren gecombineerd,soms zelfs meer dan 2 dingen door elkaar heen en ik nam ook gerust 3 pilletjes in een uur (1e inslag is altijd beste inslag),lijkt niet zoveel maar de pillen van toen der tijd waren veel heftiger als de pillen van nu.Nu zie ik het gevaar er gelukkig van in en zal ik het niet meer zo snel doen,of ik moet weer een avond ouderwets los gaan.Dat laatste gaat niet zo snel meer gebeuren,ik krijg alleen zin in iets als ik mensen zie die XTC doen,maar de gedachtes over de dag erna en het naar de klote zijn houden mij er af.Hoe ouder ik werd,hoe minder ik kon hebben.

laatste bewerking: Donderdag 23 juli 2009 00:47
offline Link999
23 juli 2009 11:41 | #653264
Routinier
Erge verhalen, goed dat het nu beter gaat :o

Hoop ook voor je dat het zo blijft.
offline Captain-Retardo
23 juli 2009 13:23 | #653268
Forum God

gepost door: Link999 op Donderdag 23 juli 2009 11:41

Haha ik vond die tijden vroeger juist geweldig.Heb ook geen spijt van alles wat ik gedaan heb,ben juist blij dat ik het heb meegemaakt.
offline Mink
23 juli 2009 19:00 | #653305
Forum Quint

gepost door: Link999 op Donderdag 23 juli 2009 11:41

Haha ik vond die tijden vroeger juist geweldig.Heb ook geen spijt van alles wat ik gedaan heb,ben juist blij dat ik het heb meegemaakt.

gepost door: Captain-Retardo op Donderdag 23 juli 2009 13:23

zou een beetje raar zijn als je spijt had is het niet? Dus de drugs is er, met de figuurlijke paplepel ingegaan bij jou. Dan omdat ik drugs zelf interessant vind en het ook wel eens gebruik wil ik graag weten welke drugs nou de meest rare en/of geweldigste ervaring heeft gegeven? Zelf ben ik meer van de Joint en blijf ik vooral van de hardrugs af. Ik kom eigenlijk nooit bekende tegen waarvan ik zoiets heb van:'shit die ziet me nu dronken.' Want dat kan me dus echt helemaal niets schelen. Zolang ik het naar mijn lol heb vind ik alles best. Je bent nu in pak en beet 2 maanden geminderd met de drugs toch? Ben je nu helemaal van de hard af of zit je er nog een beetje aan? Want aan de joint blijf je af en toe nog zitten, wat je vooral moet doen als je daar zin in hebt. Ben je trouwens nog beetje hetzelfde na een joinje, want ik weet van mezelf dat ik veel rusiger word dan normaal, maar verder verander ik niet veel. Heb eigenlijk een hekel aan die mensen die echt helemaal hyper gaan doen. Of in een lachkick komen, dat kan ik niet hebben. Weet je wat je ook meteen ziet, mensen die nog nooit een jointje hebben gerookt en dan helemaal gaan zitten overdrijven. Maar voor de rest is drugs een leuk middel om jezelf mee te verwennen, of om gewoon een keertje te proberen lijkt me wiet het beste. Verder wel chill voor je, welke opleiding ga je btw doen?

Gr