ForumAlgemeenActualiteiten & Sport ‹ Knokpartij in Efteling na scheet

offline Jerone
11 maart 2013 23:09 | #743095
Forum God
Even off-topic; hoe komt Richjuh aan zo'n brede avatar?
offline Elm
11 maart 2013 23:11 | #743097
Forum Myth
Dat kon vroeger, ik kan mij ook nog herinneren dat Michiel een bredere avatar had...?
offline hsBoy1
08 april 2013 20:41 | #745085
Routinier
Gepost door Tum op 23 mei 2009 15:44 | #647468
Dit noem ik dus verpaupering van de maatschappij...
Zul je zien dat ze met z'n allen ook nog PVV wouden stemmmen Weird

Is daar wat mis mee dan? Smile Vet late reactie trouwens, haha Yummy !

Laatst bewerkt: 08 april 2013 21:50
offline Mangamusicfan
14 november 2013 08:50 | #756222
Forum King
lol wat triest zeg
offline Hoofdletter R
14 november 2013 09:24 | #756225
Forum Addict
BUMP? haha

Gepost door Captain-Retardo op 23 mei 2009 17:54 | #647475
Ik sta altijd in de wachtrijen te blowen en niemand die er dan iets van zegt.Waarschijnlijk omdat ik meestal met grote groepen naar zoiets ga en omdat iedereen toch gewoon doorgaat als iemand er iets van zegt.Een blowlucht blijft wel iets langer hangen dan een scheet.

Edit, ik lees net dat het begin dit jaar was, maargoed, mijn punt blijft hetzelfde hieronder...

dan ben jij echt geen haar beter... dat heet ASOCIAAL. Mensen durven je er niet op aan te spreken. En dat komt niet omdat je met een groepje bent, maar omdat mensen die drugs gebruiken vaak onvoorspelbaar gedrag tonen en kunnen aggressief reageren. Dat jij misbruik maakt van die gelegenheid is gewoon triest man. Dat je blowt is prima, maar in wachtrijen? serieus? jammer man, dit soort gewoontes staan mij echt zo zwaar tegen...

respect voor die jongen die er wat van zegt. Het is gewoon te triest voor woorden dat mensen tegenwoordig zo reageren als iemand ze op hun gedrag wijst. Waarom kan dit tegenwoordig niet meer zonder dat mensen meteen opgefokt gedrag vertonen? Soms heb ik echt een eenzaam gevoel als ik allemaal van dit soort dingen hoor. Mensen hebben allemaal maar schijt aan een ander (in dit geval bijna letterlijk...) in plaats van het gezellig proberen te hebben.
Laatst bewerkt: 14 november 2013 09:29
offline Captain-Retardo
14 november 2013 21:53 | #756297
Forum God
Ach, ik ben al iets volwassener geworden en ik blow al zo'n 3 of 4 jaar niet meer.

Schijt aan anderen heb ik overigens nog steeds wel, maar als ik dat terug lees schaam ik mij wel moet eerlijk zeggen. Dat soort dingen zou ik niet zo snel meer doen, andere dingen weer wel.

Edit: en blijkbaar had ik zelfs op de vorige pagina nog gepost dat ik mij ervoor schaamde.
Laatst bewerkt: 14 november 2013 21:56
offline Hoofdletter R
15 november 2013 09:12 | #756324
Forum Addict
ik las het ja... ach, fijn dat je je gebeterd hebt man! Als jongeren zijn we natuurlijk allemaal zo geweest van 'kijken hoever je kan gaan en reacties uitlokken'... Ik blijf het echter een smerige gewoonte vinden. Ik heb zelf eerlijk waar nog nooit een hijs van wat voor tabak dan ook genomen in al die 26 levensjaren van me... Ik ben daar trots op... Ik heb alleen afgelopen vakantie voor het eerst een waterpijp geprobeerd met lichte appeltabak... en dat vond ik al smerig. Maargoed, hetzelfde geldt voor die ruft die iemand laat in een wachtrij... t is gewoon aso. denkend dat je alleen bent op de wereld... best ironish in een 'wachtrij' ...
offline Captain-Retardo
15 november 2013 16:17 | #756347
Forum God
Gepost door Hoofdletter R op 15 november 2013 09:12 | #756324
ik las het ja... ach, fijn dat je je gebeterd hebt man! Als jongeren zijn we natuurlijk allemaal zo geweest van 'kijken hoever je kan gaan en reacties uitlokken'... Ik blijf het echter een smerige gewoonte vinden. Ik heb zelf eerlijk waar nog nooit een hijs van wat voor tabak dan ook genomen in al die 26 levensjaren van me... Ik ben daar trots op... Ik heb alleen afgelopen vakantie voor het eerst een waterpijp geprobeerd met lichte appeltabak... en dat vond ik al smerig. Maargoed, hetzelfde geldt voor die ruft die iemand laat in een wachtrij... t is gewoon aso. denkend dat je alleen bent op de wereld... best ironish in een 'wachtrij' ...

Van blowen heb ik absoluut geen spijt, van het in wachtrijen doen wel. Scheten zou ik wel in een wachtrij laten moet ik eerlijk zeggen, als het moet dan moet het. Hoop alleen wel altijd dat er niemand in de buurt is, maar soms gaat het niet anders en dan floept hij eruit. Wel een stille dan he Clown