01 oktober 2014 17:57 |
Forum Hero
1 Ik heb niet elke smash nieuws gezeurd om personages die er niet inzitten dus geen eigen waarheden verzinnen.
2 Ook al zijn het meningen van andere. Ik keur geen meningen af ik ben kritisch over hun nummering . En dan vooral dat Metroid Prime niet in de top 10 staat. Ook al is het hun mening ik vind dat je dan doorslaat. En ik vond hun lijst ook idd zwak. Want in de top 10 komen ze bijna niet verder dan Mario en Zelda. Daarmee tonen ze eigenlijk we hebben niets meer anders gespeeld dan die series. En oh ja elke Wii u game haalt een top 125 zelf het matige Zombi u. En dan Tropical Freeze wordt doodleuk genegeerd. Daarom heb ik mijn kritiek geuit op de lijst. En over op de man de spelen nogmaals doe je dat in het echt leven ook op de man spelen bij 1 iemand? Weet dan zeker dat je dat niet doet. Dus wat je in het echt leven niet doet doe je ook niet achter je pc. Namelijk mensen proberen kapot te maken. Nu maakt mij dat niet veel uit. Ik denk maar zo mensen die zo doen zelf meestal zeer onzeker over zichzelf. Dus dat denk ik dan ook maar bij jou, Jordy b, Volleybaas en Hylian emiel
3 Ik bepaal zelf wel of iemand dude tegen mij zegt. Ik werd niet boos. Ik heb gewoon gevraagd daar mee te stoppen.
01 oktober 2014 18:12 |
Forum King
Weet je, ik heb op elk van jouw punten al eens gereageerd. Meerdere keren zelfs, en steeds kwam jij terug met dezelfde onzin. Blijf maar lekker door trollen, onderhand wordt het bijna grappig.... dude....
01 oktober 2014 18:20 |
Member
En net nu ik dacht dat nintendo23 fatsoenlijk kon doen...
De trolls worden steeds triester
01 oktober 2014 18:25 |
Forum Legend
Iemand met die popcorn gif voor mij?
01 oktober 2014 18:39 |
Member
@Duncan (De rest kan ook pakken als hij wil) Eet mee!
Laatst bewerkt: 01 oktober 2014 18:40
01 oktober 2014 18:49 |
Forum Hero
Superwally, Volleybaas, Jmaster, Jordy B. Kijk jullie zijn nou net die personen die Rico bedoelen. Op alles wat ik zeg proberen mij voor schut te zetten of zwart te maken. En jullie horen dus bij het stelletje personen. Die proberen mensen zwart te maken. En dat alleen maar durven achter hun toetsenbord.
Maar laten we deze onzin stoppen. Vraag me af waarom ik tijd en aandacht aan jullie besteed. Kan me tijd besteden aan normale mensen die deze site ook nog bezit gelukkig.
01 oktober 2014 18:53 |
Forum King
Gepost door nintendo23 op 01 oktober 2014 18:49 |
#773534 Superwally, Volleybaas, Jmaster, Jordy B. Kijk jullie zijn nou net die personen die Rico bedoelen. Op alles wat ik zeg proberen mij voor schut te zetten of zwart te maken. En jullie horen dus bij het stelletje personen. Die proberen mensen zwart te maken. En dat alleen maar durven achter hun toetsenbord.
Maar laten we deze onzin stoppen. Vraag me af waarom ik tijd en aandacht aan jullie besteed. Kan me tijd besteden aan normale mensen die deze site ook nog bezit gelukkig.
Ik geef alleen aan dat ik het een beetje raar vind dat je zegt dat mensen niet moeten reageren op een mening die ze niet delen, terwijl jij dat altijd wel doet. Als jij dat dan weer verkeerd opvat...
Laatst bewerkt: 01 oktober 2014 18:53
01 oktober 2014 18:54 |
Redacteur / Petsy
Gepost door nintendo23 op 01 oktober 2014 18:39 |
@Patrick. Ok over die top 10 oke. Maar was Metroid Prime ook niet baanbrekend? Ik vind zelf van wel. En mijn andere vraag waarom heeft Tropical Freeze de top 125 niet gehaald?
Ik vind dat de reboot van Donkey Kong bij lange na niet de kwaliteit van de originele reeks haalt. Ik kan met gemak 100 games bedenken die ik beter vind dan Tropical Freeze. Volgens mij heeft geen van de 13 redacteuren Donkey Kong Country Tropical Freeze genomineerd, dat zegt genoeg?
(Correctie: Daan diende een klacht bij me in dat hij de game wel genomineerd heeft
)
Metroid Prime kan best baanbrekend geweest maar wat duidelijk binnen onze redactie terugkwam was dat er enkele personen waren die de serie helemaal geweldig vonden en enkele die er niks aan vonden. Vergis je overigens niet dat 22 erg hoog is aangezien we meer dan 200 games genomineerd hebben. Ik vind persoonlijk dat Chrono Trigger in onze totaallijst veel te laag staat. Chrono Trigger was de game die "verschillende eindes" op de kaart zette en dat wordt nu nog steeds overal gebruikt. Chrono Trigger is en blijft echter een JRPG en ook dat spreekt bepaalde personen wel of niet aan. Daar is ook geen tussenweg in. Mario en Zelda zijn echter games die door iedereen enigszins wel interessant gevonden worden en daardoor dus veel hoger scoren dan games die voor een bepaalde groep mensen bedoelt zijn.
De uitkomst van onze lijst is zeker voorspelbaar maar ik denk dat bijna iedereen hier alle games uit de top 10 interessant vind. Dat hoort erbij als je een Nintendo-fan bent haha

Hier gaat het dan ook om, de top 10 bestaat uit games die iedereen gemiddeld genomen interessant vind terwijl een game als Golden Sun, wat gewoon absoluut de beste game aller tijden is, dan niet zo hoog in de lijst zal staan omdat niet iedereen het met mijn mening eens is
Laatst bewerkt: 01 oktober 2014 20:18
01 oktober 2014 19:02 |
Forum Junk
Ik ben het in grote schalen eens met de rest maar hoe ze het soms verwoorden vind ik wat hardhandig. Dat was ook de rede dat ik het voor nintendo23 opnam. Niet omdat jullie (in alles) niet gelijk hadden maar meer hoe dat overgebracht werd naar nintendo23. Ik weet dat jullie het in het begin rustig en aardig vroegen maar dat hielp toen niet. Ik weet verder ook niet wat de oplossing kan zijn. Ik ben geen Dr. Phil.
01 oktober 2014 19:08 |
Darkman
Dit loopt vrij uit de hand ondertussen. Iedereen mag op dit forum zijn of haar mening geven en iedereen is welkom om deze te bekritiseren. Beargumenteer deze kritiek en/of je mening en je zult daarom gerespecteerd worden door iedereen die zich met de discussie bezighoudt (actief en non-actief). Ga je simpelweg zeggen dat je het er niet mee eens bent of dat de andere foutief bezig is zonder argumentatie en je zult sneller gezien worden als iemand om niet serieus te nemen. Zo simpel werkt het. Ga je
de regels overtreden, dan krijg je een warning of ban. Snap niet dat daarvoor het "Klachten indienen"-topic vervuilt moet worden met deze nonsens. Voor degene die te lui zijn om op de link hierboven te klikken, dit zijn onder meer onze regels;
1. N1ntendo.nl is onder andere bedoeld om vriendelijke en doordachte meningen te wisselen over met name videogames. Deze discussies worden doorgaans gevoerd in het Nederlands. Het gebruik van andere talen werkt verwarrend en past niet bij de doelgroep van N1ntendo.nl. Posts in andere talen zullen worden verwijderd.
2. Beledig andere leden niet. Wees aardig voor elkaar, heb respect en denk na voordat je iets tegen de andere persoon zegt. Probeer niet aanvallend te zijn, maar juist helpend.
(...)
4. Wanneer je een bericht maakt, kun je deze het beste even nalezen voordat je deze op de website plaatst. Aarzel. Bedenk wat jouw post toevoegt aan het betreffende onderwerp of nieuwsbericht. Hoe beter de inhoud van je bericht, hoe serieuzer je zult worden genomen en hoe prettiger mensen jouw aanvulling vinden.
Laatst bewerkt: 01 oktober 2014 19:10
01 oktober 2014 19:30 |
Forum Myth
Beetje respect voor die man boven mij mag idd wel.
01 oktober 2014 20:18 |
Ik ben Batman
En hier eindigt de discussie. Dit topic is bedoeld voor klachten richting N1.
Het is verder heel simpel: respecteer elkaars mening en beledig elkaar niet. Wij beoordelen of iets een belediging is of niet. Ben je het daar niet mee eens, dan mag je dat hier neerzetten, maar het is niet de bedoeling om hier onderling verder te discussiëren. Dat mag onder de plek waar dat van toepassing is, zolang dat redelijk blijft. Dit topic is daar echter niet voor bedoeld.
29 december 2014 20:41 |
Member
Rico, helemaal mee eens. BelleyStar, en alle andere namen van hem, maakt het voor velen hier op het forum minder leuk. En ik krijg ook steeds minder zin om op het forum te kijken, vanwege hem. Ik heb al een bericht verstuurd naar een mod, ik hoop dat jullie er iets aan doen.
29 december 2014 21:53 |
N1 Smash Bros. Champion 2018
Gepost door -Rico. op 29 december 2014 20:20 |
#778177 Hierbij zou ik mijn klacht willen indienen tegen Belleystar, BelSta, BeSt, BeS en wat voor accounts hij allemaal wel niet heeft gemaakt.
Hij maakt ghost accounts
Hij spamt het hele forum vol met topics (vandaag alleen al meer dan 5 gemaakt)
Hij dubbel post
Ik vind als je Volleybaas al bant voor iets minder ergs dan dit. Moet Belleystar zeker gebant worden.
Zorg er alsjeblieft wel voor dat er op zijn IP geen accounts op N1 meer kan gemaakt worden
Ik ga hier natuurlijk niet over maar ik vind het nogal belemmerend.
In ieder geval bedankt.
thnx bro and i agree
29 december 2014 22:08 |
Forum Legend
We gaan hier uiteraard wat aan doen, want zoals het nu gaat is het absoluut niet de bedoeling.