ForumN1ntendoMededelingen & Feedback ‹ Klachten indienen

offline Jmaster
01 oktober 2014 17:28 | #773521
Forum King
Gepost door nintendo23 op 01 oktober 2014 13:35 | #773507
Gepost door Jmaster op 30 september 2014 22:59 | #773495
Gepost door -Rico. op 30 september 2014 21:51 | #773492
Ik stoor me erg aan de leden die nintendo23 hier het leven zuur maken. Het lijkt wel alsof alles wat hij zegt gemeen en geïrriteerd word opgevat. Het blijft niet bij een opmerking dat z'n reactie geen feit maar en mening is maar hij word gewoon getreiterd (zacht uitgedrukt). Bij deze mijn klacht.

Het is ook gewoon irritant als je bij bij élk artikel over Smash weer dezelfde klachten over de characters gaat zitten schrijven, en bij élk deel van de top 125 over de meningen van de redactie te gaan zitten klagen. En als je vervolgens jezelf heel elitair gaat zitten verdedigen (bijvoorbeeld als mensen je met dude aanspreken), andermans woorden verdraait en hun mening ongeldig verklaart op grond van leeftijd of game-ervaring verdien je het niet om serieus genomen te worden. Toegegeven, op het forum zijn z'n posts minder troll-achtig en ik vind dat we daar ook niet zomaar treiterend op moeten reageren. Maar die comments, die zijn gewoon om te trollen.

Daarnaast, ik vind dat -ie voor het posten van het uitgelekte Smash-roster op een artikel over Splatoon op z'n minst een warning had mogen krijgen. Dat was niet alleen off-topic, maar ook nog eens ongelooflijk asociaal.

Ja ik uit mijn teleurstelling over het ontbreken van bijv Dixie in Smash. Maar ik heb er ook vaak complimenten over het roster gegeven.

Je 2e punt ik heb gewoon mijn onvrede geuit dat bepaalde titels hoger staa. En bijv Metroid Prime , Banjo Kazooie en Tooie zo laag staan. En vond het raar dat Tropical freeze ontbrak in de lijst. Is een mening die ik uit. En ik laat weten dat ik het met hun lijst niet eens ben.

Punt 3 Ik vind woorden als dude irritant en als iemand me daar mee aanspreekt zeg ik daar wat van. En waarom zou ik mensen als Volleybaas en bijv jou respect geven als jij in pm zegt dat je me niet serieus neemt etc. En als Volleybaas dingen roept jij bent zelf een fout. Vind je dat respectvol? ik niet! En ik geef mensen respect als ik respect krijg zo ben ik opgevoed.

Als laatste ik was er niet van op de hoogte dat er subbmitnews stukje op het forum was, En uiteindelijk wordt daar veel te weinig mee gedaan aangezien ik eergister een Easter Egg van Star Fox in Bayonetta 2 heb gepost en ik hem nog steeds niet zie op de FrontPage.

1. Ja, en dan een positief zinnetje in een post vol gezeur. Trouwens, mijn klacht is niet dat je klaagt, maar dat je het bij elke post over Smash opnieuw doet. Dat is irritant. Daarom wordt je een irritatiefactor genoemd. Daarom wordt je niets serieus genomen. Daarom krijg je geen respect van andere leden.

2. Zelfde als hierboven. En nee, je uit je onvrede niet. je keurt de mening van de redactie gewoon af. je zegt dat hun mening niet serieus te nemen is, claimt je eigen mening te geven terwijl je die van een ander zo'n beetje ongeldig verklaart,, en gebruikt Gamerankings om de plaats voot hetzelfde

3. Ik vind 'dude' ook bepaald geen fijn woord. Maar als iemand je daarmee aanspreekt is er reden om boos te worden en te vragen waar diegene 'het recht vandaan haalt' om dat te doen. Dit is het internet, daar hoef je niet hoffelijk te zijn tegen iedereen.

4. Dat is geen excuus. Je gaat geen info over het Smash roster zonder spoilers in een niet-Smash gerelateerde thread posten. Al wist je niet dat er een Nieuwssubmit-topic was, en al dacht je dat het forum dood was, zoiets doe je gewoon niet.

En trouwens, die grote nieuwssites waar jij het over hebt zijn veel, veel groter dan N1. Die hebben dan ook veel meer resources en kunnen meer artikelen in minder tijd schrijven. N1 moet daarom prioriteiten stellen.
Dit is overigens niet als kritiek naar N1 bedoeld. Het is juist fijn dat alles hier nog een beetje te volgen is, zowel qua nieuws als op het forum.

offline nintendo23
01 oktober 2014 17:57 | #773523
Forum Hero
1 Ik heb niet elke smash nieuws gezeurd om personages die er niet inzitten dus geen eigen waarheden verzinnen.
2 Ook al zijn het meningen van andere. Ik keur geen meningen af ik ben kritisch over hun nummering . En dan vooral dat Metroid Prime niet in de top 10 staat. Ook al is het hun mening ik vind dat je dan doorslaat. En ik vond hun lijst ook idd zwak. Want in de top 10 komen ze bijna niet verder dan Mario en Zelda. Daarmee tonen ze eigenlijk we hebben niets meer anders gespeeld dan die series. En oh ja elke Wii u game haalt een top 125 zelf het matige Zombi u. En dan Tropical Freeze wordt doodleuk genegeerd. Daarom heb ik mijn kritiek geuit op de lijst. En over op de man de spelen nogmaals doe je dat in het echt leven ook op de man spelen bij 1 iemand? Weet dan zeker dat je dat niet doet. Dus wat je in het echt leven niet doet doe je ook niet achter je pc. Namelijk mensen proberen kapot te maken. Nu maakt mij dat niet veel uit. Ik denk maar zo mensen die zo doen zelf meestal zeer onzeker over zichzelf. Dus dat denk ik dan ook maar bij jou, Jordy b, Volleybaas en Hylian emiel
3 Ik bepaal zelf wel of iemand dude tegen mij zegt. Ik werd niet boos. Ik heb gewoon gevraagd daar mee te stoppen.
offline Patrick
01 oktober 2014 18:12 | #773524
Redacteur / Petsy
Gepost door nintendo23 op 01 oktober 2014 17:57 | #773523

2 Ook al zijn het meningen van andere. Ik keur geen meningen af ik ben kritisch over hun nummering . En dan vooral dat Metroid Prime niet in de top 10 staat. Ook al is het hun mening ik vind dat je dan doorslaat. En ik vond hun lijst ook idd zwak. Want in de top 10 komen ze bijna niet verder dan Mario en Zelda. Daarmee tonen ze eigenlijk we hebben niets meer anders gespeeld dan die series. En oh ja elke Wii u game haalt een top 125 zelf het matige Zombi u. En dan Tropical Freeze wordt doodleuk genegeerd. Daarom heb ik mijn kritiek geuit op de lijst. En over op de man de spelen nogmaals doe je dat in het echt leven ook op de man spelen bij 1 iemand? Weet dan zeker dat je dat niet doet. Dus wat je in het echt leven niet doet doe je ook niet achter je pc. Namelijk mensen proberen kapot te maken. Nu maakt mij dat niet veel uit. Ik denk maar zo mensen die zo doen zelf meestal zeer onzeker over zichzelf. Dus dat denk ik dan ook maar bij jou, Jordy b, Volleybaas en Hylian emiel

Jij doet aannames die niet kloppen. Jij zegt dat wij tonen niet anders gespeeld te hebben dan Mario en Zelda. Het is echter zo dat onze lijst is samengesteld uit de lijsten van 13 redactieleden. De top 10 van mijn lijst (hieronder toegevoegd) bevat zoals je ziet geen Mario. Mario- en Zelda-games zijn echter in alle gevallen toonaangevend geweest voor de consoles/handhelds van Nintendo in iedere generatie en komen zodoende in bijna alle 13 lijsten terug. Banjo Tooie/Banjo Kazooie waren niet toonaangevend (ze werden gezien als opvolgers of verbeteringen van Super Mario 64) en een Metroid Prime is naar mijn mening voor een bepaald publiek. Dat merk je zeer sterk binnen onze redactie. De Metroid Prime-serie trekt mij bijvoorbeeld totaal niet hoe geweldig de games dan ook mogen zijn.

Ik kan je 13 top 10 lijsten geven en dan zul je hetzelfde zien als in mijn lijst. Echter vind je de games die in onze gezamenlijke top 10 staan wel bijna bij alle 13 redactieleden terug en dat zijn dan dus de games die een plaats in de top 10 verdienen.

1. Golden Sun (GBA)
2. Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest (SNES)
3. Chrono Trigger
4. Golden Sun: The Lost Age (GBA)
5. Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double Trouble! (SNES)
6. Donkey Kong Country
7. Final Fantasy Tactics Advance (GBA)
8. Bravely Default (3DS)
9. Pokémon Red/Blue/Yellow (GB)
10. Banjo-Tooie (N64)
offline Jmaster
01 oktober 2014 18:12 | #773525
Forum King
Weet je, ik heb op elk van jouw punten al eens gereageerd. Meerdere keren zelfs, en steeds kwam jij terug met dezelfde onzin. Blijf maar lekker door trollen, onderhand wordt het bijna grappig.... dude....
offline Vyle
01 oktober 2014 18:20 | #773526
Member
En net nu ik dacht dat nintendo23 fatsoenlijk kon doen...
De trolls worden steeds triester
offline Duncan
01 oktober 2014 18:25 | #773528
Forum Legend
Iemand met die popcorn gif voor mij?
offline nintendo23
01 oktober 2014 18:39 | #773530
Forum Hero
Gepost door Jmaster op 01 oktober 2014 18:12 | #773525
Weet je, ik heb op elk van jouw punten al eens gereageerd. Meerdere keren zelfs, en steeds kwam jij terug met dezelfde onzin. Blijf maar lekker door trollen, onderhand wordt het bijna grappig.... dude....

Ik trol niet ik geef mijn mening en als mijn mening jou niet aanstaat Waarom reageer je er elke keer weer op juist. Je wil populair doen door wat Rico al aangeeft elke keer op mij kwetsend of geeiriteerd op mij te reageren wat ik ook zeg voor bepaalde personen waar onder jij grijp je elke post aan om mij zwart te maken. Maar goed dat noem ik lafheid stoer doen vanachter je toestenbord.

Maar goed ik heb een betere oplossing Jmaster ik negeer jou jij mij. Dan kunnen we ons ook niet meer storen aan elkaar.

@Patrick. Ok over die top 10 oke. Maar was Metroid Prime ook niet baanbrekend? Ik vind zelf van wel. En mijn andere vraag waarom heeft Tropical Freeze de top 125 niet gehaald?

offline Vyle
01 oktober 2014 18:39 | #773531
Member
@Duncan (De rest kan ook pakken als hij wil) Eet mee!
tumblr_ly8qlnP0JU1rnlsjeo1_500
Laatst bewerkt: 01 oktober 2014 18:40
offline Ricardo
01 oktober 2014 18:45 | #773532
Forum King
Gepost door nintendo23 op 01 oktober 2014 18:39 | #773530
Gepost door Jmaster op 01 oktober 2014 18:12 | #773525

Ik trol niet ik geef mijn mening en als mijn mening jou niet aanstaat Waarom reageer je er elke keer weer op juist.

Hilarious Hilarious Denial Denial Weird Weird

... Doe dat zelf dan ook... Dan is iedereen blij.
offline nintendo23
01 oktober 2014 18:49 | #773534
Forum Hero
Superwally, Volleybaas, Jmaster, Jordy B. Kijk jullie zijn nou net die personen die Rico bedoelen. Op alles wat ik zeg proberen mij voor schut te zetten of zwart te maken. En jullie horen dus bij het stelletje personen. Die proberen mensen zwart te maken. En dat alleen maar durven achter hun toetsenbord.

Maar laten we deze onzin stoppen. Vraag me af waarom ik tijd en aandacht aan jullie besteed. Kan me tijd besteden aan normale mensen die deze site ook nog bezit gelukkig.
offline Ricardo
01 oktober 2014 18:53 | #773536
Forum King
Gepost door nintendo23 op 01 oktober 2014 18:49 | #773534
Superwally, Volleybaas, Jmaster, Jordy B. Kijk jullie zijn nou net die personen die Rico bedoelen. Op alles wat ik zeg proberen mij voor schut te zetten of zwart te maken. En jullie horen dus bij het stelletje personen. Die proberen mensen zwart te maken. En dat alleen maar durven achter hun toetsenbord.

Maar laten we deze onzin stoppen. Vraag me af waarom ik tijd en aandacht aan jullie besteed. Kan me tijd besteden aan normale mensen die deze site ook nog bezit gelukkig.

Ik geef alleen aan dat ik het een beetje raar vind dat je zegt dat mensen niet moeten reageren op een mening die ze niet delen, terwijl jij dat altijd wel doet. Als jij dat dan weer verkeerd opvat...
Laatst bewerkt: 01 oktober 2014 18:53
offline Patrick
01 oktober 2014 18:54 | #773537
Redacteur / Petsy

@Patrick. Ok over die top 10 oke. Maar was Metroid Prime ook niet baanbrekend? Ik vind zelf van wel. En mijn andere vraag waarom heeft Tropical Freeze de top 125 niet gehaald?

Ik vind dat de reboot van Donkey Kong bij lange na niet de kwaliteit van de originele reeks haalt. Ik kan met gemak 100 games bedenken die ik beter vind dan Tropical Freeze. Volgens mij heeft geen van de 13 redacteuren Donkey Kong Country Tropical Freeze genomineerd, dat zegt genoeg? Smile (Correctie: Daan diende een klacht bij me in dat hij de game wel genomineerd heeft Razz )

Metroid Prime kan best baanbrekend geweest maar wat duidelijk binnen onze redactie terugkwam was dat er enkele personen waren die de serie helemaal geweldig vonden en enkele die er niks aan vonden. Vergis je overigens niet dat 22 erg hoog is aangezien we meer dan 200 games genomineerd hebben. Ik vind persoonlijk dat Chrono Trigger in onze totaallijst veel te laag staat. Chrono Trigger was de game die "verschillende eindes" op de kaart zette en dat wordt nu nog steeds overal gebruikt. Chrono Trigger is en blijft echter een JRPG en ook dat spreekt bepaalde personen wel of niet aan. Daar is ook geen tussenweg in. Mario en Zelda zijn echter games die door iedereen enigszins wel interessant gevonden worden en daardoor dus veel hoger scoren dan games die voor een bepaalde groep mensen bedoelt zijn.

De uitkomst van onze lijst is zeker voorspelbaar maar ik denk dat bijna iedereen hier alle games uit de top 10 interessant vind. Dat hoort erbij als je een Nintendo-fan bent haha Razz Hier gaat het dan ook om, de top 10 bestaat uit games die iedereen gemiddeld genomen interessant vind terwijl een game als Golden Sun, wat gewoon absoluut de beste game aller tijden is, dan niet zo hoog in de lijst zal staan omdat niet iedereen het met mijn mening eens is Razz
Laatst bewerkt: 01 oktober 2014 20:18
offline Vyle
01 oktober 2014 18:57 | #773538
Member
Superwally, Volleybaas, Jmaster, Jordy B.

Zij zijn gewoon normale aardige mensen. Iedereen wil zijn mening uiten, dat snap ik ook wel maar als het altijd negatief is begin je je een beetje te ergeren. Ik heb bewondering voor de redactie van deze site, het Nintendo nieuws is altijd best wel snel online. Als je als redacteur zelf ook de hele tijd negatieve reacties ziet van dezelfde persoon begin je je te ergeren.
Ik ga me toch ook niet telkens negatief uiten.
Andere mensen zijn het hier vast wel enigszins mee eens.
offline Basomanb
01 oktober 2014 19:00 | #773540
Newbie
dit topic
offline Rico B.
01 oktober 2014 19:02 | #773541
Forum Junk
Ik ben het in grote schalen eens met de rest maar hoe ze het soms verwoorden vind ik wat hardhandig. Dat was ook de rede dat ik het voor nintendo23 opnam. Niet omdat jullie (in alles) niet gelijk hadden maar meer hoe dat overgebracht werd naar nintendo23. Ik weet dat jullie het in het begin rustig en aardig vroegen maar dat hielp toen niet. Ik weet verder ook niet wat de oplossing kan zijn. Ik ben geen Dr. Phil.
offline Mink
01 oktober 2014 19:08 | #773542
Darkman
Dit loopt vrij uit de hand ondertussen. Iedereen mag op dit forum zijn of haar mening geven en iedereen is welkom om deze te bekritiseren. Beargumenteer deze kritiek en/of je mening en je zult daarom gerespecteerd worden door iedereen die zich met de discussie bezighoudt (actief en non-actief). Ga je simpelweg zeggen dat je het er niet mee eens bent of dat de andere foutief bezig is zonder argumentatie en je zult sneller gezien worden als iemand om niet serieus te nemen. Zo simpel werkt het. Ga je de regels overtreden, dan krijg je een warning of ban. Snap niet dat daarvoor het "Klachten indienen"-topic vervuilt moet worden met deze nonsens. Voor degene die te lui zijn om op de link hierboven te klikken, dit zijn onder meer onze regels;

1. N1ntendo.nl is onder andere bedoeld om vriendelijke en doordachte meningen te wisselen over met name videogames. Deze discussies worden doorgaans gevoerd in het Nederlands. Het gebruik van andere talen werkt verwarrend en past niet bij de doelgroep van N1ntendo.nl. Posts in andere talen zullen worden verwijderd.
2. Beledig andere leden niet. Wees aardig voor elkaar, heb respect en denk na voordat je iets tegen de andere persoon zegt. Probeer niet aanvallend te zijn, maar juist helpend.

(...)

4. Wanneer je een bericht maakt, kun je deze het beste even nalezen voordat je deze op de website plaatst. Aarzel. Bedenk wat jouw post toevoegt aan het betreffende onderwerp of nieuwsbericht. Hoe beter de inhoud van je bericht, hoe serieuzer je zult worden genomen en hoe prettiger mensen jouw aanvulling vinden.
Laatst bewerkt: 01 oktober 2014 19:10
offline nintendo23
01 oktober 2014 19:14 | #773544
Forum Hero
Gepost door Patrick op 01 oktober 2014 18:54 | #773537

Ik vind dat de reboot van Donkey Kong bij lange na niet de kwaliteit van de originele reeks haalt. Ik kan met gemak 100 games bedenken die ik beter vind dan Tropical Freeze. Volgens mij heeft geen van de 13 redacteuren Donkey Kong Country Tropical Freeze genomineerd, dat zegt genoeg? Smile

Metroid Prime kan best baanbrekend geweest maar wat duidelijk binnen onze redactie terugkwam was dat er enkele personen waren die de serie helemaal geweldig vonden en enkele die er niks aan vonden. Vergis je overigens niet dat 22 erg hoog is aangezien we meer dan 200 games genomineerd hebben. Ik vind persoonlijk dat Chrono Trigger in onze totaallijst veel te laag staat. Chrono Trigger was de game die "verschillende eindes" op de kaart zette en dat wordt nu nog steeds overal gebruikt. Chrono Trigger is en blijft echter een JRPG en ook dat spreekt bepaalde personen wel of niet aan. Daar is ook geen tussenweg in. Mario en Zelda zijn echter games die door iedereen enigszins wel interessant gevonden worden en daardoor dus veel hoger scoren dan games die voor een bepaalde groep mensen bedoelt zijn.

De uitkomst van onze lijst is zeker voorspelbaar maar ik denk dat bijna iedereen hier alle games uit de top 10 interessant vind. Dat hoort erbij als je een Nintendo-fan bent haha Razz Hier gaat het dan ook om, de top 10 bestaat uit games die iedereen gemiddeld genomen interessant vind terwijl een game als Golden Sun, wat gewoon absoluut de beste game aller tijden is, dan niet zo hoog in de lijst zal staan omdat niet iedereen het met mijn mening eens is Razz

Haha oke Ik ben het met je eens dat Returns achteraf niet zo goed was. Maar dat Tropical Freeze eigenlijk de game is die Returns had moeten zijn. Ik vind de muziek van Tropical Freeze magisch. Na Mario Kart 8 is het de mooiste Wii u game. Ik vind de gameplay fantastisch. En het was een game die lekker pittig was. Miste alleen Animal buddies en dat je los kon spelen als Dixie,Diddy en Cranky, En hij had net iets langer mogen zijn.

En even tegen andere mensen. Het zou misschien helpen als die mensen die ik opnoem ook eens op een normale manier tegen mij praten. Dan ga ik normaal met jullie om.

Maar als ik een dood normaal iets aan de orde stel over een glitch in Smash en Volleybaas reageert jij bent zelf een fout vind ik dat alle vormen van fatsoen voorbij gaan. Je kunt het niet met mij eens zijn maar je kunt mij gewoon op een fatsoenlijke met mij in discussie gaan.
offline Elm
01 oktober 2014 19:30 | #773552
Forum Myth
Beetje respect voor die man boven mij mag idd wel.
offline Quint
01 oktober 2014 20:18 | #773563
Ik ben Batman
En hier eindigt de discussie. Dit topic is bedoeld voor klachten richting N1.

Het is verder heel simpel: respecteer elkaars mening en beledig elkaar niet. Wij beoordelen of iets een belediging is of niet. Ben je het daar niet mee eens, dan mag je dat hier neerzetten, maar het is niet de bedoeling om hier onderling verder te discussiëren. Dat mag onder de plek waar dat van toepassing is, zolang dat redelijk blijft. Dit topic is daar echter niet voor bedoeld.
offline Rico B.
29 december 2014 20:20 | #778177
Forum Junk
Hierbij zou ik mijn klacht willen indienen tegen Belleystar, BelSta, BeSt, BeS en wat voor accounts hij allemaal wel niet heeft gemaakt.

Hij maakt ghost accounts
Hij spamt het hele forum vol met topics (vandaag alleen al meer dan 5 gemaakt)
Hij dubbel post

Ik vind als je Volleybaas al bant voor iets minder ergs dan dit. Moet Belleystar zeker gebant worden.
Zorg er alsjeblieft wel voor dat er op zijn IP geen accounts op N1 meer kan gemaakt worden Smile
Ik ga hier natuurlijk niet over maar ik vind het nogal belemmerend.
In ieder geval bedankt.
offline Wesleye98
29 december 2014 20:41 | #778179
Member
Rico, helemaal mee eens. BelleyStar, en alle andere namen van hem, maakt het voor velen hier op het forum minder leuk. En ik krijg ook steeds minder zin om op het forum te kijken, vanwege hem. Ik heb al een bericht verstuurd naar een mod, ik hoop dat jullie er iets aan doen.
offline Monokuma
29 december 2014 20:50 | #778180
Paladin
Ben voor.
offline Jmaster
29 december 2014 21:49 | #778185
Forum King
Aye!
offline Volleybaas
29 december 2014 21:53 | #778188
N1 Smash Bros. Champion 2018
Gepost door -Rico. op 29 december 2014 20:20 | #778177
Hierbij zou ik mijn klacht willen indienen tegen Belleystar, BelSta, BeSt, BeS en wat voor accounts hij allemaal wel niet heeft gemaakt.

Hij maakt ghost accounts
Hij spamt het hele forum vol met topics (vandaag alleen al meer dan 5 gemaakt)
Hij dubbel post

Ik vind als je Volleybaas al bant voor iets minder ergs dan dit. Moet Belleystar zeker gebant worden.
Zorg er alsjeblieft wel voor dat er op zijn IP geen accounts op N1 meer kan gemaakt worden Smile
Ik ga hier natuurlijk niet over maar ik vind het nogal belemmerend.
In ieder geval bedankt.

thnx bro and i agree
offline Benjamin
29 december 2014 22:08 | #778192
Forum Legend
We gaan hier uiteraard wat aan doen, want zoals het nu gaat is het absoluut niet de bedoeling.