ForumN1ntendoMededelingen & Feedback ‹ N1ntendo-bugs

offline Quint
08 november 2010 11:57 | #689084
Ik ben Batman
Ben je een fout tegen gekomen op de website en wil je er graag een melding van maken! Doe dat dan hier! Dan kijken wij zo snel mogelijk naar het probleem en proberen we dit op te lossen, zodat we iedereen zijn of haar ervaring op N1ntendo prettiger kunnen maken.

Alvast bedankt voor je hulp!
offline Tom
09 november 2010 11:36 | #689092
De Meester
Ik kan mijn PM niet bekijken. Mad
offline The_Gamer
09 november 2010 11:44 | #689094
Administrator
Ik weet niet of dat echt een bug is maar de site is nu nog heel traag voor mij, en net toen ik naar het forum ging kreeg ik een foutmelding (maar verder deed hij het wel gewoon).

En ik zie dat de post count ook veranderd is?
Laatst bewerkt: 09 november 2010 11:47
offline Quint
09 november 2010 11:50 | #689095
Ik ben Batman
Ik kan mijn PM niet bekijken. Mad

Klopt, dan heb je er te veel. Er worden nog pagina's ingebouwd, zodat de pagina uitlaadt. Zijn we mee bezig.

Ik weet niet of dat echt een bug is maar de site is nu nog heel traag voor mij, en net toen ik naar het forum ging kreeg ik een foutmelding (maar verder deed hij het wel gewoon).

En ik zie dat de post count ook veranderd is?

Klopt, er zijn wat problemen met nicknames van leden, is nu opgelost. De site is op dit moment heel traag door database-aanpassingen, dit wordt naargelang sneller.

Je postcount is op dit moment je frontpage-posts + je artikelposts. Dit moet op het forum nog veranderd worden naar enkel frontpage-posts. Gebeurt ook nog!
Laatst bewerkt: 09 november 2010 11:51
offline The_Gamer
09 november 2010 11:53 | #689097
Administrator
Okay, en kan ik nog steeds mijn titel aanpassen ergens?
offline Hans
09 november 2010 12:07 | #689100
Gruber

Ga naar je profiel en klik op 'Profiel bewerken'. Daar kun je als het goed is je titel invullen.
offline The_Gamer
09 november 2010 12:16 | #689102
Administrator

Ga naar je profiel en klik op 'Profiel bewerken'. Daar kun je als het goed is je titel invullen.

Okay, bedankt! Had ik over het hoofd gezien. Razz
offline Pikachu
09 november 2010 12:27 | #689106
Forum Hero

meez not, nooit gekund, ging via via.. maar ik had wel een ondertitel.. Moet ik weer iemand PM-en?
offline Zmaster
09 november 2010 12:36 | #689107
Knight
Posts verdwenen?

Wss omdat je je niet kon inloggen op Wii-DS.
offline Hans
09 november 2010 12:38 | #689109
Gruber
Daarom inderdaad.
offline Quint
09 november 2010 13:03 | #689111
Ik ben Batman
Yup. Belangrijke posts zoals die uit het maffia-topic zijn nog terug te halen via Xlife, maar dat forum verplaatst zich dus hier naar toe qua activiteit.
offline Skerrit Gerrit
09 november 2010 13:51 | #689121
Cool Newbie
Buggie: bij het oud hoofdredacteuren artikel zag ik zojuist de twee reacties boven die van mij dubbel gepost.
offline The_Gamer
09 november 2010 13:58 | #689123
Administrator
This page contains the following errors:

error on line 342 at column 231: StartTag: invalid element name
Below is a rendering of the page up to the first error.

Dit is die foutmelding waar ik het eerder over had (je krijgt het soms als je op 'forum' klikt).
online Paul H.
09 november 2010 14:12 | #689124
Forum Myth
Ja wat traagheid hier en daar maar voor de rest petje af hoor!

Even kijken of mijn postcount normaal is Razz

En had ik toch gelijk heh Quint (zie onderschrift Wink )

edit: onderschrift is pleite Mad
Laatst bewerkt: 09 november 2010 14:12
offline Mink
09 november 2010 14:42 | #689130
Darkman
Bb codes doen het niet. Probeerde het bij maffia maar niets werkte...
offline Jerone
09 november 2010 14:49 | #689134
Forum God
Mijn 'lid sinds' klopt niet (al was dit ook al een tijdje bij Wiids). Zodra PM's het weer doen kan ik jullie de welkom-PM laten zien als bewijs.

Plz don't tell me dat Forum Quint weg is? Crying Dat was het hele doel van mijn posten!

Oh, en post deleten gaat ook niet meer zie ik, maar dat is niet erg.
Laatst bewerkt: 09 november 2010 14:50
offline Kyle Hyde
09 november 2010 15:44 | #689145
Emperor
Misschien niet echt een bug maar ik heb er zomaar 400 posts bij Omnomnom

Deze ook misschien niet echt een bug, maar geen knop om naar de top van de pagina te gaan.

Edit: na deze post er weer ongeveer 70 bij
Laatst bewerkt: 09 november 2010 15:45
offline The_Gamer
09 november 2010 15:52 | #689147
Administrator

Deze ook misschien niet echt een bug, maar geen knop om naar de top van de pagina te gaan.

Dat komt doordat je frontpage-reacties er ook bij zijn opgeteld, zie hierboven.
offline Kyle Hyde
09 november 2010 15:58 | #689148
Emperor
Oh niet gezien Blush

Is het ook de bedoeling dat je bij bijvoorbeeld bij "laatste reacties" alleen op de titel kan killen en niet op het hele vakje?
offline Rutger
09 november 2010 15:59 | #689149
Commander Keen

Dit is vreemd aangezien dit wel exact het aantal posts is dat ik in de database van je kan vinden.

Ik weet niet of het al genoemd was, maar wat je links in de postbit ziet staan is een optelsom van je forumreacties en artikelreacties (op Wii-DS waren het alleen forumreacties). Daarnaast heb ik na het overzetten een hertelling van het aantal posts voor elk lid gedaan, aangezien het telmechanisme op Wii-DS soms problemen gaf. Vandaar dat van veel leden de post count veranderd is. De post count die iemand nu heeft komt dus overeen met wat er daadwerkelijk van die persoon in de database staat.

Daarnaast nog dit: iemand merkte op dat zijn registratiedatum niet klopte. Helaas zijn die bijna allemaal verloren gegaan tijdens de crash van begin augustus. De huidige datum is daarna opnieuw toegevoegd op basis van een simpel rekensommetje en daardoor totaal niet accuraat. Ik ben bang dat de exacte registratiedatum dus niet terug te halen is, alhoewel ik hem misschien in de toekomst nog een keer ga proberen terug te halen door te kijken naar de eerste vorm van activiteit van een gebruiker.
offline Jerone
09 november 2010 16:30 | #689152
Forum God

Dit is vreemd aangezien dit wel exact het aantal posts is dat ik in de database van je kan vinden.

Ik weet niet of het al genoemd was, maar wat je links in de postbit ziet staan is een optelsom van je forumreacties en artikelreacties (op Wii-DS waren het alleen forumreacties). Daarnaast heb ik na het overzetten een hertelling van het aantal posts voor elk lid gedaan, aangezien het telmechanisme op Wii-DS soms problemen gaf. Vandaar dat van veel leden de post count veranderd is. De post count die iemand nu heeft komt dus overeen met wat er daadwerkelijk van die persoon in de database staat.

Daarnaast nog dit: iemand merkte op dat zijn registratiedatum niet klopte. Helaas zijn die bijna allemaal verloren gegaan tijdens de crash van begin augustus. De huidige datum is daarna opnieuw toegevoegd op basis van een simpel rekensommetje en daardoor totaal niet accuraat. Ik ben bang dat de exacte registratiedatum dus niet terug te halen is, alhoewel ik hem misschien in de toekomst nog een keer ga proberen terug te halen door te kijken naar de eerste vorm van activiteit van een gebruiker.

Zoals ik al zei, je krijgt bij je registratie een PM van de hoofdredacteur geloof ik. Die PM heb ik (en ik denk de meesten) nog. Misschien is aan de hand daarvan iets op te lossen?
offline Dyon
09 november 2010 16:33 | #689153
Camerajongetje (De enige échte)
Als je bij overzichtpagina's van de artikelen naar een volgende pagina wilt gaan, kan je klikken tot je een ons weegt... Hij wilt niet naar de volgende pagina gaan.
offline Quint
09 november 2010 17:11 | #689155
Ik ben Batman

Zoals ik al zei, je krijgt bij je registratie een PM van de hoofdredacteur geloof ik. Die PM heb ik (en ik denk de meesten) nog. Misschien is aan de hand daarvan iets op te lossen?

Dat is ook gebeurd Wink . Daarom hebben een hoop mensen hun nickname behouden ten tijde van de crash en zijn anderen veranderd in "Gebruiker XXXXX".
offline wiijordends
09 november 2010 17:56 | #689158
Emperor
Ik heb rond de 157 posts op de forums en heb titel senior member.Maar als ik op mijn pagina kijk ben ik daar nog steets newbie. Can you fix it please?!
Laatst bewerkt: 09 november 2010 18:01
offline maaslander
09 november 2010 18:24 | #689160
Paladin
misschien bug: net keek ik nog naar iets over black ops voor de wii. maar nu is dat ding weg????

en als ik een reactie plaats staat er eerst onder in m'n scherm fout op pagina en blijft de pagina maar laden zonder dat de reactie erbij komt. maar als ik vervolgens terugkom staat de reactie er gewoon bij.

edit: black ops is er nu weer.
Laatst bewerkt: 09 november 2010 18:51