ForumAlgemeenAnimé & Manga ‹ Avatar: The Legend of Korra

offline PirateBunny
19 maart 2012 23:38 | #725517
Junior Member
Liefhebbers hier? De eerste episode is al gelekt (zou in april pas komen). Ik heb een Youtube filmpje ge-upload met daarin een download link maar nu twijfel ik of mijn YT filmpje wel mag posten. Hier een trailer van de nieuwe Avatar serie: The Legend of Korra:

Het is een gevolg van The Airbender serie. De Avatar is een dame (17) genaamd Korra. Ze is in tegenstelling tot Aang erg onafhankelijk en rebels. Ook heeft ze al drie van de vier elementen onder de knie: Vuur, water en aarde. Lucht moet ze nog leren van het derde kind van Aang en Katara: Tenzin

De serie vind heeft een beetje een steampunk stijl en naast benders heb je ook een groep genaamd de zogenaamde equalisten, zij zijn tegen de kunst van bending.

Avatar de Last Airbender vond ik al erg leuk en dit vond ik ook erg goed tot nu toe. Korra heeft een erg leuk karakter Cool

EDIT: Episode 1:

Spoiler

Episode 2 is ook al gelekt (gaat goed!). Download link in description box.

[Youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RzEpGcH0qkU&context=C4a0a16bADvjVQa1PpcFO6KsXIyfePsAvu6IcMw5QvFsBBAH6Wb84=[/Youtube]
Laatst bewerkt: 25 maart 2012 14:52
offline Jerone
20 maart 2012 00:00 | #725518
Forum God
Dit is dus een Vervolg op die serie? Uitleg zou nice zijn. Ik vond de serie ook erg tof, ben benieuwd naar deze, al denk ik dat hij nog niet in de buurt zal komen van de eerste. Daar was die te awesome voor.
Laatst bewerkt: 20 maart 2012 00:03
offline PirateBunny
20 maart 2012 00:12 | #725520
Junior Member
Ik heb even een trailertje bij gezet.
offline Quint
20 maart 2012 00:39 | #725521
Ik ben Batman
Rutger en Johannes vinden dit vast tof.
offline Dry-Guy
20 maart 2012 13:42 | #725525
Routinier
Hier wacht ik al ongeveer een jaar op, jammer dat het was uitgesteld, zo een 2 weken geleden had ik mijn avatar aangepast voor de gelegenheid.

Ik zal ze niet via youtube kijken dat vind ik niet zo leuk, ik hoop wel dat Nickelodeon het (ook) in het engels gaat uitzenden.

De legende van Korra wordt donkerder dan de legende van Aang.
Ik kan niet wachten.
offline Gohma
20 maart 2012 14:01 | #725526
Emperor
Ja ik had dit laast nog gehoord van iemand.
eerlijk gezegt heb ik hier al wat op gewacht: Smile )
offline klaver
20 maart 2012 15:54 | #725531
Routinier
Daarnet de eerste aflevering bekeken. Ziet er goed uit! Smile
offline jochem
20 maart 2012 20:21 | #725544
Forum Hero
Wanneer komen de afleveringen dan op nickelodeon?
offline Masterswordish
21 maart 2012 12:22 | #725560
Forum Myth
Oeh, epische shit. Dit ga ik volgen!
offline Mink
23 maart 2012 10:01 | #725646
Forum Quint
O lieve god, dit lijkt me zo'n leuke serie. Ga ik sowieso volgen. Denk dat hij inderdaad niet beter kan dan de eerste serie. Wel vreemd dat er al zoveel steden zijn en hoge wolkenkrabbers terwijl er maar 'e'en generatie is overgeslagen. MAar ja, lijkt me echt bad ass.
offline PirateBunny
25 maart 2012 14:52 | #725711
Junior Member
Episode 2 is er ook al. Zie begin post.
offline Masterswordish
02 april 2012 15:38 | #725975
Forum Myth
Eerste 2 gezien, en het is weer geweldig. Dit is een blijvertje.
offline jochem
04 mei 2012 17:39 | #726891
Forum Hero
Is er al iets bekent van wanneer dit word uitgezonden op nickelodeon?
offline Markiewong
04 mei 2012 17:46 | #726892
Forum King
Is er al iets bekent van wanneer dit word uitgezonden op nickelodeon?

Hij wordt al uitgezonden Razz (Amerika)
offline jochem
04 mei 2012 17:55 | #726894
Forum Hero
Ik ben meer benieuwd wanneer het hier in nederland word uitgezonden.
offline Jerone
05 mei 2012 00:40 | #726921
Forum God
Heb net aflevering 4 gekeken. Iemand al ideeën over wie Amon (leider van de equalisten) kan zijn? Aang zelf? Een van Aang's kinderen (die beide zonder bending powers zijn geboren)? Of een heel nieuw personage?

Ik denk dat het té makkelijk en cliché is als het een van Aangs kinderen zou zijn, ik zou nog eerder denken dat het Aang zelf is, aangezien hij die skill had om bending powers weg te nemen. Ik snap dat hij dood moet zijn, anders kan Quorra er niet zijn, maar hij zou nog geen 80 jaar oud geweest zijn in de nieuwe serie Yummy , hoe is hij dan dood gegaan?

Waarschijnlijk is het gewoon een nieuw personage met wel een connectie.
Laatst bewerkt: 05 mei 2012 01:17
offline Dyon
05 mei 2012 11:57 | #726930
Camerajongetje (De enige échte)
Heb net aflevering 4 gekeken. Iemand al ideeën over wie Amon (leider van de equalisten) kan zijn? Aang zelf? Een van Aang's kinderen (die beide zonder bending powers zijn geboren)? Of een heel nieuw personage?

Ik denk dat het té makkelijk en cliché is als het een van Aangs kinderen zou zijn, ik zou nog eerder denken dat het Aang zelf is, aangezien hij die skill had om bending powers weg te nemen. Ik snap dat hij dood moet zijn, anders kan Quorra er niet zijn, maar hij zou nog geen 80 jaar oud geweest zijn in de nieuwe serie Yummy , hoe is hij dan dood gegaan?

Waarschijnlijk is het gewoon een nieuw personage met wel een connectie.

Het is Aang niet, maar wel een bekende van Aang, zoals je zag op het einde kreeg Korra Flashbacks uit Aang's leven. Dus Aang krijgen we nog te zien in de Spirit World. Ik denk verder dat het een connectie heeft met Zuko, hoewel ik dat niet zeker weet ofcourse. We zullen zien, we zullen zien.
offline Dry-Guy
05 mei 2012 16:04 | #726931
Routinier
Ik denk dat Among een verwant is van Ty Lee, misschien heeft azula wraak genomen op Ty Lee.
De equalists gebruiken haar manier van chi blocking, en Ty Lee had zich aangesloten bij de kyoshi warriors en de equalists hebben dunne lichamen.
speculeren is altijd leuk Smile ben dus heel erg benieuwd hoe het gaat aflopen.
vanavond deeltje 5 Yummy
offline Jerone
05 mei 2012 20:12 | #726940
Forum God
Ik denk dat Among een verwant is van Ty Lee, misschien heeft azula wraak genomen op Ty Lee.
De equalists gebruiken haar manier van chi blocking, en Ty Lee had zich aangesloten bij de kyoshi warriors en de equalists hebben dunne lichamen.
speculeren is altijd leuk Smile ben dus heel erg benieuwd hoe het gaat aflopen.
vanavond deeltje 5 Yummy

En Ty Lee was de enige die dat kon... Not Yummy , zij heeft het toch ook van iemand geleerd? Ik ben iig ook benieuwd naar flash-backs over hoe de originele serie verder is gegaan.
Laatst bewerkt: 05 mei 2012 20:12
offline Dyon
07 mei 2012 01:05 | #726976
'please tell us again the story about what happened to Zuko's mom?'

'well it all started' en toen werden we onderbroken :'-) Ik hoop dat dat echt het motief word in elke aflevering, zodat we elke keer bijna het verhaal te horen krijgen over wat er met Zuko's ma is gebeurt.. :-)
offline Elm
13 mei 2012 18:53 | #727253
Forum God
Ik ben t/m epje 6. Die van Aang vond ik nooit echt interessant, af en toe wat TV afleveringen maar dat waren op een of andere manier altijd dezelfde.

Legend of Korra is wel een stuk leuker, waarschijnlijk omdat het niet zo'n klein kind is als Aang
offline Dyon
13 mei 2012 20:29 | #727260
Ik ben er overigens achter wie Amon is. Namelijk de zoon van Aang, Bumi. Hij is een Non-Bender, maar zal misschien van zijn vader het Energy-Benden hebben geleerd.

Verder is deze serie een stuk volwassener, iets wat mij heel erg aanspreekt, vooral de Flashbacks die je nu af en toe te zien krijgt(Volwassen Toph, Sokka en Aang) Als ze het huidige verhaal nog meer gaan combineren met de gebeurtenissen die zich na de originele serie hebben afgespeelt, ben ik een hele trouwe fan geworden.
offline Elm
13 mei 2012 21:10 | #727261
Forum God
spoiler Crying
offline Jerone
13 mei 2012 22:37 | #727266
Forum God
Ik ben er overigens achter wie Amon is. Namelijk de zoon van Aang, Bumi. Hij is een Non-Bender, maar zal misschien van zijn vader het Energy-Benden hebben geleerd.

Verder is deze serie een stuk volwassener, iets wat mij heel erg aanspreekt, vooral de Flashbacks die je nu af en toe te zien krijgt(Volwassen Toph, Sokka en Aang) Als ze het huidige verhaal nog meer gaan combineren met de gebeurtenissen die zich na de originele serie hebben afgespeelt, ben ik een hele trouwe fan geworden.

Bumi kan zeker, maar is onwaarschijnlijk. Het is de allereerste en meest obvious personage om Amon te zijn. Het lijkt me sterk dat hij alle idealen van z'n vader overhoop gooit en om onverklaarbare reden evil wordt. Vergeet ook niet dat Amon zei: 'a firebender killed my parents'. De ouders van Bumi zijn niet door een firebender vermoord. Tevens is Bumi niet blank en Amon wel.
offline Mink
10 juni 2012 23:20 | #728507
Forum Quint
Wat een geweldige serie zeg. Geen idee wie amon is, denk zelf een onbelangrijk persoon die ee wel hebben gexien bij de eerstebserie. Heeft iemand een idee wanneer aflevering negen online komt en/of welke dag er aflevering online komt. Bijv elke woensdag ofzo. Zit nu alweer te snakken naar nieuwe afleveringen. Vond btw dir "bendwedstrijden" echt wel op db lijken. Met die toernaments. Zeer positief imo. Hoop ook dat het vaker terug zal komen. Ook hoop ik op meerdere boeken ipv 3. Geweldige serie so far. Zag in aflevering acht, pas op spoilers, dat die "mooiboy" bloedbend op avatar aang tijdens een rechtzaak. Ben al enorm benieuwd hoe dit verdervgaat! Devil