ForumN1ntendoMededelingen & Feedback ‹ 10 jaar lid

offline Jasper
07 juni 2012 12:46 | #728358
Forum God
Ik ben zelf pas over 2 maanden aan de beurt maar het viel me op dat het voor een aantal members onopgemerkt voorbij is gegaan! Daarom hier een minuutje stil staan bij het 10 jarig aanwezig zijn op gameqube.nl (en zelfs langer op gamecom/cubeview) wiids.nl en nu n1ntendo.nl.

Michiel heeft afgetrapt zo uit m'n hoofd en wat is er een mooier cadeau om uit te delen aan mij het moderatorschap! Biertje? Gefeliciteerd Michiel!

Ik zie dat ik al heel wat accounts heb versleten voordat de ultieme en huidige 'Jasper' aangemaakt werd. jasper]white circle
offline Joost
07 juni 2012 13:03 | #728360
Il Principe
Well said Jasper, well said...
offline Marcel
07 juni 2012 13:32 | #728361
Return of the King
Om te bedenken dat ik ooit hele avonden met Govert van Cubedomain en andere louche figuren spendeerde om sites als GameParty(vooral Cubeparty), GameQube etc. kapot te spammen en of te trollen. Ik heb geloof ik ooit nog eens hier het destijds nieuwe design van Wii-DS uitgelekt.

Na het kapen van de crew van Game-It en het oprichten van het zeer succesvolle Wii-Gamer(die helaas crashte, geen back-up van was en toen doodging) besloot ik toch maar om Wii-DS te joinen. Destijds zelfs een tikkeltje arrogant(want zo goed als nu was ik zeker nog niet), maar toch in samenwerking met Quint, Benjamin, Theun, Timo, Michiel, Rutger, Joost en nu Tristan en Daan een website opgebouwd met een goede reputatie op wereldniveau en volgens mij verreweg aan de top qua content wat gamesites van de benelux betreft.

Tien jaar geleden was ik met mijn 13 jaar meer een rom-piraat en troller dan een insider. Hilarious
offline Marco
07 juni 2012 14:32 | #728362
Forum King
Wel een beetje jammer dat ik niet op de lijst sta Mad

Ik mag dan misschien niet zo heel veel posten, maar ik ben toch zeker wel actief en bezoek elke dag de site en het forum Very Happy
offline Jasper
07 juni 2012 14:46 | #728363
Forum God
Ik zag je inderdaad en ken je ofcourse maar als ik iedereen met zo weinig posts toevoegde werd de lijst wat lang :p excuses link Very Happy

Wat ik ook vergat: de samenwerking met die 2hands shop van wings_of_gold! En mijn persoonlijk 5 minutes of fame:

jurjenkampverrader2
jurjenkampverrader
Laatst bewerkt: 07 juni 2012 14:47
offline Quint
07 juni 2012 15:01 | #728364
Ik ben Batman
Hah, ik heb Jurjen nog eens 'geconfronteerd' met dat topic een paar jaar geleden. Ik kan me zijn reactie alleen niet meer herinneren...volgens mij iets in de trend van 'boeiend'.
offline Marcel
07 juni 2012 16:05 | #728367
Return of the King
Jurjen is inderdaad een apart mannetje(ik verwacht nu een column: dagboek van een apart mannetje).

Ik ben hem iets van 2 of 3 x tegen het lijf gelopen bij events, maar er komt nooit zo heel veel uit als je met hem spreekt. Bijvoorbeeld dat verhaal dat hij met Quint een game speelde en toen opschreef dat het samen met Steven was(Kirby's Epic yarn?) en zo zijn er de afgelopen jaren wel meer van dit soort kleine voorbeelden te bedenken. Het antwoord van Jurjen is dan ook 90% van de tijd: "boeiend".
offline Quint
07 juni 2012 16:10 | #728368
Ik ben Batman
Dat had ik hem ook nog eens gevraagd, maar volgens mij had hij de demo na de speelsessie met mij nog een keer met Steven gespeeld. Althans, dat zei hij.

Maar ik heb niets tegen Jurjen verder hoor. Het is toch de echte Nintendo-veteraan van Nederland.
offline Johannes
07 juni 2012 17:09 | #728377
Forum Myth
Zat toevallig gisteren te kijken wanneer mijn aanmelddatum was. Februari 2003, maar met een andere - inmiddels - verloren account. Mooie dingen voorbij zien komen hier en ook steentje aan bijdragen met anderhalf jaartje actief nieuws en reviews posten. Ook aardig wat events met Quint afgelopen en tot slot blijft de CubeZone pr0n immer episch!
offline Arno
08 juni 2012 19:50 | #728433
Forum Junk
Nog 2 jaar en ik mag me ook in het rijte scharen, gekkenhuis ^ Smile

Correctie: 1 jaar Surprised
Laatst bewerkt: 08 juni 2012 19:51
online Jerone
08 juni 2012 21:48 | #728444
Forum God
Ik ben pas op de helft Furious .
offline Bas
08 juni 2012 22:43 | #728448
Slash
Wtf is er dan met mijn profiel gebeurd? Ik zit er zeker korter dan Jerone, maar toch staat ie op 25 januari 2005 Weird
offline Marcel
08 juni 2012 23:09 | #728449
Return of the King
Wtf is er dan met mijn profiel gebeurd? Ik zit er zeker korter dan Jerone, maar toch staat ie op 25 januari 2005 Weird

Ik kan me iets herinneren met Rutger die de database liet crashen waardoor er veel misging.
online Jerone
08 juni 2012 23:39 | #728450
Forum God
Bij mij staat ook 'lid sinds 2009', terwijl ik al PM's heb uit 2007, dus geen idee wanneer ik lid ben geworden Yummy .
offline Captain-Retardo
09 juni 2012 10:15 | #728456
Forum God
HAHA, best lachwekkend dat Jurjen Halo 2 toen der tijd de GOTY vond. Halo 2 is het slechtste deel uit de reeks. Multyplayer maakte alleen een hoop goed.

Ik weet niet wanneer ik aan de beurt ben voor mijn 10 jarig lidmaatschap. Volgens mij duurt het nog wel een tijdje. 10 jaar geleden was ik eigenlijk alleen actief op Gamesen.

Edit: 21 juni 2004. Ik was overigens wel nog lid van Cubezone 10 jaar geleden. Cubezone was toch die site van Oli-4 ?

LOL ik weet nog wel dat ik Oli-4 een keer tegenkwam in Futurezone R'dam en toen zei ik dat op het forum. Hij voegde me gelijk toe op msn, waarom weet ik ook niet. Hij had mij daarna ook gelijk van msn gegooid Hilarious
Laatst bewerkt: 09 juni 2012 10:18
offline Zmaster
09 juni 2012 10:49 | #728459
Knight
Jammer dat mijn oude account is verwijderd en ik niet kan kijken wanneer ik me heb aangemeld. Ik denk dat ik op 8 jaar ofzo zit. Het beste topic ooit hier was die onthulling over F-S, wat een spannende tijden Hahaha Hahaha Hahaha
offline Joost
09 juni 2012 11:01 | #728460
Il Principe
Jammer dat mijn oude account is verwijderd en ik niet kan kijken wanneer ik me heb aangemeld. Ik denk dat ik op 8 jaar ofzo zit. Het beste topic ooit hier was die onthulling over F-S, wat een spannende tijden Hahaha Hahaha Hahaha

Eens. Zat in een uurtje ook al aan de 100 comments ofzo. Die shit was echt epic. Smile

@CR
Volgens je profiel zit je hier sinds '04.
offline Hyrule_Hero
09 juni 2012 11:04 | #728461
Forum King
Bij mij staat 2007 maar ik kan me nog goed herinneren dat ik tijdens de onthulling van de Wii geregelt op deze site kwam. Ah, en ik zat als 10 jarig jongetje al op cubezone(ben inmiddels 17). Veel mensen zullen mij niet meer herinneren hier, maar ik heb hier een geweldige tijd gehad en zal dat nooit vergeten! Ik mis het soms wel, de game industrie is echt zó verandert.
offline Pikachu
09 juni 2012 11:38 | #728463
Forum Hero
:' )
offline Captain-Retardo
09 juni 2012 11:55 | #728465
Forum God

Eens. Zat in een uurtje ook al aan de 100 comments ofzo. Die shit was echt epic. Smile

Was F-S die BBkelly of ben ik in de war met iets anders ? Die gast heeft serieus 3 of 4 jaar net gedaan of het een meisje was op verschillende sites Hilarious
offline Jasper
09 juni 2012 12:36 | #728466
Forum God
En sjans dat ie kreeg Clown
offline Quint
12 juni 2012 16:21 | #728547
Ik ben Batman
Dat heb ik niet eens meegemaakt volgens mij Surprised !
offline Michiel
13 juni 2012 00:02 | #728582
The Eye in the Sky
Pfoeh, alweer bijna 11 jaar geleden! Surprised En dan te bedenken dat ik al lang voor het 'nieuwe' forum lid was van GameQube. Ik herinner me nog iets van een prijsvraag van Excitebike 64. Toen had je GameQube en Gamecubers.net, dat hele CubeZone bestond nog niet.

Heeft toch wel een groot deel van m'n jeugd ingekleurd. Eerst moderator, dat stelde toen nog echt iets voor Yummy , daarna crew geworden van GQ, vervolgens M-Gaming opgericht en daar toch een aardig succes van gemaakt, de nieuwe versie van MG in elkaar gedraaid, opgeheven, GameQube een tijdje geleid en nu als een lone wolf hier nog steeds rond hangend. Smoking

Ik herinner me nog de Xbox party bij Marco en Terry thuis, de filmpjes van Jasper en Rick fietsend door Losser in Mario- en Link-pak, de vele tochtjes richting Nintendo, het massale E3-posten en speculeren, de mIRC chat, het dream-team van M-Gaming (Hans, Joost, Niels, Lennart, Neo, Arnold, Tim, Kaiber, Tom, Mick, Mike, Robin enz.), de crew-meetings, het befaamde Console Wars board. Crying

Het leukste is misschien nog wel wat de site na al die jaren nog steeds bestaat.

Oh en Jasper, mod met een gouden randje voor jou. Maar welk van je tientallen accounts mag het worden?
offline OniRyo
16 juni 2012 15:58 | #728700
Emperor
HAHA, best lachwekkend dat Jurjen Halo 2 toen der tijd de GOTY vond. Halo 2 is het slechtste deel uit de reeks. Multyplayer maakte alleen een hoop goed.

Ik weet niet wanneer ik aan de beurt ben voor mijn 10 jarig lidmaatschap. Volgens mij duurt het nog wel een tijdje. 10 jaar geleden was ik eigenlijk alleen actief op Gamesen.

Edit: 21 juni 2004. Ik was overigens wel nog lid van Cubezone 10 jaar geleden. Cubezone was toch die site van Oli-4 ?

LOL ik weet nog wel dat ik Oli-4 een keer tegenkwam in Futurezone R'dam en toen zei ik dat op het forum. Hij voegde me gelijk toe op msn, waarom weet ik ook niet. Hij had mij daarna ook gelijk van msn gegooid Hilarious

Pfft, Halo 2 was in die tijd eigenlijk anders wel enorm verslavend, misschien dat het einde van Halo 2 minder was, maar de multiplayer was anders wel enorm goed en enorm verslavend als ik mijn statistics weer bekijk heb ik ook zo'n 20k kills gemaakt in Halo 2: http://www.bungie.net/stats/playerstatshalo2.aspx?player=OniRyo(maar kijk trouwens niet veel naar de kill/death ratio want ik heb voor de plezier enorm veel lopen glitchen in custom matches.

Ik zie nu net dat ik bijna 9 jaar lid ben. Clown
Laatst bewerkt: 16 juni 2012 16:03
offline Captain-Retardo
17 juni 2012 14:55 | #728733
Forum God

Pfft, Halo 2 was in die tijd eigenlijk anders wel enorm verslavend, misschien dat het einde van Halo 2 minder was, maar de multiplayer was anders wel enorm goed en enorm verslavend als ik mijn statistics weer bekijk heb ik ook zo'n 20k kills gemaakt in Halo 2: http://www.bungie.net/stats/playerstatshalo2.aspx?player=OniRyo(maar kijk trouwens niet veel naar de kill/death ratio want ik heb voor de plezier enorm veel lopen glitchen in custom matches.

Ik zie nu net dat ik bijna 9 jaar lid ben. Clown

Singleplayer is de slechtste in de gehele Halo reeks. Wat Halo zo goed maakt zijn de grootschalige gevechten, en die waren er nauwelijks in deel 2. MS liet nog tijden de E3 doodleuk een level zien waarbij je allemaal dingen zag die de uiteindelijke versie niet haalden, dat level zag er leuker uit dan de gehele game.

Gelukkig maakte Halo 3 en alle Halo's daarop een hoop goed in de singleplayer.