ForumAlgemeenOff-topic ‹ [N]Gamer opvang-topic

offline wessel7
09 november 2013 16:50 | #755621
Forum King
Gepost door Bombergirl op 09 november 2013 16:47 | #755620
Gepost door wessel7 op 07 november 2013 16:10 | #755477
Gepost door Bombergirl op 07 november 2013 15:58 | #755473
Misschien wat laat, maar ach. Ik kwam terug van school, typte Ngamer.nl in en wat kreeg ik? Een soort error, ik probeerde alles maar die error bleef komen. Toen ik op mijn 3ds ging hoorde ik van andere mensen ook dat ze er niet opkomen, en na vele brieven van al die leden was het wel duidelijk. Ngamer bestond niet meer, gelukkig konden we hier terecht. (en op elitenintendo, waar minstens de helft van Ngamer is) Ik heb toch een stuk of 60 vrienden op mijn 3ds van Ngamer, en heb daar uiteraard duizenden nieuwe mensen leren kennen, waar ik toch een goede band mee had. Helaas is van die ''vriendengroep'', (naja zo zou ik het niet willen noemen..) alleen nog MarioMan hier te vinden. (Andreas3ds, daviddeboer, en Tymek waren opzich ook nog wel een goede vriend) Ik weet nog goed dat we met z'n allen een brief aan de makers van SpeedX 3D wilde schrijven in het engels met dat er een echte game van moest komen. Die brief klopte helemaal niet, want we konden nauwelijks engels. En we wilden het ook nog naar Nintendo sturen, terwijl het van andere makers is. Helaas kan ik de leuke PM's, posts en mensen van het forum niet meer terughalen of bekijken. Ze konden ons toch wel een beetje voorbereiden? Sommige zijn meteen gestopt met de gamesites, andere zijn hier en op eilte terecht gekomen. Leden zoals Rolando, en (op Ngamer hete ze -'Myself) niet echt bepaald actief hier. Andere heb ik gewoon nooit meer gezien, niet op 3DS en ook niet op andere fora. Denial

Je bent mij vergeten... Crying
En Ngamer is al lang uit de lucht hoor Mad

Ik weet dat het allang uit de lucht is, maar toch.

Jij was toch niet van Ngamer, wessel7? Heb je daar igg nooit gezien. Denial

Alfredo, ja dat dacht ik wel. Heb daar zeker de eerste 40 van mijn 3ds vrienden aan te danken.

Ik zat wel op Ngamer hoor! Via daar heb ik jou ook toegevoegd op mijn 3DS!
offline Bombergirl
09 november 2013 16:58 | #755623
Routinier
Gepost door wessel7 op 09 november 2013 16:50 | #755621
Gepost door Bombergirl op 09 november 2013 16:47 | #755620
Gepost door wessel7 op 07 november 2013 16:10 | #755477
Misschien wat laat, maar ach. Ik kwam terug van school, typte Ngamer.nl in en wat kreeg ik? Een soort error, ik probeerde alles maar die error bleef komen. Toen ik op mijn 3ds ging hoorde ik van andere mensen ook dat ze er niet opkomen, en na vele brieven van al die leden was het wel duidelijk. Ngamer bestond niet meer, gelukkig konden we hier terecht. (en op elitenintendo, waar minstens de helft van Ngamer is) Ik heb toch een stuk of 60 vrienden op mijn 3ds van Ngamer, en heb daar uiteraard duizenden nieuwe mensen leren kennen, waar ik toch een goede band mee had. Helaas is van die ''vriendengroep'', (naja zo zou ik het niet willen noemen..) alleen nog MarioMan hier te vinden. (Andreas3ds, daviddeboer, en Tymek waren opzich ook nog wel een goede vriend) Ik weet nog goed dat we met z'n allen een brief aan de makers van SpeedX 3D wilde schrijven in het engels met dat er een echte game van moest komen. Die brief klopte helemaal niet, want we konden nauwelijks engels. En we wilden het ook nog naar Nintendo sturen, terwijl het van andere makers is. Helaas kan ik de leuke PM's, posts en mensen van het forum niet meer terughalen of bekijken. Ze konden ons toch wel een beetje voorbereiden? Sommige zijn meteen gestopt met de gamesites, andere zijn hier en op eilte terecht gekomen. Leden zoals Rolando, en (op Ngamer hete ze -'Myself) niet echt bepaald actief hier. Andere heb ik gewoon nooit meer gezien, niet op 3DS en ook niet op andere fora. Denial

Je bent mij vergeten... Crying
En Ngamer is al lang uit de lucht hoor Mad

Ik weet dat het allang uit de lucht is, maar toch.

Jij was toch niet van Ngamer, wessel7? Heb je daar igg nooit gezien. Denial

Alfredo, ja dat dacht ik wel. Heb daar zeker de eerste 40 van mijn 3ds vrienden aan te danken.

Ik zat wel op Ngamer hoor! Via daar heb ik jou ook toegevoegd op mijn 3DS!

Was maar een grapje, hoor! Wink
Natuurlijk ken ik jou nog van Ngamer, je hebt daar volgens mij ook aan een paar toernoois meegedaan? Naja, ik herken waarschijnlijk iedereen nog wel van Ngamer.
offline @llOfJ@s
11 november 2013 19:48 | #755887
Knight

Boven je staat er nog een. (alla mé Wink

Gepost door @llOfJ@s op 06 november 2013 07:27 | #755357
Ik zat vroeger ook op de NGamer. Mijn naam was daar Dirby. Heb in verband met mijn YouTube account m'n naam geweizicht. Dus ik ben (voor degene die me nog kennen) weer terug.

offline Belleystar
20 december 2013 22:27 | #759561
Junior Member
Ik ben belleystar van het [N]Gamer forum
offline nNanob
18 juni 2018 14:50 | #827753
Cool Newbie
Ay, het oude [N]Gamer-forum, dat het alweer bijna vijf jaar geleden is dat het uit de lucht ging...
Op [N]Gamer was ik een actief forumlid onder de naam GamerJohn, sinds die tijd is n1 mijn primaire nintendo-nieuwssite geweest, maar ik heb hier nooit een account aangemaakt. Maar alles veranderde toen ik vorige week een reactie wou plaatsen onder een nieuwsbericht, dus nu heb ik hier een account en zal ik er maar het beste van maken.
online Mink
25 juni 2018 15:37 | #827835
Darkman
Welkom Smile .
offline HylianEmiel
25 juni 2018 18:06 | #827837
Talent
Is het alweer 5 jaar geleden? Wow. Surprised

Gepost door HylianEmiel op 01 september 2013 02:13 | #751127
Ik ben ook van [N]Gamer trouwens. Ik ben HylianEmiel maar was niet echt actief op het forum, maar ik probeer hier wel actief te worden. Razz

Mislukt, Mieltje. Hahaha
Laatst bewerkt: 25 juni 2018 18:08
offline FalconPawnch
25 juni 2018 22:05 | #827839
Forum Legend
Gepost door nNanob op 18 juni 2018 14:50 | #827753
Ay, het oude [N]Gamer-forum, dat het alweer bijna vijf jaar geleden is dat het uit de lucht ging...
Op [N]Gamer was ik een actief forumlid onder de naam GamerJohn, sinds die tijd is n1 mijn primaire nintendo-nieuwssite geweest, maar ik heb hier nooit een account aangemaakt. Maar alles veranderde toen ik vorige week een reactie wou plaatsen onder een nieuwsbericht, dus nu heb ik hier een account en zal ik er maar het beste van maken.

Precies, kijken is meedoen! =D
offline raceneus
27 juni 2018 20:11 | #827869
Knight
Ah. Ik ben ook op ngamer actief geweest, sinds 2011.

Ik zag in dit topic dat 'Maarten707' ook actief is geweest in het mushroom kingdom forum.
Daar is het voor mij ook begonnen.
Zijn er meer mensen daar actief geweest?