ForumGamesGames algemeen ‹ Laatste Aankoop

offline Willem
03 juni 2003 16:41 | #88900
Forum God
Enter The Matrix.. Btw Pikmin heeft 'm nu ook gekocht Worship

Ik ga binnenkort Rogue Leader (star wars) ruilen tegen iets van mij. Dus die race game heb ik er binnenkort ook bij Smile
offline Bartel.
03 juni 2003 17:49 | #88922
Forum Legend
Oorspronkelijk gepost door Willem
Ik ga binnenkort Rogue Leader (star wars) ruilen tegen iets van mij. Dus die race game heb ik er binnenkort ook bij Smile

Hoezo race game???? Hahaha
offline Gjto
03 juni 2003 18:18 | #88933
Forum Hero
Oorspronkelijk gepost door Bart L.

Hoezo race game???? Hahaha

Whahaha.. Slime opmerking Willem.. je weet er veel vanaf Wink Biertje?
offline Mr Blonde
03 juni 2003 18:20 | #88934
Emperor
Rogue leader is ook een race game, alleen het race-element is niet zo goed uit de verf gekomen... Razz

Maarre ontopic :

Shinobi : Shadow Dancer
Shinobi III : The revenge of shinobi

Beide MD games, jeugdsentiment Smile

offline Gebruiker 1481
03 juni 2003 18:39 | #88937
Cool Newbie
Ik heb sinds vorige week me gamecube en daar heb ik zelda en NBA Street Vol. 2 bij gekocht..dus jullie hebben er weer een nieuwe freak bij 8o
offline Pikmin
03 juni 2003 18:51 | #88947
Forum King
Willem weet ook niets van het spel af. Ik wed dat ie nieteens weet dat het van star wars is Razz .

wat ook wel grappig was was dat hij nog een topic opende en nog wou ruilen terwijl mr. fox rogue leader al op had gestuurt. LMAO

*klik*
offline Bartel.
03 juni 2003 19:03 | #88957
Forum Legend
Oorspronkelijk gepost door Pikmin
Willem weet ook niets van het spel af. Ik wed dat ie nieteens weet dat het van star wars is Razz .

wat ook wel grappig was was dat hij nog een topic opende en nog wou ruilen terwijl mr. fox rogue leader al op had gestuurt. LMAO

*klik*

Nu gaan we niet willem afzeiken he Furious

*Grinnik LMAO

Mijn laatste aankoop is trouwens een lekkere Kit Kat Chunky Razz
offline Pikmin
03 juni 2003 19:06 | #88961
Forum King

*klik*

*Grinnik LMAO

ow kun je dat soort dingen ook posten? Als dat zo is kan wesley zo bovenaan komen in de ledenlijst LMAO
offline Kaiber
03 juni 2003 19:22 | #88966
Forum Legend

*klik*

*Grinnik LMAO

ow kun je dat soort dingen ook posten? Als dat zo is kan wesley zo bovenaan komen in de ledenlijst LMAO

Kom op zeg, ik word er een beetje moe van dat iedereen elkaar in de zeik loopt te nemen... Weird
Je kan dat soort opmerkingen toch ook gewoon voor je houden?
offline Hans
03 juni 2003 19:28 | #88970
Gruber
Oorspronkelijk gepost door Khyber
Kom op zeg, ik word er een beetje moe van dat iedereen elkaar in de zeik loopt te nemen... Weird

Ja mee eens.. Jullie zeiken altijd op elkaar Weird .

NIW.. mijn laatste aankoop is al weer een tijd geleden; Zelda.

Op mijn verjaardag krijg ik een GBA SP, dus zal ik daar denk ik ook nog wel een budgettitel voor halen..
offline Gjto
03 juni 2003 19:49 | #88981
Forum Hero

*klik*

Hoe is dat afgelopen?? Razz
offline Kuyperkid
03 juni 2003 19:52 | #88983
Forum Hero
laatste aankoop NBA Street vol. 2 uit US of A Worship
offline Willem
03 juni 2003 20:07 | #88994
Forum God
Oorspronkelijk gepost door hansvl88
Oorspronkelijk gepost door Khyber

Ja mee eens.. Jullie zeiken altijd op elkaar Weird .

NIW.. mijn laatste aankoop is al weer een tijd geleden; Zelda.

Op mijn verjaardag krijg ik een GBA SP, dus zal ik daar denk ik ook nog wel een budgettitel voor halen..

Ik hou 't altijd voor me hoor!!!

Ehm ik ben van plan te sparen voor Metroid Prime. Zoud at 't nog waard zijn? Of zou ik proberen mijn snes daarvoor te ruilen en te sparen voor F-Zero of Double Dash :eyes:
offline Pikmin
04 juni 2003 00:49 | #89126
Forum King
Oorspronkelijk gepost door Gjto

*klik*

Hoe is dat afgelopen?? Razz

een boze vos die klaagde bij willem met msn. Razz
offline Sixpac
04 juni 2003 01:21 | #89131
Senior Member
Ik heb deze maand een financiële meevaller van 250 euro. Nu zit ik er toch over na te denken om ook maar een X-doos erbij te halen Very Happy
offline Moeswa
04 juni 2003 05:55 | #89141
Talent
Enter the Matrix (XBOX) en XBOX live
offline Willem
04 juni 2003 08:36 | #89142
Forum God
'T verbaasd mij dat velen toch EnterTheMatrix kopen ondanks 't ge-afkraak en de slechte revieuws.

Ik liet me iig daar niet door de weg sluiten.. en kocht 'm gwoon. Maar ik d8 dat jullie (diegenen die 't ook hebbn gekocht) Dat wel zouden doen (zelfs Pikmin heeft 'm 8o Biertje? )
offline Sniper.nl
04 juni 2003 09:22 | #89150
Forum Hero
Mijn nieuwste aanwinst is het spel Ravenshield (PC)
offline Gjto
04 juni 2003 09:57 | #89162
Forum Hero
'T verbaasd mij dat velen toch EnterTheMatrix kopen ondanks 't ge-afkraak en de slechte revieuws.

Ik liet me iig daar niet door de weg sluiten.. en kocht 'm gwoon. Maar ik d8 dat jullie (diegenen die 't ook hebbn gekocht) Dat wel zouden doen (zelfs Pikmin heeft 'm 8o Biertje? )

Waarom zouden wij een bagger game kopen?? :r
offline BXC_JaN_Nl
04 juni 2003 12:52 | #89175
Routinier
me laatste aankoop? pfff, de laatste game is zelda, maar ik heb midtown maddnes 3 geordered, dus eigelijk is die de laatste...
offline Sixpac
04 juni 2003 18:58 | #89278
Senior Member
Ik ga denk ik een Xbox kopen, weet iemand toevallig nog waar er een goede aanbieding is??
offline Timo
04 juni 2003 19:15 | #89286
Forum Quint
Furious heb me GBA SP'tje besteld 2 weken geleden bij de fnac(belgische electronicazaak) en nu zeggen ze me dat ze nog steeds niet binnen zijn, mooi is dat Devil

to the point, m'n laatste aankoop is een snickers(king-size Worship )
offline Jwizzman
04 juni 2003 19:37 | #89296
Knight
mijn laatste aankoop was de gamecube Preview disk en ik moet zeggen soul calibur 2 en viewtiful joe roeleren zwaar!, de andere demo's die erop staan zijn ook wel komisch.
offline Timo
04 juni 2003 19:55 | #89299
Forum Quint
Oorspronkelijk gepost door Jwizzman
mijn laatste aankoop was de gamecube Preview disk en ik moet zeggen soul calibur 2 en viewtiful joe roeleren zwaar!, de andere demo's die erop staan zijn ook wel komisch.

waar kan je die krijgen, is hij gratis? ik heb wel een preview DVD in de winkels gezien, maar jheb geen DVDspeler Crying
offline Bazzie
04 juni 2003 20:35 | #89315
Forum Legend
Mijn laatste aankoop is een Xbox met DOA3!