ForumNintendoWii U ‹ Devil's Third

Wat vinden jullie van deze game tot nu toe?

Verplichte aanschaf (13%)

SpijkerJasper, Hyrule-Warrior

Even in de gaten houden (50%)

Michiel V., Zachary, Benjamin, Proda44 , Gohma, Jeroen K., Duncan, Monokuma

Geen interesse (38%)

Ricardo, jochem, Mink, MarioKarter, N.Frufo, j0shiiee

Totaal aantal stemmen: 16
offline SpijkerJasper
13 juli 2014 19:05 | #769845
Paladin
Gameplay

Devil's Third is een first-person shooter/hack & slash spel ontworpen door Tomonobu Itagaki's Valhalla Game Studios en komt exclusief naar de Wii U. Het first-person gebeuren wordt afgewisseld met third-person Melee en Parkour gameplay. Naast dat bevat Devil's Third ook online multiplayer met een level editor.

Het verhaal:

Het verhaal draait om het Kessler syndrome. Dit syndroom gaat over het laten rondvliegen van oude satellieten in de ruimte waardoor uiteindelijk geen ruimte overblijft voor nieuwe satellieten. In Devil's Third zijn alle satallieten vernietigd waardoor de aarde een grote chaos is geworden. Wat jou rol in de game wordt is nog niet duidelijk.

Screenshots:

spdhdu

1xynna

33urjty

sq43gk

34pg7k6

Videos:

Mijn mening tot dusver:

Wat ik met name in de Nintendo Treehouse video zag, beviel me zeer goed moet ik zeggen! De eerste officiële trailer was al vet en toen dacht ik: "hack & slash game met n kale tattoo gast, dikke guns, Japanse invloeden, Metal muziek...even in de gaten houden. Later zag ik dus de Treehouse video waarin ook de multiplayer mode werd getoond. Vet, vet en nog eens vet! Dat er van deze game nog geen topic is gemaakt op dit forum...onbegrijpelijk! Razz Het leek wel of men elementen van Call of Duty, Battlefield en Far Cry in één game stopte gecombineerd met excentrieke humor, veel (bloederig) geweld en een macho held die zo naast Duke Nukem en Serious Sam kan zitten! Erg jammer dat Project CARS uitgesteld is naar 2015. Maar met Smash Bros, Bayonetta 2, Hyrule Warriors en deze game maak ik me geen zorgen.

offline Nathan
13 juli 2014 19:46 | #769846
Legende in opleiding
Ik ben ook zeer positief over deze game. Hoewel ik nooit zo op grafische kwaliteit let, vind ik die deze keer nog wel iets wat de ontwikkelaars beter maar kunnen verbeteren. Neem de bovenste afbeelding uit de openingspost als voorbeeld.
"hack & slash game met n kale tattoo gast, dikke guns, Japanse invloeden, Metal muziek...

Ik ben zeer benieuwd hoe ze het verhaal gaan inrichten, maar de basis (zie quote) is veelbelovend. Ik denk dat ik deze game wel ga kopen. Hij komt pas in 2015 uit, dus hebben de ontwikkelaars nog wel even tijd om de zwakke plekken van dit spel (op te sporen en) te verbeteren.
offline SpijkerJasper
14 juli 2014 13:23 | #769863
Paladin
Gepost door Nathan op 13 juli 2014 19:46 | #769846
Ik ben ook zeer positief over deze game. Hoewel ik nooit zo op grafische kwaliteit let, vind ik die deze keer nog wel iets wat de ontwikkelaars beter maar kunnen verbeteren.

Klopt, het spel mag van mij ook nog wel ietwat opgeknapt worden.

Hij komt pas in 2015 uit, dus hebben de ontwikkelaars nog wel even tijd om de zwakke plekken van dit spel (op te sporen en) te verbeteren.

Hier op n1ntendo en Wikipedia staat 2014 als release.

Any way, ik zie hier dat er al twee mensen bij voorbaat geen interesse hebben in een game die ondanks zijn grafische tekortkomingen (tot nu toe) wel heel veel te bieden heeft qua gameplay, humor, bloed en geweld. Zelfs m'n broer die gek is op COD, had niet verwacht dat 'n game van dit type übehaubt exclusief naar de Wii U kwam. Is 't misschien omdat mensen liever Nintendo-only games willen spelen en bijvoorbeeld shooters hier niet thuis horen. Vreemd, ik heb me anders zeer goed vermaakt met games als GoldenEye en Turok...en dan druk ik het nog zacht uit. Wat betreft de graphics van Devil's Third: Hyrule Warriors ziet er ook niet heel indrukwekkend uit. Verre van dat! Maar ergens weet ik zeker dat die zelfde mensen niet op "geen interesse" hadden geklikt in 't geval van HW Razz

Laatst bewerkt: 14 juli 2014 13:25
offline Ricardo
14 juli 2014 13:43 | #769864
Forum King
Maar ergens weet ik zeker dat die zelfde mensen niet op "geen interesse" hadden geklikt in 't geval van HW Razz

Klopt, ik heb over het algemeen gewoon geen interesse in shooters en bij mij is het dus zeker niet om grafische kwaliteit te doen, want ik heb, zoals jij al zei, inderdaad wel interesse in HW. Wink
offline offensive
14 juli 2014 14:48 | #769865
Forum Hero
Dit was voor mij persoonlijk Nintendo's beste game van de E3. Het ziet eruit als een hardcore game maar wel met een grote fun factor, grafisch nog ondermaats maar daar kan nog wat aan gedaan worden. Ben blij dat Nintendo dit soort titels: Bayonetta 2 en Devils Third exclusief naar de Wii U brengt. Zo krijgen we voor mij een ideaal aanbod aan games op de Wii U.

1. de Zelda's, Mario,s enz
2. nieuw ip, Splatoon, Toad's Treasure Tracker
3. exclusieve games als Bayonetta 2, Devils Third (iets meer van dit soort games graag)

en als dan Third Party ook nog games naar de Wii U brengen, lijkt me helemaal ideaal dus de AC, Tomb Raiders, Resident Evil nog even binnen halen Nintendo ;-)
offline Nathan
14 juli 2014 18:51 | #769892
Legende in opleiding
Gepost door SpijkerJasper op 14 juli 2014 13:23 | #769863
Gepost door Nathan op 13 juli 2014 19:46 | #769846
Hij komt pas in 2015 uit, dus hebben de ontwikkelaars nog wel even tijd om de zwakke plekken van dit spel (op te sporen en) te verbeteren.

Hier op n1ntendo en Wikipedia staat 2014 als release.

Any way, ik zie hier dat er al twee mensen bij voorbaat geen interesse hebben in een game die ondanks zijn grafische tekortkomingen (tot nu toe) wel heel veel te bieden heeft qua gameplay, humor, bloed en geweld. Zelfs m'n broer die gek is op COD, had niet verwacht dat 'n game van dit type übehaubt exclusief naar de Wii U kwam. Is 't misschien omdat mensen liever Nintendo-only games willen spelen en bijvoorbeeld shooters hier niet thuis horen. Vreemd, ik heb me anders zeer goed vermaakt met games als GoldenEye en Turok...en dan druk ik het nog zacht uit. Wat betreft de graphics van Devil's Third: Hyrule Warriors ziet er ook niet heel indrukwekkend uit. Verre van dat! Maar ergens weet ik zeker dat die zelfde mensen niet op "geen interesse" hadden geklikt in 't geval van HW Razz

2014 ja. Ik dacht 2015 maar het zou idd dit jaar nog moeten uitkomen. Over Hyrule Warriors moet gezegd worden dat de graphics een flinke oppepper hebben gehad sinds de eerste trailer. Ik verwacht dat datzelfde met Devil's Third gaat gebeuren, al hoeft dat niet: Tomonobu Itagaki is immers de producer/director/oid en de Ninja Gaiden-serie staat nou niet bekend om zijn mooie beelden. Maar ik heb er nog steeds het volste vertrouwen in.

Gepost door offensive op 14 juli 2014 14:48 | #769865
Dit was voor mij persoonlijk Nintendo's beste game van de E3. Het ziet eruit als een hardcore game maar wel met een grote fun factor, grafisch nog ondermaats maar daar kan nog wat aan gedaan worden. Ben blij dat Nintendo dit soort titels: Bayonetta 2 en Devils Third exclusief naar de Wii U brengt. Zo krijgen we voor mij een ideaal aanbod aan games op de Wii U.

1. de Zelda's, Mario,s enz
2. nieuw ip, Splatoon, Toad's Treasure Tracker
3. exclusieve games als Bayonetta 2, Devils Third (iets meer van dit soort games graag)

en als dan Third Party ook nog games naar de Wii U brengen, lijkt me helemaal ideaal dus de AC, Tomb Raiders, Resident Evil nog even binnen halen Nintendo ;-)

Ik vond het erg jammer dat Anarchy Reigns van Platinum Games en SEGA in januari 2013 niet naar de Wii U kwam. Dat Assassin's Creed: Unity niet op de planning staat voor de Wii U, Project CARS is uitgesteld naar 2015 en we nog steeds geen releasedatum van Watch_Dogs hebben, baart me echt zorgen. Hopelijk krijgt de Wii U de rest van dit jaar een flinke verkoopboost dankzij het stel leuke first-/second-party titels, waardoor Ubisoft (en evt. Activision en EA) terugkomen. We kunnen wel stoer zeggen dat Nintendo de third-party niet nodig heeft, maar het vergroot het assortiment van de Wii U wel en als mensen twijfelen tussen een Wii U en een PS4/Xbox One zullen de third-party titels zeker de doorslag geven.
Laatst bewerkt: 14 juli 2014 18:58
offline SpijkerJasper
19 juli 2014 12:34 | #770088
Paladin
Sowieso al 'n slecht teken dat er hier twee mensen bij voorbaat op "geen interesse" klikken en op mij na niemand open staat voor deze game in de poll (wel in het forum, mind you Smile ). Dat het meer wordt dan de standaard shooter moge al duidelijk zijn in de tweede trailer van deze game. En sterker nog, de eerste trailer liet eerder geloven dat het hier om een hack & slash game ging in plaats van een hybride.

Wat ik nu zie is een combinatie van games als Call of Duty (multiplayer), Far Cry (stijl van de level editor), Ninja Gaiden (bloederige hack & slash actie) met een macho held in de hoofdrol (Duke Nukem, Cortez, Serious Sam...) en de nodige (lees: ietwat excentrieke) humor. En dat EXCLUSIEF voor de Wii U!

Een console waarvan nog steeds mensen roepen dat er te weinig games voor verschijnen en veel third-party titels de Wii U nog negeren. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die deze game bij voorbaat afkeuren puur omdat het geen Nintendo game is of zoals Hyrule Warriors Nintendo personages bevat. Ik was altijd gewend dat er meer diversiteit te vinden was op 'n Nintendo systeem.

We kochten een NES voor Mario, Zelda en Metroid...maar ondertussen hoorden klassiekers als Ninja Gaiden, Castlevania, Mega Man en Gradius ook gewoon bij de bunch. En die hadden geen Link of Mario als hoofdrolspeler of gastoptreden. Wie speelden er naast Mario 64, Ocarina en MK64 nou geen GoldenEye, Snowboard Kids, Turok en Perfect Dark? Moeten we op de Wii U dan maar gewoon tevreden zijn met "pure" Nintendo spellen? Veel plezier met wachten Razz

Nog even over HW: Deze game is verre van bijzonder en lijkt veel ééntoniger dan Devil's Third. Ik kijk dan ook niet zozeer naar het genre (vind bijna alles wel tof om te spelen) maar naar de kwaliteit, de mogelijkheden en de uitstraling van de game. Als ik HW en DT naast elkaar zet is voor mij de keuze snel gemaakt. Al zetten ze James Bond of Indiana Jones in een Dynasty Warriors game, dat zegt voor mij gewoon nog niks.
Laatst bewerkt: 19 juli 2014 18:49
offline Zachary
20 juli 2014 22:08 | #770123
Routinier
Na het zien van het Nintendo Treehouse filmpje, is mijn mening helemaal veranderd. Dit spel is GENIUS! Als je alleen de trailer ziet is het een beetje meh, maar na het zien van alles, ben ik heelblij met dit spel. Exclusive? Nog beter! Alleen nog de graphics wat opschroeven, maar daar hebben ze genoeg tijd voor.
offline Proda44
21 juli 2014 12:17 | #770129
Senior Member
Het lijkt me wel een leuk spel maar alleen bij gebrek aan beter, ik hou gewoon niet zo van shooters.
offline Nathan
21 juli 2014 12:37 | #770130
Legende in opleiding
Het leuke aan Devil's Third vind ik juist dat het geen typische shooter is. Je kunt ook met andere wapens vechten. Volgens mij is de game meer gericht op actie dan op shooting.
offline SpijkerJasper
23 juli 2014 14:52 | #770157
Paladin
Gepost door Nathan op 21 juli 2014 12:37 | #770130
Het leuke aan Devil's Third vind ik juist dat het geen typische shooter is. Je kunt ook met andere wapens vechten. Volgens mij is de game meer gericht op actie dan op shooting.

Dit Smile
offline Mink
25 juli 2014 12:53 | #770253
Darkman
Gepost door Nathan op 21 juli 2014 12:37 | #770130

Ga dan Fallout 3 spelen, dat is pas een goed spel. Dit lijkt me 3x niets.
offline Nathan
25 juli 2014 13:14 | #770255
Legende in opleiding
De kans dat Devil's Third niet zo goed is als Fallout 3 is groot. Maar dat komt vooral omdat Fallout 3 zo'n goed spel is. Zoals ik zal eerder zei, zijn vooral de graphics het probleem. Verder hebben we nog te weinig gameplay van Devil's Third gezien. Ik wil niet zeggen dat dit een instant buy voor mij is, maar ik hou deze game wel in de gaten. Pas als er meer informatie, trailers en gameplay-video's zijn vrijgegeven, ga ik zeggen dat ik deze game 3x niks vind of juist dat ik deze game supervet vind.
offline Mink
25 juli 2014 14:04 | #770257
Darkman
Dat kan, ik doe het na het zien van één trailer. De overdreven stijl, onrealistische gebeurtenissen en de slechte graphics zijn voor mij een teken/tekenen dat dit spel het niet gaat worden.
offline SpijkerJasper
27 juli 2014 14:37 | #770359
Paladin
Gepost door Mink op 25 juli 2014 14:04 | #770257
Dat kan, ik doe het na het zien van één trailer. De overdreven stijl, onrealistische gebeurtenissen en de slechte graphics zijn voor mij een teken/tekenen dat dit spel het niet gaat worden.

Aan de graphics zou gewerkt worden heb ik vernomen. De overdreven stijl en onrealistische gebeurtenissen is 'n kwestie van smaak, en geen teken dat de game per definitie slecht is. Madworld, Killer 7 en No More Heroes verkochten ook minder dan grote "jongens" zoals GTA, Halo en Ninja Gaiden. Maar daarom zijn 't nog wel vette, stijlvolle en controversiële games waar je net zo goed van kan houden.

Hyrule Warriors en Bayonetta 2 zijn nou ook niet bepaald subtiel en realistisch. Ergens is 't toch gewoon tof dat de Wii U EXCLUSIEF een game als Devil's Third krijgt. Een console waarvan iedereen zegt dat er te weinig games voor komen. En ondertussen zijn we wel weer veel te kritisch als Nintendo fans zijnde...

Persoonlijk heb ik wel interesse in DT omdat de game zichzelf niet té serieus neemt maar wel harde actie bevat. COD is gewoon niet mijn ding. Shooters mogen van mij fantasierijk zijn met sci-fi of horror elementen. Beetje over-the-top zogezegd! Net als Duke Nukem 3D, Serious Sam en Timesplitters.
Laatst bewerkt: 27 juli 2014 14:40
offline Mangamusicfan
19 augustus 2014 14:51 | #771158
Emperor
Ben zeer benieuwd naar deze game kan niet wachten.
Vond het een van de beste games op de e3
offline SpijkerJasper
06 september 2015 00:05 | #791609
Paladin
Inmiddels is het spel al 'n poosje uit en ik dacht, er zullen ongetwijfeld wat mensen zijn die DT hebben gekocht en hier hun mening geven. Blijkt dus dat de laatste post geplaatst was in augustus...maar dan een jaar er voor Razz Ik heb de review uiteraard wel gelezen en weet ook dat het spel over 't algemeen matig scoort op websites maar betere scores krijgt van de gamers. Het enige wat ik nu nog steeds niet weet (en ook niet uit de review van N1ntendo kon opmaken) is hoe de map-editor in elkaar steekt die we kregen te zien in eerdere trailers.
offline Duncan
06 september 2015 00:40 | #791611
Forum Legend
Bij dit soort games heb ik echt schijt aan reviews, want hij lijkt mij stiekem best tof. Het is natuurlijk niet zo tijdloos en vermakelijk als een Time Splitters, maar ik vind een no brain shooter met wat hack & slash elementen wel leuk op zo'n tijd. Ik had er persoonlijk wel iets meer van verwacht van Devil's Third, juist vanwege het feit dat de director verantwoordelijk was voor Ninja Gaiden Black, wat ik één van de beste action games ooit vind.
offline SpijkerJasper
08 september 2015 00:07 | #791724
Paladin
Gepost door Duncan op 06 september 2015 00:40 | #791611
Bij dit soort games heb ik echt schijt aan reviews, want hij lijkt mij stiekem best tof. Het is natuurlijk niet zo tijdloos en vermakelijk als een Time Splitters, maar ik vind een no brain shooter met wat hack & slash elementen wel leuk op zo'n tijd. Ik had er persoonlijk wel iets meer van verwacht van Devil's Third, juist vanwege het feit dat de director verantwoordelijk was voor Ninja Gaiden Black, wat ik één van de beste action games ooit vind.

Kun je me vertellen wat de map-editor inhoud in DT, Duncan Smile
offline Duncan
08 september 2015 21:03 | #791768
Forum Legend
Ik heb echt geen flauw idee over die map editor, want ik ben daar eerlijk gezegd niet zo geïnteresseerd in. Razz

Ik ben meer van het spelen dan het knutselen als het om shooters gaat.
Laatst bewerkt: 08 september 2015 21:03
offline SpijkerJasper
09 september 2015 12:53 | #791798
Paladin
Gepost door Duncan op 08 september 2015 21:03 | #791768
Ik heb echt geen flauw idee over die map editor, want ik ben daar eerlijk gezegd niet zo geïnteresseerd in. Razz

Maar de editor zit wel in het spel? Want ik heb hier niks over gelezen in de review op N1ntendo.

offline N.Frufo
09 september 2015 23:42 | #791833
Emperor
Gepost door Duncan op 08 september 2015 21:03 | #791768

Wat bedoel je Duncan?

Ja ik kan dit spellen niet ik heb Tomb Raider en Uncharted maar dat ricten kan ik niet.
Het is kwaliteit.

offline Hyrule-Warrior
12 september 2015 12:53 | #792037
Emperor
Guardian optie is gestart. '' Volkomen verslaafd aan dit spel '' Smile

offline MichaelNight
29 december 2016 11:59 | #811953
Paladin
De service van DT is vandaag officieel gesloten Crying Crying Crying Crying
Ik heb dit spel met veel plezier gespeeld. Ik had drie nicks,

TheFlash
Face
Flame

R.I.P. Devil's Third (F)
offline MichaelNight
16 juli 2017 21:42 | #821208
Paladin
GEEF DT EEN KANS!!!
Hopelijk wordt dit spel geport naar Switch.