ForumGamesOverige platformen ‹ Hatred (PC) - Mass-Murder Shooter

offline Quint
17 oktober 2014 09:58 | #774403
Ik ben Batman
Recentelijk aangekondigd door de Poolse ontwikkelaar Destructive Creations, nu al ontzettend controversieel: Hatred voor de PC, een game die in het tweede kwartaal van 2015 uit moet komen. Het verhaal? Je bent een met haat bezaaide kerel die net als highschool-shooters wraak wil nemen op de mensheid door ze allemaal je graf mee in te nemen. Dit doe je door willekeurige burgers op straat af te slachten en kapot te knallen. Luguber? Acceptabel? Bizar? Share your thoughts.

De trailer:

De makers over de game:

"These days, when a lot of games are heading to be polite, colorful, politically correct and trying to be some kind of higher art, rather than just an entertainment – we wanted to create something against trends. Something different, something that could give the player a pure, gaming pleasure. Here comes our game, which takes no prisoners and makes no excuses. We say ‘yes, it is a game about killing people’ and the only reason of the antagonist doing that sick stuff is his deep-rooted hatred. Player has to ask himself what can push any human being to mass-murder."
offline Marcel
17 oktober 2014 12:26 | #774415
Return of the King
vette shit, doet me denken aan Postal en Hotline Miami.
offline jochem
17 oktober 2014 12:39 | #774416
Forum Hero
Ziet er zeker vet uit! Net ff opgezocht, dit is hun eerste game, ben benieuwd wat ze nog meer kunnen.
offline Goomba_Killer
17 oktober 2014 16:15 | #774430
Talent
Ik vind dit toch wel heftig hoor... Nou ben ik niet zo'n huilie om geweld in games. Maar ik vind dit gewoon echt zinloos geweld. Nou weet ik dat het gewoon een stel polygonen zijn maar dit herinnert mij teveel aan al die schietpartijen in bijvoorbeeld Alphen aan de Rijn en op scholen.
offline Hyrule-Warrior
03 mei 2015 02:10 | #783474
Emperor
Ziet er realistische uit +1
Hatred - "Human Shields" is een mix van BloodBorn en Diablo in één

Laatst bewerkt: 03 mei 2015 02:12