Berserk is afgelopen
HotD is afgelopen
Blue Exorcist is afgelopen
Attack on Titan volgend seizoen waarschijnlijk 2016
Noragami afgelopen
Akame Ga Kill afgelopen
Kenshin afgelopen
Berserk is afgelopen
HotD is afgelopen
Attack on Titan volgend seizoen waarschijnlijk 2016
Noragami afgelopen
Akame Ga Kill afgelopen
Kenshin afgelopen
Bererk kan nog niet afgelopen zijn. Er moet nog een 4e deel komen
Hoe kom je daarbij? De Golden Arc trilogie is afgelopen en de anime serie was al 15+ jaar afgelopen. Er zijn alleen wat kleine geruchten over een nieuwe film maar daar blijft het dan ook bij.
Hoe kom je daarbij? De Golden Arc trilogie is afgelopen en de anime serie was al 15+ jaar afgelopen. Er zijn alleen wat kleine geruchten over een nieuwe film maar daar blijft het dan ook bij.
Akame ga kill is misschien qua anime afgelopen, maar aangezien het einde maar gefabriceerd is aangezien de manga er nog niet is zou er best nog wel eens een OVA serie aan kunnen komen. Maar we'll see.
Sowieso mag Akame ga Kill!: ZERO van mij ook wel een anime krijgen
Spoiler
⇓⇑
Akame ga Kill!: Zero is een seinen-manga (origineel is shounen) en vertelt het verhaal van voor de anime, dat nog duisterder is. Het is eigenlijk een uitgebreide versie van hoe Akame en Kurome in het leger van de Empire zijn terechtgekomen.
Die Nintendo 3DS-game is alleen verschenen in Japan, maar heeft twee weken in de Japanse software top 20 gestaan, vlak na de game daar zijn release had.
Die Nintendo 3DS-game is alleen verschenen in Japan, maar heeft twee weken in de Japanse software top 20 gestaan, vlak na de game daar zijn release had.
Berserk is afgelopen
HotD is afgelopen
Attack on Titan volgend seizoen waarschijnlijk 2016 Noragami afgelopen
Akame Ga Kill afgelopen
Kenshin afgelopen
Hopelijk komt het ook in Europa uit.
@ Duncan
Ja ik ook
Anime games zijn 9 van de 10 keer bagger, waarom zou je dat in godsnaam willen spelen ? Beetje hetzelfde als dat je zegt dat je niet kan wachten op de nieuwe Turtles games.
Hopelijk komt het ook in Europa uit.
@ Duncan
Ja ik ook
Anime games zijn 9 van de 10 keer bagger, waarom zou je dat in godsnaam willen spelen ? Beetje hetzelfde als dat je zegt dat je niet kan wachten op de nieuwe Turtles games.
In het algemeen zijn anime games inderdaad bagger ja. Maar net zoals film games zijn er gelukkig ook uitzonderingen.
Ik ben wel benieuwd naar Arslan Senki x Musou. Het heeft de gameplay van de Musou-serie (Dynasty Warriors) en het verhaal en personages van Arslan Senki. Ik denk dat dit een goede mix is, de anime kennende.