ForumNintendoNintendo retro ‹ flash cards

offline rubens
08 juli 2015 01:39 | #788144
Newbie
Hallo

Ik heb een klein probleempje. Ik heb een G.B.A. ,een flash card en een flash card linker.
Maar nu heeft die linker een parralel port (ofz) ik probeerder via een paralel port naar com naar usb dat was namelijk de enigste manier qua kabels die ik had om dat te doen maar pc herkent aleen de usb naar com kabeltje of er nou wat aan zit of niet maar het programmatje (XtremeLink) ziet geen linker ik een vm met xp aan gemaakt zelfde programma ziet hem ook niet ik een oude pc afgestoft met een paralel port heb ik mijn usb hdd aangehangen waar live win 7 ultimate op draait en die zag ook aleen de usb naar com ik heb ook het programma als administrator opgestart werkt ook niet op mijn laptop staat win 7 ultimate

Spoiler

alvast bedankt voor de hulp en het lezen

-Ruben
offline wessel7
08 juli 2015 08:36 | #788145
Forum King
Duidelijk de regels niet gelezen:
Ook het bespreken van het directe gebruik van omgebouwde zaken in de vorm van homebrew, flashcards, chips of andere vormen is verboden
offline Elm
08 juli 2015 09:35 | #788146
Forum God
Na 10 keer lezen heb ik eruit kunnen halen dat je kabel simpelweg niet werkt. Of kapot of dat ding werkt niet met Windows 7. (Dat was er nog niet toen de GBA uitkwam)
offline Benjamin
08 juli 2015 22:27 | #788172
Forum Legend
Dit is inderdaad niet toegestaan. Slotje.