ForumAlgemeenActualiteiten & Sport ‹ Bae of pigs

offline baelzebub
23 september 2015 21:03 | #792709
Talent
Zoals jullie misschien al wel weten staat het er niet goed voor met de reputatie van de leider van de Conservatives en huidige Premier van Groot-Brittannië David Cameron. Tijdens een ontgroeningsritueel zou hij discutabele handelingen met een dood varken hebben verricht.
Of het waar is of niet is momenteel niet geheel duidelijk, het tegendeel is in ieder geval nog niet beweerd door de Brit.

Dus, wat denken jullie, is de carrière van deze politicus voorbij? Kunnen andere wereldleiders hem nog serieus nemen. En belangrijker, wat is de beste woordgrap over het debacle? Swine/11, Hameron, Snoutrage?

7e0
offline Paul H.
23 september 2015 21:11 | #792711
Gaan met die banaan!
Dit kan mij dus echt geen bal interesseren. (Bijna) ieder mens heeft wel eens domme dingen gedaan onder invloed van verdovende middelen. Als je buurman dit gedaan had was je het morgen al weer vergeten.

Noem mij maar een tin foil hatter; maar dit soort dingen nemen de focus weg van de échte problemen in de wereld. Thanks, media.

Edit: en waarschijnlijk niet eens de waarheid. In mijn optiek bezit een roddel maar 1% waarheid; de rest is verzonnen om het allemaal sensationeler te maken.
Laatst bewerkt: 23 september 2015 21:14
offline Volleybaas
23 september 2015 22:00 | #792715
N1 Smash Bros. Champion 2018
96517-whoa-I-almost-gave-a-fuck-gif-Fh5K
offline baelzebub
23 september 2015 22:06 | #792716
Talent
Social Media kunnen toch niks doen tegen échte problemen, een hoop geschreeuw en grote woorden. Van mij mogen ze compleet los gaan op dit soort onzin. De 'echte' media zijn overigens ook maar een informatie-biedend medium (en doen dat ook nog eens slecht mijns inziens). Wat in de lijn van de waan van de dag ligt (lees: kijkcijfers/leescijfers scoort) kan over bericht worden, of dat altijd hetzelfde is als waar de echte problemen zijn is maar de vraag.
En mijn buurman heeft wel minder idiote dingen gedaan die hem tot de dag van vandaag achtervolgen. Gelukkig kan je er vanuit gaan dat dit bericht wel over een week of twee weer is vergeten, zo gaat dat met nieuws, het wordt oud en dan boeit het niemand meer.
offline Marcel
23 september 2015 22:37 | #792718
Return of the King
Opvallender is dat Charlie Brooker een soortgelijk scenario had uitgeschreven voor een TV show. Dat brengt de vraag naar boven, wist Charlie Brooker hier al eerder vanaf en wat weet Charlie Brooker nog meer?

Is Dave een Lizard?