ForumN1ntendoLedenartikelen ‹ De gevolgen van Nintendo als men thirdparty gaat.

offline niemand
22 maart 2016 16:35 | #800336
Emperor
Hoe kan je nou weten of games niche zijn als ze zo ontoegankelijk zijn voor het grote publiek? Stel je voor dat Five Nights at Freddy's alleen op de Wii U of Vita verschenen zou zijn, en dan ook nog Youtube restricties zou hebben. Zou iemand dan doorhebben dat er een grote markt voor is?
offline ThanosReXXX
24 maart 2016 02:41 | #800446
Forum Hero
Gepost door niemand op 22 maart 2016 16:35 | #800336
Hoe kan je nou weten of games niche zijn als ze zo ontoegankelijk zijn voor het grote publiek? Stel je voor dat Five Nights at Freddy's alleen op de Wii U of Vita verschenen zou zijn, en dan ook nog Youtube restricties zou hebben. Zou iemand dan doorhebben dat er een grote markt voor is?

Ik herhaal:
de games zijn niche, en dat is al meerdere malen aangetoond en nota bene ook in een artikel dat hier op N1 geplaatst is en dat ik dus ook in mijn eerdere reactie om die reden vermeld heb.

en
...Dit artikel bevestigt dit al, want de meeste van Nintendo's titels worden gezien als niche, en aangezien andere soorten games meer populair zijn, zal het hooguit een kleine stijging in verkopen betekenen per titel, maar absoluut niet de gigantische verkopen die sommige "Nintendo moet third party gaan" voorstanders in gedachten hebben, dat is flauwekul en nergens op gebaseerd.

Kwestie van deductieve redenering: gewoon even wat feiten en gegevens erbij pakken en dan de lijntjes met elkaar verbinden... Wink
Laatst bewerkt: 24 maart 2016 02:41