Ok, inzetten weer jongensch. Deze AvdM staat in het teken van de liefde, omdat de 14e natuurlijk weer Valentijnsdag is. Fleur je avatar eens op met een paar rozen of een leuk Nintendo koppel. Of deel je passie/liefde op een andere manier. Je kunt inzetten tot 15 februari!
Ik doe mee! Als je mijn avatar bekijkt, zie je mijn twee lievelingspersonages uit de Fire Emblem-reeks: Lethe en Ranulf. Ranulf is de tacticus van de Laguz Alliance. Lethe en haar tweelingzusje Lyre hebben een oogje op hem. Ze mogen de liefde bevechten met hun tanden en klauwen! En zoals je weet, zijn deze personages kat-Laguz: een mensensoort die de vorm van een kat kunnen aannemen.
Salem als enige deelnemer: dat wil ik niet laten gebeuren!
Gepost door Dylan R. op 15 februari 2016 21:16 | #799401
Ik doe mee! Als je mijn avatar bekijkt, zie je mijn twee lievelingspersonages uit de Fire Emblem-reeks: Lethe en Ranulf. Ranulf is de tacticus van de Laguz Alliance. Lethe en haar tweelingzusje Lyre hebben een oogje op hem. Ze mogen de liefde bevechten met hun tanden en klauwen! En zoals je weet, zijn deze personages kat-Laguz: een mensensoort die de vorm van een kat kunnen aannemen.
Gepost door Duncan op 15 februari 2016 21:18 | #799402
Gepost door Dylan R. op 15 februari 2016 21:16 | #799401
Vergeet het thema niet bellyboy!
Denk jij dat ik obesitas of anorexia heb? Er is niets mis met mijn buik (belly)! Internetdokters zijn niet betrouwbaar!
Ranulf en Lethe (diegenen die op de foto staan) zijn zo'n beetje verliefd. Ik hou me dus aan het thema, volgens mij.
Avatar is zelfgemaakt. Ik vond Pit wel iconisch voor Cupido. Met een hartje aan het eind van zijn pijl is hij compleet. Om het nog wat voller te laten lijken heb ik een hartvormige kader er omheen gemaakt. Alleen jammer dat ik hem in HD gemaakt heb en het er nu zo pixelig uitziet..