ForumGamesOverige platformen ‹ Until Dawn (Playstation 4)

offline N.Frufo
01 juli 2016 13:28 | #805461
Emperor
Gisteren zat ik op een stoel en er kwam een karma kacht vrij het meisje had een tatoo met het woord butterfly en ik dacht oeps. En ja er gebeurde iets ik kreeg een tosti met ham erbij.
En daarna kreeg ik sorry en ik zei dat is geen probleem.

En het was geen avond.

until-dawn-ps4
offline banjokazooie
07 juli 2016 18:25 | #805777
Forum Junk
Waar is deze post voor nodig het kan 1 in een Playstation 4 topic. Of maak een goed Until Dawn topic. Heb je tegenwoordig te veel tijd dat je allemaal en overal topics over gaat openen.
offline Paul
07 juli 2016 18:35 | #805778
Gaan met die banaan!
Dit is welgeteld de eerste keer dat ik je post niet begrijp lid N.Frufo. hebben die woorden betrekking op het spel of zocht je gewoon naar wat onzin als een verhaaltje? Verklaar u nader of er zal een slotje volgen! Happy
offline Jerone
07 juli 2016 18:51 | #805779
Forum God
Je raps worden diepzinniger Frufo.
offline Volleybaas
07 juli 2016 19:45 | #805783
N1 Smash Bros. Champion 2018
Gepost door N.Frufo op 01 juli 2016 13:28 | #805461
Gisteren zat ik op een stoel en er kwam een karma kacht vrij het meisje had een tatoo met het woord butterfly en ik dacht oeps. En ja er gebeurde iets ik kreeg een tosti met ham erbij.
En daarna kreeg ik sorry en ik zei dat is geen probleem.

En het was geen avond.

until-dawn-ps4

serieus... what?
offline N.Frufo
09 juli 2016 00:37 | #805832
Emperor
Gepost door banjokazooie op 07 juli 2016 18:25 | #805777
Waar is deze post voor nodig het kan 1 in een Playstation 4 topic. Of maak een goed Until Dawn topic. Heb je tegenwoordig te veel tijd dat je allemaal en overal topics over gaat openen.

banjokazooie, Ja dat playstation 4 topic was niet duidelijk en dacht dat zal over de playstation 4 console gaan.

Dat laatste vind ik niet echt aardig ventje. Ik heb het erg zwaar en ik ben blij dat ik deel kan hebben via N1ntendo

Ik vind het dat Indies en games veel liefde mogen hebben dat Indies games is een tijd terug.

Ja ik zie het dat het verhaal niet duidelijk kwam dus mijn excuses maar het spel gaat over vlinders en dan gebeurt er iets. Dat in het eethuis was dus echt gebeurd ik bracht het de totsi terug naar de bali. En typisch ja met die tattoo over die butterfly. Ik moest denken aan het spel.

Jerone, ik kan niet rappen en zingen ik kan alleen ontwerpen.
offline banjokazooie
09 juli 2016 18:22 | #805871
Forum Junk
banjokazooie, Ja dat playstation 4 topic was niet duidelijk en dacht dat zal over de playstation 4 console gaan.

Dat laatste vind ik niet echt aardig ventje. Ik heb het erg zwaar en ik ben blij dat ik deel kan hebben via N1ntendo

Ja ik vind het ook niet erg dat je een until Dawn topic opent ik hou van die game. Maar doe dat dan met een normale opening post. En niet met een mislukte rap.

offline Duncan
10 juli 2016 00:44 | #805876
Forum Legend
Ik begrijp Lid Frufo wel. Helemaal met je eens jongen! Worship
offline banjokazooie
10 juli 2016 09:48 | #805885
Forum Junk
Gepost door Duncan op 10 juli 2016 00:44 | #805876

Is hij een soort van beste vriend van jou? Zijn openingspost slaat nergens op. En daardoor gaat het niet over de game maar over andere dingen. Als je een topic over een game maakt moet het daar ook over gaan.
offline Duncan
10 juli 2016 19:16 | #805919
Forum Legend
Gepost door banjokazooie op 10 juli 2016 09:48 | #805885
Gepost door Duncan op 10 juli 2016 00:44 | #805876

Is hij een soort van beste vriend van jou? Zijn openingspost slaat nergens op. En daardoor gaat het niet over de game maar over andere dingen. Als je een topic over een game maakt moet het daar ook over gaan.

Ja, we zijn goede vrienden. Ben je soms jaloers op onze vriendschap? Als je minder doet alsof je zand in je vagina hebt, kun jij ook hier vrienden maken.

Ik vind zijn openingspost geweldig. Hij zegt zo veel met zo weinig worden. Worship
offline banjokazooie
10 juli 2016 20:02 | #805925
Forum Junk
Ja, we zijn goede vrienden. Ben je soms jaloers op onze vriendschap? Als je minder doet alsof je zand in je vagina hebt, kun jij ook hier vrienden maken.

Ik vind zijn openingspost geweldig. Hij zegt zo veel met zo weinig worden

Ik heb voldoende vrienden haha ben ook niet op zoek naar nieuwe vrienden.

En wat een geweldige openingspost zeg een heel gare mislukte rap die nergens over gaat. Dus als jij die geweldig vind maak ik mij ernstige zorgen over jou
offline N.Frufo
12 juli 2016 19:16 | #806010
Emperor
Ja wat fijn Duncan het is fijn dit te lezen. Ja banjookazooie wat je zoals men zaait zo zal men oogsten jij deed vervelend nu dat ik slecht rap met een scheldwoord krijg je een vervelend woord terug.

banjokazooie mooi dat je Until Dawn een cool spel vind en ik ben het met je eens!
Ik ben eens het was niet duidelijk uitgelegd als ik een verhaal tel kan ik niet altijd van A naar B iets vertelllen uitleggen

En ik zie het Playstation 4 topic.

offline Duncan
12 juli 2016 21:55 | #806016
Forum Legend
Gepost door banjokazooie op 10 juli 2016 20:02 | #805925

Ik vind zijn openingspost geweldig. Hij zegt zo veel met zo weinig worden

Ik heb voldoende vrienden haha ben ook niet op zoek naar nieuwe vrienden.

En wat een geweldige openingspost zeg een heel gare mislukte rap die nergens over gaat. Dus als jij die geweldig vind maak ik mij ernstige zorgen over jou

Zijn tekst was niet eens bedoeld als rap... Het is hoogstaande filosofisch vakmanschap van Lid Frufo, zoals ik jaren van hem ben gewend.

Ik maak mij meer zorgen over mensen zoals jij die onnodig zorgen maken over andere mensen!
offline banjokazooie
13 juli 2016 17:38 | #806037
Forum Junk
Als je dit hoogstaande filosofisch vakmanschap noemt dan maak ik mij ernstige zorgen over jou haha. En dat maakte ik al aangezien je in het voetbaltopic Pelle een wereldspits noemde en nu dit. Gaat niet goed met je Duncan.
offline N.Frufo
13 juli 2016 22:53 | #806041
Emperor
Haha ik vind het lief van Duncan. Ik praat gewoon denk ik of niet filosofisch bedoelt. En jij hebt weer een ander mening.
Dat is jou goed recht.

banjokazooie wist je dat er een nieuwe Until Dawn komt? Deze is voor de playstation Vr je weet wel de eerste met bril.

http://nl.ign.com/until-dawn-rush-of-blood/90068/preview/until-dawn-rush-of-blood-hands-on-preview
offline banjokazooie
14 juli 2016 12:40 | #806054
Forum Junk
Haha ik vind het lief van Duncan. Ik praat gewoon denk ik of niet filosofisch bedoelt. En jij hebt weer een ander mening.
Dat is jou goed recht.

Maar bij heel veel van jou teksten denk ik je bent dronken. En ja dat weet ik is meer een spinoff. En niet een echt vervolg die is niet in maak helaas zei de ontwikkelaar.
offline N.Frufo
21 juli 2016 15:07 | #806182
Emperor
Oke ik drink geen alcohol heel soms een wijntje en dan sta ik op en dan draai ik al.
Hoe zou ik het kunnen verbeteren?

Ik doe mijn best en wil mij aanpassen.

Ja de eerste games zijn echt probeersels zoals Avatar een van de eerste 3D films.
Nu word het beter.
offline Mink
03 augustus 2016 13:33 | #806507
Darkman
Jij hoeft je echt niet aan te passen lid N.Frufo. Lid "BanjoKazooie" krijgt al jaren commentaar van de community dat ie genuanceerder moet spreken en beter Nederlands moet proberen te typen. Dat vertikt de meneer in kwestie en toch probeert hij jou te verbeteren. Niets van aantrekken. Very Happy
Laatst bewerkt: 03 augustus 2016 13:34
offline banjokazooie
03 augustus 2016 16:16 | #806521
Forum Junk
Gepost door Mink op 03 augustus 2016 13:33 | #806507
Jij hoeft je echt niet aan te passen lid N.Frufo. Lid "BanjoKazooie" krijgt al jaren commentaar van de community dat ie genuanceerder moet spreken en beter Nederlands moet proberen te typen. Dat vertikt de meneer in kwestie en toch probeert hij jou te verbeteren. Niets van aantrekken. Very Happy

Mink valt mij zwaar van je tegen. Ik val hem ook niet aan om wie die is. Maar hij had ook een mooie Until Dawn openingspost kunnen maken. In plaats van een vage rap gedicht of wat het ook moge zijn wat hij nu gemaakt heeft.

En beter Nederlands schrijven dat probeer ik. En genuanceerdere spreken ken nog wel een paar leden die daar niet echt een ster in zijn.
offline Duncan
03 augustus 2016 16:17 | #806522
Forum Legend
Gepost door N.Frufo op 21 juli 2016 15:07 | #806182
Oke ik drink geen alcohol heel soms een wijntje en dan sta ik op en dan draai ik al.
Hoe zou ik het kunnen verbeteren?

Ik doe mijn best en wil mij aanpassen.

Ja de eerste games zijn echt probeersels zoals Avatar een van de eerste 3D films.
Nu word het beter.

Inderdaad Lid Frufo, trek je niets van aan! Wij bekritiseren Banjokazooie ook niet, omdat hij graag 1,5 liter flessen azijn drinkt (waarom reageert hij anders soms zo zuur? ) . Wink

Een wijntje op zijn tijd is best lekker. Ik ben de laatste tijd een fan van die La Tulipe van de Albert Heijn.

On-topic:
Is deze game een beetje vergelijkbaar met Heavy Rain? Ik vond die game echt niets.
offline Captain-Retardo
04 augustus 2016 00:09 | #806536
Forum God
Als je van horrorfilms houdt is dit wel een aanrader. Zie het als een Heavy Rain maar dan met de verschrikkelijk saaie dingen er uit geknipt. Geen douchescenes die nergens over gaan, maar domme tieners uit de gemiddelde slasher met als verschil dat jij de keuzes maakt.

Hele toffe ervaring maar na een keer uitspelen direct op marktplaats gezet. Niet bepaald een spel wat ik ooit zal herspelen.
offline banjokazooie
04 augustus 2016 00:59 | #806539
Forum Junk
Heb hem 2 keer uitgespeeld. Door andere keuzes bleef er op eentje na iedereen in leven. Terwijl ik in mijn eerste run alleen die meid in leven had die je in de laatste cutscene ziet.

Maar een zeer toffe game mijn nummer 2 van vorig jaar vond alleen The rise of the Tomb raider beter als we het laatste uurtje niet meerekenen
offline Mink
04 augustus 2016 12:03 | #806549
Darkman
Ik vond dit stiekem echt een soapgame. Niet echt interessant en vond het nou ook geen horror. Af en toe een saaie jumpscare, maar that's it.
offline banjokazooie
04 augustus 2016 15:16 | #806561
Forum Junk
Ik vond het juist een zeer toffe onaangename verrassing. En ik hoop ook op deel 2 al schijnt er buiten die VR game niet echt een vervolg aan te komen helaas.