ForumGamesGames algemeen ‹ Seasons! Eigen ontwikkelde game! Beta give-away

offline Mink
19 juni 2017 11:23 | #820505
Darkman
Ik vind het wel een tof spelletje, ook al zou ik het persoonlijk nooit kopen. Ik heb wel enkele "kritiekpuntjes", doe der mee wat je goed acht!

• Het gene wat ik echt mis, is een highscore. Zodra je het level gehaald hebt moet je eigenlijk punten krijgen voor de tijd die je over hebt en daarmee ontstaat dan je grand total. Dit zorgt voor een grotere replay-waarde, nu had ik echt nul interesse om gehaalde levels wederom te doen.

• Het spel mocht wel wat sneller op gang komen, misschien al sneller vernieuwingen toevoegen? Ik zou twee levels met dezelfde tactiek aanhouden en dan het derde level een nieuw mechanisme introduceren.

Verder genoeg kleine puntjes, maar dat is vooral een kwestie van smaak. Ik vond het tof om te spelen en ik kan dan ook niet anders zeggen dan; chapeau! Voor een spel dat je grotendeels alleen hebt gemaakt en waar je drie jaar mee bezig bent geweest, ziet het er allemaal echt wel tof uit. Hopelijk heb je hier iets aan Biertje?
offline Volleybaas
19 juni 2017 12:05 | #820506
Forum Hero
Dankjewel Mink!
Vraagje, heb je wel endless mode geprobeerd? Daar zitten highscores (online) in. In principe heb ik de challenges ook niet gemaakt voor replay, daar is endless mode voor.
Ik ga zeker wat doen met de feedback.
offline Mink
20 juni 2017 11:19 | #820536
Darkman
Gepost door Volleybaas op 19 juni 2017 12:05 | #820506
Dankjewel Mink!
Vraagje, heb je wel endless mode geprobeerd? Daar zitten highscores (online) in. In principe heb ik de challenges ook niet gemaakt voor replay, daar is endless mode voor.
Ik ga zeker wat doen met de feedback.

O dat wist ik niet, had het wel al vrijgespeeld maar had eerlijk gezegd niet de moeite genomen het te proberen Yummy . Dat is dan wel tof, hoewel ik juist ook zou willen zien met hoeveel zetten andere mensen hun levels hebben gehaald. Zat ik onder of boven het gemiddelde? Dat soort dingen vind ik altijd tof om te weten en zorgen ervoor dat ik tenminste onder het gemiddelde wil scoren (en dus vaker een level speel).

Verder zijn er ook een heleboel dingen die goed gingen, don't get me wrong. Maar vond de opbouwende feedback belangrijker om te geven. Het is stiekem best verslavend en begin er ook steeds beter in te worden. Pas had ik voor het eerst een level niet gehaald, ik zou het tof vinden als je dan niet terug naar de main-world wordt gestuurd maar direct een rematch / retry knop had.