ForumN1ntendoMededelingen & Feedback ‹ Icons voor eShop spellen

offline barta
07 december 2017 11:52 | #824698
Newbie
Ik kan hier nog niks over vinden. Misschien zoek ik niet goed genoeg....

Kunnen jullie aparte icons maken voor eShop spellen voor de verschillende systemen?
Nu zie je in de release lijst allemaal eShop spellen staan, maar je kunt niet zien of ze voor de 3DS of de Switch zijn. Dat onderscheid zou wel ahndig zijn.
offline Mink
07 december 2017 12:07 | #824699
Darkman
Gepost door barta op 07 december 2017 11:52 | #824698
Ik kan hier nog niks over vinden. Misschien zoek ik niet goed genoeg....

Kunnen jullie aparte icons maken voor eShop spellen voor de verschillende systemen?
Nu zie je in de release lijst allemaal eShop spellen staan, maar je kunt niet zien of ze voor de 3DS of de Switch zijn. Dat onderscheid zou wel ahndig zijn.

Hoi Barta,

Je hebt in ieder geval de perfecte plek gevonden om het te delen! We hebben hier ten tijde van de Wii U ook over nagedacht, maar Nintendo gebruikt hetzelfde icoon voor de Nintendo eShop van zowel de Nintendo Switch als de Wii U als de Nintendo 3DS. Wij gebruiken daarom ook dezelfde.

Gelukkig is de Nintendo 3DS niet echt meer in leven te noemen, dus zal de komende tijd het "probleem" zichzelf oplossen.

Bedankt voor het meedenken!
offline barta
28 februari 2018 18:52 | #825962
Newbie
Gepost door Mink op 07 december 2017 12:07 | #824699
Gelukkig is de Nintendo 3DS niet echt meer in leven te noemen, dus zal de komende tijd het "probleem" zichzelf oplossen.

Hallo,

Ik weet niet wat jullie verstaan onder 'de komende tijd', maar het is zeer frustrerend om niet te kunnen zien voor welk systeem een eShop titel is. Hoe minder 3DS spellen hoe belangrijker het wordt om het onderscheid te maken. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een 3DS of een switch logo toe te voegen aan het eShop logo. Kleine moeite, groot plezier.

Nu moet ik op ieder eShop spel klikken om te zien of het voor mijn 3DS is.
offline Jeroen K.
01 maart 2018 11:12 | #825968
PoGo
Gepost door barta op 28 februari 2018 18:52 | #825962
Gepost door Mink op 07 december 2017 12:07 | #824699

Hallo,

Ik weet niet wat jullie verstaan onder 'de komende tijd', maar het is zeer frustrerend om niet te kunnen zien voor welk systeem een eShop titel is. Hoe minder 3DS spellen hoe belangrijker het wordt om het onderscheid te maken. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een 3DS of een switch logo toe te voegen aan het eShop logo. Kleine moeite, groot plezier.

Nu moet ik op ieder eShop spel klikken om te zien of het voor mijn 3DS is.

Ik snap dat het vervelend is. Technisch is het voor ons op dit moment lastig om het te veranderen. Je kunt wel in de review-sectie filteren op Nintendo Switch eShop en Nintendo 3DS eShop. Zo kun je, ondanks dat de icoontjes hetzelfde zijn, het onderscheid wel maken. Ook via het nieuwsarchief kun je dit doen, maar dan voor nieuws in plaats van reviews.
> http://www.n1ntendo.nl/articles
> http://www.n1ntendo.nl/reviews

Hopelijk is dat een oplossing!