ForumNintendoNintendo Switch ‹ Super Smash Bros. Ultimate

offline Jerone
09 augustus 2018 11:06 | #828201
Forum God
Gepost door Nin10do'h op 09 augustus 2018 09:51 | #828200
Gepost door Jerone op 08 augustus 2018 20:36 | #828193
Ook cool dat je de Switch als een soort MP3-speler kan gebruiken voor alle Smash muziek. Ik weet nog niet of ik het ga gebruiken, maar het is wel weer een leuke nieuwe feature van de Switch.

Was er maar een apparaatje waarmee je muziek kon beluisteren en ook nog eens mee kon bellen of zo. Only if.

Nee dit is weer zo feature van ja oké maar waarom wil ik dat ooit gebruiken als je een smartphone heb waarop ik al die liedjes ook kan neerzetten.

Hoe dan ook eindelijk King K Rool een dk personage die ik al sinds brawl al wilde zien. Leuk dat we meer schurken gaan krijgen want op bowser en ganon na wie waren de echte schurken?

Ik hoef nu niet door de hassle heen om al die muziek te zoeken/downloaden/op mijn tel pleuren. Kost me sowieso ook weer de nodige GB aan opslagruimte. Daarbij is het heel andere muziek dan wat ik er nu op heb staan, beetje raar om die muziek door elkaar te horen bij shuffle. De muziek staat toch op je Switch dus waarom niet gewoon gebruiken?

Nogmaas, leuke feature maar ik weet niet of ik het ga gebruiken.

Bad guys ook Wario, Mewtwo, Wolf, Bowser jr., King Dedede en Metaknight. Ook die villager vertrouw ik voor geen 5 cent.
offline YT123
09 augustus 2018 14:54 | #828205
Member
Gepost door YT123 op 06 juni 2018 16:34 | #827538
Er gaan geruchten rond over Ridley, Simon Belmont en nog een paar andere personages. Maar verder zijn er nog helemaal geen echte 'leaks' of iets van informatie over de game. Ben benieuwd, nog maar een week voordat we eindelijk meer te weten komen! Smile

Aangezien Ridley en Simon dus bleken te kloppen zal ik ook de andere personages noemen waar geruchten over rondgaan. Uiteraard is niets zeker dus neem dit met een korreltje zout.

Spoiler

offline Jerone
09 augustus 2018 14:56 | #828206
Forum God
Skull Kid zou sick zijn! Maar lijkt me heeel sterk, hij zit maar in één game.
offline YT123
09 augustus 2018 15:04 | #828207
Member
Gepost door Jerone op 09 augustus 2018 14:56 | #828206

Wel opvallend dat de maan nu een assist trophy is en Skull Kid zelf nog nergens te bekennen is..
offline FalconPawnch
09 augustus 2018 17:41 | #828208
Forum Legend
Gepost door YT123 op 09 augustus 2018 15:04 | #828207
Gepost door Jerone op 09 augustus 2018 14:56 | #828206

Wel opvallend dat de maan nu een assist trophy is en Skull Kid zelf nog nergens te bekennen is..

Was skull kid niet een assist trophy?
offline Duncan
09 augustus 2018 18:36 | #828209
Forum Legend
Gepost door FalconPawnch op 08 augustus 2018 22:30 | #828194

Maar balancing issues zijn er altijd al geweest. In melee - wat iedereen zo de hemel in prijst - speelt men competitief ook voornamelijk alleen maar met marth captain falcon en fox.

Onzin. Melee is samen met 64 één van de meest balanced fighters die ik ken. Op Evo 18 zag ik in de results ook nog voldoende variatie.
offline FalconPawnch
09 augustus 2018 22:21 | #828212
Forum Legend
Gepost door Duncan op 09 augustus 2018 18:36 | #828209

Maar balancing issues zijn er altijd al geweest. In melee - wat iedereen zo de hemel in prijst - speelt men competitief ook voornamelijk alleen maar met marth captain falcon en fox.

Onzin. Melee is samen met 64 één van de meest balanced fighters die ik ken. Op Evo 18 zag ik in de results ook nog voldoende variatie.

Nou sorry maar dan ken jij geen fighters naast Smash denk ik dan. Smash Melee is zwaar unbalanced. De game is ook gerushed near the end. Zegt genoeg denk ik.
offline Duncan
10 augustus 2018 02:22 | #828213
Forum Legend
Als je denkt dat ik geen fighters ken naast Smash, vergis je je een beetje hoor. Ik lust alles rauw van Arc Systems Works en Capcom. Ik kijk ook halsreikend uit naar Dragon Ball Fighterz voor de Switch. Drooling

Mensen die beweren dat Melee zwaar unbalanced zijn, zijn zelf de grootste scrubs. Heb je soms ooit een JV5 stock gekregen van een Pichu main? Dat kan alleen die voortdurende saltiness verklaren...

Als jij beweert dat Melee zo zwaar unbalanced is, vind ik het nog steeds knap dat de game zeventien jaar na release nog steeds superpopulair is en op EVO 18 meer views trekt dan Injustice 2 en BlazBlue. Als Melee unbalanced was, dan was de game een paar jaar na release al dood en zou de meta niet ieder jaar evolueren, wat werkelijk ongekend is voor een fighter.
offline Elm
10 augustus 2018 06:53 | #828214
Forum Myth
Iedereen weet dat de enige Smash die telt de naam Brawl draagt.
offline Nin10do'h
10 augustus 2018 09:51 | #828215
Emperor
Gepost door Duncan op 09 augustus 2018 18:36 | #828209

Om eerlijk te zijn melee is gewoon een glitchfest.
offline FalconPawnch
10 augustus 2018 09:59 | #828216
Forum Legend
Gepost door Duncan op 10 augustus 2018 02:22 | #828213
Als je denkt dat ik geen fighters ken naast Smash, vergis je je een beetje hoor. Ik lust alles rauw van Arc Systems Works en Capcom. Ik kijk ook halsreikend uit naar Dragon Ball Fighterz voor de Switch. Drooling

Mensen die beweren dat Melee zwaar unbalanced zijn, zijn zelf de grootste scrubs. Heb je soms ooit een JV5 stock gekregen van een Pichu main? Dat kan alleen die voortdurende saltiness verklaren...

Als jij beweert dat Melee zo zwaar unbalanced is, vind ik het nog steeds knap dat de game zeventien jaar na release nog steeds superpopulair is en op EVO 18 meer views trekt dan Injustice 2 en BlazBlue. Als Melee unbalanced was, dan was de game een paar jaar na release al dood en zou de meta niet ieder jaar evolueren, wat werkelijk ongekend is voor een fighter.

Gast, lol! Jij hebt echt oogkleppen op hoor... Dat je geen andere fighters zou kennen was overigenseen grapje, ik snap ook wel dat jouw ervaringen verder gaan dan alleen smash, maar kom op, een game met 20+ characters waarvan slechts 3 of 4 characters echt goed zijn t.o.v. de rest noem ik gewoon unbalanced en dat IS het ook. Dit kan je toch niet ontkennen man? Wees nou eens even eerlijk Duncje... het internet staat er vol mee.

Dat de game nog steeds populair is na 17 jaar? Dat is omdat het de snelheid heeft t.o.v. de huidige smash. Dat is voor een hoop mensen een pluspunt maar die spelen allemaal Marth, Sheik, Fox, en C. Falcon. Een Pichu zul je inderdaad niet tegenkomen, want die is zwaar underpowered. Marth daarentegen, heeft range, speed en strong smashes. Overpowered dus.
offline YT123
11 augustus 2018 01:18 | #828223
Member
Gepost door FalconPawnch op 10 augustus 2018 09:59 | #828216

Dat de game nog steeds populair is na 17 jaar? Dat is omdat het de snelheid heeft t.o.v. de huidige smash. Dat is voor een hoop mensen een pluspunt maar die spelen allemaal Marth, Sheik, Fox, en C. Falcon. Een Pichu zul je inderdaad niet tegenkomen, want die is zwaar underpowered. Marth daarentegen, heeft range, speed en strong smashes. Overpowered dus.

Vergeet Jigglypuff niet hè! Wink
Ik ben het deels met je eens. De snelheid, actie en bewegingsmogelijkheden van Melee zijn gewoon ongeëvenaard, dus dat is zeker de belangrijkste reden waarom de game nog populair is.

Maar de balans in Melee is echt niet dramatisch of zo. Er is zeker een groepje van 5 dat er bovenuit steekt, maar de verschillen zijn niet gigantisch. Met bijna de helft van de personages hebben mensen goede toernooiresultaten behaald.

Bij Brawl domineert Meta Knight en zelfs na patches is Bayonetta nog duidelijk het beste SSB4 personage. Veel mensen zijn zelfs gestopt met competitief spelen door die personages. Bij Melee heb je tenminste nog wat variatie in de top 8.

offline Duncan
11 augustus 2018 02:20 | #828224
Forum Legend
[

Gast, lol! Jij hebt echt oogkleppen op hoor... Dat je geen andere fighters zou kennen was overigenseen grapje, ik snap ook wel dat jouw ervaringen verder gaan dan alleen smash, maar kom op, een game met 20+ characters waarvan slechts 3 of 4 characters echt goed zijn t.o.v. de rest noem ik gewoon unbalanced en dat IS het ook. Dit kan je toch niet ontkennen man? Wees nou eens even eerlijk Duncje... het internet staat er vol mee.

Je praat onzin dat slechts drie of vier characters echt goed zijn. Je moet iets minder memes kijken en iets meer betrouwbare beelden. Ik zie zowel in de results als in de power rankings van diverse landen bijna alles van SS tot D tier voorbij komen en dat zijn iets van dertien viable characters. Dat is meer dan genoeg balans voor een fighter. Een Fox mag dan bijvoorbeeld SS tier zijn, hij is niet zo oververtegenwoordigd als Metaknight in Brawl. Daarnaast is Fox een spacie, dus dat vraagt meer techskill dan een Peach op high level play.

Dat de game nog steeds populair is, is niet alleen aan de snelheid te danken. Het komt ook door de uitstekende balans en de vrijheid van combo's en punish games, wat in andere iteraties van Smash ontbreekt.

Gepost door Elm op 10 augustus 2018 06:53 | #828214

Brawl is gemaakt door Nazi's.
offline FalconPawnch
11 augustus 2018 15:25 | #828227
Forum Legend
Gepost door Duncan op 11 augustus 2018 02:20 | #828224
[

Je praat onzin dat slechts drie of vier characters echt goed zijn. Je moet iets minder memes kijken en iets meer betrouwbare beelden. Ik zie zowel in de results als in de power rankings van diverse landen bijna alles van SS tot D tier voorbij komen en dat zijn iets van dertien viable characters. Dat is meer dan genoeg balans voor een fighter. Een Fox mag dan bijvoorbeeld SS tier zijn, hij is niet zo oververtegenwoordigd als Metaknight in Brawl. Daarnaast is Fox een spacie, dus dat vraagt meer techskill dan een Peach op high level play.

Dat de game nog steeds populair is, is niet alleen aan de snelheid te danken. Het komt ook door de uitstekende balans en de vrijheid van combo's en punish games, wat in andere iteraties van Smash ontbreekt.

Gepost door Elm op 10 augustus 2018 06:53 | #828214

Brawl is gemaakt door Nazi's.

Haha, nou noem jij het maar uitstekende balans dan. Neem jij het met een Jigglypuff maar op tegen Marth dan ;-) Eens zien of het dan nog zo'n uitstekend balans heeft.

Maar gozer, waar slaat dit nou weer op, alsof ik mijn conclusies uit memes trek... Jonge, als jij melee battles checkt op youtube of twitch, zie je alleen maar die zelfde speed/spacing characters en bij uitstek eens een jigglypuff of een mario.

De game is gewoon broken.
Laatst bewerkt: 11 augustus 2018 15:35
offline Rico B.
11 augustus 2018 15:46 | #828228
Forum Junk
En toen gingen we weer lief doen
offline Benjamin
11 augustus 2018 17:50 | #828230
Forum Legend
Gepost door Jerone op 09 augustus 2018 11:06 | #828201
Ook cool dat je de Switch als een soort MP3-speler kan gebruiken voor alle Smash muziek. Ik weet nog niet of ik het ga gebruiken, maar het is wel weer een leuke nieuwe feature van de Switch.

Was er maar een apparaatje waarmee je muziek kon beluisteren en ook nog eens mee kon bellen of zo. Only if.

Nee dit is weer zo feature van ja oké maar waarom wil ik dat ooit gebruiken als je een smartphone heb waarop ik al die liedjes ook kan neerzetten.

Hoe dan ook eindelijk King K Rool een dk personage die ik al sinds brawl al wilde zien. Leuk dat we meer schurken gaan krijgen want op bowser en ganon na wie waren de echte schurken?

Ik hoef nu niet door de hassle heen om al die muziek te zoeken/downloaden/op mijn tel pleuren. Kost me sowieso ook weer de nodige GB aan opslagruimte. Daarbij is het heel andere muziek dan wat ik er nu op heb staan, beetje raar om die muziek door elkaar te horen bij shuffle. De muziek staat toch op je Switch dus waarom niet gewoon gebruiken?

Bad guys ook Wario, Mewtwo, Wolf, Bowser jr., King Dedede en Metaknight. Ook die villager vertrouw ik voor geen 5 cent.

Toch leuk, lekker naar de muziek luisteren via de Switch met je draadloze koptelefoon/oortjes. Oh wacht...

Nee, dit ga ik echt nooit gebruiken.
offline Jerone
11 augustus 2018 17:54 | #828231
Forum God
Gepost door Benjamin op 11 augustus 2018 17:50 | #828230

Toch leuk, lekker naar de muziek luisteren via de Switch met je draadloze koptelefoon/oortjes. Oh wacht...

Had je die dure apple oortjes maar niet moeten kopen, Benji Yummy .

offline FalconPawnch
11 augustus 2018 18:48 | #828232
Forum Legend
ik vind het serieus wel grappig om dat te gebruiken. het zal echt niet vaak voorkomen, maar al die muziek op je telefoon kost een partij ruimte. Dat kan dan beter maar op je Switch staan.
offline Duncan
11 augustus 2018 19:08 | #828233
Forum Legend
Gepost door FalconPawnch op 11 augustus 2018 15:25 | #828227

Haha, nou noem jij het maar uitstekende balans dan. Neem jij het met een Jigglypuff maar op tegen Marth dan ;-) Eens zien of het dan nog zo'n uitstekend balans heeft.

Maar gozer, waar slaat dit nou weer op, alsof ik mijn conclusies uit memes trek... Jonge, als jij melee battles checkt op youtube of twitch, zie je alleen maar die zelfde speed/spacing characters en bij uitstek eens een jigglypuff of een mario.

De game is gewoon broken.

Hier lul je je er zelf weer uit lol, want Jiggz vs Marth is een prima matchup. Toevallig was ik vroeger zelf een Jiggz main en was ik op een local ooit derde geëindigd terwijl ik in de bracket minstens twee vieze Franse Marth mains moest verslaan. Persoonlijk vind ik die matchup even, waarbij ik Jiggz iets meer in het voordeel vind vanwege de up tilt en bair setups en de superieure air mobility.

Trouwens, je vergeet voor het gemak ook dat één van de beste spelers in de wereld, Hungrybox, een Jigglypuff main is. Je moet is weten hoeveel Marth spelers hij gesloopt heeft. Hetzelfde geldt voor Mango toen hij nog Jigglypuff mainde.

Die video laat een aantal toffe Melee glitches zien. Super Mario 64, Zelda OoT/MM en de eerste Pokémon games hadden die ook. Wat probeer je ermee te zeggen?
offline FalconPawnch
11 augustus 2018 20:59 | #828235
Forum Legend
Lol, het zal mij echt een worst wezen wie je er allemaal bijhaalt als voorbeeld maar mijn punt is gewoon dat de game unbalanced is. Dat zal Smash altijd zijn. Dat mensen er fun uit halen neemt niet weg dat een hoop characters gewoon nog steeds compleet nutteloos zijn. Tuurlijk zijn er altijd wel een paar die toevallig zo'n character gemasterd hebben en er mee overweg kunnen, maar dan nog blijft de game unbalanced en broken. Of je het er nou mee eens bent of niet, i rest my case.
offline Benjamin
11 augustus 2018 22:22 | #828236
Forum Legend
Gepost door Jerone op 11 augustus 2018 17:54 | #828231
Gepost door Benjamin op 11 augustus 2018 17:50 | #828230

Had je die dure apple oortjes maar niet moeten kopen, Benji Yummy .

Moet Nintendo maar niet zo 1998 doen.
offline Mink
12 augustus 2018 13:14 | #828237
Darkman
Mwah, Apple is de enige hardwareontwikkelaar die geen 3.5mm Jack ondersteunt, denk dat het toch echt aan Apple ligt Yummy .
offline Rico B.
12 augustus 2018 14:19 | #828240
Forum Junk
Niet waar. De Moto Z, HTC Bolt en HTC U series, Google Pixel 2, Razer Phone en nog veel meer hebben ook geen 3,5mm jack. Sterker nog, Apple’s iPhone was niet eens de eerste smartphone met een ontbrekende headphone jack, die eer gaat naar de Chinese smartphone merk Oppo. In 2012 kwamen zij met de eerste smartphone zonder headphone jack en in 2014 kwam de opvolger, wederom zonder de aansluiting. En aangezien de Google Pixel (een wel geprezen smartphone) nu ook geen headphone jack heeft blijkt maar weer dat iedereen klaagt op Apple maar ook bijna iedereen Apple weer na doet. Hetzelfde geld met de “oh zo vrezelijke” notch. Welke ook weer overal en nergens te zien is op de nieuwe smartphones.
Laatst bewerkt: 12 augustus 2018 14:20
offline FalconPawnch
12 augustus 2018 14:48 | #828241
Forum Legend
lol rico, bluf dat je dit niet opgezocht hebt... Hahaha
offline Rico B.
12 augustus 2018 15:02 | #828242
Forum Junk
Gepost door FalconPawnch op 12 augustus 2018 14:48 | #828241
lol rico, bluf dat je dit niet opgezocht hebt... Hahaha

En wat is daar mis mee. Wat Mink zegt is gewoon niet waar en dat maak ik duidelijk.