ForumNintendoNintendo Switch ‹ Super Mario Maker 2 - Deel je levels + Competities

Super Mario Maker 2 maandelijkse competitie

Geweldig! Ik ga zeker (een keer) mee doen (78%)

Mink, @llOfJ@s, FalconPawnch, Mangamusicfan, Rico B., Mitch, Tim1412

Tof! Maar ik zal waarschijnlijk alleen maar levels spelen (22%)

Monokuma, Jerone

Tof! Maar ik zal waarschijnlijk alleen maar levels opgeven (0%)

Meh, niks voor mij (0%)

Totaal aantal stemmen: 9
offline Rico B.
17 juni 2019 19:36 | #829839
Forum Junk
Avatar
Posts: 2464
Net als het originele Super Mario Maker verdient de nieuwe telg van het creatieve Mario spel ook een speciale plaats waar je je creaties kan laten zien, kunt reageren op creaties van anderen en tips en tricks kunt delen. Maar dat niet alleen, maandelijks vindt hier een competitie plaats!

Deel je levels
Super Mario Maker 2 maakt wederom gebruik van level codes. Deel je level code hier met eventueel nog een onderschrift of blader door de gedeelde levels als je liever wilt spelen!

Competitie
Als je echt trots bent op je creatie dan kan je ervoor kiezen de level mee te laten doen met de maandelijkse competitie. Het kan zijn dat ik er een thema (bijv. traditioneel, puzzle, keizo, automatisch etc.) aan ga hangen.

In principe wil ik deze competities houden in bijna dezelfde vorm als het Avatar van de Maand spel

- Elke maand begint op de 1e.
- Stemmen op ingezonden levels begint op de 25e tot de laatste dag van de maand
- Winnaar komt met n1-naam, in-game naam, level code en eventuele omschrijving in de Hall of Fame terecht waar de levels altijd snel te bereiken zijn.
- Tevens mag de winnaar bepalen wat en of er een thema is de volgende maand.

Stem op de poll als je dit een leuk initiatief vind zodat ik weet of er animo is

Voor de maand Juli is er geen thema

Hall of Fame
[Juli] -
[Augustus] -
[September] -
[Oktober] -
[November]
[December]

Regels voor dit topic:
- Wil je praten over Super Mario Maker 2 in het algemeen? Dan hebben we daar een aparte topic voor.
- Geen ongerelateerde berichten van welke aard dan ook anders dan het delen van levels, reageren op een anders level en tips die je wilt geven.
- Wil je dat jouw level meespeelt met de maandelijkse competitie schrijf dan Competitie[Maand] bij je level code dat je gaat delen.
- Wanneer er een thema is dient het level met de tag van de juiste thema te worden voorzien.
- Wanneer je stemt op een level stem dan echt op de level en niet op de maker daarvan. Hiermee bedoel ik dat bijvoorbeeld Pietje ooit een hele goede level heeft gemaakt waardoor zijn nieuwste creatie ook wel goed moet zijn, zonder daadwerkelijk het level gespeeld te hebben.
- Je stemt uiteraard alleen als je Super Mario Maker 2 in bezit hebt en het level gespeeld hebt.
offline @llOfJ@s
19 juni 2019 16:24 | #829849
Knight
Avatar
Posts: 456
Gaaf idee, Rico. Mijn ideeenbox loopt al overuren dus ik kan niet wachten.
offline Volleybaas
25 juni 2019 13:09 | #829871
N1 Smash Bros. Champion 2018
Avatar
Posts: 2068
Je kan weer op mij rekenen hoor! Wink
Ik ga wel eerst gewoon casual de boel spelen, story mode etc. Heb al een gaaf idee voor mn eerste 'echte' stage. Zal die hier posten wanneer die klaar is
offline opposite
28 juni 2019 05:44 | #829895
Newbie
Avatar
Posts: 7
Mod edit: praten over illegaal downloaden doen we hier niet.

Zie ook de regels: http://www.n1ntendo.nl/regels
Laatst bewerkt: 28 juni 2019 12:22
offline Jerone
28 juni 2019 08:30 | #829896
Forum God
Avatar
Posts: 7335
In de Eshop, bietser
Laatst bewerkt: 28 juni 2019 12:22
offline Rico B.
29 juni 2019 01:14 | #829901
Forum Junk
Avatar
Posts: 2464
9MD-M3M-7WF

1-1 !-Block Pathway.

Mijn eerste level maar even uit de doeken doen.
Laatst bewerkt: 29 juni 2019 09:52
offline Wesleye98
29 juni 2019 11:56 | #829903
Member
Avatar
Posts: 731
BD8-580-NXF

"Bouncy Mushrooms" is mijn eerste level geworden!

Voel je vrij om het eens te proberen Smile Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Laatst bewerkt: 29 juni 2019 11:56
offline Rico B.
29 juni 2019 12:23 | #829904
Forum Junk
Avatar
Posts: 2464
Denk er aan, je kan tot 25 juli een level inzenden! Dit doe je zo
voorbeeld:

T3S-TC0-D3X - Mushroom Kingdom Plains - Competitie Juli
[Eventueel nog een onderschrift]
offline erprinsen
29 juni 2019 14:46 | #829905
Junior Member
Avatar
Posts: 68
1FY-22T-XSF

De Max Verstappen Speed Run!
Laatst bewerkt: 29 juni 2019 23:41
offline Rico B.
30 juni 2019 00:22 | #829906
Forum Junk
Avatar
Posts: 2464
Super tof! Mijn level werd gespeeld door een youtuber, hij heeft maar 57 subscribers maar boeie Razz

Gelijk de eerste level van de video.

https://youtu.be/6jFGzjnagHU
Laatst bewerkt: 30 juni 2019 00:23
offline Nin10do'h
30 juni 2019 10:57 | #829907
Emperor
Avatar
Posts: 1189
2 levels die ik heb gemaakt

1-1 but it is opposite day: C0J-V3Q-VXF

mario ware minigame mania: P56-P37-4PF
Laatst bewerkt: 30 juni 2019 10:58
offline Mink
30 juni 2019 15:25 | #829910
Forum Quint
Avatar
Posts: 10032
Mijn Maker ID: XN7-Y6T-45G

Ik heb enkel nog enkele kleine levels gemaakt, niet echt uitdagend en meestal binnen twintig secondes wel te fixen. Begin langzaam de fysics te leren, al druk in de weer met een ShellJump level ^^.
offline @llOfJ@s
30 juni 2019 19:56 | #829916
Knight
Avatar
Posts: 456
Ik ben nu bezig met mijn eerste levels
Heb al een leuk troll level dus die komt zsm online. Voor de competitie ga ik wel iets anders uploaden want ik denk dat niet iedereen een troll level leuk gaat vinden
offline Marcel
30 juni 2019 23:30 | #829918
Return of the King
Avatar
Posts: 6635
Ben begonnen met het plannen van een Castlevania level Mario
offline @llOfJ@s
02 juli 2019 21:14 | #829931
Knight
Avatar
Posts: 456
Zoals beloofd, mijn course id. PKN-Y7L-M5G
offline erprinsen
02 juli 2019 21:57 | #829932
Junior Member
Avatar
Posts: 68
Leuk! Ga hem proberen!

Probeer deze van mij eens: The Max Verstappen Speed Run Part 2. 3NL-1MP-5TF
offline Rico B.
03 juli 2019 10:38 | #829934
Forum Junk
Avatar
Posts: 2464
Nog twee levels gemaakt

1-2 Seesaw Sanity
SMW Style
YKD-4SJ-1YG

1-3 Winterly Return
SMB3 Style
55N-NS7-QVG
offline Volleybaas
03 juli 2019 14:24 | #829936
N1 Smash Bros. Champion 2018
Avatar
Posts: 2068
Een traditioneel 3dworld level, wat stiekem designed is up speedrunning met veel alternative paths, mijn grootste aanrader:

Chilly Canopy
KW8-QX8-4XG


Medium/hard difficulty traditional smb3 level:

Panicky Pipeline
5C5-R65-48G

Ik raad je aan me te volgen, komen meerdere vette levels aan Wink
offline Mink
03 juli 2019 15:03 | #829937
Forum Quint
Avatar
Posts: 10032
Oeh awesome, ben ontzettend benieuwd, ga ze later vandaag wel even proberen te acen Wink .
offline Mink
04 juli 2019 11:02 | #829946
Forum Quint
Avatar
Posts: 10032
G7W-JS3-2RG

Have fun.
offline Volleybaas
04 juli 2019 11:06 | #829947
N1 Smash Bros. Champion 2018
Avatar
Posts: 2068
Wat vond je van mn stages?
offline Mink
04 juli 2019 12:42 | #829948
Forum Quint
Avatar
Posts: 10032
Uuhm, ik vond ze vooral zeer kort en krachtig. Zeer traditioneel ook, wel echt tof. Wat vond je van de mijne? Yummy
offline Patrick
04 juli 2019 13:18 | #829949
Hoofdredacteur
Avatar
Posts: 2108
offline Volleybaas
04 juli 2019 21:24 | #829952
N1 Smash Bros. Champion 2018
Avatar
Posts: 2068
omfg deze course, like 12 uur mee bezig geweest.

Deze is niet short en sweet, en heeft gave mechanics. Ben ze zelf nog niet tegengekomen dus volgens mij ook redelijk origineel

Carnage Canopy
V13-FMM-9CG


Gepost door Mink op 04 juli 2019 11:02 | #829946
G7W-JS3-2RG

Have fun.


Poe uhm, redelijk frustrerend. Let me explain.
Het concept is cool, dat je eerst door n ruimte gaat zonder te veel gevaar, maar daarna met veel danger.
Alleen introduceer je dit concept niet opbouwend. De eerste keer had ik het niet eens door, en ik was meteen overgeleverd aan leaps of faith (2x in die eerste donkere ruimte) en een troll ?-block met een boo ring er in. Dat is niet fun voor de speler, want het is gokken.

2e ruimte gooit je er meteen een flinke difficulty jump erboven op, had iets minder scherp gemogen.

Als tip:
Ik zou het begin gebruiken om 1 kamer met weinig dangers voor te leggen, en het dan donker maken. Zo introduceer je het concept in een ongevaarlijke omgeving.

Ga nu proberen hem te clearen, ik laat je wel weten of het me gelukt is zonder te rage quitten =D
Laatst bewerkt: 04 juli 2019 22:02
offline Rico B.
04 juli 2019 22:46 | #829953
Forum Junk
Avatar
Posts: 2464
Ben ook benieuwd wat jullie van mijn levels vinden. Zoals je merkt maak ik het de speler niet moeilijker dan het in een traditioneel mario level word voorgelegd. Ik ben van plan naar mate de levels vorderen ze steeds een stapje moeilijker te maken. Hopelijk doet Nintendo er via een update nog een world editor bij zodat je al die levels na elkaar kan spelen en ook echt die progressie voelt qua moeilijkheidsgraad. Ook pak ik steeds slechts 1 mechanic/voorwerp en boorduur ik daar op verder.
Laatst bewerkt: 04 juli 2019 22:49