ForumAlgemeenTV, Film, Muziek & Literatuur ‹ Specifieke fotomap synchroniseren op 2e google account

offline ThomasGrace
25 juni 2019 15:27 | #829874
Newbie
Goedemiddag allen,

Ik gebruik mijn telefoon (Xiaomi MI9) zowel prive als zakelijk. Zakelijk maak ik ook veel foto's met de telefoon.
Nu wil ik niet dat deze foto's tussen mijn privé fotos staan in Google Photo.

Ik heb een privé account bij Google, en een extra account aangemaakt wat ik zakelijk wil gebruiken (eigenlijk alleen voor de foto's) Nu wil ik het zo inregelen dat ik alle foto's die ik zakelijk nodig heb, sleep naar een losse map (op mijn telefoon), en dat alleen die specifieke map synchroniseert met mijn zakelijk google account.

Op dit moment krijg ik dat niet voor elkaar. Of alle foto's komen in het nieuwe account terecht, of de zakelijke foto's komen in mijn privé account terecht.

Is het mogelijk om hier een onderscheid in te maken, en zo ja, hoe?

Ik hoop dat iemand de oplossing heeft. Via Google Help wordt ik niet veel wijzer, dat gaat telkens uit van 1 account.
offline Jerone
25 juni 2019 15:31 | #829875
Forum God
En je dacht; een Nintendo-forum is dé uitgelezen plek om dit te vragen?
offline Mangamusicfan
25 juni 2019 16:11 | #829876
Forum King
Je kunt beter tweakers proberen denk ik
offline FalconPawnch
25 juni 2019 17:00 | #829877
Forum Myth
reddit? Ik zou het namelijk ook niet weten. Misschien een aparte telefoon gebruiken voor je zakelijke foto's?
offline Mink
30 juni 2019 16:17 | #829914
Darkman
Uuhm, ja dat is ook niet mijn forte. Kun je niet één folder maken en daar al jouw zakelijke foto's handmatig instoppen? Misschien niet zo'n ideale oplossing, maar een oplossing desalniettemin.