ForumNintendoNintendo Switch ‹ FINAL FANTASY Crystal Chronicles Remastered Edition

offline Zelda
03 september 2020 09:45 | #831186
Member
Onlangs uitgekomen voor de Nintendo Switch, PlayStation 4 en iOS & Android: FINAL FANTASY Crystal Chronicles Remastered Edition.

Hierbij het officiële(?) topic over deze game. 14 jaar geleden kwam dit uit op de Nintendo GameCube en multiplayer spelen was alleen weggelegd voor de uberrijke onder ons destijds (ik bedoel, welke gek vond het een goed idee om dit gehele GameBoy Advance + Link Cable systeem goed te keuren? Mafketel als je het mij vraagt).

Enfin, nu is de game hier met online 'play'. Play in aanhalingstekens, want dit systeem is een beetje debiel. Ik bedoel - waarom wordt je elke keer uit een party gekickt als je een dungeon hebt gecleared? Waarom duurt het zo lang om gematched te worden met andere spelers? Maar goed, los daarvan...

Wie heeft deze game ook en lijkt het leuk om af en toe samen dungeons te raiden?

Oh, meer info -> http://www.n1ntendo.nl/game/6794/final-fantasy-crystal-chronicles-remastered-edition