ForumGamesGames algemeen ‹ Skylanders imaginators

offline Henri K
20 januari 2021 07:05 | #831565
Newbie
Goedendag.
Ik ben nieuw hier. En heb even een vraag. Misschien dat jullie mij verder kunnen helpen. Nu is ons zoontje van 7 helemaal gek op op het spel skylanders. Nu heeft hij deze op de wii gehad. Maar de wii begon er niet beter op te worden. Nu heeft hij in december een nieuw switch gekregen. Met de bedoeling dat hij daar ook skylanders op kan spelen. Maar nu schijnt skylander imaginators slecht aan te komen zijn, of een belachelijke hoge prijs. Nu naar een poosje stond er 1 op marktplaats te koop voor een nette prijs met nog een stuk of wat poppetje erbij. Maar nu eenmaal thuis gestuurd blijkt deze een Duitse versie te zijn. Je kunt na gaan het duits van ons zoontje van 7 is niet optimaal. Dus heb ik de verkoper een berichtje gedaan. En mocht hem wel terug sturen en dan kreeg ik mijn geld weer. Maar hij zij ook dat er in het spel zelf iets kan downloaden dat hij wel Nederlandse word. Alleen wist ij ook weer niet hoe.en ik kan het zo ook niet vinden. Dus dacht ik ik vraag het even hier, misschien kunnem jullie mij verder helpen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen. En als het überhaupt kan.
Alvas bedankt.