ForumNintendoNintendo Switch ‹ Nintendo familie groep

offline Lianne1987
07 maart 2021 19:19 | #831682
Newbie
Hi allemaal,

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
Wij hebben een familiegroep voor nintendo online.
En ik wil mijn zus hieraan toevoegen. Nu heeft zij de email ontvangen van onze uitnodiging maar als zij gebruik maakt van de link dat geeft hij aan dat ze al in een groep zit.
Zij maakt momenteel geen gebruik van de online mogelijkheden dus daar kan het niet aan liggen.

Waar ik wel achter kwam dat in haar account wordt aangeven dat zij de beheerder is van een groep die ze met haar dochter heeft onder hetzelfde account.
De groep opheffen lukt ons niet, ze heeft ouderlijk toezicht wel aan staan maar weet niet of dit hier ook mee te maken kan hebben en wat we hieraan moeten doen?

Ik kan weinig vinden over wat een oplossing kan zijn.
Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee? En kan iemand ons helpen de oplossing te vinden.

Alvast heel erg bedankt.
Groetjes Lianne
offline Paul
07 maart 2021 20:43 | #831683
Gaan met die banaan!
Ik heb een link met instructies (Engels) gevonden om een account aan een nieuwe groep toe te voegen wanneer deze al deelneemt aan een andere groep. Ik hoop dat het helpt!

1. Create a brand new Nintendo account.

2. Add it to the Family Group that you're trying to leave.

3. Give the new Nintendo account Parent access.

4. Remove the old Nintendo account that you want to add to the new Family Group.

5. Add the old Nintendo account to the new Family Group.

Meer details:
https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/9m8hkw/how_to_join_a_new_online_family_group_if_youve/
Laatst bewerkt: 07 maart 2021 20:43