ForumNintendoNintendo Switch ‹ Accounts koppelen

offline Jollie_Joker
07 april 2021 11:33 | #831721
Newbie
Ik krijg 1 Nintendo switch en mijn dochters krijgen allebei een Nintendo switch lite, kan ik op de switch 3 accounts maken en 2 ervan koppelen met de lites. En stel we willen met ons drieën tegelijk animal crossing spelen moet ik dit spel dan 3x moet kopen? Het is wel een voucher van animal crossing.
offline FalconPawnch
07 april 2021 15:48 | #831722
Forum Myth
Hahaha, ja je moet wel het spel 3 keer kopen als je op elke Switch het spel wilt spelen. Anders kan iedereen zo accounts uitwisselen en een game gratis spelen, dat lijkt me voor zich sprekend toch?

Wat die accounts betreft, je hebt nu waarschijnlijk naast je eigen account twee extra profielen op de Switch voor je dochters? Ze kunnen animal crossing op jouw switch spelen omdat de game daar in zit. Als ze een eigen nintendo account hebben, kunnen ze deze koppelen aan hun profiel. Dan kunnen ze in elk geval de voortgang van hun gespeelde games op jouw Switch, verder spelen op hun Lites, alleen hebben ze dan niet de game, enkel de save data. Dus stoppen ze Animal crossing in hun lite, dan kunnen ze verder spelen onder hun eigen account. Je zal als je alledrie tegelijk wilt spelen, dus wel alledrie een eigen game exemplaar moeten aanschaffen.
offline Jollie_Joker
08 april 2021 12:05 | #831723
Newbie
Ok dan weet ik voldoende thnx