ForumGamesOverige platformen ‹ Probleem met je pc?

offline Erich
16 april 2004 21:45 | #246155
Forum Myth
Ik heb de naam van het onderwerp wat vriendelijker gemaakt. :love:

Windows taakbeheer, je kent het en ziet er allemaal processen staan... maar je hebt geen flauw idee van wat ze doen! Sommige heb je nodig maar weer anderen kunnen virussen zijn. Daarom breng ik jullie deze website!
answers that work
Je gaat naar die site en klikt op task list. Dan doe je ctrl+alt+del en dan kijk je processen wat voor dingen er allemaal staan en dan kan je dat opzoeken op answers that work en weet je wat het is en of het nodig is! Ik denk dat als iedereen dit doet die op dit forum zit dat er ongeveer 25% is die een virus heeft of iets anders.
Misschien een beetje weinig om een topic over te maken dus daarom moet het maar wat uitgebreider. Wat ook een goede site is is dit: pc problemen

Verder nog wat sites met programma's die wel handig zijn

Gratis virusscanners
housecall
Gratis en online
Norton online virusscanner en beveiliging checker
Van symantec zelf dus zeker goed!
AVG anti-virus
Heb ik een tijdje gehad tot ik norton 2004 pro had, dus kan er niet zoveel over zeggen
pandasoftware online virusscanner
Ook een gratis en online virusscanner
Laat me hier wel bij zeggen dat de online scanners dus niet dag en nacht je pc beschermen, het is gewoon bedoeld om even te checken

Gratis firewalls
Zonealarm
Een tijdje gehad maar beviel me niet zo
Sygate personal firewall
Deze gebruik ik nu en bevalt me een stuk beter!

Spyware verwijderen

hitman pro
Deze installeerd in feite allerhande antispywareproggie's zoals onderstaande programma's
www.lavasoft.de
Ad-ware: handig om spyware te verwijderen
www.trojanscan.com
gratis online trojanscanner
spybot: search and destroy
ook om spyware te verwijderen
webroot spysweeper
Deze is ook om spyware te verwijderen
Last van mywebsearchbar? Check dit topic eens

Torrent: Met deze programma's kan je naruto downloaden!!!
www.shareaza.com
kan je torrents mee downloaden. (kan je met gerust hart proberen)
azureus java torrent client
Ook een proggie om torrents mee te downen. (Deze kan je ook gewoon proberen ^_^
sun java gedoe
Dit programma heb je nodig om azureus te draaien want azureus is java gebaseerd. (ofzo...)
Bitcomet
Dit is op het moment mijn favoriete client om torrents te downloaden. Give it a try zoukzo zeggen!

Verdere programma's die zeer handig zijn ^_^
www.aida32.hu
Dit proggie verteld je precies wat je in je pc hebt zitten
speedfan
kan je kijken hoe warm je pc is. of het verder nog wat doet weet ik niet Razz
www.amazesoft.com
Dit is naar mijn mening de ultieme download accelerator ding. zit misschien reclame ding bij maar ik heb daar een serie nummer voor. is illegaal maar wel zo handig. dat serie nummer dan, niet het programma
yahoo toolbar
Deze raad ik ook aan. zeer handig tijdens het surfen want hij blokt pop-ups en je kan makkelijk zoeken naar iets zonder dat je naar yahoo! hoeft te gaan. Google heeft precies dezelfde toolbar maar ik prefereer yahoo! Biertje? LET WEL! Het houd niet pop-ups tegen van programma's zoals kazaa of van spyware! alleen pop-ups die van websites komen!

Handige links
www.tweakers.net
Voor je verdere pc vragen als je niks aan deze links hebt of als wij het niet kunnen beantwoorden, bijna elke vraag die je je kan bedenken is hier al gesteld.
pcpitstop
Hier moet je je even registreren en dan kan je je pc laten checken! Zij geven tips om je pc in performance te verbeteren!

Alternatieve browers
opera
Dolfins commentaar: Opera is simpel weg de beste en snelste browser en bovendien stukken veilig als IE.
firefox
Primes commentaar: Weet je dat cker, volgens mij is FireFox 0.8 het snelst op dit moment. :s

Ftp Programma's
FTP programma's zijn programma's waarmee je bijvoorbeeld op een server bestanden kan zetten/downloaden. Wordt veel gebruikt om dingen te sharen.
FlashFXP is een goede. Zo kan je altijd (ook al ondersteund de server het niet) verder gaan waar je gestopt was
offline Richard
17 april 2004 02:22 | #246375
Emperor
kick ^_^
eindelijk eens een informatieve topic, en niet het eeuwige gezuer over spyware Razz .
offline Joost
17 april 2004 02:50 | #246393
Il Principe
Hey bedankt man Biertje? , mijn comp wordt op dit moment overflood met virussen (trojan horses etc.) en een groot van mijn bestanden is al geinfecteerd Mad (hebben die kansloze nerds echt niets beters te doen dan virussen maken). Hopelijk werkt 1 van deze proggies Smoking .
offline Dolfhin
17 april 2004 03:08 | #246397
Emperor

www.shareaza.com
kan je torrents mee downloaden. (ik had wat problemen met dit programma en de profs ofzo raden dit proggie absoluut AF)

AF??? Je bedoelt die G1 junkies die er niet tegen kunnen dat Mike zijn nieuwe protcol G2 heeft genoemd?
Ik denk dat ik wel wat verder heb in het file sharen dat de gemmidelde gebruiker en ik kan Shareaza juist aanbevelen! Je hebt het gemak van 4 netwerken (Bit torent, G1, G2, Edonkey 2000) in 1 en de snelheid is redelijk goed (meestal rond de 40 Kb/s). Je zult echter wel je instellingen een beetje moeten veranderen maar er staat een uitgebreide uitleg op www.Shareaza.com. Shareaza is op dit moment het beste dat je kunt krijgen op P2P gebied en volledig gratis en zonder Spyware!
Daarnaast klopt je beschrijving totaal niet zo is het ook mogelijk om gewoon bestanden te zoeken (en dus niet zoals jij zegt ''torrent's te downloaden) en te downloaden en is er een uitgebreide media speler ingebouwd en werkt het gewoon erg goed.

Naar mijn menning is Shareaza gewoon HET programma dat je moet gebruiken als je actief gebruik maakt van p2p

Heb je het adres van die ''pro's''? Want veel van die ''pro's'' lullen maar wat in het rond zonder te weten wat ze zegen?
offline Willem
17 april 2004 11:44 | #246443
Forum God
Alpha_Omgea_Dude, eerst d8 ik.. OMFG, alweer zo'n wanna-be-mod met z'n avater, onderschrift, en co.. maar nu denk ik: Laat 'm maar een wanna-be-mod zijn, want je posts worden er alsmaar beter op, en deze openingspost/thread is daar een gigantisch goed voorbeeld van Worship , ik heb net trojandinges gerunt, (duurde wel een uur oid), en ik had 1 virus, dus wie weet.. mss had ik over een uurtje wel allemaal kappotte files ofzw.

Over die Firewall: Is dat een soort Firewall van Norton, werkt die beetje 't zelfde? Ik heb nu zonealarm die wel handig is, maar als je perongeluk op NEE drukt bij zo'n popupje van: blokken ja of te nee?, kan je dat niet herstellen.. en das mie irritand!
offline Jorg
17 april 2004 15:18 | #246558
Emperor
goede topic! ik werd t een beetje moe om iedere keer 'ADAWARE' te posten. mischien kun je het forum van Tweakers.net ook nog toevoegen aan je lijst met handige links, vrijwel alles wat mis kan gaan met je pc is daar al eens gevraagd.
offline Kaiber
17 april 2004 16:05 | #246573
Forum Legend
goede topic! ik werd t een beetje moe om iedere keer 'ADAWARE' te posten. mischien kun je het forum van Tweakers.net ook nog toevoegen aan je lijst met handige links, vrijwel alles wat mis kan gaan met je pc is daar al eens gevraagd.

gepost door: Jorg op Zaterdag 17 april 2004 12:18

En ik werd er moe van dat ik elke keer jou moest quoten om vervolgens te zeggen: "probeer spybot search and destroy als het niet werkt."
offline Johan
17 april 2004 16:07 | #246574
Forum Quint

En ik werd er moe van dat ik elke keer jou moest quoten om vervolgens te zeggen: "probeer spybot search and destroy als het niet werkt."

gepost door: Khyber op Zaterdag 17 april 2004 13:05

Ja en ik werd ook moe van het elke keer maar weer moeten lezen van wat jullie elke keer maar weer moesten posten. Ik vind dat we Alpha moeten onderscheiden met een mooie medaile...
offline Jorg
17 april 2004 17:08 | #246616
Emperor

gepost door: Khyber op Zaterdag 17 april 2004 13:05

Ja en ik werd ook moe van het elke keer maar weer moeten lezen van wat jullie elke keer maar weer moesten posten. Ik vind dat we Alpha moeten onderscheiden met een mooie medaile...

gepost door: Johan op Zaterdag 17 april 2004 13:07

lol en lol. inderdaad Blush
offline Erich
17 april 2004 17:13 | #246621
Forum Myth
@fireworx: Geen dank en hopelijk zit er wat tussen. ik zal vandaag nog wel wat meer programma's zoeken.

@dolphin: Sorry... maar zoals ik al zei ik ben nog wat aan het testen en ik geef toe dat had ik er wel bij mogen zetten. Ik heb de laatste tijd wat problemen met mn pc dus was ik wat nieuwe dingen aan het proberen. Ik denk dat ik het nu heb opgelost en zoals het er nu uit ziet zal ik dan ook snel terug gaan op shareaza want azureus bevalt toch niet helemaal.
hier nog de link ^_^ ik kom er net achter dat die link dus illegaal is dus die pm ik je wel even!

@willem: Het lijkt meer op zonealarm alleen de gui ziet er wat simpeler uit. Ik zelf vind het wel prettiger werken dan zonealarm. Ik zal vandaag of morgen nog wat meer GRATIS firewalls poste.
Oh ja ik ben dus niet een wannabe mod. Dat is meer om hun de gek aan te steken want er zijn vast wel mods die dat niet leuk vinden Razz

@jorg: Het viel me op dat er iets van 2 topics per week werden geopend met dit soort vragen en die link zet ik er wel even bij ^_^

@khyber: lol, die link zal ik er ook even bijzetten. staat er nog niet namelijk.

@johan: chill Biertje? Geen dank, geen dank.

offline Erich
18 april 2004 22:13 | #247761
Forum Myth
Mag je dit soort topics ook kicken? ik doe het gewoon Devil
Kan dit topic anders niet "sticky" gemaakt worden aangezien dit topic toch wel aardig handig is of niet?
offline Johnny
18 april 2004 22:17 | #247767
Forum Addict
Mag je dit soort topics ook kicken? ik doe het gewoon Devil
Kan dit topic anders niet "sticky" gemaakt worden aangezien dit topic toch wel aardig handig is of niet?

gepost door: Alpha_omega Nintendo op Zondag 18 april 2004 19:13

ik vin m handig en t lijkt me een goed idee
kben zelf de norton online scan aan t doen : Smile )
offline Dolfhin
18 april 2004 22:19 | #247769
Emperor
Browsers (nee niet de Mario browser maar browsers om heb web mee te bezoeken) :

Opera
www.Opera.com
Opera is impel weg de beste en snelste browser en bovendien stukken veilig als IE.
offline Gebruiker 2986
18 april 2004 22:21 | #247771
Senior Member
Browsers (nee niet de Mario browser maar browsers om heb web mee te bezoeken) :

Opera
www.Opera.com
Opera is impel weg de beste en snelste browser en bovendien stukken veilig als IE.

gepost door: Dolfhin op Zondag 18 april 2004 19:19

:love:
offline Gebruiker 1993
18 april 2004 22:31 | #247786
Routinier
Weet je dat cker, volgens mij is FireFox 0.8 het snelst op dit moment. :s
offline Jasper
18 april 2004 22:38 | #247792
Forum God
Weet je dat cker, volgens mij is FireFox 0.8 het snelst op dit moment. :s

gepost door: Prime op Zondag 18 april 2004 19:31

idd, snel & kut, neem gewoon internet explorer, daar is alles aan goed :o~
offline Gebruiker 1993
18 april 2004 22:43 | #247797
Routinier
Nee je kan niet eens tab bladen gebruiken, dat is suckt echt heel erg.
En met Firefox heb je een makkelijkere Copy Image Location en dat is handig voor het nieuwsposten. Yummy
offline Erich
18 april 2004 22:47 | #247798
Forum Myth
Maar als je 1 van die browers installeerd verwijder je internet explorer dan of hoe zit dat?
offline Jorg
18 april 2004 23:01 | #247803
Emperor
Maar als je 1 van die browers installeerd verwijder je internet explorer dan of hoe zit dat?

gepost door: Alpha_omega Nintendo op Zondag 18 april 2004 19:47

nee, je kunt ze allebij tegelijk gebruiken dus dat is heel makkelijk. Zelf gebruik ik IE in windows, en Firefox in linux. Opera vond ik minder handig, eerlijk gezegd.

maar je kunt ze rustig uitproberen, het is hetzelfde als ieder ander programma installeren. je kunt t er dus ook weer af gooien als je er genoeg van hebt Smile
offline Erich
18 april 2004 23:07 | #247809
Forum Myth
hmm ok ik zal er eens naar kijken maar wat voor voordelen zitten daar nou bij??? want ik zo zou niet kunnen bedenken wat er nou beter aan zal zijn dan IE?
offline Satria
16 mei 2004 01:10 | #262777
Forum King
Je hebt ook iets van sisoft sandra, daarmee kan je ook zien wat je in je pc hebt. c| Smile
offline boxcarrazer
21 september 2004 17:05 | #304933
Emperor
Ftp Programma's
FTP programma's zijn programma's waarmee je bijvoorbeeld op een server bestanden kan zetten/downloaden. Wordt veel gebruikt om dingen te sharen.
FlashFXP is een goede. Zo kan je altijd (ook al ondersteund de server het niet) verder gaan waar je gestopt was
offline Zmaster2
21 september 2004 17:13 | #304946
Forum Legend
Thanks man! Nu ben ik een virus kwijt! Worship

FF verder kijken in je lijstje! Biertje?

Misschien kent iemand proggie's die je pc versnellen? Biertje?

laatste bewerking: Dinsdag 21 september 2004 17:32
offline smash master
21 september 2004 17:20 | #304951
Forum Legend
zeer handig, thnx man Smile
offline Icewolf
22 september 2004 22:33 | #305601
Emperor
@ alpha kijk ook evve http://www.gameqube.nl/topic.php?topicID=11243 en naar mijn post. das de enige manier om mysearchbar helemaal weg te krijgen. inclusief die balk onder in je beeld. ^^.