Games die top vind en die ik (mischien) top ga vinden:
Project Gotham Racing 3
Ik heb het normaal niet op de wat serieuzere racegames, maar deze reeks vind ik gewoon geweldig.
Saint's Row
Geweldige game die ik leuker vind dan GTA San andreas. GTA III en Vice City vond ik in de tijd dat ze uitkwamen leuker omdat het toen nog echt een speciaal genre was, waar Rockstar zo'n beetje alleen op insprong. Met Saint's Row heeft de GTA serie echt serieuze concurentie en dat is denk ik alleen maar goed. Nu moet Rockstar echt hun best doen met GTA IV. En ik raad ze aan om goed naar Saint's Row te kijken
Table Tennis
Voor een wat kleiner bedrag gaat ie over de toonbank, maar dat maakt het spel er niet minder op. Echt een briljant spel en hulde voor Rockstar dat ze meer kunnen dan alleen gewelddadige games maken, vol bloed en geweld. (ik hoop telkens als ik deze game spel stiekem wel dat het balletje een keer ontploft en dat het bloed tegen mn scherm aanspat.)
Dead Rising
Dit is echt een game om effe tussendoor te spelen, wanneer je boos bent, je je agressie kwijt moet, je ruzie met een familie lid hebt. Gewoon verstand op nul, nadenken en zombies slachten (hmm, slachten is misschien het verkeerde woord...)
Aankomende toppers(?)
Pro Evolution Soccer 6
Duh, zoals Zelda TP een must-have voor de Cube/Wii is, zo is PES6 dat voor de X360. Voor de mensen die voor alleen de PS3 of Wii gaan is dit natuurlijk ook een must have voor hun console. PES
Mischien Gears of War
Van wat ik er van heb gezien lijkt me deze game echt heel erg vet te gaan worden. Ik kan het natuurlijk mis hebben en dat ik deze game echt niks aan ga vinden, maar voor 30 euro heb ik em toch maar vast gepre-orderd (ja ik was vlug bij die FRS fout

)
Halo 3
Hopelijk weet dit spel me te pakken zoals deeltje 1 dat deed, want in deeltje 2 was ik erg teleurgesteld
Brothers in Arms - Hell's Highway
Deel 1 heb ik niet gespeeld, maar Earned in blood vond ik echt geweldig. Deze ga ik dus zeker halen, al was het maar omdat het spel zich gedeeltelijk in Veghel (mijn geboorte en woonplaats) afspeeld.
Ik zal heus wel wat vergeten zijn, maar daat is de edit knop voor.