ForumGamesOverige platformen ‹ Gears of War 2

offline The_Gamer
13 mei 2008 14:58 | #623884
Administrator
gears2logo1cm8

Gears 2 is going to be bigger, better, and far more badass than the first one in every way.

Met die woorden kondigde Cliff Bliszinski, lead designer van Epic Games, onlangs het vervolg op het veelgeprezen en succesvolle Xbox 360 spel Gears of War aan.
Kort geleden werd de eerste ingame trailer getoond:
Debut Trailer

Een paar vernieuwingen zijn meteen zichtbaar:

- Chainsaw battles
- Locusts kunnen als schild gebruikt worden
- Gevechten tegen Brumaks

Al met al ziet het er naar mijn mening zeer goed uit, prachtige graphics en indrukwekkende actie. Ik vond het eerste deel erg goed, dus ik ben erg benieuwd naar deze sequel. Wie kijkt hier nog meer naar uit?
offline Guybrush
13 mei 2008 19:07 | #623934
Forum Myth
Ik heb de eerste nog steeds niet gespeeld. Het spreekt me niet aan. En als ik in de eerste zin zie "chainsaw battles" dan denk ik toch dat ik deeltje twee ook weer over ga slaan. Er zijn zoveel games.
offline Digital_Eargasm2
13 mei 2008 19:16 | #623935
Forum Junk
ik heb die filmpje gedownload en ik moet zeggen dat ie echt goed uitziet!
die Chainsaw battles zijn ook cool... ookall moet je de heletijd op b (dacht ik) tappen...
en dat je een locust als schild kan gebruiken is gaaf man!
deze koop ik zeker! Worship
deel 1 was erg goed!
offline Duncan
13 mei 2008 19:26 | #623938
Forum King
Spreekt mij ook niet echt aan. Deel 1 vond ik al ongelooflijk saai. Nee, Ninja Gaiden 2, Banjo Threeie en Too Human zijn voor mij de aankomende 360 toppers Worship
offline The_Gamer
31 mei 2008 14:40 | #625672
Administrator
Onlangs wat informatie over bekend gemaakt:
- 5 vs 5 multiplayer
- Een soort capture the flag-achtige mode waarbij je een door de computer bestuurde man moet capturen
- Verschillende finishing moves afhankelijk van welk wapen je vast hebt (de sniper wordt gerbuikt als golf club)
- Toevoeging van een verplaatsbaar schild dat je langzamer maakt en bepekt tot het gebruiken van een pistool
- Twee mensen kunnen tegelijk dezelfde vijand met de chainsaw bewerken

Er waren nog meer dingen, maar ik weet ze niet allemaal uit mijn hoofd.

En nog wat screens, afkomstig van gamed.nl:
74837
74835
74833
offline Captain-Retardo
31 mei 2008 14:52 | #625676
Forum Legend
Ik heb de eerste nog steeds niet gespeeld. Het spreekt me niet aan. En als ik in de eerste zin zie "chainsaw battles" dan denk ik toch dat ik deeltje twee ook weer over ga slaan. Er zijn zoveel games.

gepost door: Guybrush op Dinsdag 13 mei 2008 19:07

Als de online co-op mode er niet inzat was het één van de grootste tegenvallers voor de 360 geweest.De singleplayer in je eentje spelen vond ik niet bepaald amuserend.
offline Guybrush
31 mei 2008 14:53 | #625677
Forum Myth
Is er trouwens character building in the online van GoW?
offline The_Gamer
31 mei 2008 15:20 | #625680
Administrator
Is er trouwens character building in the online van GoW?

gepost door: Guybrush op Zaterdag 31 mei 2008 14:53

Het krijgt geen character building systeem zoals in Call of Duty 4, maar meer een matchmaking systeem zoals in Halo (al snap ik niet wat ze daar precies mee bedoelen).
offline Digital_Eargasm2
15 juli 2008 13:59 | #629215
Forum Junk
Ik denk dat ik ben klaar gekomen door dat filmpje! Worship
Dit is toch heerlijk om naar te kijken, toch?

laatste bewerking: Dinsdag 15 juli 2008 14:06
offline Duncan
15 juli 2008 14:05 | #629216
Forum King
Ik denk dat ik ben klaar gekomen door deze filmpje! Worship

gepost door: Digital_Eargasm op Dinsdag 15 juli 2008 13:59

Naahh, ik word er niet bepaald warm van. Geef mij maar Resident Evil 5 of Fallout 3. Die games zijn pas abominabel Worship

Oh ja, één tip. Het is dit filmpje
offline Digital_Eargasm2
15 juli 2008 14:08 | #629217
Forum Junk
Ik denk dat ik ben klaar gekomen door deze filmpje! Worship

gepost door: Digital_Eargasm op Dinsdag 15 juli 2008 13:59

Naahh, ik word er niet bepaald warm van. Geef mij maar Resident Evil 5 of Fallout 3. Die games zijn pas abominabel Worship

Oh ja, één tip. Het is dit filmpje

gepost door: Duncan op Dinsdag 15 juli 2008 14:05

Sinds wanneer heb jij je naam veranderd ''Duncan''?
Heb het all gefixt. Blush
Najah, ieder zijn smaak. Ik vond GoW1 vermakelijk dus lijkt me deze zelfs nog beter! Worship
offline Timo
15 juli 2008 14:11 | #629220
Forum Quint
Hoeveel tinten bruin bevat dat filmpje wel niet? Serieus, ik hou niet van games waar het kleurenschema maximaal twee kleuren tegelijkertijd bevat. Als het hier tenminste gaat over diezelfde gameplay als de Microsoft conferentie gisteren.

Ik hou sowieso niet van dit soort games, ook de eerste Gears of War vond ik echt enorm saai. [] Smile

Kijk ik idd meer uit naar Resident Evil 5.
offline JayKwon
07 november 2008 02:58 | #635334
Forum Legend
Ik hem em en hij kicked keiharde ass Very Happy ! Kleurenschema is trouwens een stuk groter Timo Wink . Maar als je deeltje 1 nix vond, vind je deze ook niet leuk denk ik.

Ik vond persoonlijk Gears 1 de beste titel voor de 360. De perfectie van een shooter werkende op een console, de perfectie van het coversysteem en de perfectie van het brute geweld/actie (een headshot voelde nog nooit zo lekker) maakte van deze game een held.

Gears 2 is beter precies op de manier zoals je mag verwachten en had gehoopt. Beter verhaal, groter kleurenschema, mooiere graphics, meer afwisseling, beter online systeem, meer opties en brute acties, horde mode en nog lekkerdere headshots. Precies zoals Cliffy ons vertelde.
online Quint
07 november 2008 08:58 | #635342
Get Lucky
Ik hem em en hij kicked keiharde ass Very Happy ! Kleurenschema is trouwens een stuk groter Timo Wink . Maar als je deeltje 1 nix vond, vind je deze ook niet leuk denk ik.

Ik vond persoonlijk Gears 1 de beste titel voor de 360. De perfectie van een shooter werkende op een console, de perfectie van het coversysteem en de perfectie van het brute geweld/actie (een headshot voelde nog nooit zo lekker) maakte van deze game een held.

gepost door: JayKwon op Vrijdag 07 november 2008 02:58

Hebben wij deze Gears of War gespeeld? Begrijp me niet verkeerd, ik heb hem nu ook en ik vind hem rete-vet (vooral online co-op), maar perfectie van het coversysteem? Het uit je dekking komen vind ik nogal extreem lastig gaan zo op zijn tijd en werkt gewoon niet lekker. Dit is dan ook een algemeen erkend probleem en zou opgelost moeten worden in GoW 2.

Ik ga hem vandaag halen, dus ik ben benieuwd Smile .
offline The_Gamer
07 november 2008 17:47 | #635381
Administrator
Ik heb vandaag de (erg mooie) Collector's Edition opgehaald, maar nog niet aan begonnen. Dus ik ben benieuwd. Ik vond de eerste Gears 1 van de beste Xbox 360-games, dus ik verwacht hier wel veel van.
offline JayKwon
08 november 2008 01:23 | #635424
Forum Legend

Hebben wij deze Gears of War gespeeld? Begrijp me niet verkeerd, ik heb hem nu ook en ik vind hem rete-vet (vooral online co-op), maar perfectie van het coversysteem? Het uit je dekking komen vind ik nogal extreem lastig gaan zo op zijn tijd en werkt gewoon niet lekker. Dit is dan ook een algemeen erkend probleem en zou opgelost moeten worden in GoW 2.

gepost door: Quint op Vrijdag 07 november 2008 08:58

Het uit je dekking komen is niet extreem lastig, je overdrijft. Wel is het zo dat ze met die idiote laatste patches het idd lastiger hebben gemaakt voor beginners, maar zo kunnen de 'hardcore' spelers van het spel beter 'wall jumpen'. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat het algemeen erkend is, want in den beginne was het gewoon perfect, en was dan ook iedereen bij wijze van spreke het ermee eens dat dit coversysteem het ultieme coversysteem voor de consoles was. Ik heb Gears of War twee jaar lang gespeeld zo'n beetje, alle achievements behalve seriousley gehaald en elke patch gemerkt. Veel van me friends ken ik uit Gears en ik heb er een paar bijzitten die Gears redelijk prof spelen op de World Cyber games in dergelijke clans. Dus ja ik heb gelijk c| Smile . En dus nogmaals algemeen erkend, amahoela. Niet veralgemeniseren en vooral niet overdrijven Quint Denial .

Oh en ik begrijp je niet verkeerd hoor. 'T is alleen dat bijna alles in de negatieve zin tegen Gears heiligschennis is natuurlijk Wink .
online Quint
08 november 2008 02:38 | #635426
Get Lucky

gepost door: Quint op Vrijdag 07 november 2008 08:58

Het uit je dekking komen is niet extreem lastig, je overdrijft. Wel is het zo dat ze met die idiote laatste patches het idd lastiger hebben gemaakt voor beginners, maar zo kunnen de 'hardcore' spelers van het spel beter 'wall jumpen'. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat het algemeen erkend is, want in den beginne was het gewoon perfect, en was dan ook iedereen bij wijze van spreke het ermee eens dat dit coversysteem het ultieme coversysteem voor de consoles was. Ik heb Gears of War twee jaar lang gespeeld zo'n beetje, alle achievements behalve seriousley gehaald en elke patch gemerkt. Veel van me friends ken ik uit Gears en ik heb er een paar bijzitten die Gears redelijk prof spelen op de World Cyber games in dergelijke clans. Dus ja ik heb gelijk c| Smile . En dus nogmaals algemeen erkend, amahoela. Niet veralgemeniseren en vooral niet overdrijven Quint Denial .

Oh en ik begrijp je niet verkeerd hoor. 'T is alleen dat bijna alles in de negatieve zin tegen Gears heiligschennis is natuurlijk Wink .

gepost door: JayKwon op Zaterdag 08 november 2008 01:23

Misschien moet je eens met normale mensen praten over het systeem in plaats van je rare GoW-addicted vriendjes. Dan werkt het cover-systeem gewoon niet goed. Iedereen in mijn omgeving zegt dat. Iedereen in jouw omgeving zegt wat anders. Dus niet veralgemeniseren dat ik het niet mag veralgemeniseren, moraalridder ;].

Ik vind UT ook heilig, dus ik ben biased. Net zoals jij.
offline Mick
08 november 2008 04:11 | #635427
Forum Legend
Fock jou Quint. Het coversysteem was fucking geweldig en geniaal. Misschien moet jij niet meer met je Mario-addict vriendjes praten, maar met een echte gamer.

Met je bek.
offline Digital_Eargasm2
08 november 2008 13:41 | #635441
Forum Junk
Ik ben niet zo'n pro in GoW, ik heb spel meer online gespeeld dan singleplayer, en ik vond die cover-systeem geniaal! Worship

Dus Quint, bek dicht.
offline The_Gamer
08 november 2008 14:19 | #635445
Administrator
Ik heb alleen nog maar wat online matches gespeeld, maar wat ik in elk geval al een stuk beter vind dan in deel 1 is dat je gewoon overal punten en achievements kunt halen, in elke mode dus, maakt niet uit met welke settings. Ook kun je nu gewoon in een party zitten met mensen uit je Friend List en nog steeds gewoon score en achievements halen. Ze doen dus een stuk minder moeilijk (zeurderig) over achievements, wat ik een goede zaak vind, want het was nogal overdreven in het eerste deel.
online Quint
08 november 2008 14:42 | #635452
Get Lucky
Het coversysteem was helemaal niet geniaal. Als ik uit de cover wilde komen, dan werkte dat gewoon poep. Je kunt niet eens zijwaarts uit de cover komen. Hoe belachelijk is dat?

Leer eens kritisch te zijn, fanboys. Daarnaast heb ik helaas geen Mario-addict vriendjes Crying . Ik zou willen dat iemand mijn passie deelde!
offline Mick
08 november 2008 16:28 | #635458
Forum Legend
Je bent gewoon slecht in het spel, Quint.
offline JayKwon
09 november 2008 03:22 | #635506
Forum Legend
Het coversysteem was helemaal niet geniaal. Als ik uit de cover wilde komen, dan werkte dat gewoon poep. Je kunt niet eens zijwaarts uit de cover komen. Hoe belachelijk is dat?

Leer eens kritisch te zijn, fanboys. Daarnaast heb ik helaas geen Mario-addict vriendjes Crying . Ik zou willen dat iemand mijn passie deelde!

gepost door: Quint op Zaterdag 08 november 2008 14:42

Huh wat, hoe slecht ben jij?! Je kunt wel zijwaarts uit de cover komen gek! Je moet gewoon dan je LS 'zijwaarts' de gewenste kant op duwen! Simpel as that. Je hoeft niet elke x te wachten tot een bijgegeven figuurtje in beeld komt trouwens, soms gewoon doen Quint.

En zo Gears-addicted zijn we ook weer niet Wink , hebben genoeg andere goede spellen gespeeld. GoW was echter het meeste fun.

Heb GoW 2 trouwens uitgespeeld, hij's fockin bruut, maar weer heb ik bij een aantal stukken, "dat had beter gekund". Dat is dan echter eerder omdat het gewoon ergens irriteert, terwijl het zo dicht bij "perfectie" is ofzo. I don't know, maar

Eventuele SPOILER:

er komt een Gears 3 en er blijven een aantal plotlijnen open en das jammer. Ik heb alleen echt totaal geen idee wat te verwachten van 3, gezien er in mijn ogen niet veel meer verbeterd kan worden lijkt me. Ik hoop dan ook op een expansion pack, anders wordt het te langdradig en gaat dit te kwaliteit ten goede. Of het moet helemaal revolutionair omgegooid worden op de next gen console ofzo.

Einde SPOILER.

Voor de rest echt vet, zelfde mening als hierboven aangegeven. Heb em trouwens in co-op met een vriend op hardcore gefinished. Volgende x insane, maar eerst mp, heb al veel positieve en negatieve verhalen gehoord, dus kan niet wachten om te beginnen om het zelf uit te vogelen

De achievements zijn trouwens kut, echt veels te makkelijk. Slaat echt nergens op, ik begrijp dat sommige mensen het te hardcore vonden bij deeltje 1, maar dat was gewoon 1 van de charmes van GoW. Watsup met al dat 'casual' gedoe de laatste tijd in de gamesindustrie. Maak iets toch gewoon eens moeilijk. Ik hoop echt heel erg dat ze bij DLC ofzo nog extra moeilijke achievements bij doen, want dit is echt te easy.

online Quint
09 november 2008 14:59 | #635512
Get Lucky
Horde is echt goddelijk in GoW 2. Met 4 vrienden online raggen. Gisteren zo'n 5 uur gedaan Worship !
offline Arno
10 november 2008 13:02 | #635574
Forum Junk
Heb hem gister ook uitgespeeld op Hardcore, binnenkort ff co-oppen op Insane Smoking Spel was iig rete tof, zoveel beter als deel 1 gewoon. Ze mogen idd flink aan de bak wil deel 3 gaan indrukwekken. Er waren wel een paar kleine dingetjes waar ik me aan ergerde en dat was als Marcus weer eens achter iets bleef haken, je niet kon coveren achter bepaalde muren en het feit dat de enemies alleen maar achter jou aan lijken te zitten. In Horde is dat trouwens niet het geval wat ook echt een wrede modus is. Multiplayer is verders wat brak, het duurd allemaal veels te lang en het potjes die ik heb gedaan heb waren ook nog es laggy as hell. En over de achievements, tja, ze zijn idd makkelijker als van de vorige maar Seriousley 2.0 en Party like it's 1999 begin ik dus echt niet aan [] Smile

Spoiler

Er is trouwens nog wel genoeg materiaal voor een part 3. Ik bedoel, de Queen leeft nog, hoe zit het met nou met Marcus vader en die Chairman van COG is ook een beetje fishy dus tja. En de Locust zijn nog lang nog niet allemaal dood, het zou me niks verbazen als de Lambent het hebben overleefd. Maar goed, daar komen wel achter op de Xbox 720 Razz Met Unreal Engine 4.0 Drooling

Spoiler