Gepost door AaronDeRe4e op 16 maart 2011 om 22:43Ik vermoed ook dat de DS zal verdwijnen eind 2011, begin 2012. Ze zullen al hun energie in de 3DS stoppen, want dit is voor hun de (voorlopige) toekomst! Ze zouden de aandacht van de 3DS trekken als ze praten over nieuwe games op de DS. Of ze zouden het op beide handhelds moeten uitbrengen. Zelf zou ik er helemaal geen last van hebben als er geen nieuwe DS spelletjes meer uitkomen.
Maar wat met Pokémon? Ze ontkennen het gerucht van 'Pokémon Gray', maar ik weet zeker dat ze een derde versie zullen maken. Ik hoop dat deze op de DS uitkomt en niet op de 3DS! Vermits ik dolgraag een echt nieuw Pokémon spel wil op de 3DS, gelijkaardig als 'Pokémon Stadium'. Zou tof zijn!Eerder werd inderdaad gezegd dat men Pokémon Gray ontkende, maar dit is niet waar. Ze hebben dat juist extra bevestigd in een interview. Zie
hier.
Een hoop websites hebben wel gemeld dat Pokémon Gray niet zou komen, maar vervolgens hebben ze daar niet de correctie van geplaatst. Vandaar dat je het waarschijnlijk niet wist.
Hoe dan ook, ik heb net nog even wat lopen nadenken over deze kwestie en eigenlijk zou het bijzonder vreemd zijn om de Nintendo DS te laten vallen en de Nintendo 3DS volledig beginnen te supporten. Ik bedoel, miljoenen mensen hebben een Nintendo DS en titels als Pokémon Black en Pokémon White bewijzen dat de software nog prima verkoopt. Pas duizenden mensen hebben een Nintendo 3DS. Echter, wellicht is het schijn dat Nintendo DS-software nog goed verkoopt en doet de piraterij toch meer schade dan we denken. In dat geval is het wellicht juist sneller afgelopen dan we denken met nieuwe Nintendo DS-games.
Volg ons op:
RSS
Twitter
Facebook
Hyves
YouTube
Redactie | Adverteren | Contact | Regels