25 november 2011 14:40 |
The Eye in the Sky
Nah, het zijn ook meer kleine glitches en bugs die het spel voor mij wat minder geloofwaardig maken. Ik heb al tot drie maal toe vast gezeten waardoor ik weer terug moest naar een vorige save. Wéér dat saaie stuk naar dat dorp lopen. Of als ik Whiterun uitloop dat er dan ineens twee skeletten van dragons voor m'n neus op de grond donderen. Een vliegende mammoet, een zwevende schep, een reus die door het beeld heen drijft.
Ben ook een keer random aangevallen door een heel dorp, daar sta je dan... Het is allemaal niet verschrikkelijk, maar het maakt de totale spelwereld toch wat minder geloofwaardig.
26 november 2011 00:50 |
Forum Legend
Ik vond ze eerst wat tegen vallen die shouts, maar inderdaad, er zitten een paar vette tussen. *Start Skyrim weer op*
28 november 2011 19:55 |
Forum Legend
Doe mij ze maar op een open veld. Maar ik erger me dood de laatste tijd. Die van mij crashed op random momenten zonder reden. Niet vastlopen of zo, maar gewoon, alsof ik op Quit to Desktop klik. Doe ik niet, natuurlijk. Echt heel vervelend. Meer mensen hier last van?
28 november 2011 20:51 |
Forum King
Nope, ik speel PS3. Vandaag eindelijk patch 2.01 gekregen waardoor ik geen lag meer heb tijdens het spelen. Ik heb ook maar 1 bug gezien die me echt opviel: een draak die supersnel rondjes vloog en dat bleef doen. Toen ik wat verder doorliep stopte hij gelukkig. Het valt me 100% mee de bugs, ik verwachtte meer na de Fallout verhalen. Maar voor de PC is er ook een patch onderweg als ik me niet vergis.
28 november 2011 20:52 |
The Eye in the Sky
Had er vanmiddag inderdaad ook eentje, maar dat was pas de tweede keer. Loopt vrij stabiel verder.
Ik heb de .exe ook veranderd in fallout3.exe. Dan pakt (mits je een AMD grafische kaart hebt) je videokaart het profiel van Fallout 3 waardoor het spel een stuk vlotter/soepeler/stabieler draait.
Erg slechte testing van Bethesda, maar ach.
*Edit: zo kan ik nu met die fallout3.exe ook in crossfire draaien. (
Laatst bewerkt: 28 november 2011 20:53
29 november 2011 16:14 |
Forum Legend
40/40 van Famitsu. Nagel in de doodskist van de Japanse RPG

.
Dat een westerse RPG zo'n hoge beoordeling krijt is het begin van het einde
Edit: Geweldig al die Japanofielen op GAF die het niet eens zijn met het cijfer. Als er FF 16 een 40 had gehad was iedereen wel blij en tevreden geweest,terwijl er Square kennende nog steeds op die verouderde gameplay wordt geteerd *

. Mijn dag kan nu al niet meer stuk
* En het geniale FF 12 bedoel ik hier niet mee, maar dat is een uitzondering uit de gehele serie.
Laatst bewerkt: 29 november 2011 16:23
30 november 2011 04:28 |
Forum Legend
Nah, C_R iets langer kijken dan je neus lang is, Namco Bandai doet het best lekker, en developers zoals From Software (die gewoon keihard de beste game van het jaar maakt imo), Platinum Games (Vanquish en Bayonetta), Suda51 (Shadows of the Damned en No more heroes), Atlus Persona Team (Catherine, ben ik heel benieuwd naar!), Monolith Soft (Xenoblade) en dan nog redelijk wat titels die zeker niet slecht zijn: (El Shaddai, Layton, die Ghibli game, de laatste Sonic generations, Okami en de laatste 3D Castlevania van Konami was ook nice).
Ik zou dit zeker niet weg willen hebben uit mijn repertoire van games die ik mogelijk kan spelen. Het mag dan wel een beetje minder zijn en van mij mogen ze idd wat minder conservatief (maar dat mogen van mij de meeste grote Westerse dev's ook), toch vind ik de obscuriteit van de Japanners een onmisbaar gegeven in de game-industrie.
30 november 2011 12:34 |
Forum Legend
Je hebt wel gelijk, Demons souls en Dark Souls zijn ook goede voorbeelden. Maar het zijn maar 2 games. Platinum heeft ook 3 goede games, maar alleen Bayonetta is in mijn ogen AAA. Het merendeel van de Japanse games kunnen zich niet echt meten met de grote westerse games. Ik noemde alleen Nintendo en Capcom omdat hun de enige studios zijn die veel goede games hebben uitgebracht deze generatie.
Die Castlevania die je noemt is trouwens ook goed, maar die was uitbesteed aan een Spaans team. Konami is persoonlijk wel het grootste lachtertje deze gen. Die heeft helemaal niets noemingswaardig gedaan.