22 mei 2012 08:40 |
Get Lucky
Konami heeft een grote E3-verrassing niet geheim kunnen houden.
Konami werkt op dit moment aan een Nintendo 3DS-exclusive Castlevania-game met de naam Castlevania: Mirror of Fate. Na de zeer succesvolle Nintendo DS-delen Castlevania: Dawn of Sorrow, Castlevania: Portrait of Ruin en Castlevania: Order of Ecclesia kunnen Nintendo 3DS-bezitters daarmee uitkijken naar een splinternieuw handheld-avontuur in de Castlevania-serie.
Er is qua inhoud en gameplay nog helemaal niets bekend van de game, maar in de wandelgangen wordt gezegd dat het een 2D-Castlevania betreft van ontwikkelstudio MercurySteam, die eerder Castlevania: Lords of Shadow heeft gemaakt voor de Xbox 360 en PS3. Het enige dat op dit moment zeker is, is dat David Cox, producer van Castlevania: Lords of Shadow, en Enric Ãlvarez, Director/Writer van Castlevania: Lords of Shadow en co-founder van MercurySteam, aan de game werken.
Konami zal de game op de E3 van dit jaar, die plaatsvindt van 5 tot en met 7 juni, officieel onthullen.
Castlevania: Order of Ecclesia, hierboven afgebeeld, voor de Nintendo DS kreeg een 9.4 in onze review.
*UPDATE 21-05-2012 20:51*
Ondanks dat Konami ons vroeg het originele bericht offline te halen, hebben we nu alternatief bewijs bewijs gevonden dat Castlevania: Mirror of Fate in ontwikkeling is voor de Nintendo 3DS. Hiermee rechtvaardigen we het online zetten van dit bericht opnieuw.
Getuige deze link en deze link zijn zowel Castlevania-Mirroroffate.net als Castlevania-Mirroroffate.com geregistreerd bij Konami. Inderdaad - Mirror of Fate en niet Mirror of Faith. Dat verklaart gelijk de eerdere opmerking van Konami dat we een spelfout hadden gemaakt in de titel. Dat is bij deze rechtgezet waarmee ook de onthulling van de game weer online staat.
Laatst bewerkt: 10 maart 2013 18:52
22 mei 2012 11:48 |
Forum Legend
Ik lees ergens dat het door dat Spaanse team wordt gemaakt, zit er gelijk niet meer op te wachten. Die laatste Caslevania van hun was kick, maar 2D Castlevania's wil ik echt van Konami
22 mei 2012 12:33 |
The Eye in the Sky
Het is dat ik totaal niks zie in het apparaat zelf, maar de games van de 3DS beginnen toch wel te lonken. Castlevania-games zijn top, zeker de sidescrollers.
10 maart 2013 13:07 |
Member
Deze leek me eerst leuk. Maar naar de Demo te hebben gespeeld, veranderde mijn gedachten.