ForumAlgemeenOff-topic ‹ Lanparty

offline boxcarrazer
11 augustus 2003 22:19 | #112016
Emperor
binnekort wordt er in noord holland een nieuwe soort lan party georganiseerd. De bedenker zegt erover:

In het weekend van 30 en 31 Aug is er een LAN-party georganiseerd in de Schakel te Heerhugowaard. Het is feit dat de meeste LAN-parties in het midden of het zuiden van het land gehouden worden. Lanburger heeft daarom de intentie om het 'Lannen' beter bereikbaar te maken voor computergamers in
Noord-Holland.

Voor meer informatie, surf naar: Worship www.Lanburger.com Worship

dus neem ff een kijkje zouk zegge.
@mods: zoude jullie de naam van de lanburger topic in t pc boardkunne verandere in lanparty?alvast bedankt

offline Renzo
12 augustus 2003 00:02 | #112082
Forum King
Oorspronkelijk gepost door boxcarrazer
binnekort wordt er in noord holland een nieuwe soort lan party georganiseerd. De bedenker zegt erover:

In het weekend van 30 en 31 Aug is er een LAN-party georganiseerd in de Schakel te Heerhugowaard. Het is feit dat de meeste LAN-parties in het midden of het zuiden van het land gehouden worden. Lanburger heeft daarom de intentie om het 'Lannen' beter bereikbaar te maken voor computergamers in
Noord-Holland.

Voor meer informatie, surf naar: Worship www.Lanburger.com Worship

dus neem ff een kijkje zouk zegge.
@mods: zoude jullie de naam van de lanburger topic in t pc boardkunne verandere in lanparty?alvast bedankt

Wat is er dan zo nieuw aan behalve dat hij in een dun lanparty gebied wordt gehouden (wat opzich volgens mij wel mee valt).

Maarja waarom post je dit, mensen kunnen heust wel hun eigen lanparty's zoeken op http://www.gameparty.net/ Weird
offline boxcarrazer
12 augustus 2003 00:28 | #112110
Emperor
kijk op de site dan, dats egt niet t enige. burgers...
niet alleen de post leze...
offline Earle
12 augustus 2003 03:18 | #112235
Forum Junk
Ey, da's tof.

Ik woon in Heerhugowaard, dus ik ga denk ik wel ff kijken.
CU all.
offline boxcarrazer
13 augustus 2003 00:09 | #112584
Emperor
nog meer mensen?